Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


NYTT TEMA.

 

Nannskog i Rikets Røst.

 

Etter en reportasje sett fra rullestol og med røde øyne.  Men la en ting være helt klart.  "Flickor" vil ha en helt ny betydning for meg etter dette.  (Sorry, Tor Harald...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han svenske karen i rullestol og resten av TV2 - teamet ville ha meg og noen kompiser til å bli jagd med Stabækdrakter av de folka i rullestol iført Brann drakter, utenfor Onkel Blaa. For noe godtroende typer ass:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det riktige svaret fra Bohinen er "jeg har ikke sett hendelsen skikkelig enda" og heller fortelle Veigar når de to er alene at Stabæk ikke ønsker å vinne kamper via filming.

 

Negative! Sånne tåkelagte "jeg avskriver meg fra alt ansvar" type kommentarer trenger vi ikke. Lars sa det alle tenker, og det er meningsløst å gå rundt grøten her. Skal det liksom være nødvendig å snakke med noen proffe spillere om at man ikke gjør sånt?? Det ville dem ikke gjort uansett, for dette VET ALLE fra før! Lars svarte media med strak rygg, og reddet Stabæks renomé i denne sammenheng. Husk at det bare er et år siden vi hadde en tilsvarede situasjon i media med Tom på Ullevål. Vi kan ikke bli forbudet med denne typen aktiviteter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva slags inntrykk gir Stabæk som klubb dersom man uttaler seg på en måte som media helt sikkert ville tolket dithen at klubbledelsen mener det er greit at spillerne spiller unfair og filmer så lenge de ikke får kort for det? Å få dette til å bli til at det er Bohinen som dummer seg ut er å snu hele saken på hodet. Veigar filmet uten tvil og filming er utvilsomt pinlig for hele klubben. En voksen mann må tåle å høre såpass. At noen av uttalelsene går ut i media er fornuftig for å redde klubbens image og vise at filming og annet juks tar vi avstand fra, selv når det gjelder egne spillere. Bra, Lars!

 

At Daniel ikke skal få lov til å reagere er noe helt annet. Selvsagt kan det skje at han blir provosert der og da, og som han selv sa bør dommeren være såpass fintfølende at han forstår reaksjonen og lar være å dele ut kort. Men så sa jo ikke Bohinen noe annet enn at spillerne bør unngå å pådra seg unødvendige kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nesten ikke til å tro, men serieåpningen i Tippeligaen ble gjennomført uten en eneste kontroversiell episode.

 

AT DET VAR...??

 

 

 

Nå var det vel etter mandagens kamper han uttaler seg.

Det eneste jeg fikk med meg var vel Edvardsens gavepake av en straffe til liiin, som egentlig ikke betydde noe som helst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min støtte går uavkortet til Daniel og Veigar.
Hvorfor er det verre at Lars Bohinen bruker stabak.no til å kommunisere klubbens holdninger til usportslig opptreden enn at Daniel og Veigar bruker Nettavisen til å yttre misnøye med klubbledelsen? Ser man på sak i stedet for person, må det vel være ganske opplagt at Daniel og Veigar i beste fall har opptrått akkurat like uklokt som Bohinen. Etter min mening langt dummere, da dette ikke ville vært en sak om det stoppet med det som ble skrevet på stabak.no og Veigar og Daniel hadde fornuft nok til ikke å snakke med Nettavisen om saken. De gjør samme feil som de mener Bohinen ikke burde gjort.

 

Når det er sagt så skjønner jeg Daniel mer enn jeg skjønner Veigar. Daniel bare er sånn, han reagerer der og da, og han blir akkurat like forbannet på seg selv når han bommer på klare målsjanser som han blir på andre som gjør store feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min støtte går uavkortet til Daniel og Veigar.

 

DUB: Hvis du mener Tom filma mot Lyn i fjor kan du heller bruke bastionens forum.

Helt enig.

 

At spillere som får presset en mikrofon opp i trynet rett etter en kamp kan komme til å si ting man kanskje burde latt være, er mere forståelig enn når administrativt ansatte går ut med "sakelige" bombastiske karakterestikker lenge etterepå.

