Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

 

Haha! Dagens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei alder skal ikke unnskylde alt, men er en grunn til at vi har forskjellige strafferegler for folk i forskjellige aldre.. Kan garantere deg at en bot på 5000 svir rimelig hardt for en person som er omkring 17år (uten å vite hvor gammel han er)

Man er ikke særlig tøff i trynet når man kommer med regningen til foreldrene sine..

Men jeg er enig i at han burde utestenges ut året, men den uthengingen som foregår nå er bare latterlig..

Det kommer an på hva slags foreldre han har, og hvor mye penger han/de har. 3 kamper for å sette både $$ og Stabæk i vanry er ikke mye. Skikkelig uthenging her vil kanskje skremme andre fra å gjøre noe lignende? Tror uansett det har begrenset å si når han allerede er casta flere ganger på riksdekkende TV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


slapp av folkens vi ga han bare mer i seiers bonus, stor hyllest til han som kasta!!!!

 

Hold kjeft a. At du er hans største fan konkluderer vel hvor idiotisk det var.

 

Vi har navn på blokka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere som forsvarer denne idioten, hva faen tenker dere?? Kanskje ikke helt noedvendig aa legge ut bilde, men til hdaniels forsvar synes jeg det er mer forstaaelig enn aa kaste mynter paa en motspiller uansett alder.

 

Hvis man er 12 og oppover forventes det at en normal person skjoenner at det er galt aa kaste mynter paa en motspiller. Hvis man i tillegg er interessert i fotball og Stabaek skjoenner man at klubben kommer i troebbel grunnet dette.

 

Naar du er saa heldig aa bli filmet er det saa jaevlig mye bedre enn at dette blir troebbel for klubben...

 

Tilbake til kampen synes jeg vi gjoer en bra innsats og tapte med stil. I dag er Daniel mer paa hugget og da kommer ogsaa maalene etterhvert. I dag synes jeg han var der han skulle vaere, nemlig en trussel mot bakrommet. RBK scorer etter det et ufortjent maal og legger seg i en 6-3-1 formasjon resten av omgangen.

 

Gratulerer Torstein og takk TV2 som har gjort at vi forhaapentligvis slipper unoedvendige utgifter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


slapp av folkens vi ga han bare mer i seiers bonus, stor hyllest til han som kasta!!!!

 

Hold kjeft a. At du er hans største fan konkluderer vel hvor idiotisk det var.

 

Vi har navn på blokka.

Flere, eller bare han som alle vet om? Er mildt sagt ikke vanskelig å ta ham, men håper inderlig at vi får tatt resten også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå tror jeg alle kan ha godt av å roe seg litt. Det haglet ikke mynter, det lå to ute på banen etter kampen. Det vil bli reaksjoner, men de skal være formelle og ikke i form av lynsjing.

 

Noe annet en laaaaaang utestengelse av idiotene er pinlig. Snakk om å ødelegge for klubben og supporternes frihet.

 

Og regner også med at mor strammer inn på ukepengene når hun ser hva de går til. Denne uken blir det støvsuging og rydding ut av oppvaskmaskinen uten lønn for strevet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei alder skal ikke unnskylde alt, men er en grunn til at vi har forskjellige strafferegler for folk i forskjellige aldre.. Kan garantere deg at en bot på 5000 svir rimelig hardt for en person som er omkring 17år (uten å vite hvor gammel han er)

Man er ikke særlig tøff i trynet når man kommer med regningen til foreldrene sine..

Men jeg er enig i at han burde utestenges ut året, men den uthengingen som foregår nå er bare latterlig..

Det kommer an på hva slags foreldre han har, og hvor mye penger han/de har. 3 kamper for å sette både $$ og Stabæk i vanry er ikke mye. Skikkelig uthenging her vil kanskje skremme andre fra å gjøre noe lignende? Tror uansett det har begrenset å si når han allerede er casta flere ganger på riksdekkende TV.

 

Hvis ikke du roer deg ned nå er jeg nesten nødt til å knekke tastaturet ditt!

Nei men er uansett ikke min avgjørelse hva som vil skje, jeg har nå sagt min mening!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av det jeg så av denne kasteren på TV så så jeg bare at han kastet en gang, men det kan jo hende at han har kastet flere. Ellers er det vel flere kameraer på oss, så det er mulig å få tatt alle som kastet. En person, mulig snuskasteren, ble jo også sendt ut. Stod en rett forran meg som spyta langt inn på banen en del tidligere i omgangen, uanset en oppførsel som ikke gjør at man blir mere stolt over å være Stabæk supporter. Regner ellers med at styret i $$, samarbeid med SF klarer å få gitt de skyldige en passende reaksjon.

 

Trist men nødvendig :angry: :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

 

Haha! Dagens.

