Gå til innhold

Alle som ikke hopper er voldttektsmenn


knappen82
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Var det virkelig nødvendig å dra i gang den på stadion før kampen mot Molde i går? Trodde fotballsupportere skulle være med på å skape positive holdninger, men tar jeg feil her?

Gratulerer med første innlegg. Håndballsupportere kanskje, ikke fotball. Må regne med at det kan bli litt "røft" i kantene i visse tilfeller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig i kritikken av "Alle som ikke hopper er voldtektsmenn".  Utrolig barnslig.  

 

Greit nok at man vil være på kanten, og greit nok at man vil skape engasjement, og ikke minst få liv i folk som helst vil sitte (billig), men dette er i klasse med "Alle suger k** i Lillestrøm".

 

Det kommer utrolig mye bra og kreativt fra dem som setter i gang spontane rop (ikke minst på Nadderud).  Men man må være villige til å innse at ikke alt er like lurt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Teksten er kanskje litt på kanten, men det hele var jo bare en morsom greie, ta en spøk liksom... Likevel savner jeg at vi har en supporterklubb der alle synger, merker jeg blir irritert når folk står og prater i stedet for å være med å synge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg står og synger på hver kamp og ja, jeg har hørt sangen "alle som ikke danser er voldtektsmenn". jeg ser rett og slett bare ikke humoren i dette da det er et alvorlig tema. jeg tror ikke at de som har opplevd en voldtekt synes det er så morsomt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg står og synger på hver kamp og ja, jeg har hørt sangen "alle som ikke danser er voldtektsmenn". jeg ser rett og slett bare ikke humoren i dette da det er et alvorlig tema. jeg tror ikke at de som har opplevd en voldtekt synes det er så morsomt....

Ser den, og synes sangen og teksten er latterlig dårlig. Men det kan ha noe med alder å gjøre. Uansett er det viktig å ha stor takhøyde. Var ikke på kamp i går, men skjønner godt at det tas i bruk diverse virkemidler for å få "dødkjøtt" til å røre på seg og bidra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg står og synger på hver kamp og ja, jeg har hørt sangen "alle som ikke danser er voldtektsmenn". jeg ser rett og slett bare ikke humoren i dette da det er et alvorlig tema. jeg tror ikke at de som har opplevd en voldtekt synes det er så morsomt....

Jeg er heller ikke veldig fan av denne sangen, men dette er er overdramatisere vilt! Vi synger at vi hater fattigfolk, og fattigdom er et veldig utbredt problem i store deler av verden. Tror ikke de som dør av fattigdom synes det er morsomt... Vi synger Stabæk banker alle bønda, som direkte betyr at vi utøver vold på en hel yrkesgruppe. De som er bønder synes ikke vold mot seg er morsomt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er kanskje ikke alle som har hørt sangen "Alle som inte danser er voldtekstmann"? Kanskje litt vanskeligere å skjønne humoren i det da.

 

Nettopp. Selv med en ung snittalder på feltet er det ikke sikkert at alle har hørt den. Da ender det fort opp med at de som har hørt den tar punchlinen og syns den er morsom, om enn kanskje litt på kanten. For alle som ikke har hørt den kan det bli det litt platt humor å synge om voldtektsmenn. Jeg er for å gi daukjøttet på feltet et tupp i ræva for å komme seg opp og synge/hoppe, og syns det bør være takhøyde for hva vi kan si, det er tross alt ikke en barneskoleklasse heller. Likevel bør man kanskje tenke over hvor stort, i mangel på et bedre ord, "nedslagsfelt" humoren har. En vits kan være så morsom den vil den, hvis kun 50% har referansepunktet for å ta vitsen blir den uansett bare halvparten så morsom. (Edit: På generell basis).

 

Når det er sagt så kommer det såpass mye bra fra SS at vi bør kunne tillate en og annen glipp (om man skal kalle det det) uten å skape for mye røre :)

 

(Til alle uinnvidde: http://www.youtube.com/watch?v=kDoZhMyyO94...eature=related)

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stakars alle som måtte hoppe til denne sangen,måtte dere bidra med liv og hopping på feltet? :ph34r:

Du klarer ikke å forskjell på det å ikke ville bidra til stemningen, og det å reagere på trivialisering av voldtekt?

