Gå til innhold

Mediedekning


$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg


Budstikka lirer av seg at "Denne gangen hadde de ikke med noe banner, og Stabæk Support tapte klart tribunekampen mot Kanarifansen."

 

Minus i boka for Budstikka, vi var vel like mange som vi ville vært på Nadderud. Vi sang høyt, og mye, med unntak av rett etter deres scoring. Hørte det godt på opptaket fra kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka lirer av seg at "Denne gangen hadde de ikke med noe banner, og Stabæk Support tapte klart tribunekampen mot Kanarifansen."

 

Minus i boka for Budstikka, vi var vel like mange som vi ville vært på Nadderud. Vi sang høyt, og mye, med unntak av rett etter deres scoring. Hørte det godt på opptaket fra kampen.

Det samme skjedde i cupkampen for to år siden. Kanarigjengen fikk all fokus på hvor bra de sang og hvor mye de sang. Budstikka skrev også om da Pip-pip-fansen sang "Hvordan er det i Addeccoligaen" osv. De skrev ikke et noen ting om at alle ropte "jævlig morro" tilbake. Da, som igår hadde vi bra oppmøte som tidvis var på høyden med hjemmefansen, men som pga den derre stortrommen får dem til å høres mer imponerende ut. Jeg mailet og klaget til journalisten. Men hun sa hun ikke hadde hørt oss noe særlig.

 

Sitter kanskje pressen inntil hjemmfansen, eller er vi ikke så bra som vi selv får inntrykk av?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka lirer av seg at "Denne gangen hadde de ikke med noe banner, og Stabæk Support tapte klart tribunekampen mot Kanarifansen."

 

Minus i boka for Budstikka, vi var vel like mange som vi ville vært på Nadderud. Vi sang høyt, og mye, med unntak av rett etter deres scoring. Hørte det godt på opptaket fra kampen.

Det samme skjedde i cupkampen for to år siden. Kanarigjengen fikk all fokus på hvor bra de sang og hvor mye de sang. Budstikka skrev også om da Pip-pip-fansen sang "Hvordan er det i Addeccoligaen" osv. De skrev ikke et noen ting om at alle ropte "jævlig morro" tilbake. Da, som igår hadde vi bra oppmøtet som tidvis var på høyden med hjemmefansen, men som pga den derre stortrommen får de det til å høres mer imponerende ut. Jeg mailet og klaget til journalisten. Men hun sa hun ikke hadde hørt oss noe særlig.

 

Sitter kanskje pressen inntil hjemmfansen, eller er vi ikke så bra som vi selv får inntykk av?

 

Jeg tror nok vi (naturlig nok) hører oss selv bedre enn andre gjør, men i går var virkelig $$ helt på høyden med kanarifansen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka lirer av seg at "Denne gangen hadde de ikke med noe banner, og Stabæk Support tapte klart tribunekampen mot Kanarifansen."

 

Minus i boka for Budstikka, vi var vel like mange som vi ville vært på Nadderud. Vi sang høyt, og mye, med unntak av rett etter deres scoring. Hørte det godt på opptaket fra kampen.

Det samme skjedde i cupkampen for to år siden. Kanarigjengen fikk all fokus på hvor bra de sang og hvor mye de sang. Budstikka skrev også om da Pip-pip-fansen sang "Hvordan er det i Addeccoligaen" osv. De skrev ikke et noen ting om at alle ropte "jævlig morro" tilbake. Da, som igår hadde vi bra oppmøtet som tidvis var på høyden med hjemmefansen, men som pga den derre stortrommen får de det til å høres mer imponerende ut. Jeg mailet og klaget til journalisten. Men hun sa hun ikke hadde hørt oss noe særlig.

 

Sitter kanskje pressen inntil hjemmfansen, eller er vi ikke så bra som vi selv får inntykk av?

 

Skal jeg være ærlig tror jeg ikke vi er så bra som vi tror selv. Klart at vi lager lyd, og at man kan høre oss på tv, men det har mye med mikrofonplassering å gjøre vil jeg tro? Syns det er gledelig at vi er flere enn tidligere, men savner at de som faktisk står med oss synger, og ikke mumler eller snakker sangene lavt. Dette gjelder faktisk ganske mange, særlig på hjemmekamper der endel kun står for å være med kan det virke som. Ikke at det er ulovlig å bare være med, men om vi hadde fått med absolutt alle på alle sangene hadde trøkket vårt blitt veldig bra. Man merker det spesielt på de sangene der det er "lett" å synge med. Som f. eks når Finn roper "beste laget er?" og alle svarer kort og konsist "Stabæk"!!!!! Her blir det veldig bra lyd iom at alle "tør" å rope ut dette ene korte ordet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka lirer av seg at "Denne gangen hadde de ikke med noe banner, og Stabæk Support tapte klart tribunekampen mot Kanarifansen."

