Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk- Haugesund


fornuften
 Del

Anbefalte innlegg


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

 

Dust!

Når du spiller i startellveren betyr det at du skal bidra. Jan banan har ikke gjordt annet en feil i 45 minutter.

Jeg har ikke sett en dårligere spiller i Stabæk drakt siden 1998!

2 div spill er et annet spill en Tl, det burde trenerteamet fått med seg.

Flaut!

 

Da har du tydlighvis fått med deg svært få kamper!!! Første kampen Jan starter på gud vet hvor lenge, og når man kjemper mot tippeligaens to beste spisser er det ikke lett å motivere seg.

 

Er jo ikke vits å diskutere med deg engang, fordi du klarer ikke være annet enn Kritisk i noen av dine innlegg.

Greit å være Kritisk men når du ikke har noen verdens fakta eller lignende på bordet og du slakter spillere etter 15 min av en 1 omgang så er det kanskje på tide å tenke litt før du poster innleggene dine...

 

Støtte Laget og Spillerne ALLTID. UANSETT...

 

Kan ta selvkritikk på det området, der er jeg elendig. Må bare si i fra når det er noe katastrofalt galt.

Jeg mener alle spillere i Tl må kunne ta i mot en ball og holde på den, det har ikke Jan klart på 74,17 min, så galt er det faktisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

Det er da ingen på dette forumet som virkelig tror "Morten" faktisk heier på Stabæk. Men innleggene hans har kanskje en eller annen underholdningsverdi ettersom han får holde på.

 

Hvis du er en så fantastisk supporter hvorfor skriver du når det er kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

Det er da ingen på dette forumet som virkelig tror "Morten" faktisk heier på Stabæk. Men innleggene hans har kanskje en eller annen underholdningsverdi ettersom han får holde på.

 

Hvis du er en så fantastisk supporter hvorfor skriver du når det er kamp?

 

Det er lettere å angripe enn å forsvare serien din med flåsete innlegg?

 

Her skyter du deg sjøl skikkelig i foten. Igjen.

 

Noen ganger må arbeid gjøres uansett hva annet man har av planer. Derfor er jeg ikke på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Skremmende å se hvor dårlig tempoet blir når Pontus er skadet. Spennende å se hva vi får på beina til onsdag:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gromstad har vœrt god siden han kom inn. Det forsvaret vi avslutter med idag håper jeg vi får se mye av fremover...

Veldig enig :) Jeg liker fighterinnstillingen hans. Synes også at Mix viste god fighterinnstillng, spesielt i andre omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gromstad er et bittelite pluss i enda en bedriten kamp av gutta.

 

 

 

Som JJ sier det: Jørgen tar for seg, og at man holder nullen er et pluss.

Det jo helt håpløst å spille ball når man får så mange skader.

Hva med å slå Rbk med b laget? hadde vært konge!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ironisk nok ordnet en skade (MMS) det forsvaret flest her ville sett før kampen i dag. Skadelisten begynner å bli unormalt vond og lang, helt greit med 1p slik disponibel spillerstall er. Positivt at gutta holder nullen, og at det er mange andre uavgjorte kamper i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ingen unnskyldning at noen av våre beste er ute. Hjemmekamp mot supernedrykksfavoritt Haugesund skal være 3 poeng. Hva faen skjer? Dette formelig oser 2004.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

Det er da ingen på dette forumet som virkelig tror "Morten" faktisk heier på Stabæk. Men innleggene hans har kanskje en eller annen underholdningsverdi ettersom han får holde på.

 

Hvis du er en så fantastisk supporter hvorfor skriver du når det er kamp?

 

 

 

Flåsete innlegg? la meg se har jeg rett? ja så pokker har jeg det.

La en ekspert se kampen og utale seg, så mange feil av en spiller har men ikke sett på mange år derfor er jeg forbanna.

Flåsete innlegg er du ekspert på semmen med fler.

LA OSS GÅ TIL ANGREP PÅ DEBANTANTER ISTEDNFOR Å SKRIV NOE LURT!

