Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg


Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3

Mulig du får det til med litt motion tracking i After Effects. Generelt er vel løsningen å gjøre det i AE istedenfor Premiere, selv om man sikkert får det til i Premiere også så er det nok en del vanskeligere.

Støttes! Bruk After Effect ;) Pleier å bruke "blurre-funksjonen" men den krever en del arbeid

 

Jeg endte opp med Motionfunksjonen i premiere. Trenger dessverre mer trening i AE, men har virkelig lært meg å være obs på alle detaljer til neste video, for dette har tatt/tar veldig med tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3

Mulig du får det til med litt motion tracking i After Effects. Generelt er vel løsningen å gjøre det i AE istedenfor Premiere, selv om man sikkert får det til i Premiere også så er det nok en del vanskeligere.

Støttes! Bruk After Effect ;) Pleier å bruke "blurre-funksjonen" men den krever en del arbeid

 

Jeg endte opp med Motionfunksjonen i premiere. Trenger dessverre mer trening i AE, men har virkelig lært meg å være obs på alle detaljer til neste video, for dette har tatt/tar veldig med tid.

 

Jeg har ikke blitt dreven i Premiere da kurset ikke er før neste uke, men et tips er å ta masse innklippsbilder der du ikke ser ansiktet. Da kan du putte dem inn mens noen snakker, og om du ikke skal se et ansikt som du likevel skal ha ord fra er det flott å bare vise hendene til personen som snakker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke blitt dreven i Premiere da kurset ikke er før neste uke, men et tips er å ta masse innklippsbilder der du ikke ser ansiktet. Da kan du putte dem inn mens noen snakker, og om du ikke skal se et ansikt som du likevel skal ha ord fra er det flott å bare vise hendene til personen som snakker.

 

Sant det! Men denne videoen er en av kommende episoder av duellen mellom Mix og Woods hvor de spilte i en ballbinge med noen andre. Dessverre lånte vi overtrekksdresser med annen banklogo fra klubben som holder til der vi gjorde opptak. Kan ikke klippe bort scoringene og slikt, så ser meg nødt til å sladde litt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er ikke ment som kritikk, men syns stabæk tv kommer med veldig lite news fortiden. Er omtrent bare i forbindelse med kamper. VIF-tv har fått ut happeningen fra cc vest på torsdag, har samtidig intervju med MA før kampen.

 

Hvorfor er det ikke mulig for stabæk-tv å komme med intervjuer og info fra treninger, skadesituasjon etc.?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er ikke ment som kritikk, men syns stabæk tv kommer med veldig lite news fortiden. Er omtrent bare i forbindelse med kamper. VIF-tv har fått ut happeningen fra cc vest på torsdag, har samtidig intervju med MA før kampen.

 

Hvorfor er det ikke mulig for stabæk-tv å komme med intervjuer og info fra treninger, skadesituasjon etc.?

 

ressurser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er ikke ment som kritikk, men syns stabæk tv kommer med veldig lite news fortiden. Er omtrent bare i forbindelse med kamper. VIF-tv har fått ut happeningen fra cc vest på torsdag, har samtidig intervju med MA før kampen.

 

Hvorfor er det ikke mulig for stabæk-tv å komme med intervjuer og info fra treninger, skadesituasjon etc.?

 

ressurser

 

Ok, bare lurte. De klippene du har lagt ut fra iphonen din er jo mer enn nok, men hvis det ikke er ressurser så er det jo ingenting å gjøre med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er ikke ment som kritikk, men syns stabæk tv kommer med veldig lite news fortiden. Er omtrent bare i forbindelse med kamper. VIF-tv har fått ut happeningen fra cc vest på torsdag, har samtidig intervju med MA før kampen.

 

Hvorfor er det ikke mulig for stabæk-tv å komme med intervjuer og info fra treninger, skadesituasjon etc.?

 

ressurser

 

Ok, bare lurte. De klippene du har lagt ut fra iphonen din er jo mer enn nok, men hvis det ikke er ressurser så er det jo ingenting å gjøre med!

Dette vil sannsynligvis bedres, altså :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare jeg som har problemer med hakkete lyd på alle Stabæk-TV-videoene når jeg ser på dem integrert i nyhetsartiklene?

 

Jeg sliter ikke med det, men send en mail til Lars Jarle Mæhlum hvor du også skriver hva du har av nettleser og pc/mac/linux osv.

 

 

Nå er det i hvert fall i gang med en miniserie med en poengduell mellom Mix og Woods. Se de to første episodene her:

http://www.stabak.no/klubben/stabaktv/article44658.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det i hvert fall i gang med en miniserie med en poengduell mellom Mix og Woods. Se de to første episodene her:

http://www.stabak.no...rticle44658.ece

 

Morsomt! Tommel opp :)

 

Godt å høre. :) Kom gjerne med ideer og forslag!

