Gå til innhold

SFK - Klepp


 Del

Anbefalte innlegg


Stabæk hadde forsøkt med perler for svina.

Det funka dårlig.

Dritt derimot, fungerte meget bra.

 

Goal achieved. We have prevailed. We had to kick some ass. And we loved it.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Tenk om folk heller kunne fokusere på at noen faktisk har så lyst til å få med seg en kamp i Toppserien at de setter igang aksjoner !!! Det må da være en fantastik god nyhet for de som sysler med damefotballen her i landet.

 

Akkurat dette ble poengtert mang en gang i går, men vi fikk bare 5 sek. så det kom ikke med.

Men både Klepp, NFF og TV2sporten er blitt gjort oppmerksom på dette ved flere anledninger.

 

Det at våre medlemmer finner mob.nr. legger ut nyhet og at folk sender beskjed for å få flyttet kampen er jo intet mindre en UTROLIG BRA. Det sier veldig mye om hvilket forhold mange av SS sine medlemmer har fått til SFK.

 

DET SKAL VI VÆRE STOLTE AV.

Eggene er knust, omeletten er servert

 

Enig bra at noen sender sms men man må jo ikke sende dritt for å oppnå samme resultat.

 

Kan du bytte til neste spor? Tror du har hakk i plata.... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for hyggelig hilsen. Hils de blaa og si at jeg setter pris på alle de 64 hyggelige meldingene jeg har fått i dag.

Det blir også nevnt på tv 2 i dag

Hilsen knut eriksen sportslig leder klepp

 

Detter er nøyaktig hva jeg fikk tilbake av eriksen etter SMS'en jeg sendte.

Fikk ikke med meg noe på tv 2 om dette...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for hyggelig hilsen. Hils de blaa og si at jeg setter pris på alle de 64 hyggelige meldingene jeg har fått i dag.

Det blir også nevnt på tv 2 i dag

Hilsen knut eriksen sportslig leder klepp

 

Detter er nøyaktig hva jeg fikk tilbake av eriksen etter SMS'en jeg sendte.

Fikk ikke med meg noe på tv 2 om dette...

 

Kanskje TV2v er lei av mannen? Forstå det den som kan :lol:

 

Ellers tror jeg spillerne var preget av varmen.

Det tok seg litt opp når Solveig kom inn på banen (selv om hun ikke var så mye involvert)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vellykket aksjon, bra jobba.

 

Peder, ta deg en banan

 

Veldig bra at noen hadde forstått at det kunne være lurt å sende enn hyggelig melding til Klepps leder under kampen mot Klepp.

Hvem som hadde tråkket i salaten skal ikke jeg ta opp her.

Takk for kostholds råd. Bananer er godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vellykket aksjon, bra jobba.

 

Peder, ta deg en banan

 

Veldig bra at noen hadde forstått at det kunne være lurt å sende enn hyggelig melding til Klepps leder under kampen mot Klepp.

Hvem som hadde tråkket i salaten skal ikke jeg ta opp her.

Takk for kostholds råd. Bananer er godt.

 

Uwe Rösler, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vellykket aksjon, bra jobba.

 

Peder, ta deg en banan

 

Veldig bra at noen hadde forstått at det kunne være lurt å sende enn hyggelig melding til Klepps leder under kampen mot Klepp.

Hvem som hadde tråkket i salaten skal ikke jeg ta opp her.

Takk for kostholds råd. Bananer er godt.

 

Uwe Rösler, er det deg?

Det går an å oppføre seg selv om man er medlem av en Supporter gjeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vellykket aksjon, bra jobba.

 

Peder, ta deg en banan

 

Veldig bra at noen hadde forstått at det kunne være lurt å sende enn hyggelig melding til Klepps leder under kampen mot Klepp.

Hvem som hadde tråkket i salaten skal ikke jeg ta opp her.

Takk for kostholds råd. Bananer er godt.

 

Uwe Rösler, er det deg?