Er du virkelig så utafor eller la oss si underdanig at man altid skal skrive positive innlegg når laget stinker?

En debattside er et sted der man lufter sine meninger tar jeg feil er jeg voksen nok til å inrømme feil.

Men da er man faktisk avhening av debantanter som har meninger og ikke er ute etter å drite ut andre!

Har du ikke noe å komme med så ignorer inlegget, men så smart er du vel ikke!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

 

Dust!

Når du spiller i startellveren betyr det at du skal bidra. Jan banan har ikke gjordt annet en feil i 45 minutter.

Jeg har ikke sett en dårligere spiller i Stabæk drakt siden 1998!

2 div spill er et annet spill en Tl, det burde trenerteamet fått med seg.

Flaut!

 

 

Nå skal jeg være diplomatisk, og ikke skrive det jeg har mest lyst til, men nøye meg med følgende:

 

Ikke skriv innlegg mens du ser på kamper hvor det går dårlig for oss. Det er patetisk lesning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

 

Dust!

Når du spiller i startellveren betyr det at du skal bidra. Jan banan har ikke gjordt annet en feil i 45 minutter.

Jeg har ikke sett en dårligere spiller i Stabæk drakt siden 1998!

2 div spill er et annet spill en Tl, det burde trenerteamet fått med seg.

Flaut!

 

 

Nå skal jeg være diplomatisk, og ikke skrive det jeg har mest lyst til, men nøye meg med følgende:

 

Ikke skriv innlegg mens du ser på kamper hvor det går dårlig for oss. Det er patetisk lesning.

 

Greit jeg trekker tilbake mine påstander, dumt å skrive innlegg under kamp.

Regner med vi denger Rbk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi mangler det meste om dagen, men mest av alt savner jeg en midtbane som tar mer for seg. Jeg synes Mix gjør det bra når han er inne sentralt, han er smart, noe som gjør han til en brukbar ballvinner. Han er mye større radius enn Palmi, og er den på midten som har mest å fare med offensivt.

 

Ellers, Gromstad gjør jobben, som foventet. Jeg forstår ikke at han ble benket til sesongstart, når han var såpass solid i forsesongen. Som jeg har sagt tidligere, så lukter det litt politikk av den avgjørelsen.

 

Forøvrig; Etter at Skjønsberg gikk ut, spilte vi med tre av de faste utespillerne fra i fjor. Henning, Høiland og Hedenstad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har Jan Banan missbrukt sjansen sin, har ikke noe i Tl eller 1 div å gjøre!

Fy faen for en vits av en supporter du er.

 

Det er da ingen på dette forumet som virkelig tror "Morten" faktisk heier på Stabæk. Men innleggene hans har kanskje en eller annen underholdningsverdi ettersom han får holde på.

 

Hvis du er en så fantastisk supporter hvorfor skriver du når det er kamp?

 

 

 

Flåsete innlegg? la meg se har jeg rett? ja så pokker har jeg det.

La en ekspert se kampen og utale seg, så mange feil av en spiller har men ikke sett på mange år derfor er jeg forbanna.

Flåsete innlegg er du ekspert på semmen med fler.

LA OSS GÅ TIL ANGREP PÅ DEBANTANTER ISTEDNFOR Å SKRIV NOE LURT!

Er du virkelig så utafor eller la oss si underdanig at man altid skal skrive positive innlegg når laget stinker?

En debattside er et sted der man lufter sine meninger tar jeg feil er jeg voksen nok til å inrømme feil.

Men da er man faktisk avhening av debantanter som har meninger og ikke er ute etter å drite ut andre!

Har du ikke noe å komme med så ignorer inlegget, men så smart er du vel ikke!

 

Innleggene dine er gjennomgående et skrikende bevis på ressursmangelen i krisepsykiatrien.

 

Jeg har kikket igjennom en hel haug av innleggene dine og uten unntak er det usaklig dritt om våre spillere eller at du karakteriserer skikkelige folk på dette forumet som duster og idioter i værste fjortis-stil.

