Gå til innhold

FC København - Stabæk, onsdag 29 juli kl 20:15


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Det vil være så jævlig kjipt hvis vi ryker på et 3-0 eller værre, slik at det er null spenning i returoppgjøret.

 

Vel, hvis vi taper 3-0.. og vinner 4-0 på TA så er det jo spenning :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vil være så jævlig kjipt hvis vi ryker på et 3-0 tap eller værre, slik at det er null spenning i returoppgjøret.

Jeg deler ikke den oppfatningen. Jeg gleder meg helt sykt til turen og kampen(e) og har en forventning om at København tar oss uten problemer over to kamper. Det finnes mange store kamper i Stabæks historie, og denne er en av de. Uansett om vi har et godt nok lag til å vinne på banen håper jeg vi står og synger for Stabæk uansett resultat, - det finnes mange, mange kamper det er værre å tape en denne. (men samtidig er det få kamper som hadde vært deiligere å vinne...)

 

Jeg gleder meg helt vilt og tror det kommer til å bli en dritbra opplevelse uansett! Stabæk Support kommer til å lage skikkelig trøkk utenfor Norges grenser og på en fullsatt (?) FA, og det kommer til å bli helt konge!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vil være så jævlig kjipt hvis vi ryker på et 3-0 tap eller værre, slik at det er null spenning i returoppgjøret.

Jeg deler ikke den oppfatningen. Jeg gleder meg helt sykt til turen og kampen(e) og har en forventning om at København tar oss uten problemer over to kamper. Det finnes mange store kamper i Stabæks historie, og denne er en av de. Uansett om vi har et godt nok lag til å vinne på banen håper jeg vi står og synger for Stabæk uansett resultat, - det finnes mange, mange kamper det er værre å tape en denne. (men samtidig er det få kamper som hadde vært deiligere å vinne...)

 

Jeg gleder meg helt vilt og tror det kommer til å bli en dritbra opplevelse uansett! Stabæk Support kommer til å lage skikkelig trøkk utenfor Norges grenser og på en fullsatt (?) FA, og det kommer til å bli helt konge!!

Selvsagt skal vi synge og støtte opp under returkampen, uavhengig av resultatet i Køben. Problemet er at "mannen i gata" neppe gidder å komme på kamp hvis Stabæk allerede ligger under med en 3-4 mål, og har nada mulighet til å avansere. Da får vi ikke den festen som hjemmekampen har potensialet til å bli.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvsagt skal vi synge og støtte opp under returkampen, uavhengig av resultatet i Køben. Problemet er at "mannen i gata" neppe gidder å komme på kamp hvis Stabæk allerede ligger under med en 3-4 mål, og har nada mulighet til å avansere. Da får vi ikke den festen som hjemmekampen har potensialet til å bli.

Enig i det, men når du skrev at det ville være jævlig kjipt er jeg ikke enig. Det blir ikke en enorm orgasme og en syk fest, men kjipt blir det ikke, i hvert fall ikke for egen del. Fullsatt blir det kanskje ikke, men det blir en kamp mange fortsatt har lyst til å få med seg. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som en kuriositet kan jeg nevne at kartet på baksiden av billettene deres gi inntrykk av at vi skal stå på øvre del, men vi skal visst på nedre...

 

Vi har solgt oppunder 600 billetter over disk i Stabækbutikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

La oss nå snu litt på det hele. Vinner ikke FCK med mer enn 1 eller 2 mål i morgen, så er de ute av turneringen... ;)

 

@ringo

Det er rett. Jeg er ganske sikker på at vi går videre - det er skrevet i stjernene at noe stort kommer til å skje i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får vi minst en scoring, og ikke taper med mer enn 2 mål mener jeg vi skal være knallfornøyd. Om vi for eksempel skulle ryke på et 3-1 tap burde det være gode muligheter for å ta igjen dette på festnung fornebu!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som en kuriositet kan jeg nevne at kartet på baksiden av billettene deres gi inntrykk av at vi skal stå på øvre del, men vi skal visst på nedre..

 

 

SVAR: det er fordi den tribune Stabæk fans kommer til at stå på er "brand new" og det er ikke blevet trykt på biljetterne endnu. Så hvis det er den pågældende tribune så vil i komme til at stå på nedre..der er ingen øvre tribune der mere - det er kontorer og en såkaldt "skyde ud" tribune...

 

Meeen... I har en fordel af kunstgræs og det vil blive det største problem for FCK når vi spiller i Norge..

