Gå til innhold

Alle som ikke hopper er voldttektsmenn


knappen82
 Del

Anbefalte innlegg


Helt enig i kritikken av "Alle som ikke hopper er voldtektsmenn".  Utrolig barnslig.  

 

Greit nok at man vil være på kanten, og greit nok at man vil skape engasjement, og ikke minst få liv i folk som helst vil sitte (billig), men dette er i klasse med "Alle suger k** i Lillestrøm".

 

Det kommer utrolig mye bra og kreativt fra dem som setter i gang spontane rop (ikke minst på Nadderud).  Men man må være villige til å innse at ikke alt er like lurt.

 

Støttes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Hjelpe meg for noen grinebitere det finnes.

 

Forby humor! Forby alt som noen kan velge å føle seg støtt av! Som om "alle som ikke hopper.." skulle alminneliggjøre voldtekt? :wacko:

 

Folk hoppet, og det var poenget. Sjelden har vi fått mer liv på tribunen. Stå på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjelpe meg for noen grinebitere det finnes.

 

Forby humor! Forby alt som noen kan velge å føle seg støtt av! Som om "alle som ikke hopper.." skulle alminneliggjøre voldtekt? :wacko:

 

Folk hoppet, og det var poenget. Sjelden har vi fått mer liv på tribunen. Stå på!

 

Det var enda mer hopping på AC/DC. Kanskje vi skulle droppet hele fotballen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjelpe meg for noen grinebitere det finnes.

 

Forby humor! Forby alt som noen kan velge å føle seg støtt av! Som om "alle som ikke hopper.." skulle alminneliggjøre voldtekt? :wacko:

 

Folk hoppet, og det var poenget. Sjelden har vi fått mer liv på tribunen. Stå på!

 

Støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes, støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hjelpe meg for noen grinebitere det finnes.

 

Forby humor! Forby alt som noen kan velge å føle seg støtt av! Som om "alle som ikke hopper.." skulle alminneliggjøre voldtekt? :wacko:

 

Folk hoppet, og det var poenget. Sjelden har vi fått mer liv på tribunen. Stå på!

 

Det var enda mer hopping på AC/DC. Kanskje vi skulle droppet hele fotballen?

 

Hvorfor velge når man kan få begge deler?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forby humor! Forby alt som noen kan velge å føle seg støtt av! Som om "alle som ikke hopper.." skulle alminneliggjøre voldtekt? :wacko:

Da er det kanskje definisjonen på humor man kan se på. Jeg syns ikke det å si bæsj, tiss, prump er (god)humor, og dette er vel omtrent på samme nivået... Jeg får heller tåle om andre av den grunn mener jeg ikke har humor.

Det er slett ikke det verste jeg har hørt, og ikke noen grunn til å hugge hodet av noen, men det må være lov å uttrykke sin antipati mot sangen og håpe den ikke gjentas

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å synge drapstrusler er vel mye værre. Hørte noen som sang "..etter kampen skal du dø.. " Noe lignende ble det også synget på Nadderud i første toppseriekamp om jeg husker rett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å synge drapstrusler er vel mye værre. Hørte noen som sang "..etter kampen skal du dø.. " Noe lignende ble det også synget på Nadderud i første toppseriekamp om jeg husker rett.

 

gudameg, fysjom... husker dere den gangen vi faktisk drepte spilleren etter matchen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjeeesp!

 

Av og til lurer jeg på om jeg har forvillet meg inn på forumet til Norges Husmorforbund. Hvis gufa og andre som reagerer så voldsomt på at noen banner e.l. på en tribune - hvorfor i all verden er dere da medlem av en supporterklubb? Det er jo som å irritere seg over at lydnivået er høyt på en rockekonsert.

 

Denne sangen er innafor rammen for hva man må akseptere på en ståtribune. Det ble bevist ved at 80% sang og hoppa. Liker du den ikke - hold kjeft og stå stille når den synges. Jeg syntes den var teit da jeg hørte den, men etter å ha hørt argumentene mot den her kommer jeg til å hoppe og synge som faen neste gang den dras i gang.

 

Hvis alle og en skal like hver jævla sang vi har ender vi opp med Stabæk - klappetiklapp som den eneste "sangen". Men kanskje klappingen er litt voldsom for de aller minste som kan bli litt skremt?

 

Liker du ikke sangene: Finn på noen bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men vi burde kanskje diskutere en effektiv måte å få daukjøttet til å synge snart?

 

Jeg syns det begynner å bli kjedelig å dulte borti han ved siden av.

Jeg foreslår flere bortekamper;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å synge drapstrusler er vel mye værre. Hørte noen som sang "..etter kampen skal du dø.. " Noe lignende ble det også synget på Nadderud i første toppseriekamp om jeg husker rett.

 

 

godt du ikke husker lenger tilbake da.... blitt sunget i lang lang tid. Sånn er det bare

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei har bare vært medl i 2 år så jeg kan ikke vite alt, men første gang jeg faktisk har hørt den fra SS (var på nesten alle kampene i fjor, hjemme og bort)

 

Er enig med Alzheimer Liker du den ikke - hold kjeft og stå stille når den synges.

Det gjør jeg faktisk også. Sorry men sånn er det bare. Jeg nekter å synge noe jeg ikke kan står for.

