Gå til innhold

Terminliste - 2010


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Med EL både før og etter er det selvsagt idiotisk, men fullt mulig, å flytte kampen til mandag. Tromsø-Stabæk er dog ikke kampen det lukter mest Zebra av. I såfall må nok begge lag ha en kanonsesong. Det er jo heller ikke gunstig med mandagskamp i Tromsø mandag hvis man har bortekamp i Europacupen torsdag. Man rekker for eksempel ikke hjem med rutefly mandag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med EL både før og etter er det selvsagt idiotisk, men fullt mulig, å flytte kampen til mandag. Tromsø-Stabæk er dog ikke kampen det lukter mest Zebra av. I såfall må nok begge lag ha en kanonsesong. Det er jo heller ikke gunstig med mandagskamp i Tromsø mandag hvis man har bortekamp i Europacupen torsdag. Man rekker for eksempel ikke hjem med rutefly mandag.

 

Denne kampen blir nok ikke flyttet.

 

Tok derfor sjansen og bestilte nettopp flybilleter.

Oslo - Tromsø klokken 08:00 lørdag 31/07-2010 med Norwegian

Tromsø - Oslo klokken 20:45 søndag 01/08-2010 med Sas.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En annen ting Frode:

 

Onsdag 5. mai. Bortekamp mot Rosenborg.

Denne matchen blir vel ikke flyttet annet enn at det blir hoved- og kveldskampen samme dag? (Som er klokken 21:00 på midtukekamper)

Molde - Aafk er den eneste andre kampen i denne runden som er interessent for tv-selskapene.

 

Da er det vel ingen grunn til ikke å kjøpe flybilletter allerede idag? De ligger på 900 kroner nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, ifjor ble et par kamper flyttet til torsdag, og det kan fort skje hvis TV2 velger revansjeoppgjøret for cupfinalen. Regner med at jeg tar buss til denne kampen.

 

Så skal vel Nrk ha en kamp også, fort to kamper som spiles torsdag i denne runden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I og med at det er kunstgress på Alfheim, så er det jo ikke noe i veien for å ha 2 kamper rett etter hverandre. Kunne de ikke da flytte SFH til Lørdag kl 18, så får vi 2 kamper på samme kvelden. Det kan jo ikke på noen måte være negativt for tilskuertallet på Fløya-SFK kampen. Vi rekker jo å gå ned i sentrum å spise pizza på de 70 minuttene som vil være mellom kampene. Med 2 lørdagskamper vil det vel bli lønnsomt for SF med chartret fly på dagstur.

 

Før terminlisten kom, så hadde jeg bestemt meg for at i 2010 skulle jeg få med Alfheim på banehoppern, men så har de klart å legge kampen mellom 2 kamper i EL kvalik. men, nå når det er 2 kamper for prisen av en, så har det pluttselig blitt mye mere aktuelt igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei.

 

Vil bare informere om at en iCal-kalender for SFK og SFH ligger her.

 

Den vil jevnlig bli oppdatert av meg selv personlig ;)

 

Hilsen Jan Fredrik.

 

PS: Kun treningskamper og noen få seriekamper er hittil lagt inn, fint om dere melder fra om feil til meg ;)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg får ikke endret forrige innlegg, så derfor blir det dobbelpost.

 

Nå er jeg ferdig med kalenderne.

 

Kalendere 2010:

- iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- Utskriftsvennlig SFH + SFK

- Utskriftsvennlig SFH-kalender

- Utskriftsvennlig SFK-kalender

 

Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke.

 

Disse vil som sagt bli oppdatert så fort kampinformasjon endres. Det er mulig å trykke på "Oppdater" inne i iCal ;) Utskriftsversjonene blir også oppdatert!

 

Kom veldig gjerne med tilbakemeldinger :)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


...

 

Bra initiativ, men er vi ikke i 2010 nå? Jeg får også kun opp RBK borte.

