Gå til innhold

Hvor mange klarer du å ta med deg til kortsida mot FCK?


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


men da bør vi åpne feltet resten av sesongen å da. eller?

eller blir mann da redde for å få såkalt tribunefyll?

ss går i mot seg selv i denne kampen, på forskjellige steder inne på forumet står det at vi skal og bør satse KVALITET. det er noe vi absolutt ikke gjør i denne kampen,det er jo bare for å fylle opp. blir det fullt er vi tilbake til snittet i først serie kamp igjen.

JEG SIER BARE HVOR ER ALLE DE SOM VAR MED Å FEIRET GULLET PÅ BEKKESTUA I FJOR HØST?

er det de som kommer tilbake nå ? bare fordi det er uefa champions l. kval? og hvor mange av de gidder å melde seg inn for å stå sammen med oss resten av sesongen? hør hva jeg sier, LATTERLIG !!!!!!

jeez...

 

Det er snakk om én kamp. Det er snakk om å vise sittende og ikke-syngende til et eget felt. Det er snakk om at $$'ere kan ta med kompiser og frelse dem uten at de trenger å melde seg inn før kamp. Det er snakk om at hovisfolk som ikke orker å synge hver eneste kamp kan stå med oss og synge av full hals fordi det er en viktig kamp. Hvis vi skal klare fullsatt stadion må vi selge ut kortsiden også, og det er bedre med free seating og av vi i $$ organiserer det enn at det blir tomme felt, settes opp gjerder eller at vi får sittende på vårt felt fordi de vil oppleve stemningen.

 

Opplegget er helt konge, spør du meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men da bør vi åpne feltet resten av sesongen å da. eller?

eller blir mann da redde for å få såkalt tribunefyll?

ss går i mot seg selv i denne kampen, på forskjellige steder inne på forumet står det at vi skal og bør satse KVALITET. det er noe vi absolutt ikke gjør i denne kampen,det er jo bare for å fylle opp. blir det fullt er vi tilbake til snittet i først serie kamp igjen.

JEG SIER BARE HVOR ER ALLE DE SOM VAR MED Å FEIRET GULLET PÅ BEKKESTUA I FJOR HØST?

er det de som kommer tilbake nå ? bare fordi det er uefa champions l. kval? og hvor mange av de gidder å melde seg inn for å stå sammen med oss resten av sesongen? hør hva jeg sier, LATTERLIG !!!!!!

jeez...

 

Det er snakk om én kamp. Det er snakk om å vise sittende og ikke-syngende til et eget felt. Det er snakk om at $$'ere kan ta med kompiser og frelse dem uten at de trenger å melde seg inn før kamp. Det er snakk om at hovisfolk som ikke orker å synge hver eneste kamp kan stå med oss og synge av full hals fordi det er en viktig kamp. Hvis vi skal klare fullsatt stadion må vi selge ut kortsiden også, og det er bedre med free seating og av vi i $$ organiserer det enn at det blir tomme felt, settes opp gjerder eller at vi får sittende på vårt felt fordi de vil oppleve stemningen.

 

Opplegget er helt konge, spør du meg!

vi får se på det, er ikke 210% enig med deg der. er redd vi skaper en gruppe som bare er gira på å komme når vi møter som du sier viktig motstand. så blir de hjemme å ser de kjiipe kampene på tv, vi blir litt som klanen, fullt når det er gøy og tommt når det fullt ikke er like morro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns opplegget er kjempebra.  Vi gir folk muligheten til å komme i nærkontakt med $$, samtidig som vi vet at de som kommer nærmest oss har en viss motivasjon.

 

Hadde vi ikke gjort det på denne måten, ville SF solgt feltene rundt oss til hvem-som-helst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

hææ, forbanna jeg? er bare skeptisk til ett opplegg som funker en gang. hvor vi skaper en gruppe med skap supportere. de sa det var minst 15 000 på bekkestua i fjor å var med på morroa, og der var sikkert mange av de som kommer på onsdag. men det jeg skal frem til er hvor i svarte har de vært når SF har trengt de tidligere i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor mange tror dere vi kan håpe på til FCK-kampen? Har hvertfall tro på ny tilskuerrekord! :)

 

