Gå til innhold

Stabæk - Molde


drazyc
 Del

Anbefalte innlegg


Synes for øvrig "jenta Hoseth" og lignende begynner å bli forferdelig "gammelt" bare fordi han likte designerklær og mørke pilotbriller en gang (han har for øvrig dame). Men selvsagt, det er vel en supporters rett å kunne karakterisere motstanderens spillere.. :lol:

 

Helt enig. Folk bør snart slutte å disse Hoseth. Han har fått sin støyt og er dessuten en utmerket fotballspiller.

 

Skal ta til meg den ;) Halvintern lingo overføres sjelden godt til forum. I min omgangskrets er ikke "tullejente" nødvendigvis kjønnsspesifikt, mer et samlebegrep for hvis noen er litt useriøs eller tullete. Av en eller annen grunn falt det naturlig å bruke det om Hoseth. Han er veldig god når han er i slag han, men at han har "fått støyten sin", det skjer vel aldri :P

 

 

La være å disse Hoseth!? Den mannen fortjener all hets han kan få, og når jeg ser det intervjuet der igjen blir jeg bare kvalm... Magne Hosetgh er en homsete kløne og idiot. Punktum.

Endret av -mads
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Synes for øvrig "jenta Hoseth" og lignende begynner å bli forferdelig "gammelt" bare fordi han likte designerklær og mørke pilotbriller en gang (han har for øvrig dame). Men selvsagt, det er vel en supporters rett å kunne karakterisere motstanderens spillere.. :lol:

 

Helt enig. Folk bør snart slutte å disse Hoseth. Han har fått sin støyt og er dessuten en utmerket fotballspiller.

 

Skal ta til meg den ;) Halvintern lingo overføres sjelden godt til forum. I min omgangskrets er ikke "tullejente" nødvendigvis kjønnsspesifikt, mer et samlebegrep for hvis noen er litt useriøs eller tullete. Av en eller annen grunn falt det naturlig å bruke det om Hoseth. Han er veldig god når han er i slag han, men at han har "fått støyten sin", det skjer vel aldri :P

 

 

La være å disse Hoseth!? Den mannen fortjener all hets han kan få, og når jeg ser det intervjuet der igjen blir jeg bare kvalm... Magne Hosetgh er en homsete kløne og idiot. Punktum.

 

klovn..

 

Med supportere som deg i Norge er det jo ikke rart folk piper på Daniel rundt om i landet. Hoseth har forbedret seg kraftig, men ja en fyr med litt spesiell atferd her og der, men hetsing?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


at andre klubbers supportere piper på nannskog syns jeg egentlig ikke er så rart, i og med at han er rimelig utadvent, og sier ting rett fram. å pipe eller slenge dritt mot hoseth er helt greit så lenge det ikke tar for mye av. det viktigste er jo tross alt å støtte gutta våre, og selvfølgelig må det ta minst 80% av stemmekraften vår.

 

du kan godt velge å la vær å hetse eller slenge dritt mot hoseth, men at andre gjør det er ikke noe å klage på, det hører med i supporterkulturen. å kalle meg klovn fordi jeg "oppfordrer" til hetsing av hoseth blir litt vel fredsmegler.

kan aldri huske å vært på fotballkamp, enten det har vært i utlandet, norge, landskamp, 2. divisjon eller kvinnefotball, uten at spillere på det andre laget har fått noen gloser i ny og ne!

 

lømmel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å være kjip, men er enig med hoseth her.

 

 

Uuh..back from the streets her. Noen mener Molde kun har èn gate, men det er nå så..hehe (joda..det er faktisk maaaaange gater..men èn hoved sentrumsgate, hoved torgplass, osv...er ikke det praktisk?). :lol:

 

Men det er faktisk litt varmende og forfriskende å lese at ikke alle i Stabæk-forumet er "stereotype" Hoseth/Molde-hatere (og faktisk tar ham som en "motstander" littegrann i forsvar når det gjelder ubegrunnede hatske meldinger....hehe.. Det var jo på en måte faktisk litt mye snø til å spille elitefotball den gangen da..selv om Ingebrigt laget en komikveld ut av det). "Big time" creds til dere som har en genuin, levende, fotballelskende, kompetent og mellommenneskelig intelligens, og som kan skille mellom den spilleren Hoseth er i dag, og evt eldgamle mediekommentarer som kanskje er selektivt fremstilt i media med et massivt negativt skapt rykte. Synes som sagt Hoseth har fått altfor mye "pes" for å være et menneske med egne meninger, som er til tider blitt "jaktet på" for å få meningsytringer av medier.

