Gå til innhold

Stabæk - Tromsø


fantomet
 Del

Anbefalte innlegg


Hva blir laget fra start denne gang?

Er Hulkur tilbake fra Island? Skal Skjelvik få prøve seg fra start etter mye bra i Portugal med G-19 landslaget?

Får vi se en skadefri Onstad i tospann med Skjønsberg for første gang? Skal Austbø få tilbake selvtilliten?

Er det drilling av radarparet Pallskog som skal være hovedfokus? Sitter Høiland i det minste på benken?

Får vi repriser på sumo? Viser vi at vi allerede er et par tre mål bedre enn tromsøværingan, eller fire, fem???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenkte å ta med meg Pappa på denne kampen, men må jeg da betale for Kick Offet også om man ikke skal på det?

 

Noen som vet, siden bilettene ligger på 230 kr for voksne?

 

Det er ganske høy pris om man bare skal se en Tr kamp...

 

Noen som vet noe om det er mulig å bare kjøpe kamp bilett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenkte å ta med meg Pappa på denne kampen, men må jeg da betale for Kick Offet også om man ikke skal på det?

 

Noen som vet, siden bilettene ligger på 230 kr for voksne?

 

Det er ganske høy pris om man bare skal se en Tr kamp...

 

Noen som vet noe om det er mulig å bare kjøpe kamp bilett?

 

Ja, man kan selvfølgelig kun kjøpe kampbillett.

 

Billettinfo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig å kjøpe billetter til SS feltet på stadion? Litt forvirret over det som står på Stabak.no:

 

Kun kampbillett (felt D, E, F, G, H)

Kan også kjøpes i Billettluken på Telenor Arena kampdag fra kl 1600

Voksen: 100,-

Barn, honnør: 50,-

Stabæk Support (felt I, kjøpes i Stabækbutikken): 50,-

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig å kjøpe billetter til SS feltet på stadion? Litt forvirret over det som står på Stabak.no:

 

Kun kampbillett (felt D, E, F, G, H)

Kan også kjøpes i Billettluken på Telenor Arena kampdag fra kl 1600

Voksen: 100,-

Barn, honnør: 50,-

Stabæk Support (felt I, kjøpes i Stabækbutikken): 50,-

Blir spennende, TIL har habile resultater i det siste

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Knudsen

-Hedenstad- Skjønsberg- Onstad-Eiriksson

-Costa- Diskerud- Farnerud- Andersson

-Nannskog- Gunnarsson

Mål Stabæk 1 - 0 Fredrik Björck (selvmål).

( SPILT 26 MINUTTER )

 

 

Pall Gunnarson med en vakker flikk gjennom til Andersson. Han skyter rett på keeper Ramovic, men returen faller til Farnerud. Farnerud treffer stolpen, men ballen går fra stolpen og rett i beina til Fredric Björck. Selvmål!

Mål Stabæk 2 - 0 Diogo Costa. Målgivende pasning Veigar Páll Gunnarsson.

( SPILT 31 MINUTTER )

Nannskog roper og roper på innlegg. Til slutt kommer det fra Pall Gunnarson. Ballen går over Nannskog, men der er Diogo, som scorer enkelt med innsiden av foten.

Mål Tromsø 2 - 1 Mohammed Ahamed Jama.

( SPILT 44 MINUTTER )

Tromsø reduserer! Flott innlegg fra venstre side, og Jama scorer enkelt fra femmeteren. Endelig kom det gode innlegget Tromsø har manglet!

Mål Stabæk 3 - 1 Johan Andersson.

( SPILT 73 MINUTTER )

Diskerud og Nannskog spiller fint sammen på venstresiden, før Nannskog knaller et innlegg mot bakerste stolpe. Johan Andersson sklir inn 3-1!

SLUTT

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sa kommentatoren nettopp at Palmi kom til oss i 2009?

 

Det er vel feil, han kom vel til oss i juli høsten 2008?

 

Han scoret jo gullmålet i Bergen i 2008, så det er håpløst av en kommentator å mene at han kom til oss i fjor :)

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. omgang mye bra spill. Fine takter og kontroll over matta. men så kommer det noen plutselige glipper som gjør at TIL fikk slippe inn mot vår 16.

2. omgang, totalt kaos... Jeg sto å lurte på om gutta hadde sovnet i pausen....

 

Men Bjarni, Onstad og Diogo virker som om de har funnet seg ganske godt til rette med spille stilen vår.

Jan Banan hadde ogse en fin liten flick inne i TIL's 16 :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sett alle stabæk sine kamper, enten live eller på sumo/tv2 sport.

Oppsummering er at vi er livsfarlige på kontringer, og livsfarlige offensivt, men syntes også vi er livsfarlige defensivt.

Mot Tromsø skjedde det utrolig mye rart bakover når det kommer til markering

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsvaret må få lov til å bli kjent med hverandre før vi kan begynne å klage :)

Hvor mange treninger og kamper har Bjarni, Onstad, Morten og Vegar hatt sammen?

Gi det litt tid så blir det nok litt bedre komunikasjon :)

 

Jeg hørte Super Jon rope til gutta rett før avspark: PRATE SAMMEN GUTTA!

 

Så det virker som om janne og gutta er klar over det, og at det jobbes med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diogo må læres opp i samme skole som Alan, når du får ballen, fortsett i fartsretning, utfordre og legg passninger.

 

I denne kampen får han ballen stopper opp, eller går innover mot midten av banen, dette er småfeil som bør lukes ut, men så også at Daniel ble ganske irritert på det ett par ganger...

 

Første gang jeg satt på Sittetribunen, men merket meg veldig blandt den eldre garde at "kuk i computeren" ikke slo helt ann, var mange som kom med små komentarer seg imellom at det var unødvendig... skal ikke si noe jeg, siden jeg helt sikkert hadde vært med å synge det selv, men kanskje noe å tenke på!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Første gang jeg satt på Sittetribunen, men merket meg veldig blandt den eldre garde at "kuk i computeren" ikke slo helt ann, var mange som kom med små komentarer seg imellom at det var unødvendig... skal ikke si noe jeg, siden jeg helt sikkert hadde vært med å synge det selv, men kanskje noe å tenke på!!

 

Er vel ikke så veldig rart, siden 'kuk i computeren' kommer fra en TV-serie som de fleste ikke har sett. Da er det ikke lett å se noen humor i det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gang jeg satt på Sittetribunen, men merket meg veldig blandt den eldre garde at "kuk i computeren" ikke slo helt ann, var mange som kom med små komentarer seg imellom at det var unødvendig... skal ikke si noe jeg, siden jeg helt sikkert hadde vært med å synge det selv, men kanskje noe å tenke på!!

 

Er vel ikke så veldig rart, siden 'kuk i computeren' kommer fra en TV-serie som de fleste ikke har sett. Da er det ikke lett å se noen humor i det :)

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Tromsø
×
×
  • Opprett ny...