Gå til innhold

FC København - Stabæk, onsdag 29 juli kl 20:15


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


HA, HA, HA,

 

"..den altoverskyggende stjerne Alazinho"

 

Skrytet av Lillemanns fortreffelighet når nye høyder!

 

Ja, ja, en god latter forlenger i det minste livet...

 

@ringo

Du har fortsatt et problem med ham? Han hadde bare 9 assist og 7 mål i TL i fjor, og gjorde en uvurderlig jobb i å gi de andre plass. Han skaffet oss masse tilskuere, presseomtale og spektakulære opplevelser, og ble solgt for 30-40 millioner (men de som kjøpte ham, eller Ståle for den saks skyld, kan sikkert ikke halvparten så mye om fotball som deg). Han hadde helt klart sine svakheter, spes defensivt, men han betydde f… meg mye sportslig også, selv om du og Alz og et par andre i gutteklubben ikke liker det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HA, HA, HA,

 

"..den altoverskyggende stjerne Alazinho"

 

Skrytet av Lillemanns fortreffelighet når nye høyder!

 

Ja, ja, en god latter forlenger i det minste livet...

 

@ringo

Du har fortsatt et problem med ham? Han hadde bare 9 assist og 7 mål i TL i fjor, og gjorde en uvurderlig jobb i å gi de andre plass. Han skaffet oss masse tilskuere, presseomtale og spektakulære opplevelser, og ble solgt for 30-40 millioner (men de som kjøpte ham, eller Ståle for den saks skyld, kan sikkert ikke halvparten så mye om fotball som deg). Han hadde helt klart sine svakheter, spes defensivt, men han betydde f… meg mye sportslig også, selv om du og Alz og et par andre i gutteklubben ikke liker det.

 

Jeg reagerte også litt på en tanke pompøs ordbruk. Alan var veldig god, men "den altoverskyggende" var kanskje å ta vel hardt i. Hva var Veigar da a?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HA, HA, HA,

 

"..den altoverskyggende stjerne Alazinho"

 

Skrytet av Lillemanns fortreffelighet når nye høyder!

 

Ja, ja, en god latter forlenger i det minste livet...

 

@ringo

Du har fortsatt et problem med ham? Han hadde bare 9 assist og 7 mål i TL i fjor, og gjorde en uvurderlig jobb i å gi de andre plass. Han skaffet oss masse tilskuere, presseomtale og spektakulære opplevelser, og ble solgt for 30-40 millioner (men de som kjøpte ham, eller Ståle for den saks skyld, kan sikkert ikke halvparten så mye om fotball som deg). Han hadde helt klart sine svakheter, spes defensivt, men han betydde f… meg mye sportslig også, selv om du og Alz og et par andre i gutteklubben ikke liker det.

 

Jeg reagerte også litt på en tanke pompøs ordbruk. Alan var veldig god, men "den altoverskyggende" var kanskje å ta vel hardt i. Hva var Veigar da a?

Hepp,

 

Nettopp!

 

Lillemann hadde en bra sesong, ihvertfall i en periode fra han fikk den nye million kontrakten og et stykke ut på høsten. Det skal ingen ta fra ham. Men prestasjonene står uansett ikke i stil med omtalen. Man skulle nesten tro at han hadde vunnet seriegullet for oss på egenhånd og slik er det selvsagt ikke. Men sånn er det vel når man har en vinnende personlighet og dribleferdigheter man ikke har sett maken til her på berget tidligere. Det er lett å la seg sjarmere...

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å få gjort noe konstruktivt på jobb i dag, alt for nervøs!

 

 

Sjæl! Heldigvis er det mange som har ferie og butikker og andre grossister trener ikke alt for mye varer, så det blir mye forum, youtube og diskusjon rundt kampen!

 

Lykke til, og vi får krysse finrene for et odt resultat!

 

Tipper 2-0 eller 2-1 som resultat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solgt mange billetter til returmatchen neste uke?? Er redd Stabæk må selge mange billetter før kampen idag, for etter kampen idag tror jeg dessverre interessen for returmatchen er minimal. Sitter med en meget dårlig følelse og ett stortap. 4-0. Håper jo virkelig jeg tar feil....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å få gjort noe konstruktivt på jobb i dag, alt for nervøs!