 

syns ikke akkurat den sang teksten bøt taes så vedlig seriøst, de fleste har hørt om sangen og det var med på å få liv i feltet, men enig at det ikke er en sang som bør brukes fremover men igår var den med på å lage litt liv. Selvom jeg kan skjønne at enkeltpersoner følte noe ved denne sangen. men er en idiotisk debatt, må være litt takhøyde og vi synger og rakker ned på flere grupperinger i samfunnet i våre sanger!

 

hvordan er det da med de på feltet hører sangen " og hvis jeg ingen penger har , da får jeg låne av min rike far"

 

hva med de som ikke har noen far? eller en far med penger? skal de også begynne å sutre da eller?

 

litt spontanitet må være lov men er kanskje ikke alltid like bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stakars alle som måtte hoppe til denne sangen,måtte dere bidra med liv og hopping på feltet? :ph34r:

Du klarer ikke å forskjell på det å ikke ville bidra til stemningen, og det å reagere på trivialisering av voldtekt?

 

syns ikke akkurat den sang teksten bøt taes så vedlig seriøst, de fleste har hørt om sangen og det var med på å få liv i feltet, men enig at det ikke er en sang som bør brukes fremover men igår var den med på å lage litt liv. Selvom jeg kan skjønne at enkeltpersoner følte noe ved denne sangen. men er en idiotisk debatt, må være litt takhøyde og vi synger og rakker ned på flere grupperinger i samfunnet i våre sanger!

 

hvordan er det da med de på feltet hører sangen " og hvis jeg ingen penger har , da får jeg låne av min rike far"

 

hva med de som ikke har noen far? eller en far med penger? skal de også begynne å sutre da eller?

 

litt spontanitet må være lov men er kanskje ikke alltid like bra!

Det er ingen debatt.  I alle fall ikke fra min side.  Noen har sagt fra at de syns denne greia var av det mere mislykkede vi har startet.  Noen er ikke enige (betyr det da at ingenting vi gjør er mislykket?).  Greit.

 

Men at du ikke ser forskjell på å "leke" med begrep som voldtekt, og det å ironisere over bildet folk har av bæringer (rike pappagutter), syns jeg rett og slett er rart.  

 

Du ser forskjell, ikke sant, du bare kverulerer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vær så humørløse da. Det er da ingen som går hjem å voldtar kona og tror det er greit, pga denne sangen - som jeg forøvrig ikke fikk med meg.

 

Hvis vi skal la de som blir støtt av alt mulig i tide og utide skal få bestemme blir det jævlig kjedelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vær så humørløse da. Det er da ingen som går hjem å voldtar kona og tror det er greit, pga denne sangen - som jeg forøvrig ikke fikk med meg.

 

Hvis vi skal la de som blir støtt av alt mulig i tide og utide skal få bestemme blir det jævlig kjedelig.

Støttes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vær så humørløse da. Det er da ingen som går hjem å voldtar kona og tror det er greit, pga denne sangen - som jeg forøvrig ikke fikk med meg.

 

Hvis vi skal la de som blir støtt av alt mulig i tide og utide skal få bestemme blir det jævlig kjedelig.

 

Kunne ikke vært mer enig.

1. Sangen var før kampen, så det er ingen på TV som fikk det med seg (så vidt jeg vet...)

2. Alle på vårt felt burde jo hoppe uansett så det er ikke noe problem...

3. Humor

4. Det er jo en sang, ikke en oppfordring om voldtekt...

5. Skal vi kutte ut den sangen, må vi kutte ut jævli mange andre sanger også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette betyr altså at følgende sanger er forbudt fra nå av?