 

Jeg må til gjengjeld i all ærlighet innrømme at jeg som Molde-supporter var imponert over og heiet på Stabæk vs. røkla på senhøsten i fjor (siden Molde kom kun rundt midten)...rett og slett fordi jeg syntes dere (Stabæk) spilte forbannet sexy-deilig fotball mellom spesielt Alanzinho, Veigar, og Nannskog, godt backet opp fra spillerne bakenfor..og jeg unnet ikke andre gullet.

 

Utover dette ser jeg frem til en i utgangspunketet åpen kamp mellom to lag som har mye god fotball i seg.

Endret av Brumle
Lenke til innlegg
Del på andre sider


at andre klubbers supportere piper på nannskog syns jeg egentlig ikke er så rart, i og med at han er rimelig utadvent, og sier ting rett fram. å pipe eller slenge dritt mot hoseth er helt greit så lenge det ikke tar for mye av. det viktigste er jo tross alt å støtte gutta våre, og selvfølgelig må det ta minst 80% av stemmekraften vår.

 

du kan godt velge å la vær å hetse eller slenge dritt mot hoseth, men at andre gjør det er ikke noe å klage på, det hører med i supporterkulturen. å kalle meg klovn fordi jeg "oppfordrer" til hetsing av hoseth blir litt vel fredsmegler.

kan aldri huske å vært på fotballkamp, enten det har vært i utlandet, norge, landskamp, 2. divisjon eller kvinnefotball, uten at spillere på det andre laget har fått noen gloser i ny og ne!

 

lømmel

Fredsmegler tar jeg i mot med glede.

 

Hetsing av en spiller mener jeg er på linje med utpipingen av Martin Andresen, mens et par uskyldige ord her og der på kamp er jo en selvfølge.

 

Hetsing kan man heller konsentrere på spesifikke spillere som har skadet klubben. Eks. som Morten Fevang (slakting av Alan og generelt grisespiller), Petter Furuseth (Satan på to bein(kondolerer Alz.)), Arild Sungot (håndballspiller), Andre Muri (2004,...) osv...

 

klovn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


heller til denne startern:

Jon

Høiland-MMS-Risp-Tom

Keller-Pontus-Henning-Hoff

Bella-Daniel

 

Innhopp fra Daigo, Mix og kanskje Palmi skulle det være behov..

Endret av hebbe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


samme lag som sist, i følge dagens trening.

 

Vel, ihvertfall i følge første del av treningen. I andre halvdel byttet de Palmi med Berglund. Det fungerte bedre og jeg tror derfor Berglund starter i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


at andre klubbers supportere piper på nannskog syns jeg egentlig ikke er så rart, i og med at han er rimelig utadvent, og sier ting rett fram. å pipe eller slenge dritt mot hoseth er helt greit så lenge det ikke tar for mye av. det viktigste er jo tross alt å støtte gutta våre, og selvfølgelig må det ta minst 80% av stemmekraften vår.

 

du kan godt velge å la vær å hetse eller slenge dritt mot hoseth, men at andre gjør det er ikke noe å klage på, det hører med i supporterkulturen. å kalle meg klovn fordi jeg "oppfordrer" til hetsing av hoseth blir litt vel fredsmegler.

kan aldri huske å vært på fotballkamp, enten det har vært i utlandet, norge, landskamp, 2. divisjon eller kvinnefotball, uten at spillere på det andre laget har fått noen gloser i ny og ne!

 

lømmel

Fredsmegler tar jeg i mot med glede.

 

Hetsing av en spiller mener jeg er på linje med utpipingen av Martin Andresen, mens et par uskyldige ord her og der på kamp er jo en selvfølge.