 

Daniel er forøvrig utrolig flink med media i en avslappet situasjon, slik som i Rikets Røst i går.  Han kommer seg unna vanskelige spørsmål på en veldig sjarmerende måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min støtte går uavkortet til Daniel og Veigar.
Hvorfor er det verre at Lars Bohinen bruker stabak.no til å kommunisere klubbens holdninger til usportslig opptreden enn at Daniel og Veigar bruker Nettavisen til å yttre misnøye med klubbledelsen? Ser man på sak i stedet for person, må det vel være ganske opplagt at Daniel og Veigar i beste fall har opptrått akkurat like uklokt som Bohinen. Etter min mening langt dummere, da dette ikke ville vært en sak om det stoppet med det som ble skrevet på stabak.no og Veigar og Daniel hadde fornuft nok til ikke å snakke med Nettavisen om saken. De gjør samme feil som de mener Bohinen ikke burde gjort.

 

Når det er sagt så skjønner jeg Daniel mer enn jeg skjønner Veigar. Daniel bare er sånn, han reagerer der og da, og han blir akkurat like forbannet på seg selv når han bommer på klare målsjanser som han blir på andre som gjør store feil.

 

 

Hvorfor? Jo fordi han bruker Media som forum, og da er Daniel og Veigar i sin fulle rett til å svare på spørsmål fra pressen når Lars B allerede har gått ut i pressen om saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo helt feil at Bohinen bruker media som forum. Han uttaler seg til stabak.no etter at han har tatt opp saken med spillerne. Internt først og deretter en offentlig uttalelse om hvordan klubben ser på hendelser av typen filming og litt i overkant utagerende gestikulering mot dommerteamet. En helt grei håndtering, skulle jeg mene. Sitter med en klar følelse av at reaksjonene som kommer på dette er mer preget av at det er Lars Bohinen det er snakk om enn sakens alvorlighetsgrad. Ærlig talt, dette er en liten fillesak. Stiller meg undrende til at enkeltspilleres (sårede) ego skal gå foran klubbens anseelse. Enkeltspiller betyr alltid mindre enn klubben, selv om enkeltspillerne tilfeldigvis heter Daniel Nannskog og Veigar Páll Gunnarsson, og klubben tilfeldigvis er representert ved Lars Bohinen.

 

Bohinen hadde tre valg:

 

1) Å gjøre det han gjorde, noe jeg mener var helt riktig med tanke på å tydeliggjøre at Stabæk ikke er en klubb som ser på usportslig opptreden som helt ålreit så lenge det er våre spillere som opptrer sånn.

 

2) Gjøre som Mons Ivar Mjelde og være en medieklovn som nekter for åpenbare fakta.

 

3) Holde helt kjeft, som ville vært litt ulogisk all den tid Tippeligaen får enormt med pressedekning og episoder som disse to nødvendigvis vil blir diskutert i media.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å avklare et par ting vedr. Veigar/Daniel/Lars-saken. Sånn jeg oppfatter det (og jeg oppfatter det selvfølgelig alltid rett) er dette rekkefølgen på hvordan ting har foregått mellom Veigar og Lars:

 

1. Lars B. tar opp, på første spillermøtet etter kampen, at filming er uakseptabelt

2. Veigar synes hans versjon burde vært hørt først, før spillermøtet.

3. Stabak.no skriver om saken

4. Nettavisen henger seg på saken og snakker med Veigar (og Daniel)

 

Om Daniel også ble konfrontert med sitt unødvendige gule kort på spillermøtet har jeg ikke helt fått med meg.

 

Men til de (meg selv inkludert) som mener at man ikke bør gå ut i media før man har snakket med spilleren, så er det ganske tydelig for meg at det ikke har skjedd her, ihvertfall ikke i forhold til Veigar. Lars B. burde kanskje snakket med Veigar direkte først, men holdningene til filming er i første omgang tatt opp internt, og i ettertid har man signalisert gjennom egne nettsider at dette er noe Stabæk tar avstand fra. Synes faktisk dette er helt greit håndtert av Lars & co.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 12. Apr 2007, 21:46) 101579[/snapback]
Det riktige svaret fra Bohinen er "jeg har ikke sett hendelsen skikkelig enda" og heller fortelle Veigar når de to er alene at Stabæk ikke ønsker å vinne kamper via filming.

