Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


ÆÆ.. liten personelig krise her.... kampen begynner klokken 8 sant? etter kamp start er det mulig og komme inn etter start?

 

 

Ikke regn med at vi som er vakter står utenfor når kampen spilles. Men det er vel kanskje noen frivillige i nærheten av døra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ÆÆ.. liten personelig krise her.... kampen begynner klokken 8 sant? etter kamp start er det mulig og komme inn etter start?

Jeg kom sent da jeg ventet på en buss som ikke kom, og måtte sykle til kamp forrige gang, mot Enga. Syklet som ett helvete og kom fram 10 min etter kampstart, og da gikk det greit å komme seg inn. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra video, veldig bra poeng, fantastisk sannhet:

 

Etter at $$ flytta til kortsiden har vi 21-3 og 7 strake seire mot tippeligamotstand.

 

Før flyttingen hadde vi 13-9 og kun 2 seire på seks kamper, deriblant 4 på rad uten seier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir utrolig moro! Skal ha med 12-14 stk 7-åringer som del av bursdagsfeiring/opplegg på TA, takket være snille besteforeldre. Er veldig spent på det opplegget. Jeg vet barna gleder seg vilt, så det blir nok gøy for dem (skal sitte med Jr support). Jeg tror på Stabæk seier og har instruert barna til å lage mye liv for Stabæk! Jeg jobber med å overtale div. foreldre til å kjøpe seg billett (og selvfølgelig sesongkort til neste sesong)...hehe. Har spurt om poden kan få være maskot, så om det går i orden ber jeg pent om at det klappes/bråkes for 7 år gamle Benjamin. ^_^

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...