Gå til innhold

Landslaget


Buss1 Marius
 Del

Anbefalte innlegg


De som styrer måltavla klarer knapt nok å holde følge. 7-0 etter 27 minutter.

Hadde vel vært langt bedre trening å holde seg hjemme.

Og der fikk keeperen til Makedonia krampe etter en snau halvtime. Impressive.

 

Lurer på hvor mye Ingrid kjeder seg nå??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, da ble det 14-0 til slutt da. 2 mål av Lisa-Marie etterhvert også :) Tror jeg så Ingrid i bildet 3 ganger i løpet av kampen. (Minner meg om en guttekamp for Øvrevoll jeg spilte en gang på ungdomsskolen hvor keeperen vår bygde sandslott innenfor 5-meteren i mangel av noe bedre å gjøre).

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så er det tid for landslaget igjen, og fem av våre spillere er med der. Noen som er interresert i en tur til Hønefoss på lørdag for å se Norge slå Makedonia tosifret? Kan egentlig garantere at flere av våre spillere kommer til å score også.

 

 

Jeg har mine ord i behold der. 14-0, og mål av Lisa, Lise og Trine. Spesielt siste målet til Lisa likte jeg. Akkurat i passe hodehøyde for henne :D

 

Ellers vil jeg si at Makedonias keeper var helt OK. Ikke mange spektakulære redninger, men heller ikke de tabbene man kan vente av en keeper på et så svakt lag. Synes dommeren var bra også. Likte spesielt at hun til tider ga f... i at de makedonske spillerne lå nede og vred seg.

 

Når det gjelder Ingrid hadde hun vel et skudd rett på seg (ganske hardt dog), og var en gang raskt ute og fikk sparket vekk ballen før den makedonske spilleren nådde den, elllers var hun vel ganske arbeidsledig.

 

Forøvrig var Siri der, som til sin store glede fikk en CD med masse herlig Stabækmusikk av Richard.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes dommeren var bra også. Likte spesielt at hun til tider ga f... i at de makedonske spillerne lå nede og vred seg.

 

Enig her, skjønner at man kan bli litt lei og furten av å tape med sånne sifre, men dette var rimelig fjollete. Virket som de lå strødd etterhvert. Hun som fikk gult for ikke å komme seg av banen for eksempel, hva var det for noe? Greit at man er skadet, men da blir man ikke sittende på banen eller halter rundt og nekter å motta hjelp hvis man er for skadet til å komme seg ut på egen hånd. Den drøyingen hadde mye for seg gitt, kanskje de unngikk å tape 15-0 istedenfor 14-0...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om matchen fra hviterussland vises i bildeform idag?

 

I følge Norsk Tipping sendes kampen på TV2, men det ser ikke ut som TV2 er klar over det (fant den hverken på hovedkanalen, Zebra, TV2Sport eller Sumo. Så tror ikke man skal ha forventninger til det. Kanskej kommer det noe fra kampen i en nyhetssending senere, men grunnet påsken er vel ikke det sikkert heller. Uansett er man i nærheten av Nadderud drar man dit og ser kamp klokken 18.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Det ser ut til at jeg kommer til å få med meg kampen mot Canada, er det noen andre som har tenkt seg dit?

Dersom noen vil sittepå til Hamar så har jeg 56 ledige plasser, men jeg skal videre oppover i dalom, så det er ikke mulig å sitte på tilbake til Oslo.

 

See you on fart stadium

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ser ut til at jeg kommer til å få med meg kampen mot Canada, er det noen andre som har tenkt seg dit?

Dersom noen vil sittepå til Hamar så har jeg 56 ledige plasser, men jeg skal videre oppover i dalom, så det er ikke mulig å sitte på tilbake til Oslo.

 

See you on fart stadium

 

 

Jeg har tenkt meg dit ... trenger imidlertid ikke skyss ettersom stadion nesten er i gåavstand fra hybelen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo være relativt fornøyelig for de kanadiske jentene å få spille på Fart Stadium, vil jeg tro.

 

Abselutt! 5 rader på den ene langsiden som er litt over halvfullt, mens rundt resten av banen er det skråning:P

Er jo faktisk en veldig spennende landskamp, siden Canada også er ranket så bra på FIFA-ranking!

 

Noen som vet hvilken plass Norge og Canada ligger på FIFA-rankingen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvilken plass Norge og Canada ligger på FIFA-rankingen?

 

Pr. mars 2010 var Norge 6 og Canada 11

 

Mener vel mai 2010. I mars var det 7 og 10. Siden da har Norge passert Nord Korea, mens Canada har blitt passert av Kina.

Forøvrig 116 land med ranking hvor Botswana ligger sist, men ytterligere 51 land som er registrert med poeng. Komorene er således landet med færrest rankingpoeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvilken plass Norge og Canada ligger på FIFA-rankingen?

 

Pr. mars 2010 var Norge 6 og Canada 11

 

Mener vel mai 2010. I mars var det 7 og 10. Siden da har Norge passert Nord Korea, mens Canada har blitt passert av Kina.

Forøvrig 116 land med ranking hvor Botswana ligger sist, men ytterligere 51 land som er registrert med poeng. Komorene er således landet med færrest rankingpoeng.

 

Hvem er de 3 beste rankete, og når er neste VM/EM?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lise Klaveness burde vel strengt talt sendt Stabak i ledelsen, men Ingrid Hjelmeseth gjør en klasseredning og Lisa Maria Woods brilierer som vanlig.

Lise burde vel ha sendt Norge i ledelsen, mener du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Landslaget
×
×
  • Opprett ny...