 

Negative! Sånne tåkelagte "jeg avskriver meg fra alt ansvar" type kommentarer trenger vi ikke. Lars sa det alle tenker, og det er meningsløst å gå rundt grøten her. Skal det liksom være nødvendig å snakke med noen proffe spillere om at man ikke gjør sånt?? Det ville dem ikke gjort uansett, for dette VET ALLE fra før! Lars svarte media med strak rygg, og reddet Stabæks renomé i denne sammenheng. Husk at det bare er et år siden vi hadde en tilsvarede situasjon i media med Tom på Ullevål. Vi kan ikke bli forbudet med denne typen aktiviteter!

 

Man henger ikke ut sine medarbeidere i pressen. Det er et spørsmål om å være kollegial og allmenn folkeskikk. Det er en veldig dårlig lederegenskap å henge ut ansatte i pressen. Veldig dårlig.

 

Tom filmet ikke mot Lyn i fjor. Se episoden igjen. Grunnen til at han faller på en litt dramatisk måte er at han får en dytt samtidig som han skulle til å hoppe. Tom har mange kvaliteter, øyne i nakken er ikke en av dem. Hadde han visst at Onstad kom til å brøyte han ned bakfra hadde han kanskje ikke tatt sats for å hoppe. Når man får en dytt i ryggen samtidig som man hopper er det helt normalt å falle på den måten som Tom gjorde. Hele episoden i media i den saken er forårsaket av at Lyn hadde en trener som ikke var mann nok til å ta ansvar for nederlaget selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo helt feil at Bohinen bruker media som forum. Han uttaler seg til stabak.no etter at han har tatt opp saken med spillerne. Internt først og deretter en offentlig uttalelse om hvordan klubben ser på hendelser av typen filming og litt i overkant utagerende gestikulering mot dommerteamet. En helt grei håndtering, skulle jeg mene. Sitter med en klar følelse av at reaksjonene som kommer på dette er mer preget av at det er Lars Bohinen det er snakk om enn sakens alvorlighetsgrad. Ærlig talt, dette er en liten fillesak. Stiller meg undrende til at enkeltspilleres (sårede) ego skal gå foran klubbens anseelse. Enkeltspiller betyr alltid mindre enn klubben, selv om enkeltspillerne tilfeldigvis heter Daniel Nannskog og Veigar Páll Gunnarsson, og klubben tilfeldigvis er representert ved Lars Bohinen.

 

Bohinen hadde tre valg:

 

1) Å gjøre det han gjorde, noe jeg mener var helt riktig med tanke på å tydeliggjøre at Stabæk ikke er en klubb som ser på usportslig opptreden som helt ålreit så lenge det er våre spillere som opptrer sånn.

 

2) Gjøre som Mons Ivar Mjelde og være en medieklovn som nekter for åpenbare fakta.

 

3) Holde helt kjeft, som ville vært litt ulogisk all den tid Tippeligaen får enormt med pressedekning og episoder som disse to nødvendigvis vil blir diskutert i media.

 

Det er ganske logisk å holde kjeft når det å si sin mening til pressen garantert vil skape dårlig stemning. Bare fordi VG, Dagbladet m. fl. ønsker kommentarer så må man ikke kommentere. Å si at han ikke har sett situasjonen godt nok til å uttale seg er en helt akseptabel måte å svare pressen på. Faktisk den varianten de fleste dyktige fotballedere velger å bruke i slike tilfeller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå glemmer du at det faktisk ikke var Bohinen som uttalte seg til VG, Dagbladet, Nettavisen eller noen andre. Det var det Daniel og Veigar som gjorde.

 

Her er det Bohinen sa om de to hendelsene, til stabak.no:

Var det straffe på handsen og burde Brann hatt en spiller utvist?

Ja til begge. Definitivt etter å ha sett bildene. Slik sett påvirket dommeren kamputfallet. Men det kan ikke vi henge oss opp i. Jeg er mer opptatt av at Daniel ikke burde snakke på seg det gule kortet. Det er unødvendig og vil få konsekvenser for laget senere i sesongen. Slikt må vi unngå. Ikke ser det bra ut heller med slik utagert gestikulering.

