Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


weeey stabæk-sandefjord har 28 prosent mot rosenborg lillestrøm som har 30, kom igjen! kanskje vi får se kampen i reprise!

Er jeg kjip hvis jeg mener at denne kampen for min del kan gå i glemmeboken, - og at jeg heller ser frem til neste match?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


weeey stabæk-sandefjord har 28 prosent mot rosenborg lillestrøm som har 30, kom igjen! kanskje vi får se kampen i reprise!

Er jeg kjip hvis jeg mener at denne kampen for min del kan gå i glemmeboken, - og at jeg heller ser frem til neste match?

 

 

Er jeg kjip hvis jeg helt ærlig sier at det ikke er så viktig for meg å se denne kampen i reprise?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


weeey stabæk-sandefjord har 28 prosent mot rosenborg lillestrøm som har 30, kom igjen! kanskje vi får se kampen i reprise!

Er jeg kjip hvis jeg mener at denne kampen for min del kan gå i glemmeboken, - og at jeg heller ser frem til neste match?

 

 

Er jeg kjip hvis jeg helt ærlig sier at det ikke er så viktig for meg å se denne kampen i reprise?

 

nei dere er ikke kjipe :P men det er alltid gøy å se gutta spille, og høre åssen d hørtes ut på ståtribunen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dust!

 

Plutselig (etter at det foreligger videobevis!) innrømmer han ugjerningen! ...også så ydmyk da!

 

Dust! :angry:

 

Han er helt klart en dust (og en dårlig fotballspiller), men han innrømmer fortsatt ikke å ha spyttet, og videoen beviser for oss at vi så rett, men er dårlig bevis for andre som ikke har sett episoden all den tid flagget ikke er synlig på bildet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jaja, resultatene taler til oss.. i dag spilte brann fredrikstad uavgjort og heldig for oss ligger vi likt med så og si alle tippeligalagene.. neste helg blir det da mulighet til å få fire poengs luke til tromsø noe jeg ikke sier nei til :) vis ikke molde har reist seg betraktelig siden vi møtte dem i vinter håper jeg virkelig gutta er revansjesugene og banker litt livsshit ut av tromsø. det blir også spennende og se etter kampen hvem som vant den store spissduellen : Årst/Nannskog

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Budstikka også fått det med seg : Morten Bakke

Dette var faktisk den signering Stabæk gjorde før vinduet lukket. Ikke mange fikk den med seg, men det er relativt gammelt nytt.

Yepp, husker Markus måtte understreke at det ikke var april-snar. Meldingen kom først noen få minutter over midnatt, og det var slett ikke alle som trodde på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


reportasjen ahndlet om at stabæk vil prøve å komme seg bort fra snobbestemplet og framstå som en familiær og dugnadsklubb.

En reportasje som var sendt på Frokost-TV før seriestart. Men ikke dårligere av den grunn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...