Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg


Herlig i intervjuet med Bella etter Tiranakampen:

 

dom kallar oss ju Nordens polakker, så det er skjönt at få jobba lite

 

Men hva skjer med Morten Skjønsberg? Han har jo så sykt korte og kjipe svar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig i intervjuet med Bella etter Tiranakampen:

 

dom kallar oss ju Nordens polakker, så det er skjönt at få jobba lite

 

Men hva skjer med Morten Skjønsberg? Han har jo så sykt korte og kjipe svar?

Jeg mistenker at han har en 'evil twin' som tok plassen hans rundt juletider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faren er der, dessverre! Har opplevd at video har blitt lastet opp ca 98%, så kobler serveren av og hele opplastingen er ødelagt. Ganske kjipt.

 

Stödjer inte ftp servern resume?

 

Når videoene er lastet opp, starter en konvertering automatisk. Er man ikke kjapp nok til å reagere når opplastingen avbrytes så får man ikke valgt resume og man står med en mangelfull video som ikke er gøy å publisere.

 

Uansett, her er hele intervjuet med Bella som noen ønsket:

http://www.nesoddentv.com/Stabaek/EtterKampen_Bella_web.wmv - Filen er konvertert og er 90mb stor. Brytes inn med et par situasjoner med Bella fra kampen mot Tirana.

 

Godt å høre det ikke er spamming :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(...) en klassiker er å finne godt gjemt inne på Stabæks Sumogalleri:

 

Ullevaal '98 - en drømmehelg

 

Det er hentet fra en vhs - lagt inn på dvd. Så har jeg og stabækLars rippet dvden for så å laste den opp til Sumo. Dette er dessverre beste kvaliteten man for øyeblikket har.

 

Herlig. En fantastisk oppladning før avreise Kristiansand. Takk skal du ha!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når videoene er lastet opp, starter en konvertering automatisk. Er man ikke kjapp nok til å reagere når opplastingen avbrytes så får man ikke valgt resume og man står med en mangelfull video som ikke er gøy å publisere.

 

Uansett, her er hele intervjuet med Bella som noen ønsket:

http://www.nesoddentv.com/Stabaek/EtterKampen_Bella_web.wmv - Filen er konvertert og er 90mb stor. Brytes inn med et par situasjoner med Bella fra kampen mot Tirana.

 

Godt å høre det ikke er spamming :)

 

Herlig å se dette intervjuet! Lo godt her ja :)

 

Veldig bra med varierte spørsmål. Jeg vet ikke om du har spurt Berglund om dette men hadde vært arti å høre hvem 3 lag han har lyst til å møte i gruppespillet om vi kommer dit :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra med varierte spørsmål. Jeg vet ikke om du har spurt Berglund om dette men hadde vært arti å høre hvem 3 lag han har lyst til å møte i gruppespillet om vi kommer dit :)

Det kan jeg spørre ham om på vei ned til Køben! Hadde en liten seier her igår med at det var ordnet plass med a-laget til StabækTV. Nå som serveren fungerer igjen skal jeg sammen med Lars prøve å ha mest mulig videooppdateringer før og etter kampen i Parken! :)

 

Etterlysning: Noen som vet hva fonten heter som blir brukt som draktnummer og tekst på draktene til Stabækspillerne?

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

(...) en klassiker er å finne godt gjemt inne på Stabæks Sumogalleri:

 

Ullevaal '98 - en drømmehelg

 

Det er hentet fra en vhs - lagt inn på dvd. Så har jeg og stabækLars rippet dvden for så å laste den opp til Sumo. Dette er dessverre beste kvaliteten man for øyeblikket har.

 

Herlig. En fantastisk oppladning før avreise Kristiansand. Takk skal du ha!

 

ÅÅÅÅ Øl, sigg og denne etter jobb! Verden er god

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for svar! Slet med begge. Men har mailet den siste. Tusen takk ihvertfall. Men har merket meg at spillernummerne har dotter rundt (prikker). Husker jeg feil?

Får vi ikke trykkene våre fra noe som heter studio5 eller noe? Ville hørt med Posse!

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for svar! Har tatt kontakt med Posse.

 

Nå er videoen med Keller ute på stabak.no og Stabæks Sumoplayer:

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=329356

Håper folket liker den!

 

Mvh

Jonas

 

Herlig! Litt halvdårlig gjort å legge på slik musikk til et slikt innslag for slike sentimentale sjeler som meg selv... men dog. For en mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for svar! Slet med begge. Men har mailet den siste. Tusen takk ihvertfall. Men har merket meg at spillernummerne har dotter rundt (prikker). Husker jeg feil?

Får vi ikke trykkene våre fra noe som heter studio5 eller noe? Ville hørt med Posse!

