Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Vi var skikkelig i vinden i dag. TVN-sporten med to fotball-"portretter" av henholdsvis Henning og Ronaldinho. De konkluderte ikke med hvem som var best.

Så TV2-sporten med Daniel, Jokke og Markus B. om at Stabæk Fotball var blitt tippekommisjonær.

Våre svenske venner viste seg som habile skuespillere, faktisk.

Godt å være i søkelyset igjen, gitt.

hehe, vi får få dem til å lage en film om jubelsesongen 2005 når de har lagt opp :P

 

Enga på topp - Stabæk på siste plass.. På denne tabellen gleder det iallefall ;)

http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/28/464755.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV-Guiden Progambladet:

 

Torsdag 4. mai kl 18.55:

Stabæk - Rosenborg. Direkte fra Kristiansand Stadion og femte runde i Tippeligaen, med kampen mellom Stabæk og Rosenborg

 

Markus; tusen takk for stikkeren jeg fikk til å ha på bilen (den er på plass), men hvorfor står det at kampen spilles på Nadderud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV-Guiden Progambladet:

 

Torsdag 4. mai kl 18.55:

Stabæk - Rosenborg. Direkte fra Kristiansand Stadion og femte runde i Tippeligaen, med kampen mellom Stabæk og Rosenborg

 

Markus; tusen takk for stikkeren jeg fikk til å ha på bilen (den er på plass), men hvorfor står det at kampen spilles på Nadderud?

Trykkfeil - sorry! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV-Guiden Progambladet:

 

Torsdag 4. mai kl 18.55:

Stabæk - Rosenborg. Direkte fra Kristiansand Stadion og femte runde i Tippeligaen, med kampen mellom Stabæk og Rosenborg

 

Markus; tusen takk for stikkeren jeg fikk til å ha på bilen (den er på plass), men hvorfor står det at kampen spilles på Nadderud?

Trykkfeil - sorry! :D

Nå er dette dessverre en uaktuell problemstilling for meg. På torsdag er jeg på jobb langt inne i bushen der det ikke finnes TV eller bredbånd.

 

Men jeg klarer ikke la være å sjekke opp, og har gått til kilden; TV2.no:

Bla nedover og se på 4. mai.

 

Jeg har sjekket med andre TV-Guider også (bl.a VG). Kampen skal spilles på Kristiansand Stadion.

 

Så nå lurer jeg på om det går buss....

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som media har tenkt til å vinkle dette mot "Lyn-krise" og "stortap for Lyn" fremfor å fokusere på Stabæk-seier. Typisk og ikke uventet. Og akk så irriterende. Men jeg krysser fingrene for at jeg må ete i meg de ordene når avisene kommer ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som media har tenkt til å vinkle dette mot "Lyn-krise" og "stortap for Lyn" fremfor å fokusere på Stabæk-seier. Typisk og ikke uventet. Og akk så irriterende. Men jeg krysser fingrene for at jeg må ete i meg de ordene når avisene kommer ut.

 

Tror ikke du trenger det! Hva er vel en seier mot ni mann. hvem skal man da fremheve? Synd for Lyn! Men flaks og uflaks utgjevner seg vel. Vi skulle vel hatt 3p mot Sandefjord?

Endret av sveinjhag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som media har tenkt til å vinkle dette mot "Lyn-krise" og "stortap for Lyn" fremfor å fokusere på Stabæk-seier. Typisk og ikke uventet. Og akk så irriterende. Men jeg krysser fingrene for at jeg må ete i meg de ordene når avisene kommer ut.

 

Ser sånn ut ja. Carsten Skjelbreid klarte vel tilogmed å si at Lillestrøm er serieleder....idioter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ingen nyhet at store deler av media ikke liker Stabæk - sånn har det vært så lenge jeg kan huske.

 

I dag var det forsåvidt greit, gitt omstendighetene. Men vi får bare ikke bry oss om det og knuse dem på fotballbanen - det er det som teller :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden var ramlet ned på side 2 (hadde vel vært side tre med fjorårets inndeling av Forum). Kan det være fordi Stabæk plutselig får så mye mediedekning at vi på ingen måter trenger forstørrelsesglass (egne tråder) for å bli oppmerksomme på det? Fantastisk forskjellig fra hva vi opplevde i fjor.

 

Ville bare si at det var gøy å lese papir-Aftenposten i dag. Herlig bilde av gutta idet de jubler, tydelivis vendt mot oss (supporterne på tribunen bak mål).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er flotte bilder i alle aviser, DB, VG og aftenposten i dag! Doble sider i alle tre tror jeg! Og stort fokus på Vif-krise, for å understreke det mer hadde DB "Hoseth tapte med VIF2" på førstesiden... Eller, det var vel en internavisnyhet som glapp ut i papirutgaven.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ufattelig bra omtale om Stabæk-RBK på tv zebra nå. Belsvik er gjest og det var intervju med JJ.

Jeg vil faktisk strekke meg så langt som til å si at de tilnærmet snakket om Stabæks som om de skulle være favoritter til kampen i morgen. Merkelig og veldig uvann retning fra TV2. Er redd vi går på den smellen alle i hele norge nå sitter å venter på.

 

 

Sobbeltside om Stabæk i morgennummeret i aftenposten idag!

Artikkelen i avisen tok vel opp noe av dette så vidt jeg kunne se i naboens avis på T-banen. Pluss store fine bilder av gutta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var et par bra reportasjer om Stabæk på TV2 akkurat nå. Jeg håper bare ting ikke blir "hauset" opp altfor mye, det er tross alt tidlig i sesongen enda :)

 

Men det virker lovende ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har fått en bra start, MEN vi kunne faktisk hatt 6 poeng til! Uansett ting som dette gjør meg glad!

 

- Den som imponerte mest var Nannskog, som spilte i perfekt spann med Veigar Páll Gunnarsson. Stabæk er blant de beste lagene i landet akkurat nå, fastslo TV 2-ekspert Nils Johan Semb.

 

Stabæk får masse positiv dekning for tiden. Håper bare god-spillet fortsetter! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...