Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

 

sånn er det,å sånn skal det være.

All ære til vaktene.

Godt jobbet ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Øyeblikkets frustrasjon virker ikke veldig tilstede hos ham som graver etter mynter...

Jeg tror alt dette er filmtriks, og at myntene er noe Jarstein mister ut av lommen.

Hehehehe!

Jeg tror du har rett, bortsett fra at Jarstein selvfølgelig ikke MISTET verken snus eller mynter - han plantet dem bevisst for å hale ut tiden enda mer....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

Så over til kampen.. Hvem har stjålet brodden til Nannskog? Større sjanse enn han fikk etter 3 min får man ikke. Så spiller han kompispasning til Jarstein i steden for å skyte..

 

At RBK med det spillet der fortsatt er ubeseiret i årets tippeliga er skremmende.

Jeg er redd tilstandene er så ille at vanlige mennesker som bare har lyst til å se en fotballkamp, må troppe opp, opptil flere dager før populære kamper for å få billett. Det er selvfølgelig uanstendig og uakseptabelt. Hva blir det neste, at man må komme tidlig på bakeriet for å få nybakt brød?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

 

sånn er det,å sånn skal det være.

All ære til vaktene.

Godt jobbet ;)

 

Herregud. Vet dette er diskutert 100 ganger før, men hvis dere virkelig mener at det er bedre å fylle 1/3 av kortsiden med stående og resten skal være tomt i steden for at resten av kortsiden kan fylles opp av vanlig dødelige, så lenge de trekker ut til sidene skjønner jeg ingenting. Alternativet til å sitte i hjørnet av kortsiden i dag hadde vært at vi ble hjemme. Er det bedre? Da blir det i allefall aldri fullsatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

 

sånn er det,å sånn skal det være.

All ære til vaktene.

Godt jobbet ;)

 

Herregud. Vet dette er diskutert 100 ganger før, men hvis dere virkelig mener at det er bedre å fylle 1/3 av kortsiden med stående og resten skal være tomt i steden for at resten av kortsiden kan fylles opp av vanlig dødelige, så lenge de trekker ut til sidene skjønner jeg ingenting. Alternativet til å sitte i hjørnet av kortsiden i dag hadde vært at vi ble hjemme. Er det bedre? Da blir det i allefall aldri fullsatt.

Synes du skulle holdt deg hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

 

sånn er det,å sånn skal det være.

All ære til vaktene.

Godt jobbet ;)

 

Herregud. Vet dette er diskutert 100 ganger før, men hvis dere virkelig mener at det er bedre å fylle 1/3 av kortsiden med stående og resten skal være tomt i steden for at resten av kortsiden kan fylles opp av vanlig dødelige, så lenge de trekker ut til sidene skjønner jeg ingenting. Alternativet til å sitte i hjørnet av kortsiden i dag hadde vært at vi ble hjemme. Er det bedre? Da blir det i allefall aldri fullsatt.

Synes du skulle holdt deg hjemme.

 

Det er jo selvfølgelig umulig å diskutere med enkelte medlemmer her inne som ikke eier sidesyn. Alle ønsker vel at det skal bli fullsatt, og så lenge SS ikke fyller absolutt hele kortsiden med stående, er det håpløst å ikke fylle de resterende setene. Feltet til SS er jo til og med merket av med merkebånd. Er det fordi at feltet mellom langsiden og merkebåndet SKAL stå tomt? Glimrende butikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

 

sånn er det,å sånn skal det være.

All ære til vaktene.

Godt jobbet ;)

 

Herregud. Vet dette er diskutert 100 ganger før, men hvis dere virkelig mener at det er bedre å fylle 1/3 av kortsiden med stående og resten skal være tomt i steden for at resten av kortsiden kan fylles opp av vanlig dødelige, så lenge de trekker ut til sidene skjønner jeg ingenting. Alternativet til å sitte i hjørnet av kortsiden i dag hadde vært at vi ble hjemme. Er det bedre? Da blir det i allefall aldri fullsatt.

 

hvis du vet dette er diskutert 100 ganger før, så er det håpløst av deg å klage, kan ikke akkurat skylde på at det var nytt for deg. men tydeligvis noen som ikke har så lett for å forstå selv om de har hørt det 100 ganger....

