Gå til innhold

FC København - Stabæk, onsdag 29 juli kl 20:15


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Utrolig bittert med det siste målet deres. Faen!

Fra FCKs forum:

Bortset fra vi selv spiller en ringe kamp vil jeg dog samtidigt rose Stabæk for at spille flot teknisk fodbold. De var bedre end jeg havde regnet med.

Egentligt lidt bizart at FCK i dag spiller norsk (havde Wendt mon fået instruks om at ALLE bolde bare skulle hamres 50 meter frem HVER gang han fik bolden?), mens Stabæk spillede latinobold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ja i spillede godt Stabæk...men totalt uden effektivitet...Daigo SKAL sparke den ind hvis i vil spille Europæisk..det er for ringe...Nannskog er absolut hurtig men havde han 1-2 skud inden for rammen??

 

det er ikke nok at spille flot hvis ikke målene er der...

 

 

Jeres mål var rigtig flot...perfekt skud og vores målmand så rigtig skidt ud i den situation...dårligt dårligt..

 

Men jeg tror desværre ikke FC smider den her væk i neste uke...i skal alligevel holde dem fra at lave nogen mål overhovedet og det bliver svært..kunstgress eller ej... Vi er alligevel på Telenor Arena Mandag for at vænne os til "gresset" så det bliver rigtig spændende....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja i spillede godt Stabæk...men totalt uden effektivitet...Daigo SKAL sparke den ind hvis i vil spille Europæisk..det er for ringe...Nannskog er absolut hurtig men havde han 1-2 skud inden for rammen??

 

det er ikke nok at spille flot hvis ikke målene er der...

 

 

Jeres mål var rigtig flot...perfekt skud og vores målmand så rigtig skidt ud i den situation...dårligt dårligt..

 

Men jeg tror desværre ikke FC smider den her væk i neste uke...i skal alligevel holde dem fra at lave nogen mål overhovedet og det bliver svært..kunstgress eller ej... Vi er alligevel på Telenor Arena Mandag for at vænne os til "gresset" så det bliver rigtig spændende....

 

Dere får nok den timen dere har krav på banen, men Stabæk gir dere ikke mer enn det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere får nok den timen dere har krav på banen, men Stabæk gir dere ikke mer enn det...

 

Cool at Stabæk vil forsøge og klemme sig videre i europa ved ikke og lade FCK træne på deres bane mere end det absolutte minimum og dermed forsøge og drage fordel af noget som klamt som underlaget.

 

I mine øjne er det egentlig meget sjovt, man indser jo nærmest at det norske mestre ikke har en reel chance mod de danske mestre med mindre man bruger midler som jeg nævner over. Og det bliver bare ekstra pinligt for Stabæk når de har tabt hjemme når de nu har udråbt sin hjemmebane som sådan en stor fordel.

 

Så i den måde som Santin legede med jeres forsvar på igår? Den type situationer bliver der bare endnu flere af på kunstgræs og det bliver endnu sværer og pille bolden fra vores teknisk stærke hold.

 

Kampen igår mindede mig om da vi slog Lillestrøm ud af europa sidste år, kampen blev også 3-1 i PARKEN i første kamp og folk var lidt utilfredse med det ene mål som nordmændene fik for det holder trolds alt liv i kampen. Men resultatet kræver forsat at Stabæk skal satse mere og mere i hjemmekampen, og det kommer til at gøre ond på jer, Københavns forsvar er stærkt når der kommer press på og de kommer til at stå lidt dybt, så er der ingen svagheder, svaghederne som blev vist igår var udelukkende fordi man skulle stå højt og forsøge og score flere mål fordi man spillede hjemme, dette vil ikke gentage sig på TeleNor Arena.

 

Men det blir spændene og se, det kan godt være at Stabæk kan score et eller to mål mod FCK i TeleNor Arena, men jeg tvivler på at de kan holde FCK fra at score når de skal så meget frem. Så vidt jeg husker blev den 7-3 samlet mod Lillestrøm sidste år, og jeg tror faktisk på nogenlunde det samme efter vi har spillet retur kampen mod her.

