Gå til innhold

Sandefjord-Stabæk


Eiko
 Del

Anbefalte innlegg


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

Tror det har vært noen forsøk med noe Mikkel Rev greier før uten å være 100% sikker.

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Poenget er vel at det er påfallende at vi ikke synger for Mix. Skal vi synge etter hva gutta bidro med i dag, så kunne vi stått med munnbind. Mix scoret i hvert fall mål, og hevet innsatsen merkbart i annen omgang. Første omgang var ikke verdt å nevne, men det gjaldt alle gutta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Jeg bare lurer - har du noen gang bidratt med et positivt innlegg? :huh:

 

(Selv om kampen var under pari så var kanskje turen morsom - for du var vel på kampen?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diogo inn - Johan ut (hvis dette ikke er en toppkamp, og vi derfor kan ha råd til å finne noen svar, og samtidig skjerme en skadeutsatt spiller) ?

 

Skulle ønske noen hadde hørt på deg!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Poenget er vel at det er påfallende at vi ikke synger for Mix. Skal vi synge etter hva gutta bidro med i dag, så kunne vi stått med munnbind. Mix scoret i hvert fall mål, og hevet innsatsen merkbart i annen omgang. Første omgang var ikke verdt å nevne, men det gjaldt alle gutta.

 

Mix ble borte etter kampslutt, derfor sang vi ikke for han. Hadde han kommet bort til oss hadde vi naturligvis sunget en sang for han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Poenget er vel at det er påfallende at vi ikke synger for Mix. Skal vi synge etter hva gutta bidro med i dag, så kunne vi stått med munnbind. Mix scoret i hvert fall mål, og hevet innsatsen merkbart i annen omgang. Første omgang var ikke verdt å nevne, men det gjaldt alle gutta.

 

Mix ble borte etter kampslutt, derfor sang vi ikke for han. Hadde han kommet bort til oss hadde vi naturligvis sunget en sang for han.

Mix ble bestilt til flash sone-intervju av TV2 umiddelbart etter kampen. Derfor rakk han dessverre ikke bort til alle dere fantastiske Stabækfans. Men han synes det var kjempekult å score foran $$-feltet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Jeg bare lurer - har du noen gang bidratt med et positivt innlegg? :huh:

 

(Selv om kampen var under pari så var kanskje turen morsom - for du var vel på kampen?)

 

måtte telle litt så jeg ikke skrev noe litt mindre diplomatisk til denne kommentaren til herr Morten. Så jeg droppa det rolleyes.gif synes slett ikke Mix var så ille heller! Han jager til tider som et helvete!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Jeg bare lurer - har du noen gang bidratt med et positivt innlegg? huh.gif

 

(Selv om kampen var under pari så var kanskje turen morsom - for du var vel på kampen?)

 

måtte telle litt så jeg ikke skrev noe litt mindre diplomatisk til denne kommentaren til herr Morten. Så jeg droppa det rolleyes.gif synes slett ikke Mix var så ille heller! Han jager til tider som et helvete!

 

 

http://www.siste.no/...icle5147794.ece

 

Feirer litt da!

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article171344.ece

..og JJ og Morten har kanskje ikke samme syn på saken..

Endret av fantomet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Mix klarer hvertfall det Daniel, Veigar og Hoff ikke klarer i dag nemmlig å score!

 

I dag var lagspillet slakt, ikke noe bevegelse rundt ballfører og da blir det vannskelig for Mix

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix er jo den eneste som viser innsats! I andreomgang jager han jo som faen, alltid! At det er han som scorer er bare utrolig fortjent.

 

Hvis dere gutta er enig i at vi skal ha et tl lag som kjemper i toppen kan vi jo ganske enkelt sammenligne Mix med Farnerud:

Ingen ting å samenligne enda, Mix kan komme men det tar tid og for å ta det enkelt, kommentatoren sier det samme og det er ikke vannsklig å finne andre eksperter som ser svakheten tl Mix! nytter ikke å være kammeraten til mix og være blind for å skryte av ham!

Hvis man ser det i sammenheng er det en tlfeldighet at han scorer og jeg ser på det som en svakhet at JJ bytter ut Hoff og Hauger før mix.

Vi spiller mot det dårligste laget i tl og Skjelvik er konge i forhold til Mix i dag!

Men på en annen side er Mix en kommende stjerne men han må prestere mer før han får godkjent av meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Så klart man bytter ut en sluttkjørt kant og en defensiv midtbanespiller når man jakter utligning på slutten av en kamp! Mix er en matchvinner og han beviser det i dag...

 

Nå teller jeg til 10

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Mix klarer hvertfall det Daniel, Veigar og Hoff ikke klarer i dag nemmlig å score!

 

I dag var lagspillet slakt, ikke noe bevegelse rundt ballfører og da blir det vannskelig for Mix

 

Det hele er et lagspill og Mix er på etterskudd bakover som framover. Må jeg sitere kommentatoren til det kjedsommelige? mix finner ikke plassen sin, enkelt å greit, og det er pokker så rett!