 

 

Til neste kamp vil alle få utdelt sånne heldekkende overaller de bruker i billakkering, mens vi konfiskerer alt dere har med og på dere. Faktisk vil vi klippe håret deres og be dere bæsje på en bøtte også. Å undergrave de frivillige vaktene som er på feltet for at vi skal slippe G4S er totalt neandertalersk, millacalla. Oppførselen VÅR, usmakelig? Du kan spare deg familietribunen. Spar deg hele Stabæk for min skyld.

 

 

Bjornh, vi har flere navn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi fortjente mer enn tap i dag. Vi var klart best i banespill og hadde klart flest sjanser. Kjipt at vi brenner så mange sjanser, og vi burde jo ledet til pause.

 

Merkelig opplevelse med en dommer som omtrent ikke blåse i fløyta i hele første omgang. Ikke så oppstykket spill. Egentlig ganske allright.

 

Kasterne på tribunen er jo såklart bare tapere. Det er vel nesten straff nok i seg selv å måtte gå rundt med en så lite utviklet fornuft. La dem betale bota, og be dem pent vente til neste sesong med å komme tilbake. De skjønner nok dette selv også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er ikke i tvil om at styret og SF klarer å håndtere dette, Men vi andre må få lov til å lufte frustrasjonene våres også. Jeg har allerede fått meldinger fra 5 personer som forteller meg at vi er "silkepøpler", "søplesupportere", osv. Og ja, jeg synes det er for jævlig at vi skal få sånt slengt etter oss. Jeg blir frustrert og grinete og det er ikke morsomt...

 

Måtte drittungene få tredobbel straff, bot fra nff, utestengelse fra $$ og skikkelig kjeft av foreldrene! :ph34r:

 

(Sånn - nå kjentes alt mye bedre! :) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av det jeg så av denne kasteren på TV så så jeg bare at han kastet en gang, men det kan jo hende at han har kastet flere. Ellers er det vel flere kameraer på oss, så det er mulig å få tatt alle som kastet. En person, mulig snuskasteren, ble jo også sendt ut. Stod en rett forran meg som spyta langt inn på banen en del tidligere i omgangen, uanset en oppførsel som ikke gjør at man blir mere stolt over å være Stabæk supporter. Regner ellers med at styret i $, samarbeid med SF klarer å få gitt de skyldige en passende reaksjon.

 

Trist men nødvendig :angry: :(

De viste at han kastet opp til mange ganger på Nachpielet i FotballXtra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei alder skal ikke unnskylde alt, men er en grunn til at vi har forskjellige strafferegler for folk i forskjellige aldre.. Kan garantere deg at en bot på 5000 svir rimelig hardt for en person som er omkring 17år (uten å vite hvor gammel han er)

Man er ikke særlig tøff i trynet når man kommer med regningen til foreldrene sine..

Men jeg er enig i at han burde utestenges ut året, men den uthengingen som foregår nå er bare latterlig..

Enig og enig. Det virker som om det koker litt for mye i toppen på folk som selv bemerker dette ved andres oppførsel. Uthenging fører ingen vei, og påstander om at boten fra NFF videresendes til personen, scorer heller ikke fult hos meg. For å gi et dårlig eksempel så får ikke én person straffen for tre drap som har blitt begått av tre personer, fordi han er den eneste som kan identifiseres. Mye ble kastet, og garantert fra flere personer, dessuten var det en boks med Skruf- stärk som åpnet ballet.

Selvsagt burde personene bak dette straffes, for dette er virkelig en besyndelse overfor Stabæk Fotball og $$, men ikke fall ned på samme nivå ved å handle/si dumme ting grunnet oversinne.

Edit: Må legge til at det var hell i uhellet siden Jarstein ikke ble trefft(sitert hovedpersonen).

 

Ellers var det en meget frustrerende kamp, med lav effektivitet(noe som ikke er 100% fremmed) og litt uflaks(sånn er det alltid mot lag i medgang). Jeg mener at vi gjennomførte en meget god kamp med unntak av noen få sporadiske situasjoner defensivt og selvsagt avslutningene. Både 1 og 3 poeng kunne i høyeste grad ha blitt forsvart ved det spillet vi viste, mener nå jeg. Ellers var det noe smådøvt over det meste av $$ idag..

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan han ikke bare få boten og utestengelse ut året?

Gutten er 14-15 år gammel, hadde han visst at konsekvensene ble at han kom til å bli hengt ut på TV og alle fotballforumer i Norge hadde han aldri gjort det.

 

Jeg sier ikke det er akseptabelt, men nå er det skikkelig lynsje-stemning her inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes synd på myntkasteren som ble hengt ut på TV2 idag. Det er straff nok. Utestengelse blir dobbel straff i mine øyne.

