Gå til innhold

Kinaputt i Skien


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Vi ønsker at personen som kastet banger på Skagerrak Arena om å melde seg til Styret. Når vi skal avgjøre reaksjoner vil det virke skjerpende om personen har prøvd å gjemme seg.

 

Andre som vet eller har sett noe kan rette sine tips til oss med anonymiteten garantert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tør jeg spørre om hendelsen har blitt anmeldt til nff, eller er notert i kamprapporten? Eller er det bare en intern skjerpning?

 

Meldt til nff. Regn med bot og kanskje også erstatningskrav for gresset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den skyldige er funnet og vi kommer tilbake med reaksjoner.

 

 

Har han/hun meldt seg selv bør det medføre betydelig reduksjon i straffen. I motsatt fall har vedkommende et realt forklaringsproblem ift den utrolige timingen av dette stuntet.

 

Ultras Bananas

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ta bilde av han og send det til tv2!

ja spark han i balla og ta fra han passet og send han til kongo . hva faen er det med folk her inne søpplehoder hele forpulte gjengen

Imponerende...

 

 

Man blir gjerne sint når alle andre enn deg selv kjører i feil fil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ta bilde av han og send det til tv2!

ja spark han i balla og ta fra han passet og send han til kongo . hva faen er det med folk her inne søpplehoder hele forpulte gjengen

Imponerende...

 

 

Man blir gjerne sint når alle andre enn deg selv kjører i feil fil.

hahaha :lol:

 

Forøvrig vil jeg berømme internjustisen i vår organisasjon! Sakene har blitt godt og raskt behandlet, etter hva jeg har fått meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer litt på hva det som ligger i begerpet "ubestemt tid"?

 

At styret trenger et møte for å gå igjennom saken og beramme den. Men at det er verre å kaste en banger én uke etter myntkastinga, er det vel liten tvil om... Så kan man jo trekke inn aspekter som hvorvidt det er en angrende synder eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer litt på hva det som ligger i begerpet "ubestemt tid"?

 

At styret trenger et møte for å gå igjennom saken og beramme den. Men at det er verre å kaste en banger én uke etter myntkastinga, er det vel liten tvil om... Så kan man jo trekke inn aspekter som hvorvidt det er en angrende synder eller ikke.

 

Altså kommer det en beslutning om tid etterhvert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk å spørre vedkommende om hvor man får kjøpt kinaputter!!!

 

Sjæl ass.. Hvor får man tak i dette nå-til-dags?

 

Skal du opp på kinaputthaugen i Bjerkelunden på 17. mai nå Anders? ;)

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk å spørre vedkommende om hvor man får kjøpt kinaputter!!!

 

Sjæl ass.. Hvor får man tak i dette nå-til-dags?

 

Skal du opp på kinaputthaugen i Bjerkelunden på 17. mai nå Anders? ;)

 

Det var tider det, når de eldre kidsa solgte kinaputter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke bare sette strek her?! Er vel faen ikke interessant for noen hvordan/hvem/hvor lenge, eller noe som helst annet som har med dette å gjøre. Ikke noe vits å lage mer sak. Dette tar styret seg av.

 

Hmm, jeg synes det er veldig interessant hvor lenge og hvordan personen blir utestengt, og hvis du ikke bryr deg, ja, da kan du vel bare droppe å lese om det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke bare sette strek her?! Er vel faen ikke interessant for noen hvordan/hvem/hvor lenge, eller noe som helst annet som har med dette å gjøre. Ikke noe vits å lage mer sak. Dette tar styret seg av.

 

Hmm, jeg synes det er veldig interessant hvor lenge og hvordan personen blir utestengt, og hvis du ikke bryr deg, ja, da kan du vel bare droppe å lese om det?

 

Enig. Siden jeg er medlem av SS er jeg interessert i å høre hva slags straff personen får.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke bare sette strek her?! Er vel faen ikke interessant for noen hvordan/hvem/hvor lenge, eller noe som helst annet som har med dette å gjøre. Ikke noe vits å lage mer sak. Dette tar styret seg av.

 

Hmm, jeg synes det er veldig interessant hvor lenge og hvordan personen blir utestengt, og hvis du ikke bryr deg, ja, da kan du vel bare droppe å lese om det?

 

Enig. Siden jeg er medlem av SS er jeg interessert i å høre hva slags straff personen får.

Tror det er mange med samme oppfattelsen. Er greit at styret er valgt, men det blir for dumt å ikke offentligjøre straffer i slike saker som potensielt ødelegger for både klubb og supportere. Hvem det er, er selvfølgelig ikke relevant, men det skal sies at nysjerrigheten er der når man kan være så klovn å gjøre dette etter myntene i TA...

 

Hvis vi nå ikke hadde fått med oss poeng, havnet nede på 5 plass etter noen senere serierunder og ikke fått fair-play pga dette? Da hadde det med en gang blitt litt kjedeligere...

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Straffen blir selvsagt strengere enn for myntkastingen, og i dette tilfellet betyr ubestemt tid at vedkommende må søke om å få bli medlem igjen.  Myntkasterne kan melde seg inn igjen straks vi starter 2010-salget.

 

Styret har ikke fått behandlet denne saken annet enn på telefon og på styreforumet.  Neste styremøte vil legge føringer på hvor lenge minimumstiden blir.  Men det er helt klart at den gjelder ut sesongen, og på alle Stabæk Supports arrangement og tribuner. Og ja - som Posse antyder - vedkommendes samarbeid om å få avsluttet denne saken vil nok påvirke utestengelsen lengde.

 

Det ligger både en del skjerpende og formildende omstendigheter til grunn her, som jeg ikke vil diskutere i det offentlige rom.  For styret er det viktig å ta hensyn til å forebygge lignende hendelser, samtidig som vi ønsker å ta menneskelige hensyn.

 

Derfor får dere ikke noe trafikkbotsvar.  Altså man får ikke vite hva straffen er for en kinaputt eller et bluss i all framtid.  

 

Håper dette var litt oppklarende.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Kinaputt i Skien
×
×
  • Opprett ny...