 

Alle som ikke hopper er voldtektsmenn(fornærmer voldtektsoffer)

Stabæk banker alle bønda(fornærmer bønder)

Reis hjem bønder(samme som over)

Vi hater bønder og fattigfolk(fornærmer både bønder og fattige mennesker)

Solgt seg som en hore(fornærmer horer)

Linjemannen er ræva(fornærmer linjemenn)

Etter matchen skal du dø(fornærmer den det synges til)

For en gjeng med bønder(nok en gang fornærmer vi bønder)

For en gjeng med containerunger(fornærmer klansfolk)

Rykker ned, rykker ned(fornærmer folk som både har rykket ned, og som er i fare for å rykke ned)

Sånn klapper Enga (med klapping mot underarmen(fornærmer narkomane))

 

Vi nærmer oss faretruende Tantehaugen her nå..

 

Edit: dersom man skal reagere på noe fra gårsdagen er det da MYE verre at noen idioter klarte å kaste både lightere og mynter etter Diouf. Uansett hvor jævlig irriterende motstanderne er skal man for faen ikke kaste ting på dem! Tenk om noen hadde truffet? Da kunne SS vinket farvel til hjemmekamper på en stund.. Klovner!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vær så humørløse da. Det er da ingen som går hjem å voldtar kona og tror det er greit, pga denne sangen - som jeg forøvrig ikke fikk med meg.

 

Hvis vi skal la de som blir støtt av alt mulig i tide og utide skal få bestemme blir det jævlig kjedelig.

 

Hvis en dame har gått til det skritt og si "I do" er det vel lov å voldta litt! Kanskje litt bensin på bålet, men men

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vær så humørløse da. Det er da ingen som går hjem å voldtar kona og tror det er greit, pga denne sangen - som jeg forøvrig ikke fikk med meg.

 

Hvis vi skal la de som blir støtt av alt mulig i tide og utide skal få bestemme blir det jævlig kjedelig.

 

Hvis en dame har gått til det skritt og si "I do" er det vel lov å voldta litt! Kanskje litt bensin på bålet, men men

 

Da er "voldekt" ment som sex! Hvis dette ikke kom fram

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stakars alle som måtte hoppe til denne sangen,måtte dere bidra med liv og hopping på feltet? :ph34r:

Du klarer ikke å forskjell på det å ikke ville bidra til stemningen, og det å reagere på trivialisering av voldtekt?

 

syns ikke akkurat den sang teksten bøt taes så vedlig seriøst, de fleste har hørt om sangen og det var med på å få liv i feltet, men enig at det ikke er en sang som bør brukes fremover men igår var den med på å lage litt liv. Selvom jeg kan skjønne at enkeltpersoner følte noe ved denne sangen. men er en idiotisk debatt, må være litt takhøyde og vi synger og rakker ned på flere grupperinger i samfunnet i våre sanger!

 

hvordan er det da med de på feltet hører sangen " og hvis jeg ingen penger har , da får jeg låne av min rike far"

 

hva med de som ikke har noen far? eller en far med penger? skal de også begynne å sutre da eller?

 

litt spontanitet må være lov men er kanskje ikke alltid like bra!

Det er ingen debatt. I alle fall ikke fra min side. Noen har sagt fra at de syns denne greia var av det mere mislykkede vi har startet. Noen er ikke enige (betyr det da at ingenting vi gjør er mislykket?). Greit.

 

Men at du ikke ser forskjell på å "leke" med begrep som voldtekt, og det å ironisere over bildet folk har av bæringer (rike pappagutter), syns jeg rett og slett er rart.

 

Du ser forskjell, ikke sant, du bare kverulerer?

 

 

 

 

 

ser forskjellen på det ja, er lov å fyre oppunder litt eller? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke vær så humørløse da. Det er da ingen som går hjem å voldtar kona og tror det er greit, pga denne sangen - som jeg forøvrig ikke fikk med meg.

 

Hvis vi skal la de som blir støtt av alt mulig i tide og utide skal få bestemme blir det jævlig kjedelig.

Det var ikke det som var mitt poeng. Jeg syntes bare det var lavt å beskylde folk som reagerte på sangen for ikke å gidde å bidra til stemningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Alle som ikke hopper er voldttektsmenn
×
×
  • Opprett ny...