Det går an å oppføre seg selv om man er medlem av en Supporter gjeng

 

Kanskje det, men er det ikke da naturlig å ikke bli overrasket om ikke alle oppfører seg? Og hvem skal bestemme hva det vil si å oppføre seg, lurer jeg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vellykket aksjon, bra jobba.

 

Peder, ta deg en banan

 

Veldig bra at noen hadde forstått at det kunne være lurt å sende enn hyggelig melding til Klepps leder under kampen mot Klepp.

Hvem som hadde tråkket i salaten skal ikke jeg ta opp her.

Takk for kostholds råd. Bananer er godt.

 

Uwe Rösler, er det deg?

Det går an å oppføre seg selv om man er medlem av en Supporter gjeng

 

Kanskje det, men er det ikke da naturlig å ikke bli overrasket om ikke alle oppfører seg? Og hvem skal bestemme hva det vil si å oppføre seg, lurer jeg på.

 

Ikke jeg men jeg må få lov å kommentere det. Du sitter i styret gjør du ikke. Min kone var med på en kamp.

Vis du ikke hopper er du voldteksmann , hore, hore. Hvor mener du at grensen går. Mange rundt meg mener det samme som meg. Det går grenser. Men du er kansje ikke der.

Hun vil ikke mer, hun hadde ett familiemedlem som ble voltatt. Hun kjøper ikke sesongkort neste år. Er det sån vi vil ha det.

Det trenger ikke være sånn???

Jeg har også hørt veldig mange kommentarer som er morsomme med humor i helt ok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 091

Jeg kjenner også folk som har blitt voldtatt Peder. Folk bør gjøre seg opp en mening om de vil være medlem av en organisasjon på bakgrunn av kjerneverdiene og hensikten med organisasjonen, ikke hva som har blitt sunget her og der.

 

Jeg slutter ikke å ta toget selv om jeg har hørt rasistiske og homofiendtlige uttalelser fra andre passasjerer.

 

Du er selvsagt i din fulle rett til å kommentere det og fronte din mening :) Jeg har bare oppfattet noe av det du skriver som "slik må alle være, fordi jeg sier det og det er riktig".

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vis du ikke hopper er du voldteksmann , hore, hore

 

Adri hørt akkurat denne utgaven gitt...

 

Hun vil ikke mer, hun hadde ett familiemedlem som ble voltatt. Hun kjøper ikke sesongkort neste år

 

Da bør du sørge for at hun kjøper ett sesongkort hvor vi ikke høres da. Hun bør også utstyres med hørselvern i tilfelle sidemannen tar i bruk obskøne ord etter en brent målsjanse.

 

Mange rundt meg mener det samme som meg. Det går grenser

 

Helt klart. Det går grenser. For eksempel er min grense for hva jeg orker å lide meg igjennom på dette forumet snart nådd.

 

Jeg hadde en slektning som døde, jeg får litt skjelven når vi synger "Etter matchen skal du DØ" og "over alt fra nord til sør, stabæk fotball til vi DØR"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner også folk som har blitt voldtatt Peder. Folk bør gjøre seg opp en mening om de vil være medlem av en organisasjon på bakgrunn av kjerneverdiene og hensikten med organisasjonen, ikke hva som har blitt sunget her og der.

 

Jeg slutter ikke å ta toget selv om jeg har hørt rasistiske og homofiendtlige uttalelser fra andre passasjerer.

 

Du er selvsagt i din fulle rett til å kommentere det og fronte din mening :) Jeg har bare oppfattet noe av det du skriver som "slik må alle være, fordi jeg sier det og det er riktig".

 

Så det du sier er at som medlem kan du stort sett gjøre som de vil uavhengig om du tråkker på noen.Så ett medlem kan synge å si akkurat hva det vil så lenge han eller hun mener det støtter laget. Jeg vet jeg provosere litt men det er mulig å gjøre ting anderledes enn andre lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt ærlig først: Selvfølgelig trist for familiemedlemmet til kona di som ble voldtatt. Tviler ikke på at det er rimelig kjipt selv om man "bare" er pårørende.

