Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Kanllbra bildetekst :)

 

Når det gjelder Kronprinsessens besøk på NAdderud har jeg sagt noe sånnt som at om hun vil holde med Start så får hun dra på kamper når hun er i Kristiansand og ikke her i bygda hvor hun bor for å holde med motstanderen. Tåpelig. Men vi må innse at fotball har blitt moderne og alle skal på død og liv holde med et lag.

 

For et fantastisk tåpelig utsagn! Alle er selvfølgelig velkomne til Nadderud, uansett hvem de heier på. Man skal være bra skrudd i toppen dersom man har problemer med at Norges prinsesse drar på kamp i Bærum for å heie på laget fra byen hun kommer fra.

 

Da er jeg så skrudd i toppen at jeg synes Norges kongelige kan holde seg for gode for å stå fram som representanter for en eller annen regions lag. Unntak er når de selv er utøvere. Flyfilla Mette-Marit kan godt gå på Nadderud og heie på Start - vel å merke inni seg. Og det stygge gule skjerfet lar hun ligge godt gjemt i skuffen sammen med gamle videoer.

Dette har jeg overhodet ingen problemer med.

"Alle" vet at Kong Olav var medlem av Lyn og vel også æresmedlem av Arsenal. Jeg ville vært særdeles overrasket om han hadde holdt med et annet norsk lag enn Lyn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanllbra bildetekst :)

 

Når det gjelder Kronprinsessens besøk på NAdderud har jeg sagt noe sånnt som at om hun vil holde med Start så får hun dra på kamper når hun er i Kristiansand og ikke her i bygda hvor hun bor for å holde med motstanderen. Tåpelig. Men vi må innse at fotball har blitt moderne og alle skal på død og liv holde med et lag.

 

For et fantastisk tåpelig utsagn! Alle er selvfølgelig velkomne til Nadderud, uansett hvem de heier på. Man skal være bra skrudd i toppen dersom man har problemer med at Norges prinsesse drar på kamp i Bærum for å heie på laget fra byen hun kommer fra.

 

Da er jeg så skrudd i toppen at jeg synes Norges kongelige kan holde seg for gode for å stå fram som representanter for en eller annen regions lag. Unntak er når de selv er utøvere. Flyfilla Mette-Marit kan godt gå på Nadderud og heie på Start - vel å merke inni seg. Og det stygge gule skjerfet lar hun ligge godt gjemt i skuffen sammen med gamle videoer.

Dette har jeg overhodet ingen problemer med.

"Alle" vet at Kong Olav var medlem av Lyn og vel også æresmedlem av Arsenal. Jeg ville vært særdeles overrasket om han hadde holdt med et annet norsk lag enn Lyn.

Ja, tatt i betraktning at han bodde i Asker på femtitallet da Asker Sk var på sitt beste (Willy Fossli ble toppskorer et år for Asker), er det helt naturlig at han holdt på Lyn.

 

Her er jeg nok mer enig med Alzheimer - å se kronprinsessen som en engasjert supporter for et bortelag på Nadderud gjør meg ikke mer royalistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så dere mener at hvis jeg flytter til Kristiansand kan jeg ikke gå på Start - Stabæk i Stabæk effekter? Må jeg bytte lag dersom jeg flytter?

Du har skjønt det. Dersom du tilhører eller er på vei inn i kongefamilien er det slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De kongelige skal representere FOLKET, ikke IK Start. Mette Marit har vel trukket nok rask inn i kongefamilien som det er.

 

Ingen nekter henne å heie på start, men det kan hun gjøre inni seg. Slik vi andre inni oss ville heie på Vålerenga mot ManU eller motsatt.

 

Laffen var en meget god skihopper og hoppa vel for Skiklubben Lyn vil jeg tro, ikke Asker Skiklubb, som ikke har noen hoppavdeling så vidt meg bekjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diskusjoner om kongelige på $$ forumet synes jeg bør trekkes ned der de hører hjemme. Derfor denne sanne historien fra gamle dager:

 

Kung Olav foralte bestefaren min, mens de begge levde, at hvis Stabæk hadde vært like gode den gang som de er idag, hadde han utvilsomt ha hatt sesongkort på Nadderud. Han skulle tilogmed ha tatt trikken dit, hvis han hadde hatt muligheten til det.

