Gå til innhold

Martin til England


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Martin Andresen setter seg i morgen på flyet til England for å snakke med Blackburns Greame Suoness ( ikke sikker på om det er riktig skrevet ) for å snakke om en overgang.

 

For guds skyld Martin

 

BLI I STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hvor har du dette fra?

 

De sa det på tv2nyhetene istad.

 

De sa han skulle forhandle med manageren og være klubbens gjest i morgendagens kamp.

 

Mener de også sa noe sånt som at "mye" tyder på.... men det er jo for å skape mer blest om skapen.

 

i reportasjen fortalte de også at blackburn har slitt med mange skader og derfor er interessert i nye spillere på midten.

 

de sender sikkert reportasjen i sporten 21.30 på tv2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke bare skal han væer gjest i dagens kamp, han skal også trene en uke med det engelske møkkalaget.

 

det var stig inge bjørnebye som anbefalte han for blackburns manager. han uttalte at blackburn hadde mange skader og at de derfor ville ha en ny midtbanespiller.

 

stabæk krever i følge vg 10millioner for han, da sitter jo stabæk igjen med hele 5millioner for norges beste spiller. :evil:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209151

 

i dagbladet står det også at pengesterke russere er interessert ifølge agent Rune Hauge

 

http://www.dagbladet.no/sport/2004/01/10/388069.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leser i dagbladet at loe sa at hvis martin forsvinner kan det være mulig de henter tilbake gamle spillere, som spillere fra anderlecht, everton,nurnberg osv.... Tenk hvis chippen kom tilbake!!!!! (ikke det at jeg tror det for han gjør det bra der borte) :cry:

En kjapp telling viser at vi faktisk har gitt fra oss flest spillere til NRK de siste årene. Samtidig går det rykter om at John G. Bernander ønsker å slanke bla. Atle Antonsen, Kristen Gislefoss og Anne-Kat Hærland, så her kan vi få et knall-lag.

 

Jeg synes å huske at det sto noe om at Stabæk ønsket å se om det var mulig å få noen unge talenter fra nettopp disse lagene vi har handlet med før, og ikke mase om å få tilbake gamle helter. Andre får korrigere meg, for jeg orker ikke lese den lange artikkelen en gang til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"men Erik Loe sier midtbanespilleren kommer til å signere ny kontrakt dersom det ikke blir noe salg før den tid.

 

- Han vil ikke bli Bosman-spiller, det ligger ikke i hans natur."

 

Håper han har rett, er langt mellom spillere som vil gjøre det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes å huske at det sto noe om at Stabæk ønsket å se om det var mulig å få noen unge talenter fra nettopp disse lagene vi har handlet med før, og ikke mase om å få tilbake gamle helter

 

Tampen brenner veldig :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes å huske at det sto noe om at Stabæk ønsket å se om det var mulig å få noen unge talenter fra nettopp disse lagene vi har handlet med før, og ikke mase om å få tilbake gamle helter

 

Tampen brenner veldig :lol:

 

Var ikke planen at Stabæk skulle kjøpe etablerte spillere? noe som også gjør fredheim holm ganske uaktuell?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Addrddrdrian Gashi har jo som alle andre gode foppalspellere sagt ut at han spiller der han gidder og ikke har noe spes behov for å spille for klanen (hvem har egentlig det?), men at han spiller der han får best betalt. Jeg synes det også hadde vært xtra deilig å fortsette å bidra med å fjerne det som finnes av kreative spillere fra Vålenga, så kan Reka fortsette med det eneste han kan, å sparke unna slepne motstandere på midten og være forbanna og vise finger'n til alle og enhver.

 

Vi brenner vel av kun 2-3 mill for å kjøpe Ggashi foran alle andre klubber som sikler etter ham. Av norske spillere ser jeg ingen andre aktuelle kandidater som er bedre enn ham. Gaute har jo alltid elsket Morten Fevang, så jeg tror han også er aktuell. Men det kan du vel svare på Gaute, jeg vet nemlig at du surfer innom her hver dag, men jeg vet ikke hvilket nick-name du bruker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thomas Frandsen i FC midtjylland!!!!

 

Men de har vel akkurat kjøpt ham fra viborg....... :(

 

Her er beskrivelsen fra klubbens egen hjemmeside:

 

Stor og stærk spiller som kan spille centralt på midtbanen såvel som i forsvaret. Thomas Frandsen fik sit gennembrud i Viborg, hvor han som holdets midtbanedynamo imponerede landstræner Morten Olsen så meget, at han opnåede en enkelt landskamp og var tæt på at blive udtaget til VM i Japan og Sydkorea i 2002. Udover at være en fremragende bolderobrer og igangsætter er Thomas Frandsen også en ganske målfarlig spiller.

 

Burde vel være mulig å plukke opp ri 1,5 til 2 mill... Spillermarkede i danmark er heldt dødt!!!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle172713.ece

 

Er jeg den eneste som syntes ledelsen virker litt for keene på å selge Martin?

 

får bare håpe at ledelsen ikke bare tenker penger og skjønner tegninga. Hvis de selger han går antagelig det meste av det de sitter igjen med til en erstatter. :?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Hvis Martin har signalisert at han er klar for nye utfordringer, og det synes jeg vel det virker som han er, så er det ingen vits i å forsøke å holde på ham. Prøve å tyne mest mulig penger ut av Blackburn.... Men 10 -15 mill tror jeg er urealistisk... 3-7 mill er vel nærmere sanheten.... Lite å kjøpe spillere for er jeg redd.......

 

Men når det er sagt så tror jeg vi ikke nødvendigvis trenger å ha en erstatter på midtbanen heller jeg.... Kunne vært friskt og satset på Mads Clausen egentlig!!! Får vi en ny venstrekant og spiss så vil vi kunne ha Stenvoll og Sand som backup i den offensive midtbanerollen med Steners som anker.... Kanskje Hauger tar noen nye skritt i vinter også.....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Martin til England
×
×
  • Opprett ny...