 

Hetsing kan man heller konsentrere på spesifikke spillere som har skadet klubben. Eks. som Morten Fevang (slakting av Alan og generelt grisespiller), Petter Furuseth (Satan på to bein(kondolerer Alz.)), Arild Sungot (håndballspiller), Andre Muri (2004,...) osv...

 

klovn

 

Føler at dette begynner å gå litt utover kvaliteten på tråden, men det har jo på en måte litt å si for kampen uansett.

 

Som du sier er det helt på sin plass å hetse spillere som har skadet klubben vår, som Arild Sundgot, PFO også videre. På samme måte mener jeg at det er helt greit å hetse spillere som har skadet norsk fotballs image, i tillegg til å ha irritert vettet av meg og mange andre med sin arrogante og selvsentrerte oppførsel. Intervjuet som nevnes her er bare et eksempel. Jeg kan (kanskje) skjønne at du har noe i mot å hetse Hoseth, fordi han ikke har gjort noe direkte mot klubben vår, men som sagt syns jeg han har gjort nok dritt til at vi kan bruke det mot han.

 

Hvor mye man evt. vil la sinne sitt gå utover Hoseth får man bestemme selv, enkelte vil kanskje fokusere mer på Daniel Berg Hestad, men å kalle meg klovn fordi jeg sier at Hoseth fortjener hets, blir det samme som å si at supportere ikke skal klage på dommmere, og bare konsentrere seg om eget lag sine prestasjoner. Jeg husker ikke helt hvem som sa dette, men det var en i $$ etter at vi hadde blitt kritisert for hetsing av Kvisvik (som heller ikke har skadet klubben vår på noen måte). Sitatet lyder slik: "Supportere bruker 80% energi på å støtte laget, 15% på å klage på dommeren, og 5% på å hetse motspillere". Slik har det alltid vært, og det vil sannsynligvis fortsette å være sånn en god stund til.

 

Jeg har aldri sagt at hetsingen av Hoseth skal gå utover hvor mye vi heier på eget lag. Det er det viktigste, og det håper jeg for all del det vil være en god stund til. Men å derimot hetse Hoseth litt, er helt greit.

 

Lømmel, pass deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La være å disse Hoseth!? Den mannen fortjener all hets han kan få, og når jeg ser det intervjuet der igjen blir jeg bare kvalm... Magne Hosetgh er en homsete kløne og idiot. Punktum.

 

I en annen topic så diskuteres det hvordan man kan få flere til å heie frem Stabæk. Hvordan få flere til å komme på kamp for å heie frem det som vi mener er Norges beste lag.

Med påstander som denne over, hvem gidder virkelig å stille opp for klubben og bli tatt for å ha slike holdninger?

 

Hvem gidder å være en del av et felleskap hvor rasistiske ytringer slenges frem slik?

 

Skal man få flere medlemmer til $$ bør ikke slike holdninger vises. Hverken her eller på arenaen.

 

Entusiasme er fint, men når det blir trakassering av andres holdninger som ikke er fotballrelatert blir det bare destruktivt.

 

Klanen måtte jo som kjent rydde opp i sine rasistiske holdninger, og er idag "stuerent" å være medlem i.

 

Så diss gjerne en spiller som må jukse for å kunne levere, men ikke pga religon, hudfarge eller seksuell preferanse. Hvorvidt Hoseth er homo eller ikke, har ingenting med deg å gjøre.

 

Diskuter spillet og allt rundt det - men når du slenger slike meldinger støter du fra deg de som kunne tenkt seg å være med og heie på arenaen. Du ødelegger mer enn du tjener laget ditt.

 

Det gjelder her inne, og evt på tribunen.

 

Oppførselen blir lagt merke til, og likes den ikke så trekker andre seg unna.

 

Jeg har Lillestrøm-tilhengere som kollegaer ( :o ) og de vurderer å holde seg unna bortekampene pga oppførselen til endel idioter som ødelegger opplevelsen på kamper. Ultras er ikke en akseptert "forening"..

 

Er det for mye å be om at man utviser respekt og høflighet ovenfor andre med andre meninger?