 

Burde Veigar hatt straffe da?

Nei, definitivt ikke. Han ser ut til å prøve å filme seg til straffe og det vil jeg understreke på det sterkeste er noe vi ikke vil se av våre spillere. Meget uklokt og jeg ønsker at det ikke har skjedd. Veigar har fått beskjed om det, akkurat som Daniel ved sitt gule kort. Vi ønsker å opptre korrekt etter ærlige prinsipper og holdninger.

Dette er på ingen måte stygt formulert eller noen uthengig av medarbeidere i pressen. Og som det står har han diskutert med begge spillerne før han sier noe til klubbens egne nettsider.

 

Greit håndtert av Lars Bohinen, forståelig frustrasjon hos Daniel, teit opptreden av Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er bare nødt til å komme med en kommentar om media:

 

Omtrent alt som skjer rundt Stabæk Fotball kommer i media.  Mye som skjer rundt oss (Stabæk Support) kommer i media.  Sist sånne morsomme ting som at vi sang om shortsen til Martin.  Noen ganger blir små ting en kjempesak, som f.eks et visst banner i fjor.

 

I mitt sivile liv (når jeg ikke har på med drakta) jobber med å bekjempe fattigdom, skape større rettferdighet i verden, redusere konsekvensene av miljøødeleggelser osv.  For å få noe av det i media må man slåss, påvirke og kjempe for hver minste setning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok at det var Veigar og Daniel som gikk til pressen, men Bohinen og Stabæk vet jo godt at ting som legges ut på stabak.no fort blir mediamat.

Liker ikke denne tendensen, Bohinen ser ut til å ha et behov for å markere seg, og han gjør det gjerne på bekostning av enkeltspillere. Når man snakker om å sette laget før seg selv, virker det ikke slik at det er det som er på Bohinens dagsorden.

Min mening er at Bohinen bør holde en litt lavere profil inntil han faktisk har begynt å levere noe.

Veigar og Nanne derimot har bevist masse allerede..

Som sportsdirektør bør man heller se på hvorfor gullgutten Veigar ikke får til ting om dagen, ikke denge ham offentlig fordi han i frustasjon over dette faller litt lett en gang.

 

Bohinen, ikke vis det glætte solbrune ansiktet ditt i avisen før du har noe positivt å levere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, jeg er enig med Bohinen på sak, rent bortsett fra at brann skulle hatt en spiller utvist. Jeg kan ikke helt se hvilken situasjon det skulle ha vært. Daniels kort var selvsagt uprofesjonelt av Daniel, og ja, Veigar filmet, og ja, det er uakseptabelt.

 

Men han skal uansett ikke uttale seg så spesifikt offentlig hva gjelder personlig kritikk av spillere i Stabæk. Hva oppnår han med det? Normalt vil personer som føler seg uthengt forsøke å forsvare seg, selv om de innerst inne vet at kritikken er berettiget. I tillegg til at spillerne forsvarer seg framfor å ta til seg kritikken risikerer man i tillegg at spillerne føler seg dårlig behandlet av egen ledelse, og man risikerer å utvikle lav tillitt mellom spillere og ledelse. Dette er ikke heldig.

 

For en tid tilbake ble Fjørtoft stilt et spørsmål etter en episode i en LSK-kamp om LSK skulle hatt straffe. Fjørtoft svarte at teknisk sett var det straffe, men ikke faglig sett. Med dette mente han at motstanderen hadde gjort noe ulovlig som kvalifiserte til straffe, men at situasjonen var en slik karakter at det er vanskelig for dommeren å oppfatte situasjonen. Noe av det samme gjelder i denne saken. På sak har Bohinen rett, men som leder har han ikke håndtert saken riktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Alle er vel enige med Bohinen på sak, men det er komplett unødvendig å kjøre en slik sak på stabak.no. Det gavner absolutt ingen! I værste fall har han gravd grøfta mellom seg selv og sentrale deler av spillerstallen enda dypere enn den var før.

