Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


idiot.JPG

 

 

Idioten er vel snart kjendis uansett.

Gi ham boten og sperr ham ute minst 2010 sesongen. Regner med at det var flere tullinger som kasta - samme straff til dem om vi klarer å identifisere dem. Håper alle som ser noe sånn framover gjør det de kan for å stoppe dem, og kaste dem ut sammen med vaktene etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vi var alt for lite effektive foran mål i dag, hadde nannskog scoret tidlig i kampen der tror jeg det kunne gitt et helt annet kampbilde..

Men fremover syntes jeg vi burde synge "hoppesanger" oftere enn de sangene med ensformig melodi og tekst, det blir kjedelig i lengden og sangene ebber ut.

Og over til myntkasteren, så har vi jo video av at han kaster mynter så er jo ingen grunn til å drive den heksejakten for å få han tatt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bildet

 

 

Idioten er vel snart kjendis uansett.

 

For all del, greit at han blir tatt. Men å legge ut bilder på et åpentforum, samt starte en heksejakt er jo totalt unødvendig. La han bli straffet internt og la det bli med det..

 

Er du broren hans? Bilde er forøvrig allerede linket til andre åpne forum også. Nei, ikke jeg som har lagt det ut.

noen som har direkte bevis på at han faktisk kaster den berømte mynten, eller går folk ut mot han fordi de mente bare han kasta? siden bilde bare viser at han er en mulig kaster,rimelig tynnt spørru meg. hvem som helst kan ha kastet denne mynnten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka overraskende negative i dag. Er det trøndere i sportsredaksjonen? :blink:

...

Stemmer jo dette, da.

Det var da veldig svart/hvite briller du har hatt på deg i dag. :blink: Da må jeg si at Aftenposten/Adressa/m.fl refererte et mer korrekt bilde:

Etter en begredelig 1. omgang tok RBK seg kraftig sammen etter pause, og kunne punktert før innbytter Torstein Aase reduserte ni minutter før slutt.

...

Da spilte det mindre rolle at RBK ble delvis rundspilt i 1. omgang på kunstgresset, noe også alle i RBK-leiren innrømmet. I 2. omgang ble det bedre, og til slutt var poengene sikret.

 

Men for all del, jeg er ikke uenig i at det var en grei seier til RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Idioten er vel snart kjendis uansett.

Gi ham boten og sperr ham ute minst 2010 sesongen. Regner med at det var flere tullinger som kasta - samme straff til dem om vi klarer å identifisere dem. Håper alle som ser noe sånn framover gjør det de kan for å stoppe dem, og kaste dem ut sammen med vaktene etterpå.

 

 

JA, la oss gjøre det... du ser at han er relativt ung, å gi han en bot vil være mer enn nok..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka overraskende negative i dag. Er det trøndere i sportsredaksjonen? :blink:

...

Stemmer jo dette, da.

Det var da veldig svart/hvite briller du har hatt på deg i dag. :blink: Da må jeg si at Aftenposten/Adressa/m.fl refererte et mer korrekt bilde:

Etter en begredelig 1. omgang tok RBK seg kraftig sammen etter pause, og kunne punktert før innbytter Torstein Aase reduserte ni minutter før slutt.

...

Da spilte det mindre rolle at RBK ble delvis rundspilt i 1. omgang på kunstgresset, noe også alle i RBK-leiren innrømmet. I 2. omgang ble det bedre, og til slutt var poengene sikret.

 

Men for all del, jeg er ikke uenig i at det var en grei seier til RBK.

 

Må nesten legge inn et forsvar her. Journalisten til Budstikka er nemlig medlem av Stabæk Support så å kalle ham trønder blir vel ganske så feil. Saken er vel den at vi faktisk ble overkjørt, om ikke i første omgang, så i andre. Midtbanene vår ble hengende langt etter, vi stresset og ble naive bakover i jakten på reduseringene og på det værste kunne vel fort RBK gått opp til både 3 og 4-0. Takker spesielt Jon og Thomas for at så ikke skjedde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dropp det der Petter, han blir straffet og tar konsekvensene. Og det var mange fler som kastet, men personvern er noe man verdsetter.