 

Så får vi håpe at Molde har en dårlig dag imorgen og at gutta nå får en kamp hvor motstanderen blir overkjørt!

 

En blaa lørdag til dere alle! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La være å disse Hoseth!? Den mannen fortjener all hets han kan få, og når jeg ser det intervjuet der igjen blir jeg bare kvalm... Magne Hosetgh er en homsete kløne og idiot. Punktum.

 

I en annen topic så diskuteres det hvordan man kan få flere til å heie frem Stabæk. Hvordan få flere til å komme på kamp for å heie frem det som vi mener er Norges beste lag.

Med påstander som denne over, hvem gidder virkelig å stille opp for klubben og bli tatt for å ha slike holdninger?

 

Hvem gidder å være en del av et felleskap hvor rasistiske ytringer slenges frem slik?

 

Skal man få flere medlemmer til $ bør ikke slike holdninger vises. Hverken her eller på arenaen.

 

Entusiasme er fint, men når det blir trakassering av andres holdninger som ikke er fotballrelatert blir det bare destruktivt.

 

Klanen måtte jo som kjent rydde opp i sine rasistiske holdninger, og er idag "stuerent" å være medlem i.

 

Så diss gjerne en spiller som må jukse for å kunne levere, men ikke pga religon, hudfarge eller seksuell preferanse. Hvorvidt Hoseth er homo eller ikke, har ingenting med deg å gjøre.

 

Diskuter spillet og allt rundt det - men når du slenger slike meldinger støter du fra deg de som kunne tenkt seg å være med og heie på arenaen. Du ødelegger mer enn du tjener laget ditt.

 

Det gjelder her inne, og evt på tribunen.

 

Oppførselen blir lagt merke til, og likes den ikke så trekker andre seg unna.

 

Jeg har Lillestrøm-tilhengere som kollegaer ( :o ) og de vurderer å holde seg unna bortekampene pga oppførselen til endel idioter som ødelegger opplevelsen på kamper. Ultras er ikke en akseptert "forening"..

 

Er det for mye å be om at man utviser respekt og høflighet ovenfor andre med andre meninger?

 

Så får vi håpe at Molde har en dårlig dag imorgen og at gutta nå får en kamp hvor motstanderen blir overkjørt!

 

En blaa lørdag til dere alle! :)

 

Ok, kan vel innrømme at det ikke er direkte positivt for $$ sitt image at folk kaller han homse på forumet, men det får jo være måte hvor hårsår man skal være. Sist gang jeg sjekka, har vi et betydelig "snillere" image enn Klanen, Fugla osv.

 

Selv er jeg ingen stor fan av Magnhild, og jeg syns det er flaut at dere prøver å stoppe hetsing/drittkasting mot motspillere. Hvis dere har vært på et par fotballkamper, har dere fått med dere at det ikke er noe nytt på arenaer rundt om i verden, og det er ingen som kommer til å være redde for å melde seg inn i $$ selv om jeg og noen andre roper "Pell deg hjem til Hollywood, Magnhild!"

 

Som jeg har sagt flere ganger er det helt greit for meg at mange lar være å hisse seg opp over Hoseth, men å prøve å forhindre drittkasting mot han blir helt tullete, han får jo slengt dritt mot seg hver eneste kamp han spiller uansett.

 

Hvis vi skal begynne å være så høflige som det virker som om dere vil vi skal være, bør vi kanskje vurdere å ta på oss Molde-drakter i morgen, og juble når vi får frispark i mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får være måte på hvor hårsåre enkelte skal være på Hoseth sine vegne. Å begynne å bable om rasisme blir bare dumt. Hvis dere virkelig syns det er så alvorlig at Hoseth får slengt dritt mot seg, så bør dere kanskje begynne å følge med på Curling i stedet for fotball. Der er supporterkulturen sikkert ikke så røff i kantene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Komisk at ingen ser ironien i at man skal disse den spilleren som har et image som ligger tettest opptil imaget til stabæksupporterne

 

Selv har jeg respekt for Hoseth og andre som tør å være seg selv og si hva han mener på TV. Og han har da litt stil i motsetning til brødrene Riise f.eks. Hadde vært nitrist om Tippeligaen bestod av kun Jan Gunnar Sollier. At han kritiserer Stabæk for at de ikke la duk over matta eller skrudde på undervarme når det var fare for snøvær er da helt på sin plass?