 

Jeg kan dessuten ikke se at det er naturlig at det er Bohinen i egenskap av sportsdirektør som skal uttale seg om slike ting. Han er ansatt for å organsiere ting rundt laget og legge ting til rette for at Janne skal få best mulig arbeidsvilkår til å levere sportslige resultater. Ikke for å uttale seg i media enten via stabak.no eller direkte.

 

Jeg har vært skeptisk til Bohinen fra dag en. Dessverre har han bekreftet mye av det jeg fryktet, men heldigvis kan det bare bli bedre eller?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bohinen har dessverre vært en negativ overaskelse så langt. Jeg kan heller ikke helt forstå Ingos trang og behov til å være konstant i mediene.

 

Jeg oppfordrer alle blaa mediekåte rikskjendiser til å fokusere på kampen om poeng fremfor å kjempe om spaltemeterplass fremover <_<

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå glemmer du at det faktisk ikke var Bohinen som uttalte seg til VG, Dagbladet, Nettavisen eller noen andre. Det var det Daniel og Veigar som gjorde.

 

Her er det Bohinen sa om de to hendelsene, til stabak.no:

Var det straffe på handsen og burde Brann hatt en spiller utvist?

Ja til begge. Definitivt etter å ha sett bildene. Slik sett påvirket dommeren kamputfallet. Men det kan ikke vi henge oss opp i. Jeg er mer opptatt av at Daniel ikke burde snakke på seg det gule kortet. Det er unødvendig og vil få konsekvenser for laget senere i sesongen. Slikt må vi unngå. Ikke ser det bra ut heller med slik utagert gestikulering.

 

Burde Veigar hatt straffe da?

Nei, definitivt ikke. Han ser ut til å prøve å filme seg til straffe og det vil jeg understreke på det sterkeste er noe vi ikke vil se av våre spillere. Meget uklokt og jeg ønsker at det ikke har skjedd. Veigar har fått beskjed om det, akkurat som Daniel ved sitt gule kort. Vi ønsker å opptre korrekt etter ærlige prinsipper og holdninger.

Dette er på ingen måte stygt formulert eller noen uthengig av medarbeidere i pressen. Og som det står har han diskutert med begge spillerne før han sier noe til klubbens egne nettsider.

 

Greit håndtert av Lars Bohinen, forståelig frustrasjon hos Daniel, teit opptreden av Veigar.

 

Hallo! Helt uintressant, han burde holdt kjeft uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo! Helt uintressant, han burde holdt kjeft uansett!

 

Vanskelig å holde kjeft når stabak.no spør deg. Er vel flere enn Lars som bør stilles i gapestokken i så fall. f.eks den som har intervjuet han, de ansvarlige for nettsidene etc.

 

Bare for å poengtere: Jeg mener ikke at de bør stilles til ansvar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, han skulle ikke holdt kjeft. Jeg synes det er ytterst interessant å få vite at klubben faktisk tar tak i usportsligheter blant egne spillere og ikke bare lar alle dumhetere passere.

 

Jeg har vært skeptisk til Bohinen fra dag en. Dessverre har han bekreftet mye av det jeg fryktet, men heldigvis kan det bare bli bedre eller?
Kan bare bli bedre? Du vet at det betyr at han ikke kunne gjort en dårligere jobb enn det han har til nå? Oi oi, noen mestrer virkelig kunsten å overdrive.

 

Her ligger åpenbart fordommene mot Bohinen tykt smurt utenpå brillene man ser denne saken med. Å ta sånn på vei for at Stabæks sportslige leder uttaler seg om Stabæks holdninger til usportslighet på Stabæks nettsider - det hele blir nesten litt søtt komisk. Sak, ikke person. Saken er klar, Lars Bohinen har opptrått helt korrekt i forhold til alle hensym som bør tas.

 

At han ikke skal kunne uttale seg fordi han er sportslig leder er merkelig. Vi har faktisk ingen usportslig leder, så da ble vel Bohinen det nærmeste man kom, og man valgte å stille spørsmålene til han... Frekke mannen som svarer på spørsmål fra egen klubbs internettsider!

