Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


 

For en latterlig liste :D

 

Er jo en blanding av en liste av de beste og de mest tekniske spilleren. Langt fra de smarteste fotballspillerne!

 

Alan er syk til å drible, men det er da ingen som noen gang har sagt at han er en smart fotballspiller? Vil vel gå så langt som å si at i førsteoppstillingen vår er han den som er lengst unna en sånn liste.

 

Når det er sagt, Somen fortjener en plass. Og som noen skrev. Når Tegström er med pga smarte løp og posisjonering burde Daniel vært med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller har Stavrum en kommentar i Aftenposten i dag (var ikke mann om å finne den på veven) hvor han efterlyser de planlagte angrepene i norsk fotball, og kritiserer bl.a. mangel på/frykt for ballbesittelse. Videre sier han

 

" Vi ser det nesten aldri i Norge. Vi ser dessuten sjelden trekk om igjen og om igjen. Kanskje med unntak av Stabæk, som bevisst finner Pall Gunnarson i mellomrom for så å spille Nannskog i bakrom. Norsk fotball mest gjenkjennelige trekk.

 

Skylden legges på dårlige baner. Og ja, et lag som Start kan gjøre det. Gresset der ligger oppå som fyllet på Grandiosa. Det er bare å stikke fingeren over og du drar med deg dekket. Men også her klarte Stabæk sitt velkjente trekk. Og viste at det går an uansett."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nannskog & Co fra Blomstertoget på TV2-nyhetene nå nettopp. Fikk desverre ikke med meg starten... Satser på at det er mulig å se reprise på nettet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nannskog & Co fra Blomstertoget på TV2-nyhetene nå nettopp. Fikk desverre ikke med meg starten... Satser på at det er mulig å se reprise på nettet!

 

IA sa at vi vant på en dårlig (1. omgang dårlig?) dag i går - og at det ser veldig bra ut.

Daniel mente vel i korte trekk at det ser JÆVLIG bra ut - og at vi ikke akkurat tenker gull ennå, men..

 

I tillegg til at IA ser utrolig dust ut med snusleppe.

 

Og at Ingebrigt trillet barnevogn, gamle mannen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fatima?

 

Esther Pirelli?

Jeg lurer på en ting her, har Ingo selv tenkt "Ja, la oss få på litt presse på dette!", eller ringer media å spør om slikt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har lest dagens budstikka. der står det en notis om at Stabæks cupkamp skal granskes grunnet bruk av bengalske lys...

Og det står at klubber som eventuelt blir dømt(4 kamper som skal granskes) kan vente seg bøter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har lest dagens budstikka. der står det en notis om at Stabæks cupkamp skal granskes grunnet bruk av bengalske lys...

Og det står at klubber som eventuelt blir dømt(4 kamper som skal granskes) kan vente seg bøter.

 

 

De bør klare å se forskjell på 20 bluss på Toten og ett enslig blant oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har lest dagens budstikka. der står det en notis om at Stabæks cupkamp skal granskes grunnet bruk av bengalske lys...

Og det står at klubber som eventuelt blir dømt(4 kamper som skal granskes) kan vente seg bøter.

 

 

De bør klare å se forskjell på 20 bluss på Toten og ett enslig blant oss...

 

Noe som tyder på at de ikke gjør det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, kanskje vi får en bot, hva så? det er jo tross alt en liten pris å betale for å få innført litt tribunekultur her i landet...

 

Hva med å heller organisere noe på Nadderud, i stedenfor et enslig bluss på Åssiden "stadion"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

De som har råd til det må jo bare kjøre i gang med godt organisert spontanblussing

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

De som har råd til det må jo bare kjøre i gang med godt organisert spontanblussing

 

sant nok... det var grunnen til at røykbombene holdt seg i sentrum av fredrikstad også, selvom det selvsagt hadde vært artigere å ta de med inn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

Fantastisk smart du er. Penger til spillerlønninger er lissom hundre ganger fetere enn spontanblussing, æssæ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

Stabæk Fotball er sikkert jævlig fornøyde hvis noen få supportere gang på gang skal skaffe klubben trøbbel pga "spontanblussing".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

Stabæk Fotball er sikkert jævlig fornøyde hvis noen få supportere gang på gang skal skaffe klubben trøbbel pga "spontanblussing".

 

de leverer jo bare boten videre til oss....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

Stabæk Fotball er sikkert jævlig fornøyde hvis noen få supportere gang på gang skal skaffe klubben trøbbel pga "spontanblussing".

 

de leverer jo bare boten videre til oss....

 

Da er det jo en desto bedre idè.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan gjerne blusse på Nadderud for min del, men ''organisert''? Spontan-blussing er ti ganger fetere spør du meg...

 

Stabæk Fotball er sikkert jævlig fornøyde hvis noen få supportere gang på gang skal skaffe klubben trøbbel pga "spontanblussing".

 

de leverer jo bare boten videre til oss....

 

Hvis du, MSP eller andre tar med seg pappas VISA-kort og stikker innom NFF for hver bot, så gjerne for meg.

 

Edit: Jf. Richs innlegg, ta heller VISA-kortet til pappa og sikk innom Amnesty. Og ta blussingen hjemme. Ingen ting som er så koselig som fyr på peisen, et glass vin og litt spontanblussing i stua.

Endret av AndersBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og med AndersBlaa sin skarpe penn (eller tastatur) så avslutter vi diskusjonen om blussing. Kult, men ulovlig. Hvis noen vil debattere tifo kan vi anbefale tråden for dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en liten hake ved dette. Greit nok at de som blusser får boten og må betale den selv.

 

Men blir Stabæk stadig bøtelagt så får det også den konsekvensen at Stabæksupportere på bortetur blir utsatt for et kontrollregime mange av oss ikke ønsker. Det er mye politi rundt om kring i landet som er rimelig triggerhappy - mange arrangører også.

 

De uskyldige røyboksene og kianaputtene i Fredridrikstad ført jo til at alle ble kroppsvisitert ved inngangen, at uniformert politi ble plassert på vårt felt og at alle Stabæksupportere ble holdt igjen på stadion i 10 minutter etter kampen.

 

Kan jo være greit å tenke litt på det også. Blir vi utsatt for full rumpekontroll og SWAT-team på bortekamp, så kan vi fort måtte kjøpe oss minibuss igjen

 

PS så innlegget ditt itt sent gsk

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampanje skriver at TV2 har dårlig samvittighet når det gjelder antall tv-sendte Stabæk kamper:

"Han (Vegard Jansen Hagen) innrømmer samtidig at TV 2 har litt dårlig samvittighet overfor disse klubbene, men gleder seg over at klubbene nå viser den nødvendige viljen til å gjøre noe med problematikken.

 

Spesielt har Stabæk, et lag med profiler som Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson og Alanzinho, lidd under at Nadderud ikke tilbyr de nødvendige fasilitetene for å være en attraktiv tv-arena.

 

– Vi har dårlig samvittighet overfor Stabæk. De har hatt flere attraktive hjemmekamper, men disse har ofte blitt spilt samtidig med andre gigantoppgjør. I slike tilfeller er det marginer som avgjør. Stabæk spiller en attraktiv form for fotball og de har profilene, men Nadderud er en dårlig arena å sende fotball fra. Når stadion på Fornebu er klar, kan du trygt si at det lysner ganske betraktelig, så da er det bare å si: Vi sees på Fornebu, avslutter fotballsjefen i TV 2."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...