Gå til innhold

Treninger


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Det er to lag som står bra til/mot hverandre.

Hjemmekampen i våres var også bra.

 

Disse lagene vil ganske sikkert møte hverandre til treningskamper også i 2010.

Da kan vi kanskje fylle en bil å dra på Harrytur

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er to lag som står bra til/mot hverandre.

Hjemmekampen i våres var også bra.

 

Disse lagene vil ganske sikkert møte hverandre til treningskamper også i 2010.

Da kan vi kanskje fylle en bil å dra på Harrytur

 

 

Trine spilt forøvrig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er to lag som står bra til/mot hverandre.

Hjemmekampen i våres var også bra.

 

Disse lagene vil ganske sikkert møte hverandre til treningskamper også i 2010.

Da kan vi kanskje fylle en bil å dra på Harrytur

 

 

Trine spilt forøvrig

Jøss, har hun fått resultatene fra tirsdagens tester av kneet i Trondheim?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gårsdagens trening 22/9 var kanon.

*Høy intensitet

*Høyt tempo

*Høyt temperatur (Ingrid skjelte nærmest ut en medspiller når de spilte på 2 mål)

 

Skulle nesten tro det var amerikansk uttakning til VM.

 

Etter treningen fortsatte jentene å løpe intervall.

Når nesten alle hadde gått i garderoben var Lise og Janne fortsatt utpå der med intervalltrening (ingen bombe de er usedvanlig ivrige på trening).

 

Men hvem var igjen helt til slutt, SUPERMARIO

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag trente jentene på Nadderus stadion.

Naturgress og greier.

Katrine startet med å kline et skudd så hardt via krysset og inn at målet flyttet seg nesten 1,5 meter.

Maken til fulltreff har jeg ikke sett på Nadderud ever, og jeg har vært der mange ganger....

Dette lover godt for morgendagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag trente jentene på Nadderus stadion.

Naturgress og greier.

Katrine startet med å kline et skudd så hardt via krysset og inn at målet flyttet seg nesten 1,5 meter.

Maken til fulltreff har jeg ikke sett på Nadderud ever, og jeg har vært der mange ganger....

Dette lover godt for morgendagen.

og for de som tror jeg overdriver, mulig det, men still på en trening å se selv da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Treningen mandag 19/10

Utrolig bra tempo og ferdighetsnivå. Skulle tro det var amerikansk uttakning til troppen neste år.

Med unntak av en noe usikker utboksning var Ingrid total feilfri, hele treningen igjennom. Ha aldri sett henne bedre eller sikrere enn dette.

Ellers var Lise og Katrine på hvert sitt lag, slik at begge lagene fikk "låne" ballen.

Det var noen "ekstra" på treningen også, hvem?, still på trening selv da vel. :P

Dagens mål: En suser med yttersiden fra Lise som satt klistret i nettaket.

Dagens beste: Ingrid holder verdensklasse

Dagens runner: Lise, var nede og hentet, sprintet/driblet og spilte fri medspillere hele tiden

 

Trening tirsdag 20/10

Uten landslagsspillerne, men med noen fra NTG. Nivået ikke som dagen før, men full innsats.

Intet spesielt å melde, men noen av ungjentene imponerte på skuddtreningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenker på å stikke innom til uken i hvertfall. Synd bare at landslagspillerne vel ikke er tilbake før neste torsdag, men vi har jo så mange på landslaget at de får jo trent godt sammen der. Når er forresten neste trening (torsdag?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenker på å stikke innom til uken i hvertfall. Synd bare at landslagspillerne vel ikke er tilbake før neste torsdag, men vi har jo så mange på landslaget at de får jo trent godt sammen der. Når er forresten neste trening (torsdag?).

De trener sammen førstkommende torsdag. Høres merkelig ut, mulig jeg har misforstått, men det var da det Anette sa til meg i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenker på å stikke innom til uken i hvertfall. Synd bare at landslagspillerne vel ikke er tilbake før neste torsdag, men vi har jo så mange på landslaget at de får jo trent godt sammen der. Når er forresten neste trening (torsdag?).

De trener sammen førstkommende torsdag. Høres merkelig ut, mulig jeg har misforstått, men det var da det Anette sa til meg i går.

Skal dere to stikke innom 1630 idag? Får litt lyst selv til å ta turen idag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenker på å stikke innom til uken i hvertfall. Synd bare at landslagspillerne vel ikke er tilbake før neste torsdag, men vi har jo så mange på landslaget at de får jo trent godt sammen der. Når er forresten neste trening (torsdag?).

De trener sammen førstkommende torsdag. Høres merkelig ut, mulig jeg har misforstått, men det var da det Anette sa til meg i går.

Skal dere to stikke innom 1630 idag? Får litt lyst selv til å ta turen idag..

 

Tenkte å ta en tur innom. Skal uansett en tur bort på Bekkestua snart (trene litt selv bla), så da kan man jo ta en tur bortom. Hadde jo vært morsomt om vi ble noen stykker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenker på å stikke innom til uken i hvertfall. Synd bare at landslagspillerne vel ikke er tilbake før neste torsdag, men vi har jo så mange på landslaget at de får jo trent godt sammen der. Når er forresten neste trening (torsdag?).

De trener sammen førstkommende torsdag. Høres merkelig ut, mulig jeg har misforstått, men det var da det Anette sa til meg i går.

Skal dere to stikke innom 1630 idag? Får litt lyst selv til å ta turen idag..

Er hjemme med feber, uten stemme.

Blir nok ingen trening i dag gitt, regner med at du ordner du live-oppdatering :blink:

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åtte stykker på trening i dag, og da var det tre utenifra. Var Anette, Ina, Janne, Line Holter og Maja av våre. Ble en del spill i boks, samt to mot to, tre mot tre, og litt avslutningstrening. Ina var vel den som imponerte mest, men en enorm innsats. Ellers et par heftige dueller mellom Anette og Janne med noen kraftige holdinger (nesten rart Janne kun har fått et kort i år).

 

Det blir ikke trening med fullt lag før torsdag om en uke, men Jan Aksel virket bemerkelsesverdig rolig, og selvsikker. Det man jo ta som både et godt og et dårlig tegn, men velger det første. Ellers gikk det vel klart frem at man håper et par av spillerne våre slipper å spille landskampen mot Slovakia på onsdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åtte stykker på trening i dag, og da var det tre utenifra.

 

Vet du hvem og hvor de kommer fra?

 

Nå skal jeg ikke være bråsikker på det, men mulig det var noen fra NTG. Var en keeper som het Marte. Tror de andre het Andrea og Heidi (sistnevnte var et hode større enn de andre), men der kan jeg ha hørt feil. Vil si de klarte seg rimelig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var ikke på treningen, men regner med at det var 2 utespillere i sort overdel fra NTG samt Haslum keeper Marte.

Antagelser på bakgrunn av at det:

På mandag var Marte +1 fra NTG

På tirsdag var Marte+2 fra NTG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Førstkommende mandag er det trening på Nadderud kl 16:30.

Her er det bare å stille (for dere som ikke sitter opptatt i møte) :(

 

Mao. noen her som kommer sent på møte. Glad jeg har møterett og ikke møteplikt (har jo allerede meldt fra om at jeg kan bli forsinket selv om det var en annen årsak).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treninger
×
×
  • Opprett ny...