Gå til innhold

Turtråd Valencia


andersmann
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


hvor bor folk i valencia?

 

Vi skal bo på samme hotell som spillerne, hotell petit palace Bristol, det er ganske dyrt da 150 euro for et dobbelt rom,men det er ganske så fint med 2 bærbare pcer med internett på rommet osv :) legger ved en link jeg, så kan dere jo se :)

 

 

http://www.hotelpetitpalacebristol.com/index.html

 

Dette hotellet er visst fullt så vidt jeg kan se datoen 26-27...

Endret av Larsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger det ann med transport fra Alicante flyplass og til Valencia? Blir det noen form for ss-oppsett?

 

Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at det går tog fra flyplassen og til Valencia? Eller blir det bytter av buss tog på veien. Jeg fikk ikke helt hjemmesiden til de spanske sporveiene til å funke, så hvis noen er mer informert og har noen tips tar jeg de imot med åpne armer :)

 

Takk på forhånd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger det ann med transport fra Alicante flyplass og til Valencia? Blir det noen form for ss-oppsett?

 

Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at det går tog fra flyplassen og til Valencia? Eller blir det bytter av buss tog på veien. Jeg fikk ikke helt hjemmesiden til de spanske sporveiene til å funke, så hvis noen er mer informert og har noen tips tar jeg de imot med åpne armer :)

 

Takk på forhånd!

 

vi skulle egentlig leie buss,men tror det heller mot at vi leier bil 9 seter istedenfor,da det er billigere en buss etter det jeg har fått med meg fra min far,

og vi har sjåfør og full bil hvis det blir det,så vidt jeg vet =) men er da mange som flyr til allicante, så tror nok ikke det er noe problem finne noen kjøre med, fatter kjører buss fra Bærum til torp og vi er 16 og full buss i den så vidt jeg vet!! alternativet er også tog fra allicante til valencia og leie buss tilbake, men er ikke sikker på hva det blir til enda....

Endret av Larsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Les litt tidligere her i tråden.

 

Jada :), men jeg ville bare ha en liten update på ting, dessuten har jeg lest flere steder at toget ikke går DIREKTE til Valencia fra Alicante. Er så ork om man må legge til flere ledd i reisen ;) Skulle det jeg har lest være feil er iallefall tog et genialt alternativ for min del :)

 

For oss som er litt handlingslammet så ser det ut til at fredagsflyet hjemover er fult, så da blir det helt til Søndag. Deilig!

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger det ann med transport fra Alicante flyplass og til Valencia? Blir det noen form for ss-oppsett?

 

Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at det går tog fra flyplassen og til Valencia? Eller blir det bytter av buss tog på veien. Jeg fikk ikke helt hjemmesiden til de spanske sporveiene til å funke, så hvis noen er mer informert og har noen tips tar jeg de imot med åpne armer :)

 

Takk på forhånd!

 

vi skulle egentlig leie buss,men tror det heller mot at vi leier bil 9 seter istedenfor,da det er billigere en buss etter det jeg har fått med meg fra min far,

og vi har sjåfør og full bil hvis det blir det,så vidt jeg vet =) men er da mange som flyr til allicante, så tror nok ikke det er noe problem finne noen kjøre med, fatter kjører buss fra Bærum til torp og vi er 16 og full buss i den så vidt jeg vet!! alternativet er også tog fra allicante til valencia og leie buss tilbake, men er ikke sikker på hva det blir til enda....

 

Blir det transport for oss som er med bussen til torp eller må vi ordne det selv fra alicante? Fikk en sms om noe buss greier men har ikke hørt noe mer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger det ann med transport fra Alicante flyplass og til Valencia? Blir det noen form for ss-oppsett?

 

Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at det går tog fra flyplassen og til Valencia? Eller blir det bytter av buss tog på veien. Jeg fikk ikke helt hjemmesiden til de spanske sporveiene til å funke, så hvis noen er mer informert og har noen tips tar jeg de imot med åpne armer :)

 

Takk på forhånd!

 

vi skulle egentlig leie buss,men tror det heller mot at vi leier bil 9 seter istedenfor,da det er billigere en buss etter det jeg har fått med meg fra min far,

og vi har sjåfør og full bil hvis det blir det,så vidt jeg vet =) men er da mange som flyr til allicante, så tror nok ikke det er noe problem finne noen kjøre med, fatter kjører buss fra Bærum til torp og vi er 16 og full buss i den så vidt jeg vet!! alternativet er også tog fra allicante til valencia og leie buss tilbake, men er ikke sikker på hva det blir til enda....

