Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Stabæk spiller som Arsenal...

intervju med JJ

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article874467.ece

 

Herlig!

Manchester United har jo Antwerpen i Belgia, så Arsenal kunne jo hatt Stabæk som sin vennskapsklubb her. Vi gir Armand Traoré, Alexander Song etc. spilletid i en sesong her, mens de får opsjon på våre beste spillere når de vil videre. Hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk spiller som Arsenal...

intervju med JJ

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article874467.ece

 

Herlig!

Manchester United har jo Antwerpen i Belgia, så Arsenal kunne jo hatt Stabæk som sin vennskapsklubb her. Vi gir Armand Traoré, Alexander Song etc. spilletid i en sesong her, mens de får opsjon på våre beste spillere når de vil videre. Hehe.

 

Æsj de sleskene vil jeg ikke se i den flotte blåe drakta vår. De hadde sikkert krevd å sånn slim på den så de kunne grise den til enda mer enn de gjør bare ved å ta den på seg! Arsenal=æsj!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sport N, kl. 21.45 i dag:

 

Cupfinalen 1998:

 

Sitat VG:

 

Et klassisk cupøyeblikk mellom Rosenborg og Stabæk. Seiersvante trøndere kommer til Ullevål som storfavoritt, men må reise slukkøret tilbake med snørr i barten. Og det skyldes ikke seierstårer. Gjennopplev Jørn Jamtfall som hadde såpeglatte hansker denne dagen, og gjør en av sine mest klassiske tabber.

 

....jævlig irriterende at CanalDigital ikke har SportN med i sin grunnpakke i Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sport N, kl. 21.45 i dag:

Cupfinalen 1998:

Sitat VG:

Et klassisk cupøyeblikk mellom Rosenborg og Stabæk. Seiersvante trøndere kommer til Ullevål som storfavoritt, men må reise slukkøret tilbake med snørr i barten. Og det skyldes ikke seierstårer. Gjennopplev Jørn Jamtfall som hadde såpeglatte hansker denne dagen, og gjør en av sine mest klassiske tabber.

....jævlig irriterende at CanalDigital ikke har SportN med i sin grunnpakke i Oslo.

 

 

Herlig. Selv sitter jeg med 4-timers videoopptak fra NRK den cupfinalesøndagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke SportN, men har tv-kort. Så om noen vil legge ut videoen er det bare å si i fra, så får vi sikkert ordna torrent.

 

(selv om det kanskje ville være bedre å kjøpe VHSen i Stabækbutikken...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VHS'en fra cupfinalen som Stabæk selger viser bare glimt fra kampen.  Jeg vil vel heller kalle videon en "cupfinaledag"-video.  De som ønsker å se kampen i helhet vil ikke finne den der.

 

Men det er en helt fantastisk video som anbefales på det varmeste.

 

Okey, jeg tar den. Tenkte at hvis valget var mellom å spre finalen gratis på nettet eller å kjøpe den i Stabækbutikken var det bedre for sjela å betale.

 

 

Håper de som fikk tatt opp får laget torrent? Har lyst til å se den igjen jeg også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VHS'en fra cupfinalen som Stabæk selger viser bare glimt fra kampen. Jeg vil vel heller kalle videon en "cupfinaledag"-video. De som ønsker å se kampen i helhet vil ikke finne den der.

 

Men det er en helt fantastisk video som anbefales på det varmeste.

 

Okey, jeg tar den. Tenkte at hvis valget var mellom å spre finalen gratis på nettet eller å kjøpe den i Stabækbutikken var det bedre for sjela å betale.

 

 

Håper de som fikk tatt opp får laget torrent? Har lyst til å se den igjen jeg også!

Jeg vil også ha!

Vært på jakt etter å se hele kampen i lange tider. Tror det var muttern som var hjemme og skulle ta opp i 1998, men det var selvsagt naivt å tro at det skulle gå i orden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...