Selvom jeg ikke får kommet, hvis jeg ikke ved ett mirakel plutselig får penger og lov til å dra! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

så det du sier er at jeg må mene det du mener ellers er jeg forbanna og redd? sier bare hva jeg mener om tribunefyll, er vel ikke lov det heller siden jeg ikke er enig med posse klanen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

så det du sier er at jeg må mene det du mener ellers er jeg forbanna og redd? sier bare hva jeg mener om tribunefyll, er vel ikke lov det heller siden jeg ikke er enig med posse klanen ;)

 

 

Artig at du valgte ordet "tribunefyll"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er kjempebra at vi åpner opp feltet for denne kampen jeg. Viktig å fylle opp plassene rundt oss med folk som vet hvem SS er, og hva de står for - og ikke selger billettene til uvitne tilskuere som i verste fall er FCK supportere.

 

Men jeg tror det er viktig å informere godt på stadion kampdagen om hvilke felt som er sittefelt, og hvor vi ivrige, stående og syngende $$ skal stå. Flyers eller plakater vil fungere godt :D

 

Gleder meg masse!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

så det du sier er at jeg må mene det du mener ellers er jeg forbanna og redd? sier bare hva jeg mener om tribunefyll, er vel ikke lov det heller siden jeg ikke er enig med posse klanen ;)

 

 

Artig at du valgte ordet "tribunefyll"

ikke sant, jeg liker det ordet :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

så det du sier er at jeg må mene det du mener ellers er jeg forbanna og redd? sier bare hva jeg mener om tribunefyll, er vel ikke lov det heller siden jeg ikke er enig med posse klanen ;)

 

 

Artig at du valgte ordet "tribunefyll"

ikke sant, jeg liker det ordet :rolleyes:

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter alltidblaa 100%

 

Jeg skjønner ikke grunnen til å være så forbanna for dette tor harald? Hva er det du er så redd for? Alle forsangerne og SS vakter kommer til å være tidlig på stadion for å fortelle folk hva som gjelder og sørge for at de som normalt står på SS sitt felt er de som står der nå også. Hva er best å ha på kortsiden? SS + stabæk folk eller SS + folk som har kjøpt billett på internett og som ikke fant andre ledige plasser? Hva gjør seg best på tv? SS + stabæk folk = en blaa kortside eller SS + vanlig folk?

hææ, forbanna jeg? er bare skeptisk til ett opplegg som funker en gang. hvor vi skaper en gruppe med skap supportere. de sa det var minst 15 000 på bekkestua i fjor å var med på morroa, og der var sikkert mange av de som kommer på onsdag. men det jeg skal frem til er hvor i svarte har de vært når SF har trengt de tidligere i år?

 

Jeg for min del tror at dette eksperimentet kan føre mye positivt med seg, bl a at flere senere vil vende tilbake til stadion (og kortsiden), så det være om det ikke er på alle kampene. Bedre er det at folk kommer av og til enn at de ikke kommer i det hele tatt! Dersom det er ønskelig å få flere blaa hjerter på stadion (noe jeg virkelig håper det er), så er det vel utelukkende positivt med slike tilbud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal sies at jeg har vært skeptisk til det, å fortsatt er det, men er vel greit å prøve det, så vet man om det funker. Funker det er det jo strålende, og om det ikke gjør det, javel, da vet vi at det ikke er noe å prøve på neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal sies at jeg har vært skeptisk til det, å fortsatt er det, men er vel greit å prøve det, så vet man om det funker. Funker det er det jo strålende, og om det ikke gjør det, javel, da vet vi at det ikke er noe å prøve på neste gang.

 

X-actly. Det er i alles interesse at gruppa skal vokse, men ikke på bekostning av de som bidrar nå. Derfor er det kjekt å prøve fri flyt i en kamp der det kommer mange, og heller holde resten av kampene for medlemmer.

 

TH, jeg ville vært mer bekymret om tribunen vår hadde vært tom i andre omgang fordi alle blir kasta ut, enn at enkelte av de som blir med på onsdag ikke synger.. For å sette ting i perspektiv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal sies at jeg har vært skeptisk til det, å fortsatt er det, men er vel greit å prøve det, så vet man om det funker. Funker det er det jo strålende, og om det ikke gjør det, javel, da vet vi at det ikke er noe å prøve på neste gang.

 

X-actly. Det er i alles interesse at gruppa skal vokse, men ikke på bekostning av de som bidrar nå. Derfor er det kjekt å prøve fri flyt i en kamp der det kommer mange, og heller holde resten av kampene for medlemmer.

