Gå til innhold

Stabæk - Viking


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Er veldig spent på kampen i morgen. Håper vi fortsetter hjemmetrenden. Isåfall blir det 6. srake hjemmeseieren.

Vi har generelt slitt i serien mot Viking, men 3 poeng burde være mulig å opnå mot et ustabilt Vikinglag. De kommer for å angripe i følge Rösler, men han er jo kjent for å være en taktikker. Forventer ikke noe annet enn et meget defensivt bortelag som venter på at vi skal gjøre feil. Tipper på samme lag som mot Lyn bortsett fra JIH med Pontus S som erstatter.

Håper å få se Hoff iløpet av kampen. Han er på gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på å se hvor mange som tar turen i morgen. Viking er det bortelaget som trekker minst mennesker på sine bortekamper, i tillegg til at det er fellesferie. Får vi over 7500 skal vi være veldig fornøyde tror jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på å se hvor mange som tar turen i morgen. Viking er det bortelaget som trekker minst mennesker på sine bortekamper, i tillegg til at det er fellesferie. Får vi over 7500 skal vi være veldig fornøyde tror jeg

 

Blir det ikke alltid det med tanke på sesongkort?

 

Jeg vet ikke hvor mange sesongkort som ble solgt i år... noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på å se hvor mange som tar turen i morgen. Viking er det bortelaget som trekker minst mennesker på sine bortekamper, i tillegg til at det er fellesferie. Får vi over 7500 skal vi være veldig fornøyde tror jeg

 

Sier speakeren 7500 i morgen, så betyr det jo maks 5000 personer.

 

Cupkampen viste de som var til stede hvor mange 3800 pers. var, og det var først da jeg skjønte hvor langt fra vi var 10000 mot brann!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på å se hvor mange som tar turen i morgen. Viking er det bortelaget som trekker minst mennesker på sine bortekamper, i tillegg til at det er fellesferie. Får vi over 7500 skal vi være veldig fornøyde tror jeg

 

Blir det ikke alltid det med tanke på sesongkort?

 

Jeg vet ikke hvor mange sesongkort som ble solgt i år... noen som vet?

Siste jeg hørte var at det var solgt litt over 6000 sesongkort

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på å se hvor mange som tar turen i morgen. Viking er det bortelaget som trekker minst mennesker på sine bortekamper, i tillegg til at det er fellesferie. Får vi over 7500 skal vi være veldig fornøyde tror jeg

 

Sier speakeren 7500 i morgen, så betyr det jo maks 5000 personer.

 

Cupkampen viste de som var til stede hvor mange 3800 pers. var, og det var først da jeg skjønte hvor langt fra vi var 10000 mot brann!

 

Men hvem er alle disse menneskene som aldri bruker sesongkortene sine? Helt håpløst.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gang i sesongen jeg er veldig usikker på lagoppstillingen, uten i det hele tatt å bekymre meg. Etter LSK er jeg likegyldig på hvem som spiller - vi vinner uansett! hehehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de av oss som befinner seg i Ulrichsen-land.

 

Neida - det er ikke langt til Fornebu, men med en litt gøyal sommerprolaps, så har jeg måttet se meg om etter alternative løsninger for å se kampen.

 

The Old Sportsman (tidl. Corner Sportspub) i Sandefjord viser kampen, har jeg fått bekreftet. Sikkert godt øl og for egen del en gylden mulighet til å se kamp stående/gående.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


faen i helvete ta den forbanna forpulte betalingsfilosofien.

Har ikke mulighet til å sitte på pc, bare se på tv, på jobben så da er jo ting en saklig smule mer praktisk hvis den går på tv!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette er jo NRK-kampen jo! De har ihvertfall stort opplegg gjennom akkrediteringen. Så jeg har forstått det som at det blir Arne Scheie og NRK imorgen.

 

Nei denne kampen går på TV2Sport

 

kl. 1800 på NRK er det jo alltid barneTV og hvis kampen skulle ha gått kl 1600 (som har vært normal tid for NRK kampene så sendes jo der reprise fra Golden League i friidrett fra Roma som var igår.)

 

Dessuten sender NRK2 stor oppgjøret mellom Mjøndalen og Kongsvinger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette er jo NRK-kampen jo! De har ihvertfall stort opplegg gjennom akkrediteringen. Så jeg har forstått det som at det blir Arne Scheie og NRK imorgen.