I grunn enig. Ikke la dette gå over stokk og stein. Hvis det var mange som kastet ting (og tang?), er det tullete å henge en kar som ble filmet. Uansett så var det noe dritt at dette skjedde, og jeg håper at alle involverte får en reaksjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du ser filmen som bildet er printet fra så ser du rimelig greit at han kaster først, for så å grave etter flere mynter i lommeboka...

 

Sorry, men denne ble kastet når så godt som alle kasta.

Så godt som alle? Er du tjukk i hue? Var kanskje maks 4-5 som kastet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som nevnt over er det ikke det sureste å tape for rbk i 09, men føler at dette tapet lett kunne ha vært unngått... hva skjer med å falle inn i eget mål defensivt, må jo være mulig å stå opp, støte litt tidligere... så alt for mange ganger at rbkspillerne står en meter unna enhver form for markering når de mottar ballen.. Hva daniel angår så får han lære seg å holde kjeft og løpe litt, greit man er profil og sånn, men må være mulig å bidra litt. Vegar fortsetter dog å imponere, spiller med like mye rutine som roar strand..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

 

 

d(-_-)b

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis dere ikke vet navnet hans allerede, hvem skal jeg sende PM med navnet hans til for å få han utestengt fra SS?

 

Dropp det der Petter, han blir straffet og tar konsekvensene. Og det var mange fler som kastet, men personvern er noe man verdsetter.

det kan du bare drite i her inne,hvis du er gira på personvern bli medlem av en kirkelig gruppe.

her legger de ut allt fra fullt navn til bosteds adr. så du er på feil forum

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

 

du får kose deg, du blir sikkert savnet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du ser filmen som bildet er printet fra så ser du rimelig greit at han kaster først, for så å grave etter flere mynter i lommeboka...

 

Sorry, men denne ble kastet når så godt som alle kasta.

Så godt som alle? Er du tjukk i hue? Var kanskje maks 4-5 som kastet.

 

Ja, det var få som kastet mynter.. Men tenker på snus, og div annet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

Hmmm. Jeg har vel stått på $$ i nesten alle kamper i år (bortsett fra i dag). Og jeg kjenner meg ikke helt igjen i det du opplever. Det høres ut som at familietribunen er plassen for deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

 

hvis du hadde fulgt litt med ville du sett at supports vakter grep inn og stoppet dette. Mulig det gikk litt for lang tid for deg før de gjorde det, men de kan faktisk ikke være overalt på feltet samtidig, og det tar litt tid å forflytte seg...

Endret av svensken
skrivefeil...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

Du har rett og slett ikke peiling på hva du snakker om!!!! For det første: Hvordan i helvete mener du vaktene skulle kunnet stoppe kastingen?? For det andre: Du har heller ikke peiling på hvordan disse "såkalte" Support-vaktene reagerte.

 

Ta deg et par hundre boller a!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


idiot.JPG

Idioten er vel snart kjendis uansett.

Gi ham boten og sperr ham ute minst 2010 sesongen. Regner med at det var flere tullinger som kasta - samme straff til dem om vi klarer å identifisere dem. Håper alle som ser noe sånn framover gjør det de kan for å stoppe dem, og kaste dem ut sammen med vaktene etterpå.

 

 

JA, la oss gjøre det... du ser at han er relativt ung, å gi han en bot vil være mer enn nok..

Og alder skal unnskylde alt? Dette handler ikke bare om ham, men også hvordan vi framstår utad. Vi har hatt det veldig bra nå med lite kontroll ved inngangen og et godt forholdt til vaktene - da må vi også vise oss voksne nok til å oppføre oss. I tillegg kan dette ha kostet oss ett poeng, selv om sannsynligheten for det ikke er alt for stor.

 

Etter som jeg skjønner vet vi hvem denne idioten er, så da handler det om å ta resten også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JA, la oss gjøre det... du ser at han er relativt ung, å gi han en bot vil være mer enn nok..

