Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Superspissene kunnt vært i Fredrikstad

 

"Stabæk har i øyeblikket Tippeligaens beste spisspar, uten tvil. Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson utfyller hverandre utmerket på topp, og har god samhandling med Stabæks midtbane."

 

Hepp,

 

Det historien ikke forteller var at Nannskog ikke ville velge FFK fordi Fredrikstad var en for liten by.....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel noen dager for sent ute egentlig, men ble bare i enda bedre humør etter å ha lest hva Bengt Eriksen hadde å skrive om oss etter RBK kampen! Deilig å være Blaa i år!

 

Mer Bengt Eriksen:

Hvorfor sliter norske fotballspillere så fælt med teknikk og fart?

- De blir styrt altfor tidlig. De siste ti årene har de eldste unge spilt altfor lite uorganisert fotball. Du ser at spillere som Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson, Robert Koren, Robbie Winters og Charlie Miller, med flere, har en ekte fotball-klokskap som er selvlært. Våre yngste i dag kan alt om "rom 2" (fotballterminologi), men sliter med å dempe og upresset slå en pasning til en medspiller. Derfor er ballbingene det blir flere og flere av gull verdt.

 

Kan du sette opp din drømmeellever i eliteserien etter det du har sett hittil i år?

- Heinz Müller (LSK) - Christoffer Andersson (LSK), Per Nilsson (Odd), Frode Kippe (LSK), Trond Erik Bertelsen (FFK) - Jone Samuelsen (Viking), Tommy Svindal Larsen (Odd), Robert Koren (LSK), Charlie Miller (Brann) - Daniel Nannskog (Stabæk), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk).

 

Helt nederst i artikkelen

Morsomt at han velger de som faktisk ER best, ikke de som media vanligvis nevner (Sæthernes, Winters, Ocean, Ivers, etc)

 

Skandale at ikke Inge Andre er med på det laget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Superspissene kunnt vært i Fredrikstad

 

"Stabæk har i øyeblikket Tippeligaens beste spisspar, uten tvil. Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson utfyller hverandre utmerket på topp, og har god samhandling med Stabæks midtbane."

 

Hepp,

 

Det historien ikke forteller var at Nannskog ikke ville velge FFK fordi Fredrikstad var en for liten by.....

 

@ringo

 

Han var nok mye nærmere Brann enn FFK. Heldigvis er han en fornuftig mann... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel noen dager for sent ute egentlig, men ble bare i enda bedre humør etter å ha lest hva Bengt Eriksen hadde å skrive om oss etter RBK kampen! Deilig å være Blaa i år!

 

Mer Bengt Eriksen:

Hvorfor sliter norske fotballspillere så fælt med teknikk og fart?

- De blir styrt altfor tidlig. De siste ti årene har de eldste unge spilt altfor lite uorganisert fotball. Du ser at spillere som Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson, Robert Koren, Robbie Winters og Charlie Miller, med flere, har en ekte fotball-klokskap som er selvlært. Våre yngste i dag kan alt om "rom 2" (fotballterminologi), men sliter med å dempe og upresset slå en pasning til en medspiller. Derfor er ballbingene det blir flere og flere av gull verdt.

 

Kan du sette opp din drømmeellever i eliteserien etter det du har sett hittil i år?

- Heinz Müller (LSK) - Christoffer Andersson (LSK), Per Nilsson (Odd), Frode Kippe (LSK), Trond Erik Bertelsen (FFK) - Jone Samuelsen (Viking), Tommy Svindal Larsen (Odd), Robert Koren (LSK), Charlie Miller (Brann) - Daniel Nannskog (Stabæk), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk).

 

Helt nederst i artikkelen

Morsomt at han velger de som faktisk ER best, ikke de som media vanligvis nevner (Sæthernes, Winters, Ocean, Ivers, etc)

 

Skandale at ikke Inge Andre er med på det laget...