 

Herved erklærer jeg diskusjonen om Kung Olav hadde blaatt blod eller ikke, som avsluttet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sportsmagasinet til Dagbladet har i dag under "ukas liste" kåret årets morsomste episoder i den norske fotballsesongen:

 

1. Vi reiser hjem 19:45

2. Brystvorteknipingen som Martin utførte på Jokke

Resten husker jeg ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten har tatt en prat med våre potensielle historieskrivere

 

Jeg tror de overforenkler litt her:

 

- Hva betydde fraværet av Inge Andre Olsen/Mike Kjølø i høst?

 

Nannskog: - Begge er to klassespillere, og det betyr mye for et lag å unnvære to slike spillere. Derfor ville jeg hatt flere spillere i stallen.

Gunnarsson: - Da de to var ute opplevde vi en dårlig periode og fikk mange mål mot oss. Det viser også viktigheten av å ha en stor stall til å fylle opp når to sentrale spillere er ute.

 

Vi hadde jo Jokke og Markus til å erstatte IA og Mike. Jokke og Markus må da være klassespillere etter Daniels vurdering - det var jo i stor grad Daniel som hentet dem til klubben - og de har (vel) spilt midstoppere på høyere nivå enn IA og Mike. Men de var ikke samspilte som midstopperpar på samme måte som IA og Mike er. Jeg tror ikke vi vil klare å hente inn midtsoppere som er bedre enn Jokke og Markus og som samtidig er villige til å sitte på benken i påvente av at IA eller Mike skal bli skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

 

Ser ingen grunn til å legge for mye i ordene fra Semb. Han er den mest katastrofale landslagstreneren Norge har hatt noen gang. Er en skam at han kalles ekspertkommentator på tv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

 

Ser ingen grunn til å legge for mye i ordene fra Semb. Han er den mest katastrofale landslagstreneren Norge har hatt noen gang. Er en skam at han kalles ekspertkommentator på tv.

 

Semb har så godt som lik statistikk som landslagstrener som Hareide, og spilte mer spillende fotball enn forgjengeren, som blir hyllet som vår beste noensinne..

Sier ikke at han var en fantastisk landslagstrener, men helt ok, og synes faktisk han er en av de beste "ekspertkommentatorene" vi har om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

 

Ser ingen grunn til å legge for mye i ordene fra Semb. Han er den mest katastrofale landslagstreneren Norge har hatt noen gang. Er en skam at han kalles ekspertkommentator på tv.

 

Semb har så godt som lik statistikk som landslagstrener som Hareide, og spilte mer spillende fotball enn forgjengeren, som blir hyllet som vår beste noensinne..

Sier ikke at han var en fantastisk landslagstrener, men helt ok, og synes faktisk han er en av de beste "ekspertkommentatorene" vi har om dagen.

 

Det eneste han gjør når han kommenterer er jo å fastslå det opplagte: "Hadde han truffet mål, kunne det blitt farlig" osv. Hva med å analysere spillet litt og kanskje forklare hvorfor det ene laget spiller bedre enn det andre og slike ting? Det syns jeg man kan forvente at en tidligere landslagstrener bør klare..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

 

Ser ingen grunn til å legge for mye i ordene fra Semb. Han er den mest katastrofale landslagstreneren Norge har hatt noen gang. Er en skam at han kalles ekspertkommentator på tv.

 

Greit at du ikke liker Semb, men dette blir for bastant, og ganske historieløst. Det var faktisk landslagsspill før Drillo kom, og da hadde vi noen ganske dårlige statistikker til tider.

 

 

IAO burde utvilsomt vært på den listen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette handler mer om ikke-mediadekning:

 

Tv2 har nå tre kandidater til årets spiller:

 

1. R.Koren

2. S. Iversen

3. Edu

 

Er det bare meg som undrer over hvem som sitter i denne juryen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

 

 

Nå har vel Semb satt opp listen etter hva han har sett av kamper, han kan jo selvfølgelig ikke se alle kampene.

