Gå til innhold

Fortuna - Stabæk


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Fly eller bil?

 

Vel, for min del tror jeg det fort blir bil (etter å ha tatt en titt på flypriser, og forsåvidt også togpriser). Dog jeg er ikke spesielt interessert i å kjøre t/r Ålesund alene, og kunne vel godt tenkt meg en overnatting der.

 

Hotellprisene var hyggeligere enn fly/togpriser.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tar nok jeg turen, og får forhåpentligvis med meg andersmann. Noen flere som er interessert kan gi meg mld. her eller andre steder. Trenger oppturen som damene vil gi :)

 

Regner med at vi overnatter. Blir litt slitsomt å kjøre t/r Ålesund samme dag (i tillegg kan kanskje sjåføren ta seg et glass vin til maten).

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tar nok jeg turen, og får forhåpentligvis med meg andersmann. Noen flere som er interessert kan gi meg mld. her eller andre steder. Trenger oppturen som damene vil gi :)

 

Regner med at vi overnatter. Blir litt slitsomt å kjøre t/r Ålesund samme dag (i tillegg kan kanskje sjåføren ta seg et glass vin til maten).

 

 

eller to...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har veldig lyst til å dra, men skal i konfirmasjon i Skien neste dag og må innom Bærum på veien. Tror det blir vanskelig.

Det er jo helt konge om noen reiser.

Vi skal prøve å få tilpasset serieoppsettet til neste år slik at SF og SFK spiller i samme by slik at flest mulig kan se både SF og SFK.

Det er en vei å gå, men tror vi skal få til noen helger ihvertfall.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er vi i hvertfall to som drar. Har hørt rykter om at det er flere som kunne tenke seg dit. Har fortsatt et par plasser i bilen, eller man kan evt. samordne reiseopplegget på annet hvis, overnatting bla.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er vi i hvertfall to som drar. Har hørt rykter om at det er flere som kunne tenke seg dit. Har fortsatt et par plasser i bilen, eller man kan evt. samordne reiseopplegget på annet hvis, overnatting bla.

 

Ser ut som laget kan trenge litt støtte. Pape er ute med skade, det samme er trolig Solveig. I tillegg er Trine syk og rekker kanskje ikke kampen. Dette er ikke bra ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere som reiser får psyke ut motstandere og dommere så går det sikkert greit.

Hva smaker vel bedre enn en knepen seier hvor supporterne påvirket dommeren i sin favør.

 

Det skal vel kunne la seg ordne :)

Dog, jeg tror vel fortsatt på noe mer enn knepen seier til tross for skadene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv uten Pape har vi jo fortsatt Kristy og Melissa på topp, og det er jo ikke akkurat det verste spissparet i Toppserien. Solveig og Trine er seff kjipt men Lise og Kathrine med to andre bør også være nok til å slå godt fra seg. Særlig når det er den antatt klareste dumpekandidaten vi møter. Jeg har trua :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig mye av midtbaneutfordringen blir løst med å endre fra diamant til ren 4-4-2.

Med Lise og Kathrine ved siden av hverandre sentralt vil vi "eie" midtbanen uansett kantspillere og motstandere :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nærmer seg avreise. Om noen ønsker en bedre oppdatering enn fra forrige bortekamp får man slå på tråden. Ellers kan det være spennende å se hvordan startoppstillingen blir med tanke på skader mm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Fortuna - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...