Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Det han implisitt mener er at det er mange i Klanen som er såpass mentalt ute å kjører, at hadde de sett fingern til IA, ville det rakna helt for dem og mest sansynlig ville de løpt rett ut på Ringveien og hoppa forann en trailer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece

 

"Han (Olsen) kan være glad for at han spiller for et så ubetydelig lag som Stabæk. Ellers kunne det skjedd ting. Hadde det vært mot Lyn, Lillestrøm eller Brann kunne det ha kommet reaksjoner. Med en slik provokasjon ventet jeg bare på at det skulle hagle med ting mot ham. Jeg hadde trodd at en spiller med Olsens rutine skjønner bedre, sier Nordtug til iOslo.no"

 

Er det mulig!?!?

 

 

 

Viser vel bare at Lederen for Apene ikke skjønner så mye. Når en spiller ligger nede med ansiktet fult av blod synger man ikkke la han dø la han dø .

Det skjer vel bare i Bergen og Oslo!

 

Og egentlig viser det IA heller ikke har fått med seg allverden. Som når Daniel feirer foran motstandersupportere, eller Fredrik Thorsen går på flaggene våre. Det å skaffe seg fiender er jævlig lett, men ikke alltid jævlig smart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece

 

"Han (Olsen) kan være glad for at han spiller for et så ubetydelig lag som Stabæk. Ellers kunne det skjedd ting. Hadde det vært mot Lyn, Lillestrøm eller Brann kunne det ha kommet reaksjoner. Med en slik provokasjon ventet jeg bare på at det skulle hagle med ting mot ham. Jeg hadde trodd at en spiller med Olsens rutine skjønner bedre, sier Nordtug til iOslo.no"

 

Er det mulig!?!?

 

 

 

Viser vel bare at Lederen for Apene ikke skjønner så mye. Når en spiller ligger nede med ansiktet fult av blod synger man ikkke la han dø la han dø .

Det skjer vel bare i Bergen og Oslo!

 

Og egentlig viser det IA heller ikke har fått med seg allverden. Som når Daniel feirer foran motstandersupportere, eller Fredrik Thorsen går på flaggene våre. Det å skaffe seg fiender er jævlig lett, men ikke alltid jævlig smart.

 

 

Når en spiller ligger blødende nede synger man enkelt å greit ikke la han dø la han dø! Han ble provosert og tok i jenn, hvis ikke klanen takler det uten bli fiender har de et problem.

Har selv aldri opplevd det på nadderud man oppfører bare ikke slik mot motstandere som kanskje har en alvorlig skade.

Sier meg mye om hva sags folk som står på apeberget eller hva de kaller det!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det morsomste er vel egentlig at Enga-folket generelt, og Nordtug og Thon spesielt gjentar til det kjedsommelige at vi er et ubetydelig lag....

"Jeg mener det er risikoen han utsetter Vålerenga for som er verst. Sannsynligheten for at det skulle koke over for en av våre var absolutt til stede, sier Nordtug."

 

Hehe, oppegående gjeng, med andre ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når en spiller ligger blødende nede synger man enkelt å greit ikke la han dø la han dø! Han ble provosert og tok i jenn, hvis ikke klanen takler det uten bli fiender har de et problem.

Har selv aldri opplevd det på nadderud man oppfører bare ikke slik mot motstandere som kanskje har en alvorlig skade.

Sier meg mye om hva sags folk som står på apeberget eller hva de kaller det!

 

Det er ikke noe problem for Klanen å ha fiender. Det er et problem for Stabæk at vi har spillere som blir oppfattet som drittsekker rundt om i landet.

 

Foreslår også at du blar deg tilbake til en tråd som omhandler en svensk tidligere stabækspiller og en ex-proff fra Leeds. Så kan du jo sjekke om den gjevne stabæksupporter har et snev av sympati for motspillere som risikerer å bli invalide.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når en spiller ligger blødende nede synger man enkelt å greit ikke la han dø la han dø! Han ble provosert og tok i jenn, hvis ikke klanen takler det uten bli fiender har de et problem.

Har selv aldri opplevd det på nadderud man oppfører bare ikke slik mot motstandere som kanskje har en alvorlig skade.

Sier meg mye om hva sags folk som står på apeberget eller hva de kaller det!

 

Det er ikke noe problem for Klanen å ha fiender. Det er et problem for Stabæk at vi har spillere som blir oppfattet som drittsekker rundt om i landet.

