Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Magne Hoset sier til Tv2 sporten at han tar det positivt at vi klappet han av banen, Søndag..

 

Nå snag vi jo også, eller Finn sang så fint: Det fins bare èn Magne Hoset, Han spilelr i hvitt, han ser ut som dritt.. osv..

 

Han mener detter er positivt, og sier at han tror vi frykter han fordi han er god..

Det er vel nesten akkuratt det som var poenget med sangen til FInn :P !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi, og alle andre klubber i TL, blir omtalt i denne uka's Donald. Daniel er profilen: "Tjuesju mål, som han scoret i "nest øverste etasje", er sjukere en magesjau, og kan neppe gjentas."

 

I tillegg følger det med en jævlig kul penn som skriver usynlig!

Det som skrives der er faktisk ikke så dårlig. Det er et eget Donald-tippeliga-bilag i år ass. Nå tar det av!

 

Må si jeg er litt skuffet over den pennen. Hadde høye forventninger til den. Men det viser seg at det må være ganske mørkt i rommet for å se skriften tydelig nok når man lyser med den hemmelige lampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som skrives der er faktisk ikke så dårlig. Det er et eget Donald-tippeliga-bilag i år ass. Nå tar det av!

 

Må si jeg er litt skuffet over den pennen. Hadde høye forventninger til den. Men det viser seg at det må være ganske mørkt i rommet for å se skriften tydelig nok når man lyser med den hemmelige lampen.

Den pennen som fulgte med i min brors blad var grei sånn sett; man så det som stod. Men tror du ikke dritten har gått i stykker allerede!? :angry:

 

Forøvrig: Var selve bladet bra? Noen historier med fotball? Sparer det til senga.. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi, og alle andre klubber i TL, blir omtalt i denne uka's Donald. Daniel er profilen: "Tjuesju mål, som han scoret i "nest øverste etasje", er sjukere en magesjau, og kan neppe gjentas."

 

I tillegg følger det med en jævlig kul penn som skriver usynlig!

Det som skrives der er faktisk ikke så dårlig. Det er et eget Donald-tippeliga-bilag i år ass. Nå tar det av!

 

Må si jeg er litt skuffet over den pennen. Hadde høye forventninger til den. Men det viser seg at det må være ganske mørkt i rommet for å se skriften tydelig nok når man lyser med den hemmelige lampen.

 

Har de prøvd seg på å tippe tabellen i år? Isåfall, hvordan ser det ut?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NRK nå.

 

Henning Hauger blir årets overraskelse, mener også Karl Petter Løken.

 

Stabæk nr 10.

 

Rich er på nå

Var dette på sporten etter 21-nyhetene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NRK nå.

 

Henning Hauger blir årets overraskelse, mener også Karl Petter Løken.

 

Stabæk nr 10.

 

Rich er på nå

Var dette på sporten etter 21-nyhetene?

Det stemmer.

 

Lgger på NRK.NO, gå inn på meny for NRK NETT-TV, velg nyheter så finner man klippet.

Haguer kommer ca 31.40 ut i klippet, tabbellen ca 33.45 ut i klippet og supporteralliansen med Richard kommer rett etterpå (34.15).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle79963.ece

 

Jeg ville bare nevne at jeg klikket på den lille boksen om "upassende innlegg" når jeg så den kommentaren

 

Alle må se videon av Alan, en høydare!

 

 

klikket på den jeg å,går da ikke an å skrive noe sånt!

 

Helt enig. klikket på den jeg også. patetisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Supportere

”Penger, makt og landsted på Hankø” (Synges med samme melodi som ”Øl og vold og skamslåtte bønder”), er på mange måter betegnende for Stabæksupporterne. Bæringene har alltid slitt med publikumsoppslutningen, men klubben håper på å fylle tribunene i år.

 

Salget av sesongkort har gått veldig bra, noe som er med på å understreke den generelle oppgangen over hele landet.

 

Stabæk Support er den offisielle fanskaren, mens Stabæk Inferno er en uavhengig supportergruppe av ”Ultras”, som de selv kaller seg. Supporterne spiller veldig på at de er fra Bærum, uten at det kan sier sies å være utelukkende positivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg holder en knapp på Strand i år. Rykter skal ha det til at han allerede har fått en strekning av E18 oppkalt etter seg allerede. Måtte han putte 10-15 mål.

 

har ikke du nok med å stadig holde denne knappen på rote, hva nå enn han bedriver tiden med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg holder en knapp på Strand i år. Rykter skal ha det til at han allerede har fått en strekning av E18 oppkalt etter seg allerede. Måtte han putte 10-15 mål.

 

har ikke du nok med å stadig holde denne knappen på rote, hva nå enn han bedriver tiden med?

 

Rote stakk vel fordi han var lei av Atleten, så jeg tror han burde slutte å holde den knappen på Andreas.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Back to topic!

 

Jeg har sendt mail til P4 på vegne av Stabæk Support å klaget på deres faktagrunnlag da de med Tor Milde i spissen i går kåret "mitt Stabæk" til tippeligaens dårligste supportersang. Årsaken til at den ble kåret der var foruten at de syntes den var treg og kjedelig at "Dette var den eneste supportersangen Stabæk hadde".

 

Jeg ba dem om å lete lenger enn i sitt eget arkiv neste gang de skulle uttale seg om noe de ikka har greie på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Back to topic!

 

Jeg har sendt mail til P4 på vegne av Stabæk Support å klaget på deres faktagrunnlag da de med Tor Milde i spissen i går kåret "mitt Stabæk" til tippeligaens dårligste supportersang. Årsaken til at den ble kåret der var foruten at de syntes den var treg og kjedelig at "Dette var den eneste supportersangen Stabæk hadde".

 

Jeg ba dem om å lete lenger enn i sitt eget arkiv neste gang de skulle uttale seg om noe de ikka har greie på.

Det var spikern i kista - dem vil jeg i hvert fall ikke høre på mer. Det er dumt at jeg ikke ser på Idol. For da hadde jeg slutta med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...