Den største bommerten han gjør er å utelate Tommy, ingen har flere assist en Tommy og han burde selvsakt vært på lista!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb sin topp 10 liste over TL-spillere

Vi blir tilgodesett med 4. plass (Veigar) og 9. plass (Nanne). Kanskje litt rart at Iversen har 3. plass, da han er dårligere på poengligaen enn begge våre, men mulig litj-Ivers blir vurdert som bedre fordi RBK er mer avhengig av han enn vi er av enten Nanne eller Veigar. Videre stusser jeg litt på at IAO ikke er med, mens Nilsson, E Hoff og Ronny Johnsen deler 10. plass

 

 

Nå har vel Semb satt opp listen etter hva han har sett av kamper, han kan jo selvfølgelig ikke se alle kampene.

Den største bommerten han gjør er å utelate Tommy, ingen har flere assist en Tommy og han burde selvsakt vært på lista!

 

Tommy har da definitvit ikke vært en topp 10 spiller i år. Slått mye dødball, og har hatt det Semb beskriver som Norges beste bakromsspiss foran seg. God, men ikke best i serien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette handler mer om ikke-mediadekning:

 

Tv2 har nå tre kandidater til årets spiller:

 

1. R.Koren

2. S. Iversen

3. Edu

 

Er det bare meg som undrer over hvem som sitter i denne juryen?

 

Egentlig ikke veldig rart. Koren har vært utrolig bra, Ivers er nesten toppscorer og lokomotivet på laget som vinner serien. Edu er tippeligaens beste spiss. Har i mine øyne ikke spilt nok til å kunne vurderes i en sånn kåring, men det går mer på kvantitet enn kvalitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette handler mer om ikke-mediadekning:

 

Tv2 har nå tre kandidater til årets spiller:

 

1. R.Koren

2. S. Iversen

3. Edu

 

Er det bare meg som undrer over hvem som sitter i denne juryen?

 

Egentlig ikke veldig rart. Koren har vært utrolig bra, Ivers er nesten toppscorer og lokomotivet på laget som vinner serien. Edu er tippeligaens beste spiss. Har i mine øyne ikke spilt nok til å kunne vurderes i en sånn kåring, men det går mer på kvantitet enn kvalitet.

 

 

 

Deg om det. Iversen spiller på norges beste lag og er ikke i nærheten av å skåre like mange mål som stabæks spisser..

 

-Edu? stabiliteten selv?

 

Samma det. Tv2 er korrupt (men nesten et under at det ikke er Brannspillere der..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ivers er nesten toppscorer og lokomotivet på laget som vinner serien.

Deg om det. Iversen spiller på norges beste lag og er ikke i nærheten av å skåre like mange mål som stabæks spisser..

 

Deg om det. Daniel: 26 kamper fra start, 19 mål. Veigar: 25 kamper fra start, 18 mål. Ivers 21 kamper fra start, 17 mål.

 

Helt enig i at spissene våre er knallgode, og begge blant årets 10 beste spillere. Men kanskje ikke topp 3.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens avis presenterer Aftenposten eliteserien fra A til Å, og vi er representert under henholdsvis E og F:

 

Ertekrokene:

"Reis hjem som i ´45" var mottagelsen Stabæk-supporterne ga Lillestrøms tyske trener Uwe Rösler i vårmøtet på Nadderud. Stabæk ble ilagt 10 000 kroner i bot, men tror du det tok brodden fra Stabæk-supporterne? I høstens møte på Åråsen var beskjeden klar: "Vi reiser hjem 19:45".

 

Fucking monkey:

I ren frustrasjon lirte Hamkams Roman Kienast ut av seg den lite hyggelige meldingen "you fucking monkey" til Stabæks Daniel Nannskog. I går beklaget en svært ydmyk Kienast ordene som falt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du glemte bokstav Æ:

"Æddabædda: Stabæks Daniel Nannskog ble hetset både av motspillere og HamKam-supporterne. Men svensken spilte en sentral rolle da Stabæk sendte hamarsingene dit de hører hjemme: 1.divisjon"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...