 

Foreslår også at du blar deg tilbake til en tråd som omhandler en svensk tidligere stabækspiller og en ex-proff fra Leeds. Så kan du jo sjekke om den gjevne stabæksupporter har et snev av sympati for motspillere som risikerer å bli invalide.

 

 

Nå sier ikke jeg at det er smart å vise fingern til klanen, men jeg forstår IA. Og gjenomsnittet til de som ser på fotball vil vel også forstå det.

Hva har den tråden med hva IA gjorde på søndag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Jeg mener det er risikoen han utsetter Vålerenga for som er verst. Sannsynligheten for at det skulle koke over for en av våre var absolutt til stede, sier Nordtug."

 

Hehe, oppegående gjeng, med andre ord.

 

hahaha. er det fotball eller barnehage vi snakker om?

(og med en fyr som m. berre i spillergruppen trenger man nok ikke motstanderens spillere for aa öke sannsynligheten for at det kunne koke over for en av de egne)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klanen er idiotiske, men se hva nettavisens journalist kom til på skrive:

 

Han ble liggende nede og like foran ivrige VIF-fans provoserte han ved å ligge lenge og drøye tiden.

 

Ble liggende nede for å drøye tiden, i en litt enklere setning :blink: Latterlig å reagere på det når man får behandling etter en hodeskade, og itillegg blør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var da faen til sutring fra Oslo Øst da! Når du til og med presser journalister i nøytrale aviser til å skrive at IAO drøyde tiden med vilje for å provosere, tror jeg heller det er Gjermund Nordstoga og hans griser som står og hyler som burde gå i seg selv og egen disiplin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var da faen til sutring fra Oslo Øst da! Når du til og med presser journalister i nøytrale aviser til å skrive at IAO drøyde tiden med vilje for å provosere, tror jeg heller det er Gjermund Nordstoga og hans griser som står og hyler som burde gå i seg selv og egen disiplin.

 

Nortug er blitt en gammel hårsår mann. 400 mann gir finger'n til én. OK. èn gir finger'n tilbake - skandle. Jeg synes vi som supportere bør tåle rimelig mye fra motstanderens spillere. Vi gjør det vi kan for å få dem ut av fatning. Da nytter det ikke å sutre når vi klarer det. Har forøvrig ment akkurat det samme tidligere som d Miller fikk 5000 i bot for å ha gitt finger'n til Isberget. Hadde jeg vært TIL-supporter da hadde jeg oppfattet det som "mission completet"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støttes,

 

Nortug mener Klanen har gode manerer:

"– Han var to meter unna de nærmeste VIF-supporterne da han gjorde det han gjorde. At det ikke regnet mynter og spytteklyser viser jo bare at vi har en enorm selvdisiplin."

 

For en selvdisiplin dere! Her snakker vi om voksne mannfolk som mener de har god selvdisiplin fordi de ikke spyttet og kastet mynter mot Inge - for noen folk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var da faen til sutring fra Oslo Øst da! Når du til og med presser journalister i nøytrale aviser til å skrive at IAO drøyde tiden med vilje for å provosere, tror jeg heller det er Gjermund Nordstoga og hans griser som står og hyler som burde gå i seg selv og egen disiplin.

 

Nortug er blitt en gammel hårsår mann. 400 mann gir finger'n til én. OK. èn gir finger'n tilbake - skandle. Jeg synes vi som supportere bør tåle rimelig mye fra motstanderens spillere. Vi gjør det vi kan for å få dem ut av fatning. Da nytter det ikke å sutre når vi klarer det. Har forøvrig ment akkurat det samme tidligere som d Miller fikk 5000 i bot for å ha gitt finger'n til Isberget. Hadde jeg vært TIL-supporter da hadde jeg oppfattet det som "mission completet"

Som du sier Rich, så er det sjelden Nortugh gjør noe annet enn å sutre. Vi får ta lærdom av hvor patetisk slik snufsing fremstår, neste gang vi er i den situasjonen. Dernest bør vi lage en kjempe tifo av IA som viser finger'n i retur kampen. Det hadde vært noe det ;)

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars B. vil tilbake til fair play (førstesideopplsag i Dagsavisen):

 

http://www.dagsavisen.no/sport/article2720535.ece

 

Hva kan vi forvente fra tribunene hvis spillere og trenere slåss og skjeller hverandre ut, og prøver å jukse, spør Bohinen, som mener det kan være en årsak til fotballopptøyer i mange europeiske land. Derfor arresterte han Veigar Pall Gunnarson da han prøvde å filme seg til et straffespark.