 

Hepp,

 

Eller at Bertelsen er med!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser på Tabloid nå. Der Truls Dehli i VG mener at kvaliteten på norsk toppfotball har blitt dårlige. Davy Wathne er sterkt uenig og mener at angrepspillet til Stabæk og spesielt Daniel er et bevis på at det er internasjonal klasse over norsk fotball

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser på Tabloid nå. Der Truls Dehli i VG mener at kvaliteten på norsk toppfotball har blitt dårlige. Davy Wathne er sterkt uenig og mener at angrepspillet til Stabæk og spesielt Daniel er et bevis på at det er internasjonal klasse over norsk fotball

 

Hepp,

 

Tabloidpressen er så historieløse at jeg blir matt langt ned i tannrota... I fjor satt de og skrøt over seg over hvor god norsk fotball var blitt og i år er alt bare ræva... Makan til tusseladder!

 

Forøvrig enig i at Norsk fotball er ræva, men det er en annen diskusjon!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser på Tabloid nå. Der Truls Dehli i VG mener at kvaliteten på norsk toppfotball har blitt dårlige. Davy Wathne er sterkt uenig og mener at angrepspillet til Stabæk og spesielt Daniel er et bevis på at det er internasjonal klasse over norsk fotball

 

Hepp,

 

Tabloidpressen er så historieløse at jeg blir matt langt ned i tannrota... I fjor satt de og skrøt over seg over hvor god norsk fotball var blitt og i år er alt bare ræva... Makan til tusseladder!

 

Forøvrig enig i at Norsk fotball er ræva, men det er en annen diskusjon!

 

@ringo

 

Tabloidpressen er jo flokkdyr til tusen! Hvis en avis kommer med et standpunkt er vel som oftest ni av ti med på det... Sikkert bare en eller annen tjomp i VG som har hørt av en venn at norsk fotball suger, og dermed var ballen igang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satte meg ned med dagbladet i dag for se reportasjene og oppsumeringene fra gårdsdagens kamper.

Slår etterhvert opp på side 31 og ser på de forskjellige kamprapportene. Hyggelig å se at Stabæk-Lillestrøm ble kåret til 9.rundes beste kamp tett fulgt av kampen mellom Lyn og Rosenborg. Begynte så å lese hva Hanne Skjellum (journalisten som vurderte) hadde skrevet om kampen. Begynte da å lure på hvilken kamp hun har sett ,eller om det bare er jeg som har vært sløv.

 

Kampen Karakter 5

- Jevn første omgang, men LSK var hakket hvassere og utnyttet mulighetene bedre. Derfor kunne de gå til pause med 1-0. To minutter ut i andre omgang fikk Stabæk uttelling for strevet og Olsen headet ballen i mål. Det så ut til å gå mot poengdeling, men LSK og Sundgot ville det annerledes. Spenning og dramatikk til siste slutt!

 

Profilene Karakter 5

- Begge lags spisser viste fram sine kvaliteter, men den beste av dem alle var Gunnarson, som jobbet godt både offensivt og defensivt, og Nannskog var uheldig som ikke fikk ballen i mål. Occean gjorde både seg selv og andre gode. Mifsuds scoring var en perle. Sundgot god på topp og headet inn seieren.

 

Jeg vet ikke jeg. Tror ikke dette var den kampen jeg så. Mener helt bestemt at det ble 2-2 og poengdeling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satte meg ned med dagbladet i dag for se reportasjene og oppsumeringene fra gårdsdagens kamper.

Slår etterhvert opp på side 31 og ser på de forskjellige kamprapportene. Hyggelig å se at Stabæk-Lillestrøm ble kåret til 9.rundes beste kamp tett fulgt av kampen mellom Lyn og Rosenborg. Begynte så å lese hva Hanne Skjellum (journalisten som vurderte) hadde skrevet om kampen. Begynte da å lure på hvilken kamp hun har sett ,eller om det bare er jeg som har vært sløv.

 

Kampen Karakter 5

- Jevn første omgang, men LSK var hakket hvassere og utnyttet mulighetene bedre. Derfor kunne de gå til pause med 1-0. To minutter ut i andre omgang fikk Stabæk uttelling for strevet og Olsen headet ballen i mål. Det så ut til å gå mot poengdeling, men LSK og Sundgot ville det annerledes. Spenning og dramatikk til siste slutt!

