Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg


gladiator minner veldig om pirates musikken (begge ganger var det hans zimmer som laget musikken...)

 

FYI så var det også Zimmer som lagde musikken til den første vervevideoen Håkon satte sammen også. Den er vel forsåvidt også brukt i King Arthur.. Ganske fet samlebåndsmusikk, altså.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger innspill. Veldig fint om noen gidder å uttale seg om dette:

 

Vi har brukt filmusikken fra den "Pirates of C..."-filmen til BuildUp-videoen på storskjermen rett før spillerne kommer. F.eks. fra VIF-kampen lørdag:

http://www.nesoddent...STB-VIF_web.wmv

Men det vurderes å erstatte låta med noe annet. Jeg valgte å mixe sammen en låt fra Within Temptations. Kunne dette funke bedre?

http://www.nesoddent..._VIF-NY_web.wmv

Ikke vurder utifra redigeringa. Er gjort på en snau time bare for å selv få et inntrykk om hvordan det kunne vært til VIF-kampen om denne låta hadde blitt brukt.

 

Glad for svar uansett!

 

Jonas

 

 

Virker som det er ganske unison stemning for det første låtvalget her, og jeg er i utgangspunktet enig i at det er den som høres best ut.

 

Men det er stor forskjell på å sitte aleine foran PC, og å være i matchmodus sammen med 10.000 andre i en kjempehall med kjempetrøkk. Jeg tror derfor den andre videomusikken passer bedre på fullt volum i hangar'n.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd det ikke er rom for å spille musikk i spilleavbrekk underveis i kampen. Da ville det iallefall vært tøft å kjørt løpet fra "Requiem for a dream", der samme musikkstykket blir bare mer og mer intenst for hver gang det kommer i løpet av filmen, og underbygger filmens dramaturgi på en gåsehud-bra måte. Dens enkelhet og repeterende linjer underbygger handlingen og skaper en noia-følelse i seg selv. Musikken gjør filmen, så og si!

 

Clint Mansell - "Requiem for a dream" (Lux Aterna):

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd det ikke er rom for å spille musikk i spilleavbrekk underveis i kampen. Da ville det iallefall vært tøft å kjørt løpet fra "Requiem for a dream", der samme musikkstykket blir bare mer og mer intenst for hver gang det kommer i løpet av filmen, og underbygger filmens dramaturgi på en gåsehud-bra måte. Dens enkelhet og repeterende linjer underbygger handlingen og skaper en noia-følelse i seg selv. Musikken gjør filmen, så og si!

 

Clint Mansell - "Requiem for a dream" (Lux Aterna):

 

 

Sorry ass, jeg har fortsatt mareritt fra håndballkamper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Folket i 4. etasje på TA har bestemt seg for å prøve en ny BuildUp-låt til videoen rett før kampstart. De av dere som skal på kampen i morgen, gi tilbakemelding om hvordan den nye låta fungerer i forhold til videoen. Thank you! (De som var på Metallicakonserten vil kanskje få et lite flashback med tanke på låten som brukes)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Folket i 4. etasje på TA har bestemt seg for å prøve en ny BuildUp-låt til videoen rett før kampstart. De av dere som skal på kampen i morgen, gi tilbakemelding om hvordan den nye låta fungerer i forhold til videoen. Thank you! (De som var på Metallicakonserten vil kanskje få et lite flashback med tanke på låten som brukes)

 

Ecstasy of Gold???

:rolleyes::D:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Folket i 4. etasje på TA har bestemt seg for å prøve en ny BuildUp-låt til videoen rett før kampstart. De av dere som skal på kampen i morgen, gi tilbakemelding om hvordan den nye låta fungerer i forhold til videoen. Thank you! (De som var på Metallicakonserten vil kanskje få et lite flashback med tanke på låten som brukes)

 

Ecstasy of Gold???

:rolleyes::D:rolleyes:

 

Sweet:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer det. Håper på synspunkter for og imot. Konstruktiv kritikk er toppers, det samme med gode tilbakemeldinger av positiv art fra de som så den :)

 

Fra tv`n var den veldig bra hvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer det. Håper på synspunkter for og imot. Konstruktiv kritikk er toppers, det samme med gode tilbakemeldinger av positiv art fra de som så den :)

 

Fra tv`n var den veldig bra hvertfall!

 

Kom den med på tv??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer det. Håper på synspunkter for og imot. Konstruktiv kritikk er toppers, det samme med gode tilbakemeldinger av positiv art fra de som så den :)

 

Fra tv`n var den veldig bra hvertfall!

 

Kom den med på tv??