 

Det var også dette han brukte som bakgrunn da han på TV2 i forige uke sa at "vi kan ikke ha spillere (i Stabæk) som ikke kan oppføre seg på banen" i forbindelse med at Daniel kjeftet på seg et gult kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars B. vil tilbake til fair play (førstesideopplsag i Dagsavisen):

 

http://www.dagsavisen.no/sport/article2720535.ece

 

Hva kan vi forvente fra tribunene hvis spillere og trenere slåss og skjeller hverandre ut, og prøver å jukse, spør Bohinen, som mener det kan være en årsak til fotballopptøyer i mange europeiske land. Derfor arresterte han Veigar Pall Gunnarson da han prøvde å filme seg til et straffespark.

 

Det var også dette han brukte som bakgrunn da han på TV2 i forige uke sa at "vi kan ikke ha spillere (i Stabæk) som ikke kan oppføre seg på banen" i forbindelse med at Daniel kjeftet på seg et gult kort.

 

 

Den er da grei. Er faktisk enig med ham

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan være akkurat hva Veigar trenger, selv om jeg ikke har veldig tro på mental coaching på kort sikt. Kan sikkert være bra for de yngre spillerne også å få inn en med fokus på mental trening og fysisk fostring. Regner med at det eventuelt vil ha med innstilling og holdninger å gjøre. Håper han i så fall blir benyttet godt nedover i systemet, ikke bare på a-stallen.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars B. vil tilbake til fair play (førstesideopplsag i Dagsavisen):

http://www.dagsavisen.no/sport/article2720535.ece

 

Hva kan vi forvente fra tribunene hvis spillere og trenere slåss og skjeller hverandre ut, og prøver å jukse, spør Bohinen, som mener det kan være en årsak til fotballopptøyer i mange europeiske land. Derfor arresterte han Veigar Pall Gunnarson da han prøvde å filme seg til et straffespark.

tja...vet ikke om slemme ord og slåsskamp på banen er en årsåk til opptøyene...heller burde man se på forholdene i samfunnet.

 

men det er ok at han sier at man generelt ikke vil ha dårlig oppførsel på banen - uansett om det gjelder spillere, trenere og klubbens ansatte.

 

@ mihawk: støttes. å være en veltrent og fysisk frisk spiller betyr ikke at man takler presset/forventninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Programledern i TV2 hjelper deg(husker ikke navnet) satt i fullt stabækutstyr på programmet nettopp... Dog i en gammel drakt med grønn arm!

 

 

Vi er vistnok en middelhavsfarer når det gjelder prisene for supporterne..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Programledern i TV2 hjelper deg(husker ikke navnet) satt i fullt stabækutstyr på programmet nettopp... Dog i en gammel drakt med grønn arm!

 

 

Vi er vistnok en middelhavsfarer når det gjelder prisene for supporterne..

 

Hun heter Solveig Barstad. Tror hun er på en del av Stabæks hjemmekamper. Hun bor på Høvik og er gift med Jan Tore Sanner i Høyre. Han går på en del hjemmekamper (i drakt og med familie) har jeg lest noen steder. Sanner har gått på Nadderud vdg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å dra etterforskningen videre, Jan Tore Sanner ble av Jon G Bernander ( Bård Tufte Johansen ) trukket fram som aktuelt medlem i Team Antonsen istedenfor Kristoffer Schau. Han blir beskrevet som "meget fleibede" når han har fått ett eller to glass vin i en offentlig tilsetning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Registrerer at Semb - etter å ha sett Stabæks tre første kamper - anser oss som en av gull-kandidatene i år.

Under forutsetning av at Daniel, Veigar og IAO holder seg friske og raske. (Dagens Budstikke)

 

Kanskje jeg liker ham litt, likevel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Registrerer at Semb - etter å ha sett Stabæks tre første kamper - anser oss som en av gull-kandidatene i år.

Under forutsetning av at Daniel, Veigar og IAO holder seg friske og raske. (Dagens Budstikke)

 

Kanskje jeg liker ham litt, likevel?

Så det nå i dag tidlig, herlig!

VI VIL HA EN BLAA SESONG!

RÅ OG HARD OG UTEN DONG!

DA VEIT DU HVA DU SKAL FÅ!

OG DEN SKAL VÆRE BLAA!

Vi vinner ;)

Edit: Noen som vil jeg skal scanne inn siden?

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...