 

Held og lykke, håber i havde en fin oplevelse i Kongens København

Endret av ChristianKBH
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I mine øjne er det egentlig meget sjovt, man indser jo nærmest at det norske mestre ikke har en reel chance mod de danske mestre med mindre man bruger midler som jeg nævner over. Og det bliver bare ekstra pinligt for Stabæk når de har tabt hjemme når de nu har udråbt sin hjemmebane som sådan en stor fordel.

I mine øyne var det meget sjovt å se at vi spillemessig var overlegne dere i går, i deres egen arena. Det var derimot ikke sjovt å se at dere hadde griseflaks, og dere går nok uansett videre.

 

Edit: Er fortsatt jævlig irritert over måten vi slapp inn 2-0 og 3-1. I Europa kan vi ikke gjøre sånne tabber.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere får nok den timen dere har krav på banen, men Stabæk gir dere ikke mer enn det...

 

Cool at Stabæk vil forsøge og klemme sig videre i europa ved ikke og lade FCK træne på deres bane mere end det absolutte minimum og dermed forsøge og drage fordel af noget som klamt som underlaget.

 

I mine øjne er det egentlig meget sjovt, man indser jo nærmest at det norske mestre ikke har en reel chance mod de danske mestre med mindre man bruger midler som jeg nævner over. Og det bliver bare ekstra pinligt for Stabæk når de har tabt hjemme når de nu har udråbt sin hjemmebane som sådan en stor fordel.

 

 

I Europa er det ikke noen grunn til å være snille. FCK viste kynisme med grisetaklinger og tjuvtriks i feltet. Å gi FCK noe mer trening på arenaen enn de har krav på ser jeg er bare naivt, enda jeg tror fordelen av kunstgerss er betydelig overdrevet. Dere får trene på treningsbanen vår med samme type kunstgress, det synes jeg er snilt nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I mine øyne var det meget sjovt å se at vi spillemessig var overlegne dere i går, i deres egen arena. Det var derimot ikke sjovt å se at dere hadde griseflaks, og dere går nok uansett videre.

 

 

Hvis "spillemessig overlegne" betyder at man spiller bolden lidt rundt på midten af banen og stort set ikke får noget ud af det. Pånær når man vinder bolden efter afleverings fejl fra FCKs side og derefter spiller dybt i 'bakrommet' som i kalder det, og får typiske kontra chancer som små hold i PARKEN altid får nogen af ind i mellem, så er jeg glad for at vi ikke er "spillemessig overlegne"

 

Vores fejl bliver mindre til næste kamp hvor vi har spillet 2 kampe mere (kampen igår + Sas liga i weekenden) og som sagt vil Stabæk ikke få mulighed for at bruge det eneste våben de har = kontra

 

I Europa er det ikke noen grunn til å være snille. FCK viste kynisme med grisetaklinger og tjuvtriks i feltet. Å gi FCK noe mer trening på arenaen enn de har krav på ser jeg er bare naivt, enda jeg tror fordelen av kunstgerss er betydelig overdrevet. Dere får trene på treningsbanen vår med samme type kunstgress, det synes jeg er snilt nok.

 

Det er helt forståligt, der er ingen grund til at være flinke, og det behøver i heller ikke, som du siger er der nok andre baner som er som jeres så drengene skal nok få trænet.

 

Det som jeg synes var sjovt var at man direkte vil bruge det som et middel, mere end bare at det er ens hjemmebane til at forsøge og slå FCK med hjælpemidler fordi man er klar over at man spillemæssigt eller taktisk faktisk ikke har en chance.

Endret av ChristianKBH
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fyfaen så vondt det var å tape på den måten i går! Jævla drittmål fra FCK det 2-0 målet, og i tillegg kom 3-1 på straffe! 1-0 kom vel ut av ingenting. Når vi i tillegg brenner sjanser som SKAL sitte gang på gang blir det jævlig å stå og se på!

Jeg klarte selvfølgelig i frustrasjonen å sparke i en seterad så tåa ser voldtatt ut da vi fikk straffe mot oss!

Bra med megafon i går, men selv da var det vanskelig å høre for oss på de øverste radene av ståfeltet! Dritbra jobbet alle sammen! Genial lyd i gulvet var det og! :)

Jeg er stolt av å være Stabæk-fan i dag; vi spilte bra fotball, og 2-0 seier hjemme er ikke umulig! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cool at Stabæk vil forsøge og klemme sig videre i europa ved ikke og lade FCK træne på deres bane mere end det absolutte minimum og dermed forsøge og drage fordel af noget som klamt som underlaget.