 

Relativt ung, kanskje. Likevel gammel nok til å forstå at det der ikke fører noe som helst godt med seg. Det kokte godt i topplokket på meg også pga. Jarstein, men jeg hadde vett nok (og heller ingen kastearm) til å la være å kaste ting på ham.

 

Her må vi bare sette standarden med en gang syns jeg. Klipp sesongkortet hans for 2009 i to, nekt ham sesongkort for 2010, og server ham boten NFF kommer med.

 

Greit at vi er få som vi er, med grauthuer som det der er ingen tjent med. Få ham vekk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du skal være glad for at jeg ikke er voldelig av meg din jævla taper som kastet mynten. Da hadde jeg smelt deg rett ned!!

 

Du kan jo glede deg til å få tilsendt en saftig bot..

 

Fy faen slikt skal ikke SS belemres med!

hva faen, har vært på værre kamper hvor sentrale ss medlemmer kastet gjenstander mot banen da har du ikke vert like tøff i kjeften så hvorfor er du det nå ;)

 

Hvis leser hva jeg skriver, så sier jeg at jeg IKKE er voldelig. Hvordan det kan tolkes som tøff i kjeften skjønner ikke jeg.

 

At du i tillegg klarer å hylle idioten sier jo det meste om hva som beveger seg mellom øra dine av og til..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Idioten er vel snart kjendis uansett.

Gi ham boten og sperr ham ute minst 2010 sesongen. Regner med at det var flere tullinger som kasta - samme straff til dem om vi klarer å identifisere dem. Håper alle som ser noe sånn framover gjør det de kan for å stoppe dem, og kaste dem ut sammen med vaktene etterpå.

 

 

JA, la oss gjøre det... du ser at han er relativt ung, å gi han en bot vil være mer enn nok..

Og alder skal unnskylde alt? Dette handler ikke bare om ham, men også hvordan vi framstår utad. Vi har hatt det veldig bra nå med lite kontroll ved inngangen og et godt forholdt til vaktene - da må vi også vise oss voksne nok til å oppføre oss. I tillegg kan dette ha kostet oss ett poeng, selv om sannsynligheten for det ikke er alt for stor.

 

Etter som jeg skjønner vet vi hvem denne idioten er, så da handler det om å ta resten også.

 

Nei alder skal ikke unnskylde alt, men er en grunn til at vi har forskjellige strafferegler for folk i forskjellige aldre.. Kan garantere deg at en bot på 5000 svir rimelig hardt for en person som er omkring 17år (uten å vite hvor gammel han er)

Man er ikke særlig tøff i trynet når man kommer med regningen til foreldrene sine..

Men jeg er enig i at han burde utestenges ut året, men den uthengingen som foregår nå er bare latterlig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes egentlig bare det er synd man ikke traff jeg, og teit at han sladret til dommeren...

Deg om det, jeg synes man burde holde seg for god for slik, men stoler på at styret og klubben ordner opp på en riktig måte. 

 

Det er alikevel trist at en som angivelig elsker Stabæk, trolig påfører klubben en bot. 

 

Like tragisk er jo at Stabæk trøkket på for utlikning, og VI trenger ikke å gjøre jobben enklere for Jarstein. Hadde ikke noen på SS feltet kastet mynter el. inn mot jarstein måtte han ha drøyet selv, dommeren hadde ikke stanset kampen, og RBK hadde ikke fått tid til å områ seg. RBK dro absolutt fordel av det som skjedde. Dommeren la til kanskje halvparten av den tiden som gikk tapt på dette tullet. Og selv om kampleder ikke imponerte, hadde han kanskje lagt til tid for drøyingen til RBK.

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka overraskende negative i dag. Er det trøndere i sportsredaksjonen? :blink:

Må nesten legge inn et forsvar her. Journalisten til Budstikka er nemlig medlem av Stabæk Support så å kalle ham trønder blir vel ganske så feil. ...

OK, så da var det et uttrykk for øyeblikkets frustrasjon? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...