Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Hakker det veldig eller er det greit?

 

Jevnt småhakkete. Ikke så mye at man går glipp av noe av det som skjer, men litt slitsomt å se på over tid.

 

Må evt. sette ned kvalitetten i pausene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns gutta ligger litt langt bakpå og de blir litt overkjørt, men når de først kommer er de flinke til å angripe i lengderetning og ikke spille så mye ball fra side til side. Faktisk morro å se på :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Startoppstillingen:

Mande Sayouba

Carl-Fredrik Lystad

Erik Benjaminsen

Andreas Leirvik

Thor Lange

Jiress Suka-Suka

Stian sortevik

Anders Trondsen

Fredrik Levorstad

Bjarte Haugsdal

Jens Marius Kolseth

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke opptak av kampen. Jalland får båndene av meg rett etter kampen så da får ikke jeg spilt de inn. Før pleide Jalland å lage høydepunkt selv, men de har vært litt sløve på det.

 

Men man kan jo bruke en av live-tekst dekningene til å spole seg frem og tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må gjøre litt testing ser jeg, for slik som opptaket ligger på web nå er det langt fra optimalt. Sammen med den nye webben som lanseres kommer det kanskje en streaming-løsning så jeg håper at vi har dette på plass om ikke så alt for lenge. Et annet problem idag var at jeg sendte ut HD noe som bare lagde ekstra problemer. Tror vi må klare oss med standard oppløsning i de neste kampene. Har ikke nok maskinkraft i macen til å håndtere HD. Dessuten håper jeg å få med meg en til som kan hjelpe til, da kan sendingen bli enda bedre. Å gå bort fra justin.tv tror jeg også kan være lurt. Ikke den beste løsningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns du gjør det veldig bra, Mads!

 

Søkt litt rundt på verdensveven. Ustream er en side flere anbefaler. Minner meg om justintv, men flere melder at denne skal ha bedre oppetid og mindre sjans for lag på sending.

Reklamen er dog et problem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns du gjør det veldig bra, Mads!

 

Søkt litt rundt på verdensveven. Ustream er en side flere anbefaler. Minner meg om justintv, men flere melder at denne skal ha bedre oppetid og mindre sjans for lag på sending.

Reklamen er dog et problem.

 

Tror jeg skal prøve å leie en RTMP-server og legge en gratisplayer på det som JW player eller noe lignende.

 

Ingen av de gratistjenestene er noe særlig. Vannvittig komprimert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

We've reached the maximum numbers of streams for your country. To ensure 100% access to all Justin.tv video, please purchase a premium account.

 

Denne kommer opp annethvert minutt eller noe sånt. Må laste inn siden på nytt hele tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...