 

Inntil det motsatte bevises forutsetter jeg at du er et troll.

Her er den engelske definisjonen:

"One who purposely and deliberately (that purpose usually being self-amusement) starts an argument in a manner which attacks others on a forum without in any way listening to the arguments proposed by his or her peers. He will spark of such an argument via the use of ad hominem attacks (i.e. 'you're nothing but a fanboy' is a popular phrase) with no substance or relevence to back them up as well as straw man arguments, which he uses to simply avoid addressing the essence of the issue."

 

Uansett - du tilfører ikke dette forumet en dritt. Eller forresten, det er vel akkurat det du gjør...

 

Vær så snill, bruk vgdebatt istedet for vårt forum.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var desverre noe av det dårligste jeg har sett av laget på lang tid. At "hele" første-elveren er ute er greit nok, men jeg forventer mer trøkk og innsats. Ikke mange som får godkjent i dag. Innsats innsats innsats!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, og er vel kanskje ikke av så stor interesse, men måtte bare dele dette;

 

Dro på Bislett kebab etter kampen i dag, og jeg var der sånn ca 20.15.. Hvem sto forran meg i køen? Ingen andre enn Bernt Hulsker og KFO... Ikke at jeg er noen kostholdsekspert, men kebab rett etter kamp...? blink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, og er vel kanskje ikke av så stor interesse, men måtte bare dele dette;

 

Dro på Bislett kebab etter kampen i dag, og jeg var der sånn ca 20.15.. Hvem sto forran meg i køen? Ingen andre enn Bernt Hulsker og KFO... Ikke at jeg er noen kostholdsekspert, men kebab rett etter kamp...? blink.gif

 

Er vel ganske lett å se på Hulsker at han ikke er en kostholdsekspert han heller ;)

 

Ikke mye positivt å hente i denne kampen, eneste som fortjener litt heder er Skjelvik, synes han gjorde en bra jobb!

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, og er vel kanskje ikke av så stor interesse, men måtte bare dele dette;

 

Dro på Bislett kebab etter kampen i dag, og jeg var der sånn ca 20.15.. Hvem sto forran meg i køen? Ingen andre enn Bernt Hulsker og KFO... Ikke at jeg er noen kostholdsekspert, men kebab rett etter kamp...? blink.gif

 

Hehe

Var der litt senere, møtte Ola Kamara. Tok av en liten prat, han følger med som bare det, tydeligvis god venn av Mix :P

 

Men helt klart kritikkverdig av BH og KFO!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, og er vel kanskje ikke av så stor interesse, men måtte bare dele dette;

 

Dro på Bislett kebab etter kampen i dag, og jeg var der sånn ca 20.15.. Hvem sto forran meg i køen? Ingen andre enn Bernt Hulsker og KFO... Ikke at jeg er noen kostholdsekspert, men kebab rett etter kamp...? blink.gif

 

Er vel ganske lett å se på Hulsker at han ikke er en kostholdsekspert han heller ;)

 

Ikke mye positivt å hente i denne kampen, eneste som fortjener litt heder er Skjelvik, synes han gjorde en bra jobb!

 

 

Synes også Gromstad viste seg frem i denne kampen. Frempå og sikker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener vi hadde en funksjon på forumet hvor man kunne ignorere poster av enkelte brukere. Noen som kan guide meg til den funksjonen?

 

Trykk på navnet ditt oppe i høyre hjørne på siden her, velg "manage ignore users", og skriv "Morten" i det blanke feltet, så er det gjort. Jeg har gjort det for lenge siden, men dessverre har folk en tendens til å sitere Morten og et annet irritasjonsmoment her inne, så jeg ser hva de skriver uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var desverre noe av det dårligste jeg har sett av laget på lang tid. At "hele" første-elveren er ute er greit nok, men jeg forventer mer trøkk og innsats. Ikke mange som får godkjent i dag. Innsats innsats innsats!

