Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


det samme hos meg :(
Det jeg måtte gjøre for å få det til å virke, var å bruke Internet Explorer, og øke størrelsen på midlertidige internettfiler:

Verktøy -> Alertnativer for Internett -> Generelt -> Midlertidige internettfiler ->Instillinger.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV-kampene for de fire første rundene er satt opp.

Hjemmekampen mot Brann i første runde skal vises på Zebra. Ellers ingen for vår del.

 

Lite overraskende er det at RBK og Brann vises i samtlige runder, mer overraskende at Fredrikstad også får 4 av 4.

 

De andre lagene:

 

Lillestrøm 3

VIF 3

Viging 3

Strømsgodset 3

Lyn 1

Aalesund 1

Tromsø 1

 

Vi skal kanskje være fornøyde med 1 kamp, men makan til skjev fordeling da!!

Blir ikke lett å jage sponsorkroner med dette å vise til.

Endret av Plassen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjemme mot Brann mener du.

 

Flyttes til tirsdag! Greit nok, idet det er påsken, og dermed er "alle" kommet hjem fra fjellet. Alle har jo hytte der...

 

Faen i helvete. At folk da reiser "hjem" fra påskeferie er ikke like positivt for alle :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV-kampene for de fire første rundene er satt opp.

Hjemmekampen mot Brann i første runde skal vises på Zebra. Ellers ingen for vår del.

 

Lite overraskende er det at RBK og Brann vises i samtlige runder, mer overraskende at Fredrikstad også får 4 av 4.

 

De andre lagene:

 

Lillestrøm 3

VIF 3

Viging 3

Strømsgodset 3

Lyn 1

Aalesund 1

Tromsø 1

 

Vi skal kanskje være fornøyde med 1 kamp, men makan til skjev fordeling da!!

Blir ikke lett å jage sponsorkroner med dette å vise til.

Hmm, vi får da tv-kamp hjemme i runde to også, mot rbk. kampen flyttes til lørdag kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som så det litt vel smale fotballprogrammet "Bakrommet" på NRK2 i kveld? Kåret de beste spillerne i Norge forrige sesong, rangerte vår spissduo likt på 4. plass. Koren, Edu og Ivers foran.

Liker hvordan flere forskjellige medier ser på Veigar og Daniel som én og samme person.

 

Daniel Páll Gunnarskog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel og Veigar blir av de fleste sett på som den beste angrepsduoen i Tippeligaen. Allikevel er de to til sammen flere hakk dårligere enn Steffen Iversen? De to andre i angrepet til Rosenborg må være fryktelig dårlige ettersom Iversen tydeligvis er klart bedre alene enn med hjelp fra de andre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som så det litt vel smale fotballprogrammet "Bakrommet" på NRK2 i kveld? Kåret de beste spillerne i Norge forrige sesong, rangerte vår spissduo likt på 4. plass. Koren, Edu og Ivers foran.

Ja, jeg så de grå eminenser i bakrommet.  Vel, med unntak av Drillo, da.  Han var så absolutt ingen grå eminens lenger, med sin nye hårfarge...

 

Imponert over at de kunne sitte å diskutere problemet med for få nordmenn i toppfotball i Norge (eller egentlig for mange utlendinger) uten å ta opp forholdene Ingo tok opp; overprising av nordmenn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen i helvete. At folk da reiser "hjem" fra påskeferie er ikke like positivt for alle :(

Er ikke det midlertidige oppholdet ditt der borte ferdig snart 'a?

 

Tja.. Som den rendyrkede kapitalisten jeg er drar jeg dit pengene fører meg. Jeg har imidleritid kjøpt sesongkort da, så jeg får heller satse på hyppige hjemturer til de kampene som ikke faller på arbeidsdager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den kampen som gir mest kroner inn i klubbkassa, er hovedkampen på TV2 kl. 20.00.

 

Ifjor ble vi ikke vist en eneste gang som hovedkamp, og TV2 legger opp til samme løp i år som i fjor, hvor Brann og RBK dominerer i antall kamper. De 2 + Viking blir alle vist 2 ganger på TV2 i april.

 

Hvis vi holder oss i toppen i år, så er det et visst håp om at returkampene mot disse lagene blir vist som hovedkamp. Tviler sterkt på at noen annen kamp med Stabæk er interessant nok for TV2. Men høsten 2008 får vi (forhåpentligvis) en ny stadion, og da bør det skje en endring i antall TV-kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de intereserte har VG laget en RSS feed for Stabæk:

 

Bruk denne linken for å nbruke den! :)

 

http://www1.vg.no/rss/create.php?categorie...77&limit=20

 

HØ? :blink::blink::huh::huh:

 

RSS feed er en abonnementstjeneste som kan abonneres på fra en webside. Dette er en gratis tjeneste som de fleste nyhetswebsider på internet nå leverer. VG har laget en RSS feed spessielt for alle tippeligaklubbene i norge.

 

for å få til dette må du ha en RSS feed leser. (eksempel: Internet Explorer 7, Outlook 2003/2007, Opera)

 

Etter at ett av disse programmene er installert, kan du trykke på linken jeg har laget og velge å abonnere på alle nyhetene som VG skriver om Stabæk :)

Endret av I A Hagen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo på NRK2 klokken 1930. Snakker ut om dyre spillere.

 

Satan...var på trening da! Var det spennende?

 

Nei - det var ikke spennende, men på vanlig Ingebrigt-vis så klarte han å nevne Stabæk, Daniel, Veigar og "Daniel Nannskog skrytes oppi skyene av den svenske landslagsledelsen" opptil flere ganger. Samtidig som han sto imot alle former for angrep på en flott måte.

Godt jobba.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere som reagerte på måten BrannTV2 illustrere saken med at Bakke må opereres? Som kjent ble han skadet etter å ha blitt tacklet på trening, men BrannTV2 klarer selvfølgelig å illustrere det med, gjett hva... vår kjære Jocke. Unødvendig av TV2! Bedre ble det ikke med at de illustrerte en sak med Edu med målet han putta på Nadderud. Bad-Stabæk-day :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...