Gå til innhold

Kamptråd: Godset-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke på kampen igår, da var det fullt mulig å få flytte seg til ledige seter på felt G om man ville.

Men en positiv ting skjedde på Marienlyst igår. Fantastisk vakthold! Plutselig var man gjest igjen, og ikke kriminell som i fredrikstad. Tror det er noen som skulle tatt seg en tur fra plankebyen for å se hvordan det kunne gjøres..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ikke på kampen igår, da var det fullt mulig å få flytte seg til ledige seter på felt G om man ville.

Men en positiv ting skjedde på Marienlyst igår. Fantastisk vakthold! Plutselig var man gjest igjen, og ikke kriminell som i fredrikstad. Tror det er noen som skulle tatt seg en tur fra plankebyen for å se hvordan det kunne gjøres..

 

Jeg var den eneste som jeg så ble skjekka i inngangen, hmm ser jeg så skummel ut :blink: ? Gikk med russebukse som er enormt vid så det var nok grunnen :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gikk med russebukse som er enormt vid så det var nok grunnen :P

 

Det er ikke Mai engang og folk begynner gå med russebukse, ville vært galt om du IKKE ble sjekka :P

 

Føler vel uansett at Marinlyst generelt sett er flinke til å ta i mot supportere :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra vakter synes jeg! Det skal de ha i Drammen iallefall. Ble sjekket, men det har vel noe med at jeg var nr fem inn porten eller noe.. Men det var en grei og enkel sjekk som gjør at man ikke hater vedkommende (og alle andre i vest) umiddelbart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ralletor var ralletor og var lei av popcornspisende småunger og tok en neve å kasta på didde? Noe av det datt ned og "suste" forbi den ene vakten som brukte de neste 5 minuttene på å peke ut popcornkasteren. Jeg ba "sonelederen" ved navn huldra om at det var provoserende av vakten å reagere slik pga litt popcorn og han gikk.

 

Nevnte vakt løp også opp mot vår utgang så fort kampen var over for å se etter ralletor. Skjedde ikke mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ralletor var ralletor og var lei av popcornspisende småunger og tok en neve å kasta på didde? Noe av det datt ned og "suste" forbi den ene vakten som brukte de neste 5 minuttene på å peke ut popcornkasteren. Jeg ba "sonelederen" ved navn huldra om at det var provoserende av vakten å reagere slik pga litt popcorn og han gikk.

 

Nevnte vakt løp også opp mot vår utgang så fort kampen var over for å se etter ralletor. Skjedde ikke mer.

 

Untatt identitets bytte en kort stund :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å fått alt litt på avstand, syns jeg det er viktig å holde moralen oppe og støtte laget nå som de trenger det mest. Vi hadde mesteparten av sjansene i går selv om vi mangler en god del. Vi har mye uforløst, og fortsatt synes jeg dette må sees på som noe positivt å bygge videre på. Som andre nevner er det endel av de antatt topplagene som også sliter i motvind. Vi har en bra stall, gutta trenger bare å få det ut i kamp. Er dessuten spent på om Johan Andersson kan fortsette der han slapp og bidra til positive ting fremover. Vi har også Pontus på vei tilbake som kan bidra til å styrke bakre del, samt heve standaren blant de andre forsvarspillerne.

 

 

 

Når det gjelder hele diskusjonen med hvem som skal få lov til å være på et bortefelt, synes jeg at alle selvfølgelig er velkommen til å stå der. Man trenger ikke å ha vært blodfan i 12 år, eller kunne alle sangene på rams. Poenget er å vise engasjement og vise at man bryr seg om hva som skjer på banen. prøve å henge seg med på sangene, du lærer dem fort. de fleste består av få ord som blir repetert.

Drar man på bortekamper VET man at det kommer til å være mange engasjerte personer på bortefeltet.

Derfor syns jeg det er rart at noen står som stive stokker. Det er fult ut lovlig, syns bare det er rart at man klarer å holde seg i ro på den måten, når det koker som værst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke avslutte denne triste tråden med:

 

1: laget leverte ikke varene.

 

2: Alle Stabækfans er nødt til og har rett til å stå på bortefeltet

 

3: Vi synger for laget, og de som ikke klarer dette får holde seg i utkantene.

 

4: Vi har en kjempeutfordring etter fjoråret. Da vant vi omtrent alt og alt var moro. Nå er hverdagen tilbake og vi kjemper med ryggen mot veggen for hvert jævla poeng. Det nytter ikke å gå på match og syte og klage. Vi skal støtte laget. Uansett. Det er vår jobb, derav navnet SUPPORTERE.

 

5: For de som lengter vilt etter seire har vi SFK. Der trenger vi flere medgangssupportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke avslutte denne triste tråden med:

 

1: laget leverte ikke varene.

 

2: Alle Stabækfans er nødt til og har rett til å stå på bortefeltet

 

3: Vi synger for laget, og de som ikke klarer dette får holde seg i utkantene.

 

4: Vi har en kjempeutfordring etter fjoråret. Da vant vi omtrent alt og alt var moro. Nå er hverdagen tilbake og vi kjemper med ryggen mot veggen for hvert jævla poeng. Det nytter ikke å gå på match og syte og klage. Vi skal støtte laget. Uansett. Det er vår jobb, derav navnet SUPPORTERE.

 

5: For de som lengter vilt etter seire har vi SFK. Der trenger vi flere medgangssupportere.

 

6. Neste lag ut: FC Liin Oslo. De skal tas, og forhåpentligvis lager $$ like mye (eller mer) lyd som i første omgangen mot Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke avslutte denne triste tråden med:

 

1: laget leverte ikke varene.

 

2: Alle Stabækfans er nødt til og har rett til å stå på bortefeltet

 

3: Vi synger for laget, og de som ikke klarer dette får holde seg i utkantene.

 

4: Vi har en kjempeutfordring etter fjoråret. Da vant vi omtrent alt og alt var moro. Nå er hverdagen tilbake og vi kjemper med ryggen mot veggen for hvert jævla poeng. Det nytter ikke å gå på match og syte og klage. Vi skal støtte laget. Uansett. Det er vår jobb, derav navnet SUPPORTERE.

 

5: For de som lengter vilt etter seire har vi SFK. Der trenger vi flere medgangssupportere.

 

 

Bra skrevet. Støtter opp og case closed.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Godset-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...