 

Jeg ser gjerne at dere prøver å få til noe utenom fotball. Det koster sikkert litt, men kanskje det finnes noen sponsorer som har fasiliteter eller lignende man kan benytte gratis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig for StabækTV å gjøre som VG-TV?

 

Neste gang noen Stabækspillere er på fylla på byen, gjerne dagen etter nok et tap, hva med å ta med kamera og mikrofon. Møt opp grytidlig i hjemme hos dem og be om et intervju.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig for StabækTV å gjøre som VG-TV?

 

Neste gang noen Stabækspillere er på fylla på byen, gjerne dagen etter nok et tap, hva med å ta med kamera og mikrofon. Møt opp grytidlig i hjemme hos dem og be om et intervju.

 

 

Jeg håper dette var en vits, Slum. Jeg synes ærlig talt synd på spillerne våre om dagen. De har en ubrukelig trener og en trist tabellsituasjon. En skikkelig tur på byen er det minste de fortjener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det i hvert fall i gang med en miniserie med en poengduell mellom Mix og Woods. Se de to første episodene her:

http://www.stabak.no...rticle44658.ece

 

Morsomt! Tommel opp :)

 

Godt å høre. :) Kom gjerne med ideer og forslag!

 

Jeg ser gjerne at dere prøver å få til noe utenom fotball. Det koster sikkert litt, men kanskje det finnes noen sponsorer som har fasiliteter eller lignende man kan benytte gratis.

 

Strålende! Det er også planen. De innledende episodene har dog fotball i seg, men så er det helt andre plan de møtes til utfordring i :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en episode av duellen mellom Woods og Mix:

http://www.stabak.no...rticle45714.ece

 

Vi satser på at de neste duellene ikke inneholder fotball som poengtert her! :)

 

 

Ser ingen grunn til at disse duellene ikke skal inneholde fotball. Uansett: veldig, veldig bra jobba. Både av deg, Lisa, Mix og andre. Storkoser meg med disse små snuttene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en episode av duellen mellom Woods og Mix:

http://www.stabak.no...rticle45714.ece

 

Vi satser på at de neste duellene ikke inneholder fotball som poengtert her! :)

 

 

Ser ingen grunn til at disse duellene ikke skal inneholde fotball. Uansett: veldig, veldig bra jobba. Både av deg, Lisa, Mix og andre. Storkoser meg med disse små snuttene.

 

Tusen takk for tilbakemeldingen, geirti! Vi kommer til å variere og vil også fortsette med dette så lenge det er mulig. Er helt klart at alle tre liker å gjøre dette :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sant det! Men denne videoen er en av kommende episoder av duellen mellom Mix og Woods hvor de spilte i en ballbinge med noen andre. Dessverre lånte vi overtrekksdresser med annen banklogo fra klubben som holder til der vi gjorde opptak. Kan ikke klippe bort scoringene og slikt, så ser meg nødt til å sladde litt :)

 

Jeg antar dette er sladdingen du prater om, uten at jeg har sett klippet enda

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den sladdinga du har på brystet og ryggen til Mix gjorde meg veldig nysgjerrig. Hva skjuler seg bak? ;)

 

Var vel noen vester de lånte der de spilte som hadde en sponsorlogo hvis jeg ikke husker helt feil :)

 

Edit: Ser jeg var sent ute her.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


At det da på deler av klippet hang et Nordea-banner på innsiden av bingen, som ikke var sladdet, var vel en liten tabbe...

 

Skjønner ikke hvorfor det er en tabbe. Da må jeg sladde alt av reklame i bakgrunnen på andre opptak som foregår utenfor Telenor Arena. Det jeg sladdet er uønsket reklame Mix. Jeg sladdet Nordeareklamen i bakgrunnen helt i begynnelsen, men forstod at det som er viktig er å fjerne reklame plassert på spillerne og det andre blir bare slitsomt ekstraarbeid som jeg heller får være mer nøye på neste gang. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den sladdinga du har på brystet og ryggen til Mix gjorde meg veldig nysgjerrig. Hva skjuler seg bak? ;)

 

Var vel noen vester de lånte der de spilte som hadde en sponsorlogo hvis jeg ikke husker helt feil :)

 

Edit: Ser jeg var sent ute her.

Helt korrekt :)

Lærer hele tiden. Heldigvis er det reklame PÅ spillerne som jeg må få vekk, for neste opptak vil det være vanvittig mye "uønsket" reklame i bakgrunnen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...