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler ikke om å være hårsår på Hoseths vegne, mer om den drittslengingen som er basert på en legning.

 

For skal homo være et skjellsord så må en jo ta med allt annet også, feks mørkhudete, alenemødre og andre som har livstiler en ikke liker.

 

Det handler om å heie frem sitt lag uten å "ta" noen andre fordi de har andre meninger.

 

Å foreslå andre sporter fordi en ikke liker andres meninger vitner jo om at det er kun ens egne meninger som får råde, og ikke takhøyde nok for andre.. Skikkelig stort gjort av deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler ikke om å være hårsår på Hoseths vegne, mer om den drittslengingen som er basert på en legning.

 

For skal homo være et skjellsord så må en jo ta med allt annet også, feks mørkhudete, alenemødre og andre som har livstiler en ikke liker.

 

Det handler om å heie frem sitt lag uten å "ta" noen andre fordi de har andre meninger.

 

Å foreslå andre sporter fordi en ikke liker andres meninger vitner jo om at det er kun ens egne meninger som får råde, og ikke takhøyde nok for andre.. Skikkelig stort gjort av deg!

 

Som sagt, jeg skjønner at "homsete" var et ord som ikke var passende. Og jeg trekker tilbake at Hoseth er homsete, jeg har tross alt ikke noe grunnlag for å si det. Vil også understreke at jeg ikke på noen som helst måte har noe i mot homofile, mørkhudete, asiatere, alenemødre, innvandrere, eller noe i den duren. Jeg er ikke rasist fordi jeg brukte ordet "homsete" i en eneste setning. Ta det litt rolig.

 

Samtidig, så står jeg for alt jeg har sagt om drittkasting mot Hoseth, men som jeg har sagt flere ganger tidligere, er det helt greit for meg at andre ikke har den samme meningen som meg om akuratt det.

 

Mener dere virkelig at vi skal slutte med all drittkasting mot spillere på andre lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Komisk at ingen ser ironien i at man skal disse den spilleren som har et image som ligger tettest opptil imaget til stabæksupporterne

 

Selv har jeg respekt for Hoseth og andre som tør å være seg selv og si hva han mener på TV. Og han har da litt stil i motsetning til brødrene Riise f.eks. Hadde vært nitrist om Tippeligaen bestod av kun Jan Gunnar Sollier. At han kritiserer Stabæk for at de ikke la duk over matta eller skrudde på undervarme når det var fare for snøvær er da helt på sin plass?

 

Jeg er helt enig, Daniel er jo også en som bidrar til noen morsomme kommentarer i ny og ne. Men at man får litt tilbake fra supporterne til laget man har sagt noe i mot er da helt greit. Fotballkamper kommer aldri til å bli fullstendig politisk korrekte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler ikke om å være hårsår på Hoseths vegne, mer om den drittslengingen som er basert på en legning.

 

For skal homo være et skjellsord så må en jo ta med allt annet også, feks mørkhudete, alenemødre og andre som har livstiler en ikke liker.

 

Det handler om å heie frem sitt lag uten å "ta" noen andre fordi de har andre meninger.

 

Å foreslå andre sporter fordi en ikke liker andres meninger vitner jo om at det er kun ens egne meninger som får råde, og ikke takhøyde nok for andre.. Skikkelig stort gjort av deg!

 

Som sagt, jeg skjønner at "homsete" var et ord som ikke var passende. Og jeg trekker tilbake at Hoseth er homsete, jeg har tross alt ikke noe grunnlag for å si det. Vil også understreke at jeg ikke på noen som helst måte har noe i mot homofile, mørkhudete, asiatere, alenemødre, innvandrere, eller noe i den duren. Jeg er ikke rasist fordi jeg brukte ordet "homsete" i en eneste setning. Ta det litt rolig.