 

Blir det transport for oss som er med bussen til torp eller må vi ordne det selv fra alicante? Fikk en sms om noe buss greier men har ikke hørt noe mer...

 

Å leie buss i Spania er ikke lett, Vi må ta med sjåfør, da det ikke er lov å leie ut mer enn 9 seter uten sjåfør.

Vi fikk tilbud om å ha en 24-seters buss t/r Alicante-Valencia, men det kom på 750 kr pr pers...

 

Vi kommer til å leie en 9seter, så kontakter jeg resten av dem som skal sitte på til Torp og hører hva de ønsker.

Har en til sjåfør blandt dem som er med i mitt reisefølge, så regner med at de som kjører med oss t/r Torp har transport i Spania.

 

Sesilie

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor bor folk i valencia?

 

Vi skal bo på samme hotell som spillerne, hotell petit palace Bristol, det er ganske dyrt da 150 euro for et dobbelt rom,men det er ganske så fint med 2 bærbare pcer med internett på rommet osv :) legger ved en link jeg, så kan dere jo se :)

 

 

http://www.hotelpetitpalacebristol.com/index.html

 

Dette hotellet er visst fullt så vidt jeg kan se datoen 26-27...

 

Har bestilt på søsterhotellet, hotel Petit Palace Germanias Valencia. Ligger ca ti min unna Mestalla. Dobbeltrom til ca 90 euro natten, inkludert frokost og alle skatter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er ganske så fint med 2 bærbare pcer med internett på rommet osv :)

 

Tror ikke du skal regne med to PC'er på rommet. At det finnes to PC'er som står i resepsjonen derimot....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er ganske så fint med 2 bærbare pcer med internett på rommet osv :)

 

Tror ikke du skal regne med to PC'er på rommet. At det finnes to PC'er som står i resepsjonen derimot....

 

Jo jeg tror jeg skal regne med det du... Hvis du går inn på den linken en gang til og leser på hva som står når du trykker på rooms så står det følgende:

 

 

<H1>The Rooms

The only hotel in Valencia with free latest generation technology in all of its rooms for the guest, laptop computer with DVD, webcam and free Wi-Fi or wire Internet connection, flat-screen TV, hydro-massage shower, mini-bar, free safe.

 

 

Så vidt jeg kan forstå ut i fra det som står der, så er det i vært ROM :) ikke at PC kommer til og brukes så mye uansett! men de er der hvertfall ;)

Endret av Larsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har bestilt på søsterhotellet, hotel Petit Palace Germanias Valencia. Ligger ca ti min unna Mestalla. Dobbeltrom til ca 90 euro natten, inkludert frokost og alle skatter.

 

Mer nøyktig er det 82.5 € for dobbeltrom her. Med dagens kurs altså ca 715 kr. Tror det er en grei deal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om det er noen som ikke er med på transportopplegget til Sesilie og Lars fra Alicante til Valencia pluss retur og skal ta flyet som går hjem kl. 06.45 på fredagen, vær snill og ta kontakt med meg om dere har to ledige plasser. Matta og dama hans trenger transport.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om det er noen som ikke er med på transportopplegget til Sesilie og Lars fra Alicante til Valencia pluss retur og skal ta flyet som går hjem kl. 06.45 på fredagen, vær snill og ta kontakt med meg om dere har to ledige plasser. Matta og dama hans trenger transport.

 

Takk, det løste seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er tre stykker som skal til Valencia. Det er kun tomannsrom på hotellet vårt, så hvis det er en person som vil joine dobbeltrom, si i fra. Gjerne fort. Gjerne over telefon; 997 13 452. Dette gjelder kun en natt.

 

Hilsen Martin Bjertness

Lenke til innlegg
Del på andre sider


0-4 borte og vi er videre folkens, faen glad jeg ikke bestillte. dette blir som å tro på julenissen

 

Godt du ikke støtter laget hvis de har tapt... Medgangssupporter kaller jeg det!

 

PS Gleder meg fremdeles til turen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal vel bli en OK tur ja.

 

Skulle gjerne vært med på turen. Kampen tror jeg at jeg hadde klart meg uten.

Det blir akkurat som å sette seg ned for å kose seg med DVD'en med Cupfinalen Stabæk - Vålerenga ---- bare for å vise at man ikke er medgangssupporter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Valencia
×
×
  • Opprett ny...