 

Profilene Karakter 5

- Begge lags spisser viste fram sine kvaliteter, men den beste av dem alle var Gunnarson, som jobbet godt både offensivt og defensivt, og Nannskog var uheldig som ikke fikk ballen i mål. Occean gjorde både seg selv og andre gode. Mifsuds scoring var en perle. Sundgot god på topp og headet inn seieren.

 

Jeg vet ikke jeg. Tror ikke dette var den kampen jeg så. Mener helt bestemt at det ble 2-2 og poengdeling.

 

 

 

Hun har sikkert sett matchen på tv og fått med seg høydepunktene på "slow motion"! Mye lettere da! Omtrent like lett som å vinne to millijoner i "Vil du bli miljonær" hjemme i sofaen! :lol: :angry: :angry: :angry: :angry:

Endret av sveinjhag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står i papir-VG at Daniel Slakter seg selv for uttalelsene i mediene. Bra Daniel! Du er en av oss! :)

 

Sitat fra gårsdagens VG:

 

"Blablabla....

 

- I perioder har jeg følt at jeg har stått litt i stampe. Da har jeg sagt dumme ting i panikk, kanskje i redsel for min egen utvikling, fortsetter han (Daniel).

 

Hva sikter du først og fremst til?

 

- At jeg sa at vi var et "pisselag" (etter 2-2 mot Brann). Det var unødvendig, og rammet kanskje spillere i laget, erkjenner Nannskog.

 

Vil lage show

 

Men han kan ikke love at han blir en snill mann med velfunderte uttalelser i fremtiden.

 

Osv osv osv"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel kommer på tv zebra i kveld, på dette programmet til Ivar Hoff

 

-Ganske tåpelig innslag. "Hvem har best klessmak" etc. Petter Belsvik fikk hvertfall gode referanser, hehe

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår alles kjære Bjørn Einar var på tv (husker ikke hvilken kanal) i går for å si hva han forbinder med fotball-VM.

Verdens beste hopper svarte at han følger ikke så mye med på fotball generelt, han følger kun med Stabæk.

Han klarer å lure oss inn over alt. Konge!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FXT har plukket opp det samme intervjuet kan det virke som.

 

B)

Definitivt med glimt i øyet:

Petter Belsvik! Om vi mener det samme du og jeg. Lengst i dusjen …?
;)

 

Nå tror jeg han lyver.. Jeg har nemlig hørt rykter om at Daniel Nannskog har den lengste i Stabæks historie.. Han slår vistnok legenden Petter Belsvik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er ikke helt sikker på om det er "vår" buss, men den likner i alle fall litt (bedre bilde i papir-utgaven) , og hadde vel ikke forundret meg!

 

Vi har opplevd mye rart på div. turer , men ingen ting slår dette!!!

 

 

"Er det noen som pisse diesel?"

 

For en herlig buss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Richard Ackon er jo den lengste i Stabæks historie! Tom Stenvoll trodde han hadde grep om håndleddet til Ackon i en duell. Det viste seg å være feil.... Og det ble spøkt med at han besvimte hvis han fikk bendern pga blodmangel til hjernen. hehe. hvis noen lurte..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke helt sikker på om det er "vår" buss, men den likner i alle fall litt (bedre bilde i papir-utgaven) , og hadde vel ikke forundret meg!

 

Vi har opplevd mye rart på div. turer , men ingen ting slår dette!!!

 

Det er "vår" buss! :ph34r::o:o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke helt sikker på om det er "vår" buss, men den likner i alle fall litt (bedre bilde i papir-utgaven) , og hadde vel ikke forundret meg!

 

Vi har opplevd mye rart på div. turer , men ingen ting slår dette!!!

 

Det er "vår" buss! :ph34r::o:o

 

JEg så det, og lo først, men så kjente jeg igjen bussen, og da var jeg ikke mye høy i hatten gitt! :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...