 

Hva mener du? Screenshot?

 

Prøv med nye lenker:

- iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- Utskriftsvennlig SFH + SFK

- Utskriftsvennlig SFH-kalender

- Utskriftsvennlig SFK-kalender

 

Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Outlook skal jo kunne åpne iCal-filer, men det er mulig jeg tar feil?

 

Edit: Fikk nå opp treningskampen mot Moss, med riktig dato. Da jeg åpnet linken isted kom det opp RBK borte med 2009-dato.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Outlook skal jo kunne åpne iCal-filer, men det er mulig jeg tar feil?

 

Edit: Fikk nå opp treningskampen mot Moss, med riktig dato. Da jeg åpnet linken isted kom det opp RBK borte med 2009-dato.

 

Det er nok fordi det er den første kampen.

 

Så at RBK-kampen i kalenderen min fra ifjor hang igjen, dermed var det tidligere den første kampen.

 

Jeg vil tro at du har noen innstillinger som gjør at den kun viser første kamp i rekka. Aner ikke hvorfor...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lasta begge kalendrene direkte inn i Outlook. Ser ut til å funke helt perfekt (at SFH ble rosa og SFK grønn får man vel leve med...).

 

Takk, JF.

 

Morsomt at SFH ble rosa og SFK grønn. Jeg hadde nemlig satt SFH som blå og SFK som rosa. Jaja, fargen er ikke det viktigste... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare meg, eller er dette det samme?

 

 

 

 

 

- iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

 

 

 

 

 

jeg får hvertfall bare herrekampene!

 

 

 

 

=(

 

 

Endret av Luguber
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde samme problemet selv, men sånn

 

webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK

 

blir riktig :) (byttet ut SFH på slutten med SFK)

Takk, litt flau nå da dette er noe jeg burde klart å tenke meg til

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nye lenker:

- iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics

- Utskriftsvennlig SFH + SFK

- Utskriftsvennlig SFH-kalender

- Utskriftsvennlig SFK-kalender

 

Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nye lenker:

- iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics

- Utskriftsvennlig SFH + SFK

- Utskriftsvennlig SFH-kalender

- Utskriftsvennlig SFK-kalender

 

Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke.

 

Er det mulig å få en nedlastbar versjon? Google Calendar krever nemlig at man laster opp filen fra sin egen pc, og de linkene du poster klarer ikke jeg å få lastet ned...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nye lenker:

- iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics

- Utskriftsvennlig SFH + SFK

- Utskriftsvennlig SFH-kalender

- Utskriftsvennlig SFK-kalender

 

Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke.

 

Er det mulig å få en nedlastbar versjon? Google Calendar krever nemlig at man laster opp filen fra sin egen pc, og de linkene du poster klarer ikke jeg å få lastet ned...

 

 

Nedlastbare:

iCal, Stabæk Fotball Herrer = http://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics

- iCal, Stabæk Fotball Kvinner = http://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gode nyheter ang. tv-kamper.

 

Medieavtalen ga i fjor medieselskapene muligheten til å vente tre uker før den aktuelle serierunden før de valgte hvilke kamper som skulle spilles lørdag, søndag og mandag. Nå er NTF og NFF enige med rettighetshaverne om fire ukers varslingsfrist.

 

Kilde: vif-fotball.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gode nyheter ang. tv-kamper.

 

Medieavtalen ga i fjor medieselskapene muligheten til å vente tre uker før den aktuelle serierunden før de valgte hvilke kamper som skulle spilles lørdag, søndag og mandag. Nå er NTF og NFF enige med rettighetshaverne om fire ukers varslingsfrist.

 

Kilde: vif-fotball.no

 

Hurra for NFF!

 

Jeg vet ikke om dette er deres fortjeneste, men de får jo skylden for alt som er galt uavhengig av om de er ansvarlige, så jeg velger å rose dem for dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminliste - 2010
×
×
  • Opprett ny...