 

På Vgtv sine sendinger hørte du den ganske godt selv om de hadde kommentatorer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt avsporing fra alt som skjer om dagen av ESC som flytter "hjemmebanen" til Ullevaal, og kjedelig tap mot Viking:

 

Sitter på rimelig mye råmateriale fra spesielt bortekampen mot FCK, og hjemmekampen, som ikke har blitt publisert. Er det interessant for noen at jeg satte sammen en lengre versjon av både publisert materiale, og upublisert, til å bli et lengre opptak? Kanskje med noen intervjuer med minner fra kampene osv... Eller er det "history" og vi nå bare ser fremover?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt avsporing fra alt som skjer om dagen av ESC som flytter "hjemmebanen" til Ullevaal, og kjedelig tap mot Viking:

 

Sitter på rimelig mye råmateriale fra spesielt bortekampen mot FCK, og hjemmekampen, som ikke har blitt publisert. Er det interessant for noen at jeg satte sammen en lengre versjon av både publisert materiale, og upublisert, til å bli et lengre opptak? Kanskje med noen intervjuer med minner fra kampene osv... Eller er det "history" og vi nå bare ser fremover?

 

Flott forespørsel! Er det snakk om levende bilder av syngene Stabækfans eller om kampene som sådan? Personlig synes jeg det hadde vært interessant å se noen snurter av SS mot København hjemme, hvis det er mulig å oppdrive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har fra hele kampen slik den gikk på dansk tv, der finnes det litt videofilming av SS, men ikke så mye dessverre. Pluss at jeg har en god del videoopptak av stabækspillerne på vei til trening i parken, fra treningen. Og spillerne på vei til kampen. Pluss mer opptak av SS på Nyhavn, intervjuer osv.

 

Edit: var ikke lett dette. Jeg har også opptak fra utsiden av TA mens publikum er på vei inn på stadion.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kunne jo vært morsomt å lage en video fra turen til København! Det var en fantastisk tur og enorm stemning! Hvis du vil at videoen skal føles relevant så kan det jo være aktuelt å publisere videoen i forbindelse med Europaliga-kvalikk til sommeren. Enten som et ledd i å prøve å friste folk til å bli med på bortetur i Europa eller bare for å få føle på god-stemningen fra Køben i forbindelse med ny europa-tur ;)

Endret av M-A-N
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jobber med å børste støv av StabækTV-magasinet som ble laget noen ganger på vårparten i fjor. Noen tanker/ønsker om hvordan denne kan se ut i år/framover? Hva likte dere, og hva likte dere ikke med det som ble lagd i fjor? Jeg tenker kort og konsis med minst mulig tilleggsprat? Hjelp meg med ideer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke si at jeg husker StabækTV-magasinet, men jeg har da noen idéer likevel!

 

Det hadde vært interessant å sett hvordan det går med støtteapparatet vårt, kanskje noe om hvordan det daglige arbeidet fungerer, noe om hvordan de mindre kjente spillerne i klubben har det, og kanskje også intervjuer med ildsjelene man ikke hører så mye om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke si at jeg husker StabækTV-magasinet, men jeg har da noen idéer likevel!

 

Det hadde vært interessant å sett hvordan det går med støtteapparatet vårt, kanskje noe om hvordan det daglige arbeidet fungerer, noe om hvordan de mindre kjente spillerne i klubben har det, og kanskje også intervjuer med ildsjelene man ikke hører så mye om?

 

 

Takk for tilbakemelding! Strålende innspill :) Løpet av kvelden/imorgen tidlig kommer en "pilot"-episode på stabak.no i en veldig forenklet versjon for syns skyld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tilbakemeldinger følger.

 

1. Programleder: forberedt og engasjert. Null dødtid, stotring e.l. Bra!

 

2. Gjester: alltid bra med gjester som er interessert i å prate utover standardfrasene, selv om LM virker litt mer behersket enn jeg er vant til å se henne foran kamera. Det vil f.eks. være langt bedre å ha MMS to ganger i studio på et halvår, enn å skulle dra inn f.eks. HH som studiogjest. Sistnevnte må ha en ball for å underholde.

 

3. Format: Alt for kort, men det antar jeg kun gjelder denne pilotepisoden? Har dere stoff til 20 minutter, så tar jeg gjerne det med jevne mellomrom. Det hadde også vært fint med litt gjennomgang av forrige kamp gjerne med bilder (der hvor det er tilgjengelig).

 

4. Til senere episoder: Chixas andrelag har en skikkelig storkamp (Lyn) i neste kamp (9. august, tror jeg). Det bør dekkes behørig både før og etter kamp - dette må jo være det eneste laget vi har som kjemper om opprykk? Trener/lagleder, toppscorer Mario osv.

En annen ting som kan være med er en presentasjon av talentene i klubben - et talent hver gang så tar det ganske lang tid før man går tom!

 

5. Takk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei, geirti. Takk for en meget god tilbakemelding. Skal absolutt følge opp forslagene. Skal også jobbe med å bedre lydkvaliteten og studiooppsettet med det som finnes at tilgjengelig utstyr her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...