Gå til innhold

Ikke fått sesongkort - kvittering gyldig?


eirikri
 Del

Anbefalte innlegg


Hei,

 

Jeg kjøpte sesongkort uken før påsken og fikk beskjed om at jeg skulle få det i posten før neste hjemmekamp. Det har jeg da ikke gjort og lurer på om kvitteringen jeg har vil fungere som gyldig bevis? Eller må jeg kjøpe billett og få den refundert senere?

 

Mvh

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei,

Du er nok ikke alene. Mange av dere som har kjøpt sesongkort i år, og som ikke hadde det i fjor, har dessverre ikke fått det tilsendt fra Stabæk Fotball. De som har fått medlemskort tar med det, ellers tar man med kvittering.

 

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har kjøpt sesongkort i år og har kortet mitt fra i fjor. Trenger jeg kun å vise sesongkortet når jeg skal på damekampen i morgen?

 

Det lurer jeg også på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle som har kjøpt sesongkort til TA har sesongkort på Nadderud. Det må selvsagt vises. Det er det det lille klistremerket først og fremst er for.

 

Har man ikke klistremerke, ta med medlemskortet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har dere det registeret med medlemmer fortsatt? Jeg var 110% sikker på at kortene var med, men etter en intens leteaksjon i desperasjon må jeg konstatere at korholderen ligger igjen hjemme.

?ph34r.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er jeg som trykker sesongkort for harde livet. Har du ikke fått ditt sesongkort ennå så er det lurese du kan gjøre å sende en kjapp mail til sesongkort@stabak.no og skrive ditt navn og mobilnummer i mailen. Da finner jeg bestillingen din kjapt og greit trykker sesongkort til deg og avtaler i mail hvor og når du kan hente. Innfor Hønefosskampen er det noe begrenset hva jeg rekker å trykke, men kjør på så trykker jeg så mange jeg kan imorgen.

 

Det beste er da om jeg kan trykke ut kortene for å så gi dem til vaktene ved inngang D1.

 

Det er tekniske problemer som er årsaken til at jeg ikke har klart hele arbeidsmengden... jo snarere du gir beskjed om at du mengler kort desto raskere klarer jeg å trykke.

 

Lei for dette

 

sad.gif

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jeg som trykker sesongkort for harde livet. Har du ikke fått ditt sesongkort ennå så er det lurese du kan gjøre å sende en kjapp mail til sesongkort@stabak.no og skrive ditt navn og mobilnummer i mailen. Da finner jeg bestillingen din kjapt og greit trykker sesongkort til deg og avtaler i mail hvor og når du kan hente. Innfor Hønefosskampen er det noe begrenset hva jeg rekker å trykke, men kjør på så trykker jeg så mange jeg kan imorgen.

 

Det beste er da om jeg kan trykke ut kortene for å så gi dem til vaktene ved inngang D1.

 

Det er tekniske problemer som er årsaken til at jeg ikke har klart hele arbeidsmengden... jo snarere du gir beskjed om at du mengler kort desto raskere klarer jeg å trykke.

 

Lei for dette

 

sad.gif

 

 

 

Takk for forklaringen. Fint om kortene kan formidles til våre vakter et par timer før kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jeg som trykker sesongkort for harde livet. Har du ikke fått ditt sesongkort ennå så er det lurese du kan gjøre å sende en kjapp mail til sesongkort@stabak.no og skrive ditt navn og mobilnummer i mailen. Da finner jeg bestillingen din kjapt og greit trykker sesongkort til deg og avtaler i mail hvor og når du kan hente. Innfor Hønefosskampen er det noe begrenset hva jeg rekker å trykke, men kjør på så trykker jeg så mange jeg kan imorgen.

 

Det beste er da om jeg kan trykke ut kortene for å så gi dem til vaktene ved inngang D1.

 

Det er tekniske problemer som er årsaken til at jeg ikke har klart hele arbeidsmengden... jo snarere du gir beskjed om at du mengler kort desto raskere klarer jeg å trykke.

 

Lei for dette

 

sad.gif

 

 

Hva kan gjøres for å unngå liknende situasjoner i framtiden?

Ikke for å kritisere deg, men vi spiller tross alt vår fjerde hjemmekamp i dag. Det vil si at noen ikke har fått kortene sine før 26,66 % av hjemmekampene er unnagjort. Dersom det kun er tekniske problemer som er årsaken, håper jeg i framtiden at man legger opp til en plan B.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva kan gjøres for å unngå liknende situasjoner i framtiden?

Ikke for å kritisere deg, men vi spiller tross alt vår fjerde hjemmekamp i dag. Det vil si at noen ikke har fått kortene sine før 26,66 % av hjemmekampene er unnagjort. Dersom det kun er tekniske problemer som er årsaken, håper jeg i framtiden at man legger opp til en plan B.

 

*

Det er mange årsaker til dette, det er mange ulike problemstillinger og utfordringer. Jeg begir meg ikke inn på dem her, men er helt enige i at det må finnes bedre løsninger. Vi jobber med flere ulike slike innfor sesongen 2011 allerede nå og håper at vi neste sesong kan få en ordning som er like enkel som når man kjøper kinobillett. 1.Velg plass 2.Betal = easy. Men.. fremdeles må sesongkortene spares fra år til år slik det ser ut nå. Så ta godt vare på kortet ditt!

Endret av Slum
fikset quoten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ikke fått sesongkort - kvittering gyldig?
×
×
  • Opprett ny...