Det letteste er nok å ringe dem eller puma. Den under "likner"linken er den fonten Lyn bruker på side drakter - og er ikke det samme som stabæk har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ser mer og mer ut som at det faktisk blir livesending av oppgjøret mellom Stabæk 2 og Asker på Telenor Arena. Dvs. at kampen sendes i sin helhet direkte her:

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201308

Det som gjenstår er det tekniske (flere kameraer... opplegget for kommentatorene, grafikk på sendingen osv...). Når det gjelder linjekvaliteten så skal denne være optimal til kampen. Livesendingen fra intervjusonen etter Lillestrøm-matchen var ikke topp siden signalene dessverre gikk gjennom trådløst nettverk som var en glipp fra min side. Askerkampen vil gå gjennom kabel og dermed sikre best mulig signal ut på Sumo.

 

Vi blir et nytt sammensatt team som vil gjøre vårt beste for å gi et seervennlig tilbud på fredag, men vi er en frivillig gjeng så når alt kommer til alt er den beste støtten konstruktiv kritikk for de som merker seg noe som burde være annerledes.

 

Verktøyet til sendingen blir Windows Media Encoder 9, da Sumo krever wmv-koding av streamingen. Plug in-alternativene er ok, men svinedyre(!) slik at grafikk, høydepunkt osv henger i en tynn tråd i forhold til livesending. Skulle noen sitte med eminente kunnskaper innenfor dette området med plug-in til Encoderen så gi respons til jonasmoen@gmail.com.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bare å glede seg, da undertegnede, anders c og posse snakket med driton når tirana trente så lovet han å score fra midtbanen....

 

med hodet.

 

Det er jo det beste at de sier slikt. Skal skape litt blest rundt 2. div kampene også :) Skal bruke det sitatet i reklame for kampen når den tid nærmer seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan går det egentlig med denne Driton? Er han en litt skjult hemmelighet som vi ikke er så lystene på å vise fram?

 

Ellers må man jo gratulere deg Jonas med årets kommentar til nigerianeren etter 0-4 tap, på hodet og ræva ut av CL.. - "Congratulations"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner alle på at Stabæk TV sender Stabæk 2 - Asker. Dette må du ikke gå glipp av. Kampen starter kl. 18:00, men sendingen vil starte 10-20 min. før kampen.

 

Stabæk 2 og Askers siste møte:

2009-06-07 18:00 2.div Menn avd 4 Asker - Stabæk 2 2 - 1 Føyka kunstgress

 

Kampen vil gå her

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan går det egentlig med denne Driton? Er han en litt skjult hemmelighet som vi ikke er så lystene på å vise fram?

 

Ellers må man jo gratulere deg Jonas med årets kommentar til nigerianeren etter 0-4 tap, på hodet og ræva ut av CL.. - "Congratulations"

 

Vil bare presisere for folk at Driton gjerne vil bli kalt Tony. Kanskje ikke så rart egentlig.

 

Edit: Forøvrig var han en veldig hyggelig gutt, som virket klar for å utvikle seg i klubben.

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers må man jo gratulere deg Jonas med årets kommentar til nigerianeren etter 0-4 tap, på hodet og ræva ut av CL.. - "Congratulations"

Det passet så mye bedre enn "Thank you" hehe. Var en stor glipp fra min side, men det ble så unaturlig å klippe det bort, dermed måtte jeg bite i det sure eple og la det følge med i videoen som ble publisert. Han var faktisk veldig hyggelig så tror ikke han tok den kommentaren så forferdelig. Planen var jo egentlig at de skulle oversette svarene hans og la intervjuet gå på albansk, men så droppet han tolken ut og sa jeg skulle ta det på engelsk så jeg ble litt tatt på senga :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan går det egentlig med denne Driton? Er han en litt skjult hemmelighet som vi ikke er så lystene på å vise fram?

Driton Beqiri har først og fremst en kontrakt ut denne sesongen. Han er en spiss som er veldig teknisk på jevnt underlag, men kunstgress er ikke hans favoritt. Språket har gitt noen utfordringer i kommunikasjonen rundt spillestil/taktikk på og utenfor banen, men dette kommer seg garantert snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...veldig teknisk på jevnt underlag, men kunstgress er ikke hans favoritt.

 

Dette var litt selvmotsigende.. Får håpe han kan venne seg til kunstgress rask, det er jo perfekt for tekniske spillere.

 

Jevnt underlag mener jeg selvfølgelig jevnt gressunderlag. :)

Han har allerede hatt mye trening på kunstgress så det går seg til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bra video, men sinnsykt ustabilt lydnivå. Først skrur man opp lyden for å høre hva en person sier, så får man plutselig trommehinnene sprengt når den neste svarer.

Vi var opptatt av å få videoen fort ut siden det var "ferskvare" og ønsker å oppdatere med video før VGNett og de andre mediene rakk å få ut sine opptak på nettet, men jeg skal jobbe med at Lars ikke skal svelge mikrofonen idag så da blir det bra. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bra video, men sinnsykt ustabilt lydnivå. Først skrur man opp lyden for å høre hva en person sier, så får man plutselig trommehinnene sprengt når den neste svarer.

 

Du kan også bruke en kompressor i etterkant på lydsporene som er tatt opp med mic. Den vil da, med riktig innstillinger, jevne ut nivforskjeller i lyden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...