 

Enig at det var en dårlig kamp, men den føyer seg inn i rekken av mange dårlige kamper nå. Vi har sett den samme tynne suppa hele sesongen både med og uten viktige spillere. Vi har spilt 9 runder nå og har tilgode å score først. Heldigvis er HBK, KIL og Sandefjord dårligere enn oss, for dette lukter FFK-kollapsen i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var desverre noe av det dårligste jeg har sett av laget på lang tid. At "hele" første-elveren er ute er greit nok, men jeg forventer mer trøkk og innsats. Ikke mange som får godkjent i dag. Innsats innsats innsats!

 

Enig at det var en dårlig kamp, men den føyer seg inn i rekken av mange dårlige kamper nå. Vi har sett den samme tynne suppa hele sesongen både med og uten viktige spillere. Vi har spilt 9 runder nå og har tilgode å score først. Heldigvis er HBK, KIL og Sandefjord dårligere enn oss, for dette lukter FFK-kollapsen i fjor.

 

 

 

Helt enig, det ser ikke bra ut, men må dog huske på at et lag uten midtbane er dømt til å mislykkes! I dag hadde vi ingen midtbane i og med at Pontus, Johan og Diogo var ute. I tillegg fikk vi skade på Hoff og da sitter man kun igjen med Henning, noe det offensive spillet bar tydelig preg av. Defensivt klarer vi oss greit mot et dårlig TL-lag. Regner med at vi kommer utover i sesongen, men det bør bli et par 3-poengere snart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Hvor har det blitt av linjene i spillet vårt? La gå at vi mangler endel sentrale brikker, men reservene øver vel på den samme fotballen de også? Hvordan hadde man f.eks. planlagt å score mål i dagens kamp? Det er ikke lett og se ut fra hva vi presterer. Pasningsspillet er fraværende og vi er knapt til å kjenne igjen.

 

+ i boka til Skjelvik og Gromstad fra meg også.

 

Men, men neste alle andre spillte uavgjortogså så da spiller det strengt tatt ikke noen rolle at vi slumset bort 2 poeng mot FKH.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Trykk på navnet ditt oppe i høyre hjørne på siden her, velg "manage ignore users", og skriv "Morten" i det blanke feltet, så er det gjort. Jeg har gjort det for lenge siden, men dessverre har folk en tendens til å sitere Morten og et annet irritasjonsmoment her inne, så jeg ser hva de skriver uansett.

 

 

Tusen takk!

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt off-topic, og er vel kanskje ikke av så stor interesse, men måtte bare dele dette;

 

Dro på Bislett kebab etter kampen i dag, og jeg var der sånn ca 20.15.. Hvem sto forran meg i køen? Ingen andre enn Bernt Hulsker og KFO... Ikke at jeg er noen kostholdsekspert, men kebab rett etter kamp...? blink.gif

 

Er vel ganske lett å se på Hulsker at han ikke er en kostholdsekspert han heller wink.gif

 

Ikke mye positivt å hente i denne kampen, eneste som fortjener litt heder er Skjelvik, synes han gjorde en bra jobb!

 

 

Synes også Gromstad viste seg frem i denne kampen. Frempå og sikker.

Henning var heller ikke så verst, i hvert fall defensivt. Vant en del dueller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var desverre noe av det dårligste jeg har sett av laget på lang tid. At "hele" første-elveren er ute er greit nok, men jeg forventer mer trøkk og innsats. Ikke mange som får godkjent i dag. Innsats innsats innsats!

Spillet var ikke all verden i dag, men innsatsen var bedre enn den har vært i det siste. Det hadde vært veldig godt å fått tilbake Daniel og Pontus onsdagens kamp, håper det vil bidra til å gi oss flere sjanser. Jan Banan fikk til lite i dag, men jeg har fortsatt håp for ham, innsatsen var det i hvert fall ikke noe å si på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk- Haugesund
×
×
  • Opprett ny...