Gå til innhold

Tribuneliv: Odd Grenland-Stabæk


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Dette har vært foreslått før. Noe ala kfl.no med en stemningstråd og en kamptråd.

 

Angående billetter. Selges disse i døren?

 

Regner med de selger ved stadion også ja, men for min del kjøper jeg i butikken først.

 

Tribunen på Skagerak gir god akustikk og vi har gode muligheter for å synge bra her. Det er bortekampene vi skal gjøre det på i år, virker det som...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig å kjøpe billetter i døra ?

 

Det finner du ut hvis du orker å lese siden du er inne på.

det står ikke svart på hvitt :rolleyes:

 

It never does :) Mange blaa kjøper alltid i døra. Hvis man vil være 100% sikker på om det selges billetter i døra, noe jeg i hele min levealder kun har opplevd at Brann har nektet (de informerte på forhånd at de ikke kom til å gjøre det), kan man ringe klubben.

 

Jeg går alltid utifra at det går an å kjøpe i døra eller billettbod. Noe annet vil være det samme som å drive butikk med låste dører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har noen tall på antall påmeldte til bussen at the moment?

51... dersom folk er så treige som de pleier, kommer det til å bli tre busser, og mange som blir sinna på meg fordi bussene plutselig er fulle når folk ringer lørdag morgen for å melde seg på....

 

for å si det tydelig: MELD DEG PÅ BUSSEN NÅ, IKKE FREDAG KVELD OG LØRDAG MORGEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Apropos "tourtheforce"...fra et nytt medlem... :)

Er den ute av drift?

Sendte inn noen bilder fra turen til Tromsø, men kan ikke se det er oppdatert noen ting fra 2009...

vi har vært litt trege med å oppdatere siden, men kan se hva vi får til fremover :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å dekke behovet til tørste medlemmer åpner Onkel Blaa kl 11:30 på Bekkestua.

Dårlig gjort! Begynner jeg å drikke sååå tidlig er det skummelt å tenke på hvordan kvelden ender...

det er alltid skummelt når du drikker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy fader det var gøy i Skien! En god reprise på lsk matchen. Bortekamper er konge :)

At Brann går på en skikkelig smell gjør egentlig dagen rett og slett komplett.

 

Oddrane er en stakkarslig og kjedelig gjeng. En tromme som ikke brukes for å holde takta, men får å lage mest mulig støy. Hopping begynte de med i 86. min for da scorte de. Flau gruppering!

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tribuneliv: Odd Grenland-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...