 

Er dette en barnehage eller, skal vi sende blomster og?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som jeg synes var sjovt var at man direkte vil bruge det som et middel, mere end bare at det er ens hjemmebane til at forsøge og slå FCK med hjælpemidler fordi man er klar over at man spillemæssigt eller taktisk faktisk ikke har en chance.

 

Det som faktisk er sjovt er at DU begynner å bli nervøs fordi du skjønner at Stabæk er fullt ut på høyde med FCK, både spillemessig og taktisk. Og da er det greit å bygge opp unnskyldningen om kunstgresset i god tid før returkampen i neste uke...

 

Hvis dere er så mye bedre enn oss som du mener får dere vise det på banen neste onsdag. Det klarte dere ikke i Parken i går. Og slutt å komme med pinlige unnskyldninger allerede nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som faktisk er sjovt er at DU begynner å bli nervøs fordi du skjønner at Stabæk er fullt ut på høyde med FCK, både spillemessig og taktisk. Og da er det greit å bygge opp unnskyldningen om kunstgresset i god tid før returkampen i neste uke...

 

Hvis dere er så mye bedre enn oss som du mener får dere vise det på banen neste onsdag. Det klarte dere ikke i Parken i går. Og slutt å komme med pinlige unnskyldninger allerede nå!

 

Cute Stabæk, men det skulle jeg selfølgelig have sagt mig selv. Sådan er det på internet forums, man forsøger hele tiden og vende tingene og pille en sætning ud af en sammenhæng så det passer til ens egen opfattelse.

 

Tror vidst jeg har givet temmelig klart udtryk for at jeg er sikker på at FCK kommer til at gå videre, endda temmelig overlegent, 7-3 samlet er mit gæt, kan det misforståes? Mener i øvrigt vi viste vores klasse igår 3-1 hjemme mod et stærkt kontra hold som spillede sin chance og gjorde det helt ok, at i skyder direkte på keeperen og over mål og ved siden af mål efter personlige fejl fra FCKs skræmmer altså ikke nogen. Disse personlige fejl vil der være færre af med endnu en kamp til os og holdet vil kunne spille mere på resultatet i retur kampen, noget FCK har erfaring med og sagtens skal kunne klare mod Stabæk. Resultaterne tæller i europa, intet andet.

 

Jeg husker forresten at i spillede to veldig fine kampe i europa sidste år mod et fransk hold og faktisk havde fortænt og komme videre, men det kan man jo ikke bruge til ret meget? I har stadig aldrig deltaget 'rigtigt' i europapokal.

 

Det som jeg gav udtryk for omkring jeres kunstgræs er at det er meget sødt at i vil forsøge og vinde og sætter jeres ild til at det er banen og ikke jeres spillere som skal klare det.

 

 

edit: http://sportsresultater.tv2.dk/livestats/i...?eventFK=694422

 

se denne statestik til jer som mener at i skabte flest chancer...

Endret av ChristianKBH
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg endelig fått sett noen bilder av dette jeg også. Alt i alt så det ikke så ille ut. Med Keller på banen hadde vi unngått 1-0 målet, Daniel SKAL sette sjansen, og 3-1 tap er bedre enn 2-0.

 

KOM IGJEN GUTTA!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cute Stabæk, men det skulle jeg selfølgelig have sagt mig selv. Sådan er det på internet forums, man forsøger hele tiden og vende tingene og pille en sætning ud af en sammenhæng så det passer til ens egen opfattelse.

 

Tror vidst jeg har givet temmelig klart udtryk for at jeg er sikker på at FCK kommer til at gå videre, endda temmelig overlegent, 7-3 samlet er mit gæt, kan det misforståes? Mener i øvrigt vi viste vores klasse igår 3-1 hjemme mod et stærkt kontra hold som spillede sin chance og gjorde det helt ok, at i skyder direkte på keeperen og over mål og ved siden af mål efter personlige fejl fra FCKs skræmmer altså ikke nogen. Disse personlige fejl vil der være færre af med endnu en kamp til os og holdet vil kunne spille mere på resultatet i retur kampen, noget FCK har erfaring med og sagtens skal kunne klare mod Stabæk.