 

neste gang du er i tvil, så bli heller hjemme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo selvfølgelig umulig å diskutere med enkelte medlemmer her inne som ikke eier sidesyn. Alle ønsker vel at det skal bli fullsatt, og så lenge SS ikke fyller absolutt hele kortsiden med stående, er det håpløst å ikke fylle de resterende setene. Feltet til SS er jo til og med merket av med merkebånd. Er det fordi at feltet mellom langsiden og merkebåndet SKAL stå tomt? Glimrende butikk.

 

Apropos sidesyn... For mange her handler dette om mer enn bare hva som er god butikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som skuffer meg nesten mest ved siden av poengtap er at hoff filmet seg til frispark og gult kort til rbk-spilleren (har sett tv-bildene) og at ingen har nevnt det i etterkant. Men håper jj tar det internt.

 

synd at noen få kan ødelegge ryktet til $$, men tror ikke det skjer igjen med det første i alle fall

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo selvfølgelig umulig å diskutere med enkelte medlemmer her inne som ikke eier sidesyn. Alle ønsker vel at det skal bli fullsatt, og så lenge SS ikke fyller absolutt hele kortsiden med stående, er det håpløst å ikke fylle de resterende setene. Feltet til SS er jo til og med merket av med merkebånd. Er det fordi at feltet mellom langsiden og merkebåndet SKAL stå tomt? Glimrende butikk.

 

Men er du sikker på at du brukte riktig inngang? Hvis du hadde brukt den andre inngangen på kortsiden hadde du vel kommet til riktig sted da også, uten å ha måttet passere disse "fryktelige" SS-vaktene. Når du ikke skal på Support-feltet burde du vel ikke bruke Support-inngangen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo selvfølgelig umulig å diskutere med enkelte medlemmer her inne som ikke eier sidesyn. Alle ønsker vel at det skal bli fullsatt, og så lenge SS ikke fyller absolutt hele kortsiden med stående, er det håpløst å ikke fylle de resterende setene. Feltet til SS er jo til og med merket av med merkebånd. Er det fordi at feltet mellom langsiden og merkebåndet SKAL stå tomt? Glimrende butikk.

 

Apropos sidesyn... For mange her handler dette om mer enn bare hva som er god butikk.

 

Hvorfor i alle dager merkes feltet opp med blå bånd da??

 

Uansett er vel dette en sak som dere burde ta med Billettservice..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo selvfølgelig umulig å diskutere med enkelte medlemmer her inne som ikke eier sidesyn. Alle ønsker vel at det skal bli fullsatt, og så lenge SS ikke fyller absolutt hele kortsiden med stående, er det håpløst å ikke fylle de resterende setene. Feltet til SS er jo til og med merket av med merkebånd. Er det fordi at feltet mellom langsiden og merkebåndet SKAL stå tomt? Glimrende butikk.

 

Men er du sikker på at du brukte riktig inngang? Hvis du hadde brukt den andre inngangen på kortsiden hadde du vel kommet til riktig sted da også, uten å ha måttet passere disse "fryktelige" SS-vaktene. Når du ikke skal på Support-feltet burde du vel ikke bruke Support-inngangen...

 

Jeg gikk inn der det sto på billetten at jeg skuille inn..

 

Samme det.. Har vært på langsiden alle kampene i år og kommer til å fortsette med det. Kunne egentlig ikke dra på kamp i dag, men det ordnet seg til slutt, så da ble det de billettene som var tilgjengelig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo selvfølgelig umulig å diskutere med enkelte medlemmer her inne som ikke eier sidesyn. Alle ønsker vel at det skal bli fullsatt, og så lenge SS ikke fyller absolutt hele kortsiden med stående, er det håpløst å ikke fylle de resterende setene. Feltet til SS er jo til og med merket av med merkebånd. Er det fordi at feltet mellom langsiden og merkebåndet SKAL stå tomt? Glimrende butikk.

 

Apropos sidesyn... For mange her handler dette om mer enn bare hva som er god butikk.

 

Hvorfor i alle dager merkes feltet opp med blå bånd da??

 

Uansett er vel dette en sak som dere burde ta med Billettservice..

Og det skal vi. Det var ikke jeg som tok det opp i denne tråden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som skuffer meg nesten mest ved siden av poengtap er at hoff filmet seg til frispark og gult kort til rbk-spilleren (har sett tv-bildene) og at ingen har nevnt det i etterkant. Men håper jj tar det internt.