 

Minus i boka for Budstikka, vi var vel like mange som vi ville vært på Nadderud. Vi sang høyt, og mye, med unntak av rett etter deres scoring. Hørte det godt på opptaket fra kampen.

Det samme skjedde i cupkampen for to år siden. Kanarigjengen fikk all fokus på hvor bra de sang og hvor mye de sang. Budstikka skrev også om da Pip-pip-fansen sang "Hvordan er det i Addeccoligaen" osv. De skrev ikke et noen ting om at alle ropte "jævlig morro" tilbake. Da, som igår hadde vi bra oppmøtet som tidvis var på høyden med hjemmefansen, men som pga den derre stortrommen får de det til å høres mer imponerende ut. Jeg mailet og klaget til journalisten. Men hun sa hun ikke hadde hørt oss noe særlig.

 

Sitter kanskje pressen inntil hjemmfansen, eller er vi ikke så bra som vi selv får inntykk av?

 

Jeg tror nok vi (naturlig nok) hører oss selv bedre enn andre gjør, men i går var virkelig $$ helt på høyden med kanarifansen.

 

Det var vi virkelig ikke... ikke vits å diskutere engang..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka lirer av seg at "Denne gangen hadde de ikke med noe banner, og Stabæk Support tapte klart tribunekampen mot Kanarifansen."

 

Minus i boka for Budstikka, vi var vel like mange som vi ville vært på Nadderud. Vi sang høyt, og mye, med unntak av rett etter deres scoring. Hørte det godt på opptaket fra kampen.

Det samme skjedde i cupkampen for to år siden. Kanarigjengen fikk all fokus på hvor bra de sang og hvor mye de sang. Budstikka skrev også om da Pip-pip-fansen sang "Hvordan er det i Addeccoligaen" osv. De skrev ikke et noen ting om at alle ropte "jævlig morro" tilbake. Da, som igår hadde vi bra oppmøtet som tidvis var på høyden med hjemmefansen, men som pga den derre stortrommen får de det til å høres mer imponerende ut. Jeg mailet og klaget til journalisten. Men hun sa hun ikke hadde hørt oss noe særlig.

 

Sitter kanskje pressen inntil hjemmfansen, eller er vi ikke så bra som vi selv får inntykk av?

 

Jeg tror nok vi (naturlig nok) hører oss selv bedre enn andre gjør, men i går var virkelig $$ helt på høyden med kanarifansen.

 

Det var vi virkelig ikke... ikke vits å diskutere engang..

 

jepp, på tide å være litt realistisk her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja.. Sorry gutta (og jenter)! Jeg så kampen på tv og jeg kan med en gang slå fast at kanarifansen overdøvet oss til de grader. Innimellom kunne man høre noen "spinkle" stabækrop. Men det var absolutt ikke høyt. Og det kunne høres ut som flesteparten av de som sang ikke hadde kommet i stemmeskiftet enda.. Men jeg tror plasseringen av mikrofonene må ha vært veldig dårlige.. Det var jo mange fra stabæk som hadde møtt opp, og jeg tror neppe de låt så "dårlig" som tv-bildene skal ha det til. Uansett; mot lyn skal det synges så høyt at hovedtribunen vibrerer på andre siden av banen. Forza! A. U!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler ikke om realisme eller ikke, det handler om at dette er helt unødvendig å komme med fra Budstikka VÅR lokalavis. De hadde ikke behøvd å kommentere saken overhode.

 

Hvordan det høres ut på TV har ingen rot i virkeligheten, vi vet at TV2 plasserer miksofoner og justerer lyd.

 

Det vi også vet er at Kanarifansen er MANGE flere enn oss og at de er feige nok til å bruke trommer. Det er ingen grunn for oss til å være misfornøyde med prestasjonene på mandag.