 

Selv er jeg jævlig glad for at jeg stod en halv meter utenfor tv-bildet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka overraskende negative i dag. Er det trøndere i sportsredaksjonen? :blink:

Må nesten legge inn et forsvar her. Journalisten til Budstikka er nemlig medlem av Stabæk Support så å kalle ham trønder blir vel ganske så feil. ...

OK, så da var det et uttrykk for øyeblikkets frustrasjon? :blink:

 

 

Overskriften blir forandret kontinuerlig under kampen , så kommentaren om at vi ble rundspilt var berettiget der og da ettersom Rosenborg hadde flere enorme muligheter på rad. Trond Olsen x 2 blant annet og i tillegg fikk vi ikke til noen ting offensivt, stresset fælt og spilte bort ballen og skapte farlige situasjoner.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forstålig at man i "kampens hete" kaster noe i på banen i frustrasjon, men ikke dermed sagt at det er akseptabelt.

Det var forøvrig en boks Skruf med lilla label (godt syn).. Bedre å pådra seg bøter for pyro hvis man først skal bøtelegges. Kampen.. glemt allerede. Alle mann (og kvinnfolk) til Skien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppførselen til "supporterne" her er flauere enn å tape kampen!

Trodde vi var bedre enn det her! De såkalte vaktene i Support burde ha plukket opp, og stanset dette. De er en vits! Og oppførselen er usmakelig. Og dette er desverre ikke den første gangen i år, heller!!!

 

Har hatt det gøy med de hoppende blaa, men dette ga meg det siste dyttet. Det blir billetter på Familietribunen neste år.

 

Du er en jævla vits du også, så like greit å bli kvitt deg. Kos deg på familietribunen, og ikke stress med å komme tilbake. Idiot

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forstålig at man i "kampens hete" kaster noe i på banen i frustrasjon, men ikke dermed sagt at det er akseptabelt.

Det var forøvrig en boks Skruf med lilla label (godt syn).. Bedre å pådra seg bøter for pyro hvis man først skal bøtelegges. Kampen.. glemt allerede. Alle mann (og kvinnfolk) til Skien!

 

 

Det var én tom boks med løs rød skruf, og en tom Röda Lacket med fargesprakende dekor :) God syn. I tillegg plukket vi opp utallige snusklumper. Jeg sjekket ikke smaken på disse.

 

Øyeblikkets frustrasjon virker ikke veldig tilstede hos ham som graver etter mynter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var forøvrig en boks Skruf med lilla label (godt syn)..

Lilla altså? Uten å være en stor snuskjenner så vet jeg at stärk er rød, altså må jeg ha tatt feil.

Da fikk vi omsider løst kveldens viktigste knute :) , men karieren som pilot blir nå lagt på is <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var én tom boks med løs rød skruf, og en tom Röda Lacket med fargesprakende dekor :) God syn. I tillegg plukket vi opp utallige snusklumper. Jeg sjekket ikke smaken på disse.

Den var rød! Herlig, da er kvelden reddet, det samme er karieren som pilot.

Må si at jeg er sterkt skuffet over uprofesjonaliteten ved bevisinnsamleren i dette tilfellet. Dere noterte vell heller ikke teksturen på posene... Makan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kveld!

 

For det første fikk jeg en lite hyggelig mottakelse i billettkontrollen til SS av en av disse damene som sto der. Var å kjøpte billetter på TA i 5 tiden, og endte opp med billetter på kortsiden da dette var det eneste stedet som var ledig med mindre jeg ville betale 450,-(!!!!!!!!!!!!!) på felt L. Dro med 2 nøytrale kamerater som ikke var keen på å stå med SS, så da hun i billettkontrollen spurte om vi skulle stå eller sitte, og vi svarte sitte, trykket vi tydeligvis på "sinna-bryteren". Vi hadde uansett tenkt til å trekke så langt til siden som mulig, da hele kortsiden uansett ikke er fylt opp av stående og syngende mens dama i billettkontrollen helst så at vi dro hjem igjen. At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

 

Så over til kampen.. Hvem har stjålet brodden til Nannskog? Større sjanse enn han fikk etter 3 min får man ikke. Så spiller han kompispasning til Jarstein i steden for å skyte..

 

At RBK med det spillet der fortsatt er ubeseiret i årets tippeliga er skremmende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At jeg også måtte oppgi navn i billettkontrollen for at jeg skulle sjekkes opp mot SS-registeret fatter jeg heller ikke. Jeg var bare i luka og handlet billetter der det var ledig, uten å si at jeg var medlem i SS!

Det kan forsvares. Ingen "ikke-medlemmer" av SS skal inn på feltet vårt. Sånn er det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...