 

Samtidig, så står jeg for alt jeg har sagt om drittkasting mot Hoseth, men som jeg har sagt flere ganger tidligere, er det helt greit for meg at andre ikke har den samme meningen som meg om akuratt det.

 

Mener dere virkelig at vi skal slutte med all drittkasting mot spillere på andre lag?

 

 

Drittkasting mot spillere som jukser vil jeg fortsette med. Men det handler også om holdninger som spres -jeg liker heller ikke egne spillere som jukser, selv om andre gjør det.

 

Ønsker $$ flere mennesker som står blant dem og heier, får man rette fokuset på spillet og ikke det utenfor. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Komisk at ingen ser ironien i at man skal disse den spilleren som har et image som ligger tettest opptil imaget til stabæksupporterne

 

Selv har jeg respekt for Hoseth og andre som tør å være seg selv og si hva han mener på TV. Og han har da litt stil i motsetning til brødrene Riise f.eks. Hadde vært nitrist om Tippeligaen bestod av kun Jan Gunnar Sollier. At han kritiserer Stabæk for at de ikke la duk over matta eller skrudde på undervarme når det var fare for snøvær er da helt på sin plass?

 

Jeg er helt enig, Daniel er jo også en som bidrar til noen morsomme kommentarer i ny og ne. Men at man får litt tilbake fra supporterne til laget man har sagt noe i mot er da helt greit. Fotballkamper kommer aldri til å bli fullstendig politisk korrekte.

 

Ja, men vi burde disse bønder og slum, ikke de som har litt stil;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler ikke om å være hårsår på Hoseths vegne, mer om den drittslengingen som er basert på en legning.

 

For skal homo være et skjellsord så må en jo ta med allt annet også, feks mørkhudete, alenemødre og andre som har livstiler en ikke liker.

 

Det handler om å heie frem sitt lag uten å "ta" noen andre fordi de har andre meninger.

 

Å foreslå andre sporter fordi en ikke liker andres meninger vitner jo om at det er kun ens egne meninger som får råde, og ikke takhøyde nok for andre.. Skikkelig stort gjort av deg!

 

Som sagt, jeg skjønner at "homsete" var et ord som ikke var passende. Og jeg trekker tilbake at Hoseth er homsete, jeg har tross alt ikke noe grunnlag for å si det. Vil også understreke at jeg ikke på noen som helst måte har noe i mot homofile, mørkhudete, asiatere, alenemødre, innvandrere, eller noe i den duren. Jeg er ikke rasist fordi jeg brukte ordet "homsete" i en eneste setning. Ta det litt rolig.

 

Samtidig, så står jeg for alt jeg har sagt om drittkasting mot Hoseth, men som jeg har sagt flere ganger tidligere, er det helt greit for meg at andre ikke har den samme meningen som meg om akuratt det.

 

Mener dere virkelig at vi skal slutte med all drittkasting mot spillere på andre lag?

 

 

Drittkasting mot spillere som jukser vil jeg fortsette med. Men det handler også om holdninger som spres -jeg liker heller ikke egne spillere som jukser, selv om andre gjør det.

 

Ønsker $ flere mennesker som står blant dem og heier, får man rette fokuset på spillet og ikke det utenfor. :)

 

Som sagt flere ganger før, er eget lag det suverent viktigste, men man får da faen meg godta at motspillere får slengt litt etter seg, så lenge innholdet ikke er av rasistisk karakter.

 

Nå er det nok om dette temaet, virker ikke som om vi kommer noen særlig vei uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Komisk at ingen ser ironien i at man skal disse den spilleren som har et image som ligger tettest opptil imaget til stabæksupporterne

 

Jeg tenkte å kommentere det med akkurat det samme poenget, men siden jeg er gjest her ville jeg ikke tråkke på tær.. :lol:

 

 

Heller ikke meningen at tråden deres skulle skli så ut heller, for Hoseth-temaet kom vel fra at jeg skreiv litt om at "tullejenta" Hoseth er en kompetent fotballspiller og erstatter (og kanskje overraskende for mange..slettes ingen jente..hehe) dersom Berg Hestad ikke kunne spille. Nå ser det imidlertid ut som DBH skal spille (hvertfall ifølge ham selv i rbnett.no), så da kan man sikkert roe ned rundt Hoseth. ;)

Daniel Berg Hestad hinket av banen tidlig i gårsdagens treningsøkt på Reknes kunstgress.

