Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:09) 71338[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

I følge Dagbladets spillerbørshar vi tydeligvis ikke akkurat hentet inn forsterkninger før sesongen...

 

En avis som mener at Stenvoll har vært bedre enn karlsson skal bry seg så mye om.

 

Tar ikke dette så veldig høytidlig nei...hehe. Bare litt komisk egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

(d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:59) 71350[/snapback]
B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:09) 71338[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

I følge Dagbladets spillerbørshar vi tydeligvis ikke akkurat hentet inn forsterkninger før sesongen...

 

En avis som mener at Stenvoll har vært bedre enn karlsson skal bry seg så mye om.

 

Tar ikke dette så veldig høytidlig nei...hehe. Bare litt komisk egentlig.

Jeg er dog ikke helt uenig med dem. Tom var bedre enn Markus mot SF, men dårligere mot TIL. Markus er ganske jevn, aldri spektakulær, og pådrar seg "alltid" noen unødvendige frispark i fra farlige posisjoner. Tom varierer fra en del over til en den under gjennomsnittlig TL standard.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle613781.ece

 

Er dette mulig.. diskusjon om kunstgress på norske baner.. Og kåfjord presterer å si at lerkendal, viking stadion og ullevaal er de eneste grønne banene for øyeblikket.. har han sett nadderud.???. finnes vel ikke så mye bedre bane enn den, akkurat nå!!

sånt irriterer meg altså!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle613781.ece

 

Er dette mulig.. diskusjon om kunstgress på norske baner.. Og kåfjord presterer å si at lerkendal, viking stadion og ullevaal er de eneste grønne banene for øyeblikket.. har han sett nadderud.???. finnes vel ikke så mye bedre bane enn den, akkurat nå!!

sånt irriterer meg altså!!

For en dust!

Måtte sende en mail til han (journalisten altså) og gjøre han oppmerksom på dette, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvem? Jon og IA?

 

IA og Steners

 

For øvrig er vi på TOPP på bortetabellen, som eneste lag med seier.....

 

Men Jon har best snitt av keeperne etter 2 kamper. :D

 

Ikke noen bombe det!! Hvor mange mål har de andre sluppet inn? Jon holder nullen! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.

Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.

Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett.

 

 

Enig, så på det i går jeg også. mye bra info.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.

Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett.

 

Keep up the good work ABTV! Veldig bra!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.

Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett.

Ja, og ikke bare på TV, men også papirutgaven hadde også VELDIG bra dekning før sesongen startet. Med fine portrettintervjuer og om Fornebu osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er vel ABTV historie...

 

Jeg syns også reklamen som kjøres på TV-Budstikka for morgendagens kamp er kul - Odd kommer annonserer Henning Hauger hvorpå ordfører Reinsfeldt spretter fram i fullt supporterutstyr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...