 

Når det er sagt så synger jeg med på så å si alle sangene og synes det er veldig mye bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper SS ikke blir apeberget. Mye var pinlig mot Molde. Kasting og annet opprop. Straffen for slik ape-oppførsel var vel kanskje at vi ikke vant mot Molde?

 

Idioter er det vanskelig å unngå. Alltid, uansett. Resten av oss må bare tørre ta avstand og gå i oss selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har vel SS et stykke igjen før vi ville vært apeberget, så synes ikke du skal svartmale helt her...

 

Det at en parodi på en russesang sprer seg før kampen, og at folk blir forbanna når 3 idioter danser og tuller foran oss for å provosere, er vel ikke helt på nivå med hva gjengen til vif holdt på med på 80-90tallet.

 

Husk at hvis supportergruppen er for tantete kommer det en skummel undergruppering som ikke har respekt for noen, og banker alle før de overtar tribunen.

 

Så skal man også være litt forsiktig med å kalle andre supportere for idioter bare fordi de ikke er enige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig synes jeg dette var dårlig humor, men har ikke noen voldsomme innvendinger mot den. Når det er sagt, må jeg si at jeg blir ganske provosert av svarene til en del av debattantene her. Her kommer det saklig og konstruktiv kritikk av en situasjon under kamp og istede for å ta det inn over seg eller informere om hvorfor man er uenig kommer det bare sure oppstøtt og drittslengning. Er det sånn vi ønsker at dette forumet skal være? Skjerpings!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg uttrykte meg kanskje litt krast på bakgrunn av at jeg fikk en personlig e-post fra en som hadde reagert negativt.  Ikke misforstå, jeg syns det var dårlig humor da det ble fremført og syns det fortsatt.  Men er drit sur fordi jeg er sitert i Budstikka uten å ha blitt spurt.

 

Supporterkultur skal bevege seg på kanten. Om vi ikke provoserer så folk reagerer har vi ikke gjort jobben vår.  Så vil jeg sikkert noen ganger, som dette, mene at vi har krysset kanten på en plump eller barnslig måte.

 

Og da kan det hende at jeg sier fra.  Om folk dermed oppfatter meg som en som mener supporterkultur alltid skal være hyggelig og koselig for alle alltid, da er jeg misforstått. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men er drit sur fordi jeg er sitert i Budstikka uten å ha blitt spurt.

 

Kommer du til å gjøre noe videre med dette, eller kan man i fremtiden regne med å bli sitert med fullt navn i Budstikka på bakgrunn av hva man skriver på forumet? Kanskje ikke så aktuelt for andre enn styret, men allikevel greit å vite..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men er drit sur fordi jeg er sitert i Budstikka uten å ha blitt spurt.

 

Kommer du til å gjøre noe videre med dette, eller kan man i fremtiden regne med å bli sitert med fullt navn i Budstikka på bakgrunn av hva man skriver på forumet? Kanskje ikke så aktuelt for andre enn styret, men allikevel greit å vite..

 

De får klar beskjed.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aviser er nok i sin fulle rett til å sitere fra forum, som forumbrukere kan gjøre det fra media. Men når en journalist ikke spør om tillatelse på forhånd hadde vært bedre å bruke sitatene i avisa uten å koble det opp mot nick. Det er fremdeles lov, men noen god pressesikk er det etter min mening ikke. Imidlertid har man full adgang til å gjengi fra et forum. Derfor bør man først som sist lære seg at det man skriver bør man fullt og helt stå innefor, og at dette er i det offentlige rom. Husk at diskusjonsfora, blogger, nettsamfunn osv. er blitt en større og større kilde for pressen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men er drit sur fordi jeg er sitert i Budstikka uten å ha blitt spurt.

 

Kommer du til å gjøre noe videre med dette, eller kan man i fremtiden regne med å bli sitert med fullt navn i Budstikka på bakgrunn av hva man skriver på forumet? Kanskje ikke så aktuelt for andre enn styret, men allikevel greit å vite..

 

 

Jeg har tatt kontakt med redaktøren for budstikka.no halveis i egenskap av leder for SS og halvveis fordi jeg er sitert med fullt navn på bakgrunn av noe jeg har sagt i en halvveis intern tråd.  Jeg ville naturligvis ikke uttrykt med på samme måte om jeg hadde visst at du skulle ut i en avis.  Dette var til internt bruk.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aviser er nok i sin fulle rett til å sitere fra forum, som forumbrukere kan gjøre det fra media. Men når en journalist ikke spør om tillatelse på forhånd hadde vært bedre å bruke sitatene i avisa uten å koble det opp mot nick. Det er fremdeles lov, men noen god pressesikk er det etter min mening ikke. Imidlertid har man full adgang til å gjengi fra et forum. Derfor bør man først som sist lære seg at det man skriver bør man fullt og helt stå innefor, og at dette er i det offentlige rom. Husk at diskusjonsfora, blogger, nettsamfunn osv. er blitt en større og større kilde for pressen.

 

http://www.stabaek.no/forum/index.php?act=...mp;f=1&id=5

6. Det er ikke tillatt å sitere innhold hentet fra dette forumet.

 

Det er altså ikke lov til å sitere forumet. At man siterer og bruker kallenavnet på forumet er en ting, men at man siterer en person i fullt navn i en avis uten å ha spørre er uakseptabelt.

 

Forundrer meg over hvor få som har lest det, har jo langt over 2000 brukere og topicet er bare lest 494 ganger....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Alle som ikke hopper er voldttektsmenn
×
×
  • Opprett ny...