 

Er det ikke slik at denne kampen ble flyttet til lørdag fordi vi skal møte Tirana til uka?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette er jo NRK-kampen jo! De har ihvertfall stort opplegg gjennom akkrediteringen. Så jeg har forstått det som at det blir Arne Scheie og NRK imorgen.

 

Nei denne kampen går på TV2Sport

 

kl. 1800 på NRK er det jo alltid barneTV og hvis kampen skulle ha gått kl 1600 (som har vært normal tid for NRK kampene så sendes jo der reprise fra Golden League i friidrett fra Roma som var igår.)

 

Dessuten sender NRK2 stor oppgjøret mellom Mjøndalen og Kongsvinger.

 

Nå vises vel alle rundene på Tv2Sport uansett, selv de kampene som nrk sender...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette er jo NRK-kampen jo! De har ihvertfall stort opplegg gjennom akkrediteringen. Så jeg har forstått det som at det blir Arne Scheie og NRK imorgen.

 

Er det ikke slik at denne kampen ble flyttet til lørdag fordi vi skal møte Tirana til uka?

 

Er vel nettopp derfor NRK ikke viser den. Det er tv2 som har rettighetene, siden det egentlig er en søndags-kamp.

Tviler på at kamp-rettigheter blir oppdatert fortløpende. Ettersom dette var ment som en søndagskamp, har den alltid vært tv2 sin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men dette er jo NRK-kampen jo! De har ihvertfall stort opplegg gjennom akkrediteringen. Så jeg har forstått det som at det blir Arne Scheie og NRK imorgen.

 

Er det ikke slik at denne kampen ble flyttet til lørdag fordi vi skal møte Tirana til uka?

 

Er vel nettopp derfor NRK ikke viser den. Det er tv2 som har rettighetene, siden det egentlig er en søndags-kamp.

Tviler på at kamp-rettigheter blir oppdatert fortløpende. Ettersom dette var ment som en søndagskamp, har den alltid vært tv2 sin.

Hvis jeg har forstått avtalen riktig er opplegget slik at Tv2 har rettigheter på alle kamper utenom Lørdagskampen. Denne blir allikevel sendt på tv2sport, men da bare på nett. På TV vises da altså lørdagskampen kun på NRK.

 

Dette ser ikke ut til å gjelde denne kampen for den står jo ikke oppført noe sted.

 

EDIT: Er statsene riktig på stabak.no? Isåfall har vi kun vunnet 1 av de siste 16 kampene mot Viking...

V:1 U:6 T:9 :ph34r:

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva tror Stabæk-supporterne?

Stillingen:

  • 5-1 x
  • 5-0 x
  • 4-0 xxx
  • 3-2 x
  • 3-1 xxxxxxx
  • 3-0 xxxx
  • 2-2 xx
  • 2-1 x
  • 2-0 xxxxx
  • 1-1 x
  • 1-0 x

Antall Stabæk-mål:

  • 1 xx
  • 2 xxxxxxxx
  • 3 xxxxxxxxxxxx
  • 4 xxx
  • 5 xx
     
  • Gjennomsnitt: 2,81 ≈ 3

Antall Viking-mål

  • 0 xxxxxxxxxxxxxx
  • 1 xxxxxxxxxxx
  • 2 xxx
     
  • Gjennomsnitt: 0,63 ≈ 1

Målforskjell:

  • 0 xxx
  • 1 xxx
  • 2 xxxxxxxxxxxxx
  • 3 xxxx
  • 4 xxxx
  • 5 x
     
  • Gjennomsnitt: 2,30 ≈ 2

HUB:

  • H xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • U xxx
  • B

Dette tilsier:

  • Flesteparten tror at Stabæk vinner 3-1
  • Gjennomsnittet tilsier at Stabæk vinner 3-1
  • Flesteparten tror at Stabæk vinner med to mål
  • Gjennomsnittet tilsier at Stabæk vinner med to mål
  • Cirka 89 prosent tror at Stabæk vinner kampen
  • Cirka 11 prosent tror at kampen ender uavgjort
  • Og alt dette stemmer med at Stabæk kommer til å vinne kampen 3-1

All data er hentet fra "The Conquest 2009" kl 16.00.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper spillet vårt tar seg opp nå! Viking har ikke akkurat spilt veldig bra de heller, så det gjelder å starte 2. omgang best for å få overtaket fra første stund de siste 45.

Endret av helehus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Viking
×
×
  • Opprett ny...