Gå til innhold

Ny spiller?


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


fakta

 

17. Samuel Wowoah

Född: 760617

Längd: 175 cm

Vikt: 72kg

Moderklubb: Örebro SK

 

Presentation:

Wowoah återvände till huvudstaden i fjol och tog platsen som vänsterforward trots hård konkurrens från, främst, Lolo Chanko. Med sitt tekniska spel på små ytor lyckades han skapa massor av oreda i motståndarlagens försvar men den egna målskörden blev något snål sett till antalet chanser. Samuel Wowoah är mycket tempostark och med en bättre bollbehandling kan han bli en matchvinnare även mot europeiska topplag. Kallas ofta för Vovven men föredrar själv Sammy.

 

høres jo utrolig god ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ikke SÅ bra ut nå:

 

fra stabak.no

 

Samuel Wowoah

 

 

Samuel reiser i dag hjem til Sverige uten kontraktsforslag i lommen. Han har gjort et bra inntrykk på treningene. Vi vil imidlertid sjekke ut de andre alternativene vi har før det blir bestemt om han blir tilbudt kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel være lurt å avvente Martin-situasjonen før man kjøper noe nytt. Selvom Wah-Wah ikke skal overta Martins plass, så får man jo (forhåpentligvis) enda mer penger å rutte med om the Captain forsvinner.

 

jeg mener de pengene burde gå til å finne en erstatter. men det kommer jo selvølgelig ann på hvor mye man får.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan vi ikke hente marel tilbake? har lest at noen tyrkiske klubber er interessert i ham etter en treningsuke med lokeren der nede.

en fryktelig tanke at han kunne spille i tyrkia!!! :evil:

kunne tenke meg at lokeren selger ham billig...fordi han var ikke den store suksessen de trodde han er; og fordi lokeren kjemper mot nedrykk, kan de heller ikke stille høye krav :mrgreen:

jeg for min del tror at lokeren elsker å kjøpe massevis unge afrikanere, og hvis de ikke har bruk til alle, så låner de alle uønskete spillere til andre klubber (i lavere divisjoner) for å få penger til nye afrikanere...

 

ok ok, før dere alle roper "nei herregud, ikke marel", jeg selv vet ikke om jeg vil ha ham tilbake her i stabæk - det var bare en ikke så alvorlig ide... :wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fant dette på fotball.247

 

Gaute uttaler seg:

 

Vi leiter etter en spiss, en venstrekant og en sentral midtbanespiller – men navnene holder vi for oss selv, sier trener Gaute Larsen, som legger til at klubben ikke kommer til å forsøke å lokke Tommy Svindal Larsen tilbake til Nadderud. Nadderud blir heller ikke ny hjemmebane for Samuel Wowoah. Djurgårdenspilleren har trent med Bærum-laget, men ble sendt hjem uten kontrakt.

 

Ikke noe SVINdal tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Marel trenger vi ihvertfall ikke! Hva bidro han med egentlig, totalt sett? Bortsett fra at han sikkert var en skikkelig trivelig kar. Men det er jo sikkert Kaasa også.

 

Vi har jo Norges neste spiss-ess i Branimir. Glem spissplassen - der synes jeg vi er godt besatt. Thomas-Sand-Branimir (og Flem i reserve i noen år til). Nyyyydelig!

 

Men jeg synes det er på tide å tenke nærmere på venstrebacken. Syntes at Holter ble ørlite tregere for hver uke som gikk ifjor, spørs om han holder neste sesong da vi skal bli seriemestere og spelle CL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men jeg synes det er på tide å tenke nærmere på venstrebacken. Syntes  at Holter ble ørlite tregere for hver uke som gikk ifjor, spørs om han holder neste sesong da vi skal bli seriemestere og spelle CL.

 

At Holter ikke er verdens kjappeste tar han igjen på rutine og andre styrker. Er ikke noe vits å handle verdens kjappeste venstreback hvis han ikke er god til å lese spillet, takle og skyte fra 60meter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holter duger, såvidt, fordi han ikke har en eneste brukbar høyrekantspilleren å bryne seg på så lenge vi spiller mot norske lag. Men blir den gutten tregere nå (slik vi alle blir når 30-tallet er vel passert) så taper han også mot de mindre gode kantspillerne. Det er det jeg frykter at sakte men sikkert skjer - kanskje vi vil merke det tydelig allerede iår.

 

Men hvis Gaute kan få tak i en kjapp venstrekantspiller som duger defensivt, slik Tommy gjorde da han spilte på kanten, kan det være nok.

 

Men for all del, la oss slippe å se SVINdal på Nadderud mer, det er det tristeste som kan skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg r også blant de som håper Bjørnar vil gi Holter litt pes i år.

 

Når det gjelder Marel så er han omskolert til midtbanespiller i Lokern, det var på den bakgrunn jeg ønsket han tilbake. Ønsker han egentlig tilbake som spiss også. For vi trenger en spiss til. Branimir, Finstad og Sand er defintitvt en for lite

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Ny spiller?
×
×
  • Opprett ny...