Hepp,

 

Ditto...

 

Det verste er at jeg tror vi har en god sjanse! Det gjør meg ekstra nervøs!!!

 

Har dog forsøkt å korte ned ventetiden ved å fordype meg i Blackwater/Xe - scary stuff!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er fornøyd dersom vi ikke driter oss skikkelig ut ikveld. Det eneste jeg ber om er en viss spenning foran oppgjøret på Telenor Arena. Bonus hadde vært bortemål og finspill. Det viktigste er at vi får en fotballfest i TA om en uke.

 

Ett-målstap eller bedre hadde vært konge. To-målstap med bortemål hadde vært ok. Tre målstap eller mer tør jeg ikke å tenke på.

 

Lykke til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jesper Christiansen

 

Zdenek Pospech - Mikael Antonsson - Mathias Jørgensen - Oscar Wendt

 

William Kvist - Atiba Hutchinson - Hjalte Nørregaard - Jesper Grønkjær

 

Ailton Almeida - Cesar Santin

 

Det bliver forhåbentligt FC Københavns holdopstilling i aften ;)

God kamp til alle :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merker at jeg er litt nervøs gitt, mer nervøs enn på lenge. Uavgjort i dag vil jeg se på som en seier. Taper vi må vi ihvertfall få med oss et bortemål eller to.

 

Grønkjær mot en Skjønsberg ute av form høres litt skummelt ut, men han er vel ganske kraftig på hell, er han ikke? Ikke sett noe til ham på leeenge. Ellers er det vel spissene + Hutchinson som har imponert meg mest når jeg har sett FCK.

 

Håper vi starter med både Bella og Nanne, to kjappe spisser vil kunne skape trøbbel tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solgt mange billetter til returmatchen neste uke?? Er redd Stabæk må selge mange billetter før kampen idag, for etter kampen idag tror jeg dessverre interessen for returmatchen er minimal. Sitter med en meget dårlig følelse og ett stortap. 4-0. Håper jo virkelig jeg tar feil....

Selv om Stabæk taper idag, så er det jo alltid, uansett. Selv om det blir 4-0 til FCK så er det jo likevel ikke helt kjørt. Jeg har så stor tro på at FCK vil slite i Telenor Arena - SPESIELT - hvis det blir opp mot 10.000 stk som støtter Stabæk før kampen settes igang, og hele veien ut. Og det trykket Stabæk Support har klart å få til så gleder jeg meg til returoppgjøret uansett resultat idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du store alpakka...Jeg er så nærvøs og spent at jeg dæææver. Det er over to og en halv time til kamp og jeg har puls som i de siste 15 borte mot Brann i fjor... Hvordan skal dette gå. Er for ung til å stryke med av infarkt... :blink:

 

Kom igjen gutter, blø for drakta og gjør oss stolte! This will be war...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solgt mange billetter til returmatchen neste uke?? Er redd Stabæk må selge mange billetter før kampen idag, for etter kampen idag tror jeg dessverre interessen for returmatchen er minimal. Sitter med en meget dårlig følelse og ett stortap. 4-0. Håper jo virkelig jeg tar feil....

Selv om Stabæk taper idag, så er det jo alltid, uansett. Selv om det blir 4-0 til FCK så er det jo likevel ikke helt kjørt. Jeg har så stor tro på at FCK vil slite i Telenor Arena - SPESIELT - hvis det blir opp mot 10.000 stk som støtter Stabæk før kampen settes igang, og hele veien ut. Og det trykket Stabæk Support har klart å få til så gleder jeg meg til returoppgjøret uansett resultat idag.

 

Die-hard-fansen vil jo være der uansett resultat idag. Men med 4 eller 5-0 i sekken kommer ikke menigmann og da blir det ikke mye mer enn 6-7000 om kampen er avgjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FC København - Stabæk, onsdag 29 juli kl 20:15
×
×
  • Opprett ny...