 

TH, jeg ville vært mer bekymret om tribunen vår hadde vært tom i andre omgang fordi alle blir kasta ut, enn at enkelte av de som blir med på onsdag ikke synger.. For å sette ting i perspektiv.

javel, men hva jeg velger å gjøre på kamp har vel ikke noe med hva jeg mener eller du og alle andre mener. den ble for teit kjakan.

det er jo bare å kjøre på det, men da vil jeg helst slippe all den sytingen etter kamp eller i kamp. for at halve feltet ikke synger eller hopper, det har jo skjedd ett par tidligere ganger i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


javel, men hva jeg velger å gjøre på kamp har vel ikke noe med hva jeg mener eller du og alle andre mener. den ble for teit kjakan.

det er jo bare å kjøre på det, men da vil jeg helst slippe all den sytingen etter kamp eller i kamp. for at halve feltet ikke synger eller hopper, det har jo skjedd ett par tidligere ganger i år.

 

 

Det er ingen som syter til deg på grunn av det, så synes ikke du skal klage.

 

(Skal du mene noe om hva andre gjør på kamp må du tåle å høre hva andre mener om deg på kamp)

Kjærlig hilsen Kjakan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


javel, men hva jeg velger å gjøre på kamp har vel ikke noe med hva jeg mener eller du og alle andre mener. den ble for teit kjakan.

det er jo bare å kjøre på det, men da vil jeg helst slippe all den sytingen etter kamp eller i kamp. for at halve feltet ikke synger eller hopper, det har jo skjedd ett par tidligere ganger i år.

 

 

Det er ingen som syter til deg på grunn av det, så synes ikke du skal klage.

 

(Skal du mene noe om hva andre gjør på kamp må du tåle å høre hva andre mener om deg på kamp)

Kjærlig hilsen Kjakan.

kos deg i kveld, jeg trekker meg tilbake. å gjør hva faen dere vil. det er det dere gjør best. har jeg egentlig lært

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som en tilskuer til denne diskusjonen synes jeg det er rart at du mener alle skal gjøre det du vil...

jeg har ikke sagt at jeg vil. bare sagt hva jeg mener om å bruke en av sesongens viktigste kamper til å rekrutere nye medlemer. det er noe vi burde gjort før en slik kamp ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helvete til mas da. Nå er det sånn at det kommer mye nye mennesker. Det eneste man kan gjøre nå er å oppfordre til å legge mesteparten av folkeskikk hjemme, syng og rop som om du er alene, og vær på grensen til mentalt ustabil.

Trenger mentalitet og ett trykk uten like i denne matchen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen med oversikt fortelle meg om det kan stemme at kortsiden er helt fullstendig utsolgt? En venninne som skulle bli med meg finner ikke noe på I, J eller K..!

 

Om så skulle være så kommer det jææklig mye folk på onsdag! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen med oversikt fortelle meg om det kan stemme at kortsiden er helt fullstendig utsolgt? En venninne som skulle bli med meg finner ikke noe på I, J eller K..!

 

Om så skulle være så kommer det jææklig mye folk på onsdag! :lol:

 

Billettservice? Du må'kke tro det bare fordi det står på internett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen med oversikt fortelle meg om det kan stemme at kortsiden er helt fullstendig utsolgt? En venninne som skulle bli med meg finner ikke noe på I, J eller K..!

 

Om så skulle være så kommer det jææklig mye folk på onsdag! :lol:

 

Billettservice? Du må'kke tro det bare fordi det står på internett...

 

Billettservice ja.. :rolleyes: men da flyr vi inn til Bekkestua og årnær! TAKK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nok masse igjen. Vil tippe 1/2 fullt der. Da jeg kjøpte billett etter kampen idag så det ut på skjermene som at iallefall et felt var stapp fullt og man hadde begynt på 2-3 rad på et helt nytt felt.

 

 

ok får vel en dra å skaffe billett i morgen. Men er vel en billett per sesongkort da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ok får vel en dra å skaffe billett i morgen. Men er vel en billett per sesongkort da.

Fexter, du kan kjøpe deg 100 billetter om du vil!

 

Tydelig at promoen vår ikke har kommet ut til alle :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvor mange klarer du å ta med deg til kortsida mot FCK?
×
×
  • Opprett ny...