 

Er det her "dagis" eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, han skulle ikke holdt kjeft. Jeg synes det er ytterst interessant å få vite at klubben faktisk tar tak i usportsligheter blant egne spillere og ikke bare lar alle dumhetere passere.

 

Jeg har vært skeptisk til Bohinen fra dag en. Dessverre har han bekreftet mye av det jeg fryktet, men heldigvis kan det bare bli bedre eller?
Kan bare bli bedre? Du vet at det betyr at han ikke kunne gjort en dårligere jobb enn det han har til nå? Oi oi, noen mestrer virkelig kunsten å overdrive.

 

Her ligger åpenbart fordommene mot Bohinen tykt smurt utenpå brillene man ser denne saken med. Å ta sånn på vei for at Stabæks sportslige leder uttaler seg om Stabæks holdninger til usportslighet på Stabæks nettsider - det hele blir nesten litt søtt komisk. Sak, ikke person. Saken er klar, Lars Bohinen har opptrått helt korrekt i forhold til alle hensym som bør tas.

 

At han ikke skal kunne uttale seg fordi han er sportslig leder er merkelig. Vi har faktisk ingen usportslig leder, så da ble vel Bohinen det nærmeste man kom, og man valgte å stille spørsmålene til han... Frekke mannen som svarer på spørsmål fra egen klubbs internettsider!

 

Er det her "dagis" eller?

 

Herregud! Dette er snakk om ren psykologi. Du går ikke ut og kritiserer enkelthendelser og enkeltspillere direkte når du vet at forholdet til spillergruppa allerede er skrantende. Enkel PR-politikk er å generalisere og å ikke trekke fram enkeltpersoner. Det er som nevnt før her, ukolegialt. Skal man uttale seg, så sier man: "Jeg ønsker ikke å trekke fram enkelttilfeller, men det er klart at klubben overhodet ikke støtter noen som helst usportselig aktivitet på banen".

 

Som selvutnevnt talsperson i klubben, burde Bohinen kanskje tatt et lite kurs i medie- og konflikthåndtering. For dette er gjort på en meget klønete måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, han skulle ikke holdt kjeft. Jeg synes det er ytterst interessant å få vite at klubben faktisk tar tak i usportsligheter blant egne spillere og ikke bare lar alle dumhetere passere.

 

Jeg har vært skeptisk til Bohinen fra dag en. Dessverre har han bekreftet mye av det jeg fryktet, men heldigvis kan det bare bli bedre eller?
Kan bare bli bedre? Du vet at det betyr at han ikke kunne gjort en dårligere jobb enn det han har til nå? Oi oi, noen mestrer virkelig kunsten å overdrive.

 

Her ligger åpenbart fordommene mot Bohinen tykt smurt utenpå brillene man ser denne saken med. Å ta sånn på vei for at Stabæks sportslige leder uttaler seg om Stabæks holdninger til usportslighet på Stabæks nettsider - det hele blir nesten litt søtt komisk. Sak, ikke person. Saken er klar, Lars Bohinen har opptrått helt korrekt i forhold til alle hensym som bør tas.

 

At han ikke skal kunne uttale seg fordi han er sportslig leder er merkelig. Vi har faktisk ingen usportslig leder, så da ble vel Bohinen det nærmeste man kom, og man valgte å stille spørsmålene til han... Frekke mannen som svarer på spørsmål fra egen klubbs internettsider!

 

Er det her "dagis" eller?

 

Herregud! Dette er snakk om ren psykologi. Du går ikke ut og kritiserer enkelthendelser og enkeltspillere direkte når du vet at forholdet til spillergruppa allerede er skrantende. Enkel PR-politikk er å generalisere og å ikke trekke fram enkeltpersoner. Det er som nevnt før her, ukolegialt. Skal man uttale seg, så sier man: "Jeg ønsker ikke å trekke fram enkelttilfeller, men det er klart at klubben overhodet ikke støtter noen som helst usportselig aktivitet på banen".

 

Som selvutnevnt talsperson i klubben, burde Bohinen kanskje tatt et lite kurs i medie- og konflikthåndtering. For dette er gjort på en meget klønete måte.

 

 

Støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...