 

Reagerte på den selv, og lurte et øyeblikk på hvilken av spillerne som skulle få det gule.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gutten er 14-15 år gammel, hadde han visst at konsekvensene ble at han kom til å bli hengt ut på TV og alle fotballforumer i Norge hadde han aldri gjort det.

 

Gutten er 17 år gammel.

 

Det forklarer jo hvorfor han ikke kastet kreditt-kortet sitt på Jarstein i steden for cash.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørt utenfor stadion i går av en Rosenborg fan:

Fy faen å mange vi var. Vi var sikkert like mange som dem..

:blink:

 

 

Finnes det en gruppe med supportere som er mer arrogante og selvgode enn Rosenborg sine? Har enda til gode å møte en som fremstår som hyggelig og reflektert.

 

Anywhoo, bittert å tape denne kampen. Vi burde ha tatt en tidlig ledelse i går. Istedet får vi en i mot grunnet passivitet i forsvar. Jeg synes generelt vi rygget altfor lenge før vi satte presset. De fikk jo flere ganger legge inn eller skyte fra 18-19 meter nesten helt uten press. Skammelig og at Jarstein får trekke ut tiden fra det noen og tyvende minutt uten at det får konsekvenser for han i det hele tatt. Latterlig dømming.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka overraskende negative i dag. Er det trøndere i sportsredaksjonen? :blink:

Må nesten legge inn et forsvar her. Journalisten til Budstikka er nemlig medlem av Stabæk Support så å kalle ham trønder blir vel ganske så feil. ...

OK, så da var det et uttrykk for øyeblikkets frustrasjon? :blink:

Overskriften blir forandret kontinuerlig under kampen , så kommentaren om at vi ble rundspilt var berettiget der og da ettersom Rosenborg hadde flere enorme muligheter på rad. Trond Olsen x 2 blant annet og i tillegg fikk vi ikke til noen ting offensivt, stresset fælt og spilte bort ballen og skapte farlige situasjoner.

Ser at dette også diskutere i en annen tråd, ser at artikkelen også har endret seg noe. Jeg er enig i at vi en periode ble rundspilt, men gitt det tidspunktet jeg leste den kunne man få inntrykk av at RBK var best gjennom hele kampen, hvilket de ikke var. RBK spilte vel det de i sin tid raste mot Molde for, nemlig rævvafotball. Men de gjorde det med stil, gjorde det de skulle og hevet spillet i 2. omgang. At de vinner fortjent er forsåvidt greit nok, men i en artikkel ville jeg i hvertfall ha tatt med at Stabæk var best i banespill, produserte flest sjanser og burde ha ledet etter 1. omg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Annan er blitt en jævla kødd.

Annan har ALLTID vært en jævla kødd. Kødden spilte på laget vårt en periode fordi Henning var skadet. Når Henning kom tilbake ble vi kvitt denne jævelen som dog var en av våre beste spillere.

Usportslig har han alltid vært.

Du trenger ikke være sympatisk selv om du er god i fotball. Det finnes det utrolig mange eksempler på

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MYNTKASTING

Nå håper jeg alle har fått tømt seg.

Styret følger selvfølgelig opp saken, men jeg tror ikke vi skal si for mye underveis her.

 

Når det er sagt vil jeg bare påpeke at jeg så mange mynter som fløy i luften, fra forskjellige steder.

Stakkeran som ble fanget opp på TV har kanskje fått dosen sin da han bare er en av flere myntkastere.

 

Ellers vil jeg si at vi skjelden har vært dårligere til å synge.

Det var så dårlig at vår forsanger skulle lære oss en ny sang. Han sa den er slik: "......." han var helt stille og sa etterpå. "Den er vi jævlig bra på i dag".

Enig. Neste kamp må fokus være å støtte gutta, ikke bruke energi på annet tull. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MYNTKASTING

Nå håper jeg alle har fått tømt seg.

Styret følger selvfølgelig opp saken, men jeg tror ikke vi skal si for mye underveis her.

 

Når det er sagt vil jeg bare påpeke at jeg så mange mynter som fløy i luften, fra forskjellige steder.

Stakkeran som ble fanget opp på TV har kanskje fått dosen sin da han bare er en av flere myntkastere.

 

Ellers vil jeg si at vi skjelden har vært dårligere til å synge.