 

Det som jeg gav udtryk for omkring jeres kunstgræs er at det er meget sødt at i vil forsøge og vinde og sætter jeres ild til at det er banen og ikke jeres spillere som skal klare det.

 

FCK er favoritter til å gå videre, det er jeg helt enig i. Men dette er fortsatt ikke avgjort. Stabæk er kabable til å slå FCK med både tre og fire mål i hjemmekampen hvis vi får spillet til å sitte. Og det er absolutt ikke bare på grunn av kunstgresset (jeg tror den fordelen er overdrevet), men mest fordi det er vår hjemmebane. Vi føler oss tryggere der enn borte i Parken, og laget vil ha publikum i ryggen. Den fordelen er mye større enn selve kunstgresset.

 

Jeg må si at FCK absolutt ikke imponerte meg i går. Jeg hadde ventet/fryktet et mye sterkere FCK-lag. Men mulig dere bare hadde en litt dårlig dag i går og at dere kommer sterkere neste uke. Jeg håper ikke det, og tror det egentlig heller ikke. Og da kan det fort bli mer spennende på Telenor Arena enn du liker å innse.

 

Jeg tør ikke spå utfall, det kan vippe begge veier. Hvem som får første målet vil bli særdeles avgjørende for kamputfallet.

 

Uansett, velkommen til Telenor Arena!

Endret av Isla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk til alle som bidro med fantastisk stemning på tribunen i går! Særlig de ti minuttene etter målet til Palmi var magiske. Vi kan hvis vi vil. Bra folkens!

Dere var store i går. Filmet en kort videosnutt etter at Palmi scoret, da svingte det seriøst borte i den blå svingen.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk til alle som bidro med fantastisk stemning på tribunen i går! Særlig de ti minuttene etter målet til Palmi var magiske. Vi kan hvis vi vil. Bra folkens!

Dere var store i går. Filmet en kort videosnutt etter at Palmi scoret, da svingte det seriøst borte i den blå svingen.

 

Dette ble bemerket av kommentatorene også, og produsenten viste SS stadig vekk. Så aldri noe til FCKFC i løpet av sendingen, så dere må ha gjort et inntrykk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vanskelig å si om vi spilte FCK dårlige eller om grunnen skyldes at de foreløpig er tidlig i sesongen. Kanskje en blanding?

 

Jeg var ikke imponert over FCK selv, hadde forventet mer av de. Og jeg tror vi gjorde en brukbar prestasjon. Vi prøvde å spille rask fotball langs bakken, og lykkes i stor grad med det.

 

Men når dette er sagt, så skal vi være såpass ærlige å si at det ikke bare skyldes uflaks at vi tapte 3-1 i går. Vi er rett og slett for unøyaktige innenfor begge 16-meterne. Det skal være unødvendig å slippe inn tre mål i en kamp som i går. Og man kommer ikke langt i Europa om man brenner så mange sjanser som vi gjorde. Her har FCK mer rutine enn oss, og de scorer da også tre mål på færre sjanser enn det vi har.

 

Men vi har fortsatt en okei mulighet til avansement. Men da må vi heve oss noen hakk foran begge målene. Potensialet til det tror jeg vi har :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cool at Stabæk vil forsøge og klemme sig videre i europa ved ikke og lade FCK træne på deres bane mere end det absolutte minimum og dermed forsøge og drage fordel af noget som klamt som underlaget.

 

Deal with it!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cool at Stabæk vil forsøge og klemme sig videre i europa ved ikke og lade FCK træne på deres bane mere end det absolutte minimum og dermed forsøge og drage fordel af noget som klamt som underlaget.

 

Hvor mye fikk Stabæk trene i Parken? Hvorfor har FCK problemer med å bli behandlet som alle andre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke noe ukjent fenomen, i noen land får du ikke engang komme på banen for å trene.. Der blir du sendt til en bane i nærheten.

 

Så syntes FCK skal være happy med 1 trening, har ikke fallt deg inn at kanskje Stabæk skal trene også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FC København - Stabæk, onsdag 29 juli kl 20:15
×
×
  • Opprett ny...