Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis man ser på kampen Follo-Stabæk, så ser man at her har det gått helt i surr. Det finnes også andre kamper, hvor de ikke har klart å få det rett.

 

Jeg har sendt mail til Aftenposten, og bedt dem om å rette det opp (+ en påminnelse), men ingen ting har skjedd. Forrige gang jeg fant en feil, på tilskuerantallet, så ble det rettet opp ganske raskt, men nå tar det tid.

 

Hvis flere maser på dem, så kanskje det hjelper.

 

Det er egentlig en bagatell, men jeg synes det er greit at Nanne får stå alene på toppen, hele sesongen igjennom, og at ingen går forbi han bare pga en skrivefeil......

34613[/snapback]

 

 

Hva er mailen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 TXT TV side 205 - wow !

34691[/snapback]

 

For de som ikke orker å gå til den andre fløyen i villaen for å lese, siterer jeg:

 

TV2 txt-tv:

 

Feiret bursdag med brassespark

Daniel Nannskog, 31 år söndag,

feiret bursdagen med to scoringer da

Stabäk slo Sogndal 4-1. Den ene

scoringen var rene kunstverket. -Det

var et mönsterangrep, og jeg fikk et

perfekt innlegg fraTommy Stenersen, og

brassesparket ballen i mål, sier

Nannskog til TV 2 Nettavisen. Stabäk

topper 1. divisjon på bedre

målforskjell enn Sandefjord. To poeng

bak ligger Bryne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry - jeg må innrømme at jeg så på LSK-VIF på TV i dag. Det oppsiktsvekkende der var nyheten om at det har dukket opp en ny type pøbler på fotballkamper nå. Ifølge TV2 så verserte det rykter om at "casualties" kunne skape problemer på Åråsen i dag. Ikke nok med at vi skal være plaget av casuals, men at også skadete og omkomne skal bidra til opptøyer gir grunn til bekymring.

Hvor skal det ende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


BILDER (!!!!!) fra Nadderud på Kveldsnyttsporten ikveld! Mest vekt på brassesparket til Nannskog og rekordhoppet til Romøren, forresten på tide med litt action fra stadion som mediene biter på.

 

Håper det kommer på reprise på Sportshjørnet imorgen, mandag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også er det moro at det endelig er billedmateriale fra kampen. Kveldsnytt på NRK er nevnt. Frokost TV på TV2 viste alle målene til Stabæk, og hadde intervju med Nanne og Ingo klokken 07.45 i dag. Frokost TV går jo i reprise senere i dag. Sporten kommer ca 10.15 for de som har mulighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er gledelig å våkne nok en mandag som serieleder,  og i dag kan vi i tillegg lese om kampen på vg.no, TV2/Nettavisen, Budstikka.no og Aftenposten.no.

34755[/snapback]

 

Hva er det med Dagbladet som ikke dekker Adeccoligaen i det hele tatt??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også er det moro at det endelig er billedmateriale fra kampen. Kveldsnytt på NRK er nevnt. Frokost TV på TV2 viste alle målene til Stabæk, og hadde intervju med Nanne og Ingo klokken 07.45 i dag. Frokost TV går jo i reprise senere i dag. Sporten kommer ca 10.15 for de som har mulighet.

34759[/snapback]

Såvidt meg bekjent sendes vel hele God Morgen Norge gratis på web tv utover dagen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det med Dagbladet som ikke dekker Adeccoligaen i det hele tatt??

34760[/snapback]

De er nok alt for opptatt av å gjøre research på ryktene om at Ivers skal være i ferd med å bytte sokkeleverandør.

 

Dagbladet er uansett kun bilder med intetsigende tekst rundt, så jeg tror ikke vi skal ta det så ille opp at de ikke har tid og plass til oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det med Dagbladet som ikke dekker Adeccoligaen i det hele tatt??

34760[/snapback]

De er nok alt for opptatt av å gjøre research på ryktene om at Ivers skal være i ferd med å bytte sokkeleverandør.

 

Dagbladet er uansett kun bilder med intetsigende tekst rundt, så jeg tror ikke vi skal ta det så ille opp at de ikke har tid og plass til oss.

