Jump to content
Rich

Fortuna - Stabæk

Recommended Posts

Kampen går 1. mai på Colorline Arena, så alt ligger jo til rette for å ta en tur. Vi rekker også hjem til Tippeligakampen mot Lyn på TA 3. mai.

Jeg vurderer det, og håper også noen andre er interessert i å ta turen.

Fortuna viste potensiale tilskuermessig ved å trekke 695 tilskuere. Røa greide til sammenligning fantastiske 178 på "toppoppgjøret" mot Team Strømmen.

Fortuna tapte 6-0 i Trondheim i dag. Det bør bety at det kan bli gøy for oss på Color Line 1. mai.

Fly eller bil?

Vel, for min del tror jeg det fort blir bil (etter å ha tatt en titt på flypriser, og forsåvidt også togpriser). Dog jeg er ikke spesielt interessert i å kjøre t/r Ålesund alene, og kunne vel godt tenkt meg en overnatting der.

Hotellprisene var hyggeligere enn fly/togpriser.

Edited by sexxes

Det kan hända att jag ska dit, men jag är inte säker än (jag är ingen stor planerare ;) )...

Da tar nok jeg turen, og får forhåpentligvis med meg andersmann. Noen flere som er interessert kan gi meg mld. her eller andre steder. Trenger oppturen som damene vil gi :)

Regner med at vi overnatter. Blir litt slitsomt å kjøre t/r Ålesund samme dag (i tillegg kan kanskje sjåføren ta seg et glass vin til maten).

Edited by sexxes

Da tar nok jeg turen, og får forhåpentligvis med meg andersmann. Noen flere som er interessert kan gi meg mld. her eller andre steder. Trenger oppturen som damene vil gi :)

Regner med at vi overnatter. Blir litt slitsomt å kjøre t/r Ålesund samme dag (i tillegg kan kanskje sjåføren ta seg et glass vin til maten).

eller to...

Har veldig lyst til å dra, men skal i konfirmasjon i Skien neste dag og må innom Bærum på veien. Tror det blir vanskelig.

Det er jo helt konge om noen reiser.

Vi skal prøve å få tilpasset serieoppsettet til neste år slik at SF og SFK spiller i samme by slik at flest mulig kan se både SF og SFK.

Det er en vei å gå, men tror vi skal få til noen helger ihvertfall.

Edited by Bendix

Da er vi i hvertfall to som drar. Har hørt rykter om at det er flere som kunne tenke seg dit. Har fortsatt et par plasser i bilen, eller man kan evt. samordne reiseopplegget på annet hvis, overnatting bla.

Da er vi i hvertfall to som drar. Har hørt rykter om at det er flere som kunne tenke seg dit. Har fortsatt et par plasser i bilen, eller man kan evt. samordne reiseopplegget på annet hvis, overnatting bla.

Ser ut som laget kan trenge litt støtte. Pape er ute med skade, det samme er trolig Solveig. I tillegg er Trine syk og rekker kanskje ikke kampen. Dette er ikke bra ut

Dere som reiser får psyke ut motstandere og dommere så går det sikkert greit.

Hva smaker vel bedre enn en knepen seier hvor supporterne påvirket dommeren i sin favør.

Dere som reiser får psyke ut motstandere og dommere så går det sikkert greit.

Hva smaker vel bedre enn en knepen seier hvor supporterne påvirket dommeren i sin favør.

Det skal vel kunne la seg ordne :)

Dog, jeg tror vel fortsatt på noe mer enn knepen seier til tross for skadene.

Selv uten Pape har vi jo fortsatt Kristy og Melissa på topp, og det er jo ikke akkurat det verste spissparet i Toppserien. Solveig og Trine er seff kjipt men Lise og Kathrine med to andre bør også være nok til å slå godt fra seg. Særlig når det er den antatt klareste dumpekandidaten vi møter. Jeg har trua :)

Mulig mye av midtbaneutfordringen blir løst med å endre fra diamant til ren 4-4-2.

Med Lise og Kathrine ved siden av hverandre sentralt vil vi "eie" midtbanen uansett kantspillere og motstandere :D

Nærmer seg avreise. Om noen ønsker en bedre oppdatering enn fra forrige bortekamp får man slå på tråden. Ellers kan det være spennende å se hvordan startoppstillingen blir med tanke på skader mm.

Nå må chicksa faen meg vinne as, hakke følt blå seiersrus på mange uker nå!!!

Hvem står i mål for SFK?

Edited by Alzheimer

0-2 Wiik.

Edited by geirti

2-0, da bør vel dette være kjørt for Fortunas del, selv om vi har 4. valg av UTESPILLERE i mål?