Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Alan var ute og garanterte mål mot Sogndal i går (men bare ett da...). :rolleyes:

 

Så lenge det er 4-0 målet han scorer, og det er et soloraid fra egen 16-meter som avsluttes med en arrogant lobb over keeper, så er det greit at han bare scorer ett mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og dagens vakreste satte han inn fire minutter senere. Det fjerde målet, som også trygget fjerdeplassen på tabellen og sendte Jan Jönssons menn langt unna faresonen i den jevne eliteserien - trolig for godt.

 

 

For et lag som skaper og scorer så mye, har mer i toppstriden å gjøre.

 

Deilig konklusjon av en dyktig journalist!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er døds-digg å få lese så mange positive artikler om Stabæk etter en stor seier(tidligere har det vært veldig stor fokus på det andre laget og om hvor ille tapet var)!!

 

Veigar er ute med en morsom reaksjon: "Er jeg toppscorer?" Knall at han holder seg så rolig til tross for at han er Norges beste spiller, og ikke minst at han skryter av samarbeidet med Daniel!

 

Forøvrig hører det hjemme å bytte skjermbakgrunn etter en kamp som denne. Noen som har/vet om noen gode jubel/finte-bilder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig hører det hjemme å bytte skjermbakgrunn etter en kamp som denne. Noen som har/vet om noen gode jubel/finte-bilder?

Sjekk hjemmesiden til Stabæklars. For tiden bruker jeg hans nydelige Veigar bakgrunn, som passer perfekt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ulrik klarte å ta fra veigar ballen på dagens trening og fikk beskjed av en oppvakt Stenvoll om at "han nettopp hadde tatt ballen fra for tiden en av verdens beste spillere" og dermed ble unge Ulrik ganske stolt. Hele klubben vokser om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Somen A. Tchoyi på rundens lag på tv2. Ikke for oss men for Odd Kåre Grenland. Mer oppsiktsvekkende er det vel at Flonaldo klarte å komme på rundens lag på bekostning av Nanne.

Det er nok fra en annen runde

Jepp, runde 11

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har tidligere mobbet UEFA for sin webside om Stabæk. Den er fremdeles håpløs, bl.a heter treneren vår vistnok Pål Berg. Se her - og legg særlig merke til bildeserien.

 

Men de har nå skrevet en bra oppsummering av årets sesong i Norge så langt:

 

Stabæk success

Promoted Stabæk have surprised by establishing themselves as one of the best sides in their first season back in the top flight. The main reason for their success has been the performances of prolific forwards Daniel Nannskog and Veigar Pall Gunnarson. Gunnarsson tops the scoring charts with ten goals, while Nannskog has nine - only six of Stabæk's goals have come from other players. "We do have a good side, but the forwards are our greatest asset," admitted Stabæk coach Jan Jönsson.

 

Du kan lese alt her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg siterer Myggens siste uttalelser om Stabæk og de andre lagene i Fotball-extra de siste sendingene: Mumle-mumle-mumle-mumle mumle-mumle mumle-mumle

 

For å være helt ærlig synes jeg Myggen har veldig mye bra å komme med jeg. Fagteknisk er han faktisk langt bedre enn ventet. Han virker dog noe nærvøs og utilpass i tv-studioet, og snakker litt lavt osv., men han kommer med en god del obersvante betraktninger som er langt mer kvalitets-basert enn resultat-basert, slik alle de andre har en tendens til å være. Eksempelvis Ivar Hoff baserer jo absolutt alle påstandene sine på resultater og tabellposisjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helt lættis den bildeserien på uefa.com! 3 bilder av "stabækspillere": Martin Andresen i wimbledon-drakt (Brann), Andre Muri (Vålerengen) og "Tom Stenvoll" (Egentlig Christian Holter, lagt opp). Haha!

Forresten noen som leste intervjuet med Veigar i Dagbladets sport-magasin i går? Jeg fikk det ikke med meg, bare et sammendrag på nettsida, og en konge-video av Veigar som trikser med frukt. Men noen som vet om hele intervjuet er lagt ut noe sted?

Triksevideoen: http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/10/473538.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...