34765[/snapback]

 

Synes vi skal være fornøyde med media etter denne runden, Dagbladet har en side, med bilde av Romøren, og reportasje fra vår kamp. Intervju med Tommy. Hele saken er veldig positiv, sånn at du føler opprykk i den litt følsomme lilletåa..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


BILDER (!!!!!) fra Nadderud på Kveldsnyttsporten ikveld! Mest vekt på brassesparket til Nannskog og rekordhoppet til Romøren, forresten på tide med litt action fra stadion som mediene biter på.

 

Håper det kommer på reprise på Sportshjørnet imorgen, mandag.

34729[/snapback]

 

Rått! Måtte gni meg i øya to ganger. Stabæk på TV! Sånn var det å være i Tippeligaen ja.....Det brassesparket er klasse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ligger på NRK !

Her

trykk på + før 22.05.05, velg Stabæk - Sogndal

34752[/snapback]

Jeg får tårer i øynene! Vakkert! Lekkert lag! Nydelig mål! Deilige drakter! Verdens beste skihopper! Vi topper tabellen! FY FAEN VI ER BRA PÅ STADION!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå holder de på med tegneserie på reprisen av god morgen norge... noen som vet når innslaget var?

 

Nå er det om Fotball runden...

 

Forøvrig et fint mål av Martin i går... Hadde vel havnet på 5 plass på Nadderud

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det med Dagbladet som ikke dekker Adeccoligaen i det hele tatt??

34760[/snapback]

Jeg titta nettopp i Dagbladets papirutgave og der var det nesten en halv side om Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man ser på kampen Follo-Stabæk, så ser man at her har det gått helt i surr. Det finnes også andre kamper, hvor de ikke har klart å få det rett.

 

Jeg har sendt mail til Aftenposten, og bedt dem om å rette det opp (+ en påminnelse), men ingen ting har skjedd. Forrige gang jeg fant en feil, på tilskuerantallet, så ble det rettet opp ganske raskt, men nå tar det tid.

 

Hvis flere maser på dem, så kanskje det hjelper.

 

Det er egentlig en bagatell, men jeg synes det er greit at Nanne får stå alene på toppen, hele sesongen igjennom, og at ingen går forbi han bare pga en skrivefeil......

34613[/snapback]

 

 

Hva er mailen?

34629[/snapback]

 

Jeg sendte til: arne.hole@aftenposten.no , og han skulle videresende til nettredaksjonen:

 

Toppscorerlista iflg, Aftenposten Nett:

 

1 Bjørn Ingvar Kydland Bryne 6

2 Daniel Nannskog Stabæk 5

Daniel Nannskog Stabæk 5

Kristoffer Tollås Hødd 5

5 Andreas Tegström Sandefjord 4

Lars Petter Hansen FK Tønsberg 4

7 Thomas Sandal Bryne 3

Daniel Nannskog Stabæk 3

 

Ikke mye å skryte av, spør du meg......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man ser på kampen Follo-Stabæk, så ser man at her har det gått helt i surr. Det finnes også andre kamper, hvor de ikke har klart å få det rett.

 

Jeg har sendt mail til Aftenposten, og bedt dem om å rette det opp (+ en påminnelse), men ingen ting har skjedd. Forrige gang jeg fant en feil, på tilskuerantallet, så ble det rettet opp ganske raskt, men nå tar det tid.

 

Hvis flere maser på dem, så kanskje det hjelper.

 

Det er egentlig en bagatell, men jeg synes det er greit at Nanne får stå alene på toppen, hele sesongen igjennom, og at ingen går forbi han bare pga en skrivefeil......

34613[/snapback]

 

 

Hva er mailen?

34629[/snapback]

 

Jeg sendte til: arne.hole@aftenposten.no , og han skulle videresende til nettredaksjonen:

 

Toppscorerlista iflg, Aftenposten Nett:

 

1 Bjørn Ingvar Kydland Bryne 6

2 Daniel Nannskog Stabæk 5

Daniel Nannskog Stabæk 5

Kristoffer Tollås Hødd 5

5 Andreas Tegström Sandefjord 4

Lars Petter Hansen FK Tønsberg 4

7 Thomas Sandal Bryne 3

Daniel Nannskog Stabæk 3

 

Ikke mye å skryte av, spør du meg......

34811[/snapback]

 

2 Daniel Nannskog Stabæk 5

Daniel Nannskog Stabæk 5

Daniel Nannskog Stabæk 3

 

Etter det jeg lærte på skolen skulle det bli 13.. Flott opplegg aftenposten!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...