Det var så dårlig at vår forsanger skulle lære oss en ny sang. Han sa den er slik: "......." han var helt stille og sa etterpå. "Den er vi jævlig bra på i dag".

Enig. Neste kamp må fokus være å støtte gutta, ikke bruke energi på annet tull. :angry:

 

 

Vi har sjeldent vært så stille som igår nei.. MEN forsangerne kan jo tilpasse synginga litt etter ossen og hvor lenge folk holder ut med å synge? Jeg mener etter erfaring burde man jo skjønne at $$ ikke er landets beste supportere. Når vi holder på med en sang i kanskje 2-3 minutter (eller mer) så går man fort lei! Dette var første gang jeg merka dette problemet. $$ har noen fantastiske mennesker som synger drit høyt osv også har vi noen som holder for det meste kjeft istede for å få de som synger HØYT og BRA til å miste stemmen etter en halvomgang så kan vi synge en sang (!) 1 GANG (!) også holde litt kjeft.. Er ikke helt sikkert folk er enige med meg i dette men det er hvertfall mitt synspunkt. Happy voteing evryone!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at dette også diskutere i en annen tråd, ser at artikkelen også har endret seg noe. Jeg er enig i at vi en periode ble rundspilt, men gitt det tidspunktet jeg leste den kunne man få inntrykk av at RBK var best gjennom hele kampen, hvilket de ikke var. RBK spilte vel det de i sin tid raste mot Molde for, nemlig rævvafotball. Men de gjorde det med stil, gjorde det de skulle og hevet spillet i 2. omgang. At de vinner fortjent er forsåvidt greit nok, men i en artikkel ville jeg i hvertfall ha tatt med at Stabæk var best i banespill, produserte flest sjanser og burde ha ledet etter 1. omg.

 

Og at Stabæk hadde spillet og sjansene i første omgang står vel også godt synlig i artikkelen.

 

Back to case: At Annan er hissig har vi visst lenge. Minner om epsioden mot Steinar Pedersen i fjor og alt bråket han fikk etter Afrika-Vm etter en epsiode der like før det.

 

Ellers tenker jeg Jonas M har fått en del av unnasluntrerne på video når han fløy rundt med kameraet sitt og dermed dokumenterer at visse deler av feltet brukes mest til å diskutere andre ting en den pågående kampen.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rundt der jeg stod igår, litt til høyre for midten av feltet, var det utrolig dårlig stemning så og si hele kampen. Folk stod og snakket istedet for å synge, klaget over at man flagget, klaget over at man ikke så pga to-stangs og sang ikke for spillere som de mente ikke fortjente det. Tror kanskje man hadde vært best tjent med å lage en "lokomotiv" del av feltet, hvor de som virkelig ville synge hele kampen og av full hals kunne stå, så kunne de andre henge seg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror kanskje man hadde vært best tjent med å lage en "lokomotiv" del av feltet, hvor de som virkelig ville synge hele kampen og av full hals kunne stå, så kunne de andre henge seg på.

 

Personlig stiller jeg meg nærmest mulig forsanger, der er det alltid bra liv. Kunne jo prøvd å sentrere de som vil lage liv rundt han?

Endret av kihl
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror kanskje man hadde vært best tjent med å lage en "lokomotiv" del av feltet, hvor de som virkelig ville synge hele kampen og av full hals kunne stå, så kunne de andre henge seg på.

 

Personlig stiller jeg meg nærmest mulig forsanger, der er det alltid bra liv.

 

Pleier å gjøre det sammen, men på så store kamper, så kommer det mange fler enn det som er normalt. Da blir man tvunget ut på sidene hvor det er dårligere stemning. Blir provosert når man skal prøve å stå nærmest mulig midten hvor det er best stemning, for så å ikke bidra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Annan er blitt en jævla kødd.

Annan har ALLTID vært en jævla kødd. Kødden spilte på laget vårt en periode fordi Henning var skadet. Når Henning kom tilbake ble vi kvitt denne jævelen som dog var en av våre beste spillere.

Usportslig har han alltid vært.

Du trenger ikke være sympatisk selv om du er god i fotball. Det finnes det utrolig mange eksempler på

Sant det. Men det ble plutselig veldig tydelig.

Og det skal nevnes at vi skulle hatt et klart frispark foer 2-0 maalet.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...