På rigtig græs tror jeg ikke Stabæk spillerne har den fornemmelse med bolden der skal til for at slå et hold som FCK. Og desværre tror jeg ikke i kan holde København fra at lave mål imorgen så det skal kalkuleres ind+ hvis i angriber hvilket i er kendt for som stort set det eneste hold i norge, så tror jeg i bliver straffet af et hurtig FCK angreb som helt sikkert består af Ailton og Santin imorgen...

 

Men igen "Best of luck" og god kamp....og husk som en Public Service til alle vores norske venner...Øl er billigst i NETTO og i skal købe "bjørnebryg" :) Men hvis i drikker 10 af dem så kommer i IKKE til at opleve kampen ...hehe

 

Jep

Lenke til innlegg
Del på andre sider


..Øl er billigst i NETTO og i skal købe "bjørnebryg" :) Men hvis i drikker 10 af dem så kommer i IKKE til at opleve kampen ...hehe

 

Jep

 

Og jeg som trodde 30 stk Dansk Pilser på kvickly/fakta til 50kr var det billigste ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis du lar deg provosere av noe sånt.... :blink:

 

Selvfølgelig. Sitatet er jo en av veldig mange som gjenspeiler den generelle holdningen danskene har overfor norsk fotball. Sitatet alene er ikke så provoserende, men holdningene provoserer. Det hadde selvfølgelig vært deilig å sette danskene litt på plass.

 

For pokker, norske drenge - det bekymrer mig en anelse, at dere tager citatet så alvorligt!?

 

Det er rigtigt, at der er en del danskere der har fordomme (inklusive mig selv), i hvert fald om norsk landsholdsfodbold, fordi folk stadig siger "Drillo"-bold uden at tænke nærmere over det.

 

Men jeg kender altså en hel del, der respekterer norsk klubfoldbold.

 

Desuden er der jo en del danskere, der spiller der. Så HELT dumme (eller arrogante) er vi altså ikke alle sammen. De fleste ved udmærket, at norsk klubfodbold også tidligere har præsteret på meget højt niveau, og ikke kun Rosenborg. Selv om Rosenborgs præstationer i Europa endnu ikke er blevet overgået af nogen skandinavisk klub.

 

Og så føler jeg i øvrigt ABSOLUT ikke, at jeg som "dansker" bliver sat på plads, hvis I slår FCK - der er det vist dere der tænker lidt for nationalt - jeg tænker, at det er PS&E (det ejendomsspekulantfirma, der ejer FCK), der bliver sat på plads!

 

Og det har jeg det FINT med! KOM SÅ, Stabæk! Jeg tror absolut, den kan gå begge veje. 50/50. Der er ingen grund til at være skræmt over FCK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg tror danskene undervurder oss litt, så man får håpe dette gir oss en liten fordel. Jeg tror vi enten går på kjempesmellen i Køben og taper 4-0, eller at vi faktisk kan overraske litt og dra i land en heldig seier.

 

Mitt tips: KBH-STB 1-2

I skal ikk tro Ståle undervurdere jer, han fremhæver især jeres offensiv.

 

Som i osse kan læse her

http://www.bold.dk/nyt/Staale-tager-favoritvaerdigheden

Lenke til innlegg
Del på andre sider


i kan nokk finde et tilbud på øl...det er vel en egenskab norske mænd er født med :)

 

den øverste del at "teleskopp" tribunene er ej færdigbygget så i har det helt for jer selv....

 

selvfølgelig skal i dele det med 20000 fck fans.......muhahahahaha

Lenke til innlegg
Del på andre sider


i kan nokk finde et tilbud på øl...det er vel en egenskab norske mænd er født med :)

 

den øverste del at "teleskopp" tribunene er ej færdigbygget så i har det helt for jer selv....

 

selvfølgelig skal i dele det med 20000 fck fans.......muhahahahaha

 

 

får se da,Kanskje vi blir flere enn dere :D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg tror danskene undervurder oss litt, så man får håpe dette gir oss en liten fordel. Jeg tror vi enten går på kjempesmellen i Køben og taper 4-0, eller at vi faktisk kan overraske litt og dra i land en heldig seier.

 

Mitt tips: KBH-STB 1-2

I skal ikk tro Ståle undervurdere jer, han fremhæver især jeres offensiv.

 

Som i osse kan læse her

http://www.bold.dk/nyt/Staale-tager-favoritvaerdigheden

HA, HA, HA,

 

"..den altoverskyggende stjerne Alazinho"

 

Skrytet av Lillemanns fortreffelighet når nye høyder!

 

Ja, ja, en god latter forlenger i det minste livet...

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FC København - Stabæk, onsdag 29 juli kl 20:15
×
×
  • Opprett ny...