- Jeg fikk ei vridning på trening torsdag og kjente det igjen i dag. Det går helt sikkert greit å spille på søndag, sa kapteinen.

Endret av Brumle
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på denne kampen. Molde har tidligere vært garantister for 3 hjemmepoeng på Nadderud, men årets Molde lag er nok deres beste siden 1999 sesongen. Uansett føler jeg at seieren mot Fredrikstad var et vendepunkt og har på følelsen av at dette bør bli hjemmeseier. Moldes offensive stil pleier å passe oss bra og gir ofte mye rom til Daniel.

 

I allefall, så tenkte jeg det kunne være hyggelig med noen gjensyn med noen av de mer minneverdige kampene mot Molde. Se og nyt:

 

2006, Stabæk 8 - Molde 0

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på denne kampen. Molde har tidligere vært garantister for 3 hjemmepoeng på Nadderud, men årets Molde lag er nok deres beste siden 1999 sesongen. Uansett føler jeg at seieren mot Fredrikstad var et vendepunkt og har på følelsen av at dette bør bli hjemmeseier. Moldes offensive stil pleier å passe oss bra og gir ofte mye rom til Daniel.

 

I allefall, så tenkte jeg det kunne være hyggelig med noen gjensyn med noen av de mer minneverdige kampene mot Molde. Se og nyt:

 

2006, Stabæk 8 - Molde 0

 

 

 

 

Vanskelig å ikke savne somen, alan og veigar når man ser gjennom disse "gamle" høydarene.

 

Gleder meg til å se angrepsspillet sette seg igjen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper vi starter med Palmi på topp fra start. Hvis alt ser svart ut etter første omgang, overtar nok Berglund.

 

Må si jeg er meget spent på denne kampen. Har en dårlig følelse. Henning og Pontus må prestere på et meget høyt nivå i denne kampen. Er skeptisk til at Keller ikke virker å være i elleveren. Tror vi kan trenge han i denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe personlig mot Palmi, men hvis Bella er frisk og "imponerer veldig på trening" (Ingo's ord), da skjønner i alle fall ikke jeg hva vi bruker en midtbanespiller på spissplass for. Kan jo ikke akkurat si at det har fungert fantastisk til nå. Hva med Senky egentlig? Jeg kjøper at han sikkert er litt rusten og må få spille seg i matchform, men foreløpig har det vært hva? ti minutter kamptid?

 

Skal vi først spille med en midtbanespiller som spiss, hvorfor da ikke Mix? Palmi er bedre der han spilte før. Jeg spiser mer enn gjerne i meg negative ord her, hvis Palmi spiller som en gud mot Molde skal ikke jeg klage, men her har vi 2 nye spisser (og nå virker det som begge to til og med er friske). Bruk i alle fall én av dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe personlig mot Palmi, men hvis Bella er frisk og "imponerer veldig på trening" (Ingo's ord), da skjønner i alle fall ikke jeg hva vi bruker en midtbanespiller på spissplass for. Kan jo ikke akkurat si at det har fungert fantastisk til nå. Hva med Senky egentlig? Jeg kjøper at han sikkert er litt rusten og må få spille seg i matchform, men foreløpig har det vært hva? ti minutter kamptid?

 

Skal vi først spille med en midtbanespiller som spiss, hvorfor da ikke Mix? Palmi er bedre der han spilte før. Jeg spiser mer enn gjerne i meg negative ord her, hvis Palmi spiller som en gud mot Molde skal ikke jeg klage, men her har vi 2 nye spisser (og nå virker det som begge to til og med er friske). Bruk i alle fall én av dem?

 

Palmi er forsøkt brukt som hengende spiss, i VPG posisjon, er målfarlig (jf FFK og skudd), spørsmålet er om Bella kan fylle rollen bedre. Kan bli et vanskelig valg, men konkurranse sporer til innsats. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Molde
×
×
  • Opprett ny...