 

Vi blir flere, vi blir sterkere og kanskje en vakker dag forstår Budstikka at de bør la være sånne kommentarer. (Du vil aldri finne lignende fra lokalavisene i Fredrikstad, Kristiansand eller Bergen la det bli et eksempel til etterfølgelse)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler ikke om realisme eller ikke, det handler om at dette er helt unødvendig å komme med fra Budstikka VÅR lokalavis. De hadde ikke behøvd å kommentere saken overhode.

 

Hvordan det høres ut på TV har ingen rot i virkeligheten, vi vet at TV2 plasserer miksofoner og justerer lyd.

 

Det vi også vet er at Kanarifansen er MANGE flere enn oss og at de er feige nok til å bruke trommer. Det er ingen grunn for oss til å være misfornøyde med prestasjonene på mandag.

 

Vi blir flere, vi blir sterkere og kanskje en vakker dag forstår Budstikka at de bør la være sånne kommentarer. (Du vil aldri finne lignende fra lokalavisene i Fredrikstad, Kristiansand eller Bergen la det bli et eksempel til etterfølgelse)

Hepp,

 

Men Tonje, du vet jo hvordan budstikka blir når de ser et lag i gult og sort.... tenk hvordan det er når de ser så mange gule og sorte fans... :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er det feigt å bruke tromme?

Setter pris på at du spør om det.  Gir oss anledning til å få igang denne tråden igjen.... :rolleyes:

 

Trommedebatten er flyttet til trommetråden.

 

Mediadebatten kan fortsette her i mediatråden.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten å legge skylda på det med mikrofonplasseringen, vi hadde bare en mikrofon vendt inn i målet til Heinz, mens en dobbel mic tok seg av den tomme tribunen til høyre for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten å legge skylda på det med mikrofonplasseringen, vi hadde bare en mikrofon vendt inn i målet til Heinz, mens en dobbel mic tok seg av den tomme tribunen til høyre for oss.

 

Tilfeldig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var første gang bortesupporterne sto på den siden av tribunen, så kanskje mikrofonen egentlig var ment å stå foran oss. Litt rart de ikke flyttet den da.

 

Bastionen stod på samme sted som oss. Men det er litt rart at de setter opp en mikrofon til å ta opp lyden av tomme tribuner ja..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Plankehaugen stod vel også på samme side som oss. Så tror ikke det er veldig tilfeldig. Da vi spilte der i fjor hørte man tydelig på opptaket at vår jubling ble mute'd etter 2-3 sekunder, etterfulgt av pinlig stillhet, før Kanarifansens buing ble skrudd opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere blir bedre og bedre for hvert år. Ikke noe å tenke på. Jeg har sittet på langsiden mot LSK i mange år på rad nå, og dere har aldri vært bedre. Når det er sagt så blir det jo umulig å være bedre enn noen som er tusen flere, ihvertfall hva styrke angår. Men, heller smaa og blaa, enn store, med tromme!

 

Heia SS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser i papirutgaven til Aftenposten i dag at det er intervju med brødrene Riise, der BH er den beste "norske" spilleren (2.totalt) på aftenpostens spillerbørs med 10 poeng etter 8 runder (Hver kamp gis det 3,2 og 1 poeng til de beste spillerne på banen). På 3. plass er Alanzinho med 8 poeng, Somen leder med hele 18 poeng!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser i papirutgaven til Aftenposten i dag at det er intervju med brødrene Riise, der BH er den beste "norske" spilleren (2.totalt) på aftenpostens spillerbørs med 10 poeng etter 8 runder (Hver kamp gis det 3,2 og 1 poeng til de beste spillerne på banen). På 3. plass er Alanzinho med 8 poeng, Somen leder med hele 18 poeng!!!

 

Spillerbørs kan igrunn være morsom lesning.  VG har også Somen på topp, og det er tre Stabækspillere blant de ti beste.  Det er vi de eneste som har.  Men ingen av dem (Somen, Alan og Veigar) er norske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets superduo:

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article82945.ece

 

Somen: "Tiden i Odd gjorde meg trist... I Odd spiste jeg ikke så mye i det hele tatt, for jeg likte ikke maten.

 

- Er det noe du savner her i Norge?

 

- Ja, mye. Men det vil jeg holde for meg selv.

 

- Trives du her?

 

- OK.

 

- Bare OK?

 

- Ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
×
×
  • Opprett ny...