Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg


"Mål, mål, mål" var helt grei, men "Let's get ready" var knallbra! Dette er proff kvalitet, fortjener å bli dratt opp på storskjerm før kampen! Vet Lars M (SL) om den?

 

Jonas er smaskens! Dette blir sendt på storskjermene før kampen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Smasken? Haha. :P

 

Har dere lurt på hvem Bella mener er kjekkest? Eller hvilken Stabækspiller Gromstad har som favoritt? Kanskje dere vil se at Vegar intervjuer kameramannen? Eller Palmis eminente Japan-kunnskaper? Kanskje dette opptaket kan få humøret tilbake etter tapet mot RBK:

 

A-laget tar mikrofonen i egne hender - her er resultatet!

 

TILLEGG: Noen som vil ha videoen med klipp av Stabæk og Rosenborg som er linket tidligere i denne tråden? Kan ikke lastes opp til Sumo, derfor tenkte jeg at jeg kunne gjøre mpeg-filen, dvs fulloppløst versjon av videoen tilgjengelig for nedlasting.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det riktige blir vel strengt tatt "juniorlaget tar mikrofonen" ettersom det var minimalt med bidrag fra de eldste gutta :P

 

Fint innslag *thumbs up*

 

Edit: En nedlastbar versjon av RBK videoen hadde vært konge

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg får spilt den av fint i IE og Firefox, men ikke i Opera. Kanskje det er fordi i de to førstnevnte bruker jeg Silverlight? SUMO -folka ser på problemet nå.

 

Er det noen andre enn meg som også FÅR sett den?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

En dag med Daniel! Det fikser du vel?:P

 

Fra spøk til alvor, kanskje et intervju med Mike Kjøle der han kan fortelle om hvordan det var å spille i Stabæk. Om nedturer og oppturer, hvordan det var å være kaptein, hvordan det var å bli "vraket"! Hvordan det var å spille med de økonomiske problemene i 01 blant annet!

 

Savner rett å slett litt mer dype samtaler med våre trofaste travere

 

Er det en spiller som hadde fortjent en fullsatt TA i en "hyllest" kamp hadde det vært ham!

JonasM du burde ta en titt på Espn sine sendinger! MYE bra der pluss egen kanal for legender!

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Notert! Kom med flere forslag!

 

Sannsynligvis litt på siden av det du tenker på, men likevel:

 

Hadde det vært mulig å beholde livekommentarene på høydepunktene man legger ut? Det ville vært mye bedre enn å måtte høre en eller annen som med en monoton jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme prater seg gjennom kamphendelsene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Notert! Kom med flere forslag!

 

Sannsynligvis litt på siden av det du tenker på, men likevel:

 

Hadde det vært mulig å beholde livekommentarene på høydepunktene man legger ut? Det ville vært mye bedre enn å måtte høre en eller annen som med en monoton jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme prater seg gjennom kamphendelsene.

 

Som eurogoals?:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Notert! Kom med flere forslag!

 

Sannsynligvis litt på siden av det du tenker på, men likevel:

 

Hadde det vært mulig å beholde livekommentarene på høydepunktene man legger ut? Det ville vært mye bedre enn å måtte høre en eller annen som med en monoton jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme prater seg gjennom kamphendelsene.

 

Jeg er helt enig faktisk! Men det TV2 legger ut tilgjengelig for Stabæk er enten med en voice-over (jeg-vet-allerede-hvordan-det-gikk-stemme) som er et opptak etter kampen, eller en uten noe som helst kommentering - kun lyd fra stadion. Regner uansett med at stabækLars leser dette og sjekker det med TV2 når han får tid :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forslag til innslag:

- Oppkjøring til kamp. Gjerne litt fra garderoben før kamp osv.

- En dag som Stabækspiller, alt de gjør på en vanlig dag før og etter trening.

- Flere portrettintervjuer. Gjerne med Janne eller Daigo.

 

Synes dere gjør en kjempebra jobb med StabækTV Jonas og Lars. Fortsett sånn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...