Jump to content
Sign in to follow this  
Forza Stabæk

Kamptråd: Viking - Stabæk

Recommended Posts

Kan grunnen til at Morten gjør det ok være at han ikke er like komfortabel med kunstgress? Enig i at han gjør det bedre på (humpete) naturgress, i hverftall sammenlignet med resten av gjengen.

Tror ikke det er underlaget som gjør at Morten spiller bra. Han spiller bra fordi han går tidlig inn i taklinger og spiller røft og presist. Han står ikke 2-3 meter unna og ser på, slik noen driver med på venstrekanten...

Morten lager heller et frispark enn å rygge helt inn i eget mål.

Morten har en fin tendens til å slenge ut beinet litt i seneste laget ja, og dermed gi motstandern frispark. Sånn er det når man er for treig.

Og hans pasningsspill er jo fantastisk! han er drit flink til å sentre, til motstander....

Joda, han spilte nok sin beste kamp så langt i år mot viking og det syns jeg sier alt! for det var ikke veldig bra det heller!

La oss håpe han våkner opp og får stabla beina riktig, det ene forran det andre osv.

Det kan skrives og snakkes mye om MMS, men han har ALLTID 100% innsats, UANNSETT motstander, underlag, værforhold. Sånn sett er han jo en fantastisk lagspiller, og med klubbånden og årene hans i klubben er han jo langt på vei en bohem i Stabæk (noe utseene hans underbygger....)

Nå som vi seiler litt i motvind tror jeg MMS er viktigere for oss en på lenge.

Edited by Solobrus

Det kan skrives og snakkes mye om MMS, men han har ALLTID 100% innsats, UANNSETT motstander, underlag, værforhold. Sånn sett er han jo en fantastisk lagspiller, og med klubbånden og årene hans i klubben er han jo langt på vei en bohem i Stabæk (noe utseene hans underbygger....)

Nå som vi seiler litt i motvind tror jeg MMS er viktigere for oss en på lenge.

DET er jeg enig i!

Morten er en blaa sjæl, uten tvil! Og det skal han ha, men han virker som om han mangler litt på kampformen!