 

"Alle som ikke hopper er voldtektsmenn" er det vel rimelig delte meninger om er smakløs/smakfull osv.

"Solgt seg som en hore" til dommere som dømmer som fulle sjømenn er det vel ingen som IKKE synger snart. Sikkert delte meninger om det også..

 

MEN: Vi bør også være litt forsiktig med hvor mange hensyn vi skal ta. Skal vi ta hensyn til 10 000 enkeltmennesker på tribunen er det faktisk kubjeller og klappere som blir igjen.

 

Synger vi "solgt seg som en hore" er det kanskje en eller annen som har en tremenning som står på et hjørne i skippergata som blir såret, synger vi "for en gjeng med bønder" er det sikkert en eller annen med traktor i Lommedalen som syns det er litt leit. "For en gjeng med containerunger": Kanskje noen ble funnet i en container som spedbarn.

 

Kanskje litt på spissen, men poenget kommer nok frem. Nesten uansett hva vi synger så er det noen vi kan treffe på et sårt punkt. Man kan godt diskutere hva man syns er over grensen og hva som er greit, men dette er ikke turnstevne og da må man faktisk ha en takhøyde deretter.

 

Det er en grunn til at man på fotballforumet lo av Kleppsupporteren som ikke ville komme på kamp lenger fordi SS sang så høyt og lagde så mye lyd og sa et par stygge ting. (Uten på sammenligne henne med voldtektsofre selvfølgelig, det er det ingen som ler av).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslår vi forsøker å legge denne debatten død.  Folk snakker forbi hverandre her, og det eneste dere oppnår er at alle bli sure på hverandre.

 

La det være klart.  Det går grenser.  Men samtidig er supporterkultur en motkultur, hvor det å tøye og å bryte grenser er en del av identiteten.  Slutter vi med det, slutter vi å vokse.  Om ungene dine alltid holder seg innenfor reglene dine, er du enten en dårlig foreldre (dårlig grensesetter) eller ungen din mangler ett-eller-annet.

 

Mulig det er min oppgave som leder at jeg iblant setter foten ned.  Det gjorde jeg med det nevnte eksemplet, jeg var til og med sitert i Budstikka på det - fra Forumet!  (Og der gikk Budstikka litt over mine grenser, de kunne ha ringt meg).

 

Kan folk vennligst prøve å forstå hverandre?  Eller holde kjeft?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslår vi forsøker å legge denne debatten død. Folk snakker forbi hverandre her, og det eneste dere oppnår er at alle bli sure på hverandre.

 

La det være klart. Det går grenser. Men samtidig er supporterkultur en motkultur, hvor det å tøye og å bryte grenser er en del av identiteten. Slutter vi med det, slutter vi å vokse. Om ungene dine alltid holder seg innenfor reglene dine, er du enten en dårlig foreldre (dårlig grensesetter) eller ungen din mangler ett-eller-annet.

 

Mulig det er min oppgave som leder at jeg iblant setter foten ned. Det gjorde jeg med det nevnte eksemplet, jeg var til og med sitert i Budstikka på det - fra Forumet! (Og der gikk Budstikka litt over mine grenser, de kunne ha ringt meg).

 

Kan folk vennligst prøve å forstå hverandre? Eller holde kjeft?

 

Jeg stopper der.

Bra Albert jeg leste den og der går grensen i alle fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Alle som ikke hopper er voldtektsmenn" er da ingen FORHERLIGELSE av voldtekt???? Det er jo tvert i mot slik at alle da MÅ hoppe..

 

Herreminhatt!

 

:blink:

 

Gidder du Alz.

Dere kan fortsette å bjeffe om dette i all evighet. Ta det evt på PM.

Hør på Albert, stopp den diskusjonen nå please.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK - Klepp
×
×
  • Opprett ny...