Han har enkelte framspill som er supre, men det er ikke bra nok. Det er i slike kamper enkeltspillere må tre fram og vise vei.

Det var ikke mange i dag, Daniel, Veigar får stryk dag!

Siste kampen før 4 ukers ferie, spiller mot bånnlaget og skal kruse inn 3 poeng, slett innsats fra mange, med seier hadde vi kjempa om medaljer men akk nei!

JJ er ferdig sett inn en ny trener snarest, og du som sier jeg ikke har noe positivt å si les hele innlegget før du utaler deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hele er et lagspill og Mix er på etterskudd bakover som framover. Må jeg sitere kommentatoren til det kjedsommelige? mix finner ikke plassen sin, enkelt å greit, og det er pokker så rett!

Han har enkelte framspill som er supre, men det er ikke bra nok. Det er i slike kamper enkeltspillere må tre fram og vise vei.

Det var ikke mange i dag, Daniel, Veigar får stryk dag!

Siste kampen før 4 ukers ferie, spiller mot bånnlaget og skal kruse inn 3 poeng, slett innsats fra mange, med seier hadde vi kjempa om medaljer men akk nei!

JJ er ferdig sett inn en ny trener snarest, og du som sier jeg ikke har noe positivt å si les hele innlegget før du utaler deg!

Morten, husk at dette er et supporterforum.

Det er ikke noe galt i å skrive noe støttende av og til.

Du må jo ha en utrolig kjedelig hverdag hvis du alltid leter etter noe å sette fingeren på. Du har jo bare fokus på det negative.

Let litt etter gullet av og til, sånn at du kan kommentere de positive tingene også. For de er der, selv om du av og til må lete litt ekstra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix er jo den eneste som viser innsats! I andreomgang jager han jo som faen, alltid! At det er han som scorer er bare utrolig fortjent.

 

Hvis dere gutta er enig i at vi skal ha et tl lag som kjemper i toppen kan vi jo ganske enkelt sammenligne Mix med Farnerud:

Ingen ting å samenligne enda, Mix kan komme men det tar tid og for å ta det enkelt, kommentatoren sier det samme og det er ikke vannsklig å finne andre eksperter som ser svakheten tl Mix! nytter ikke å være kammeraten til mix og være blind for å skryte av ham!

Hvis man ser det i sammenheng er det en tlfeldighet at han scorer og jeg ser på det som en svakhet at JJ bytter ut Hoff og Hauger før mix.

Vi spiller mot det dårligste laget i tl og Skjelvik er konge i forhold til Mix i dag!

Men på en annen side er Mix en kommende stjerne men han må prestere mer før han får godkjent av meg!

 

Hva er det JJ ser, som du ikke? -og omvendt? ( http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article171344.ece )

 

..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix er jo den eneste som viser innsats! I andreomgang jager han jo som faen, alltid! At det er han som scorer er bare utrolig fortjent.

 

Hvis dere gutta er enig i at vi skal ha et tl lag som kjemper i toppen kan vi jo ganske enkelt sammenligne Mix med Farnerud:

Ingen ting å samenligne enda, Mix kan komme men det tar tid og for å ta det enkelt, kommentatoren sier det samme og det er ikke vannsklig å finne andre eksperter som ser svakheten tl Mix! nytter ikke å være kammeraten til mix og være blind for å skryte av ham!

Hvis man ser det i sammenheng er det en tlfeldighet at han scorer og jeg ser på det som en svakhet at JJ bytter ut Hoff og Hauger før mix.

Vi spiller mot det dårligste laget i tl og Skjelvik er konge i forhold til Mix i dag!

Men på en annen side er Mix en kommende stjerne men han må prestere mer før han får godkjent av meg!

 

 

Mix JOBBER, for faen, og han er den ENESTE! Ser du virkelig ikke det, eller blir det bare for positivt for deg å si deg enig i det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For meg har MIX framstått som en av Stabæks beste etter at Pontus gikk ut med skade. Løpssterk, fighter defensivt og har vilje hver eneste kamp.

 

edit:refrace

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 700

Mix var god idag, men samtidig er det et lag som skal fungere, det gjør det ikke idag og det er kanskje greit med en VM pause nå! At johan er ute resten av sesongen er et stort tap men samtidig er det en glimrende sjanse for skjelvik til å vise hva han er god for.

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix var god idag, men samtidig er det et lag som skal fungere, det gjør det ikke idag og det er kanskje greit med en VM pause nå! At johan er ute resten av sesongen er et stort tap men samtidig er det en glimrende sjanse for skjelvik til å vise hva han er god for.

 

Tror du det blir Skjelvik som tar plassen til JA? Holder en knapp på Mix når Pontus er tilbake, selvom han trives bedre sentralt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For meg har MIX framstått som en av Stabæks beste etter at Pontus gikk ut med skade. Løpssterk, fighter defensivt og har vilje hver eneste kamp.

 

edit:refrace

 

Støttes! Viser stor innsats i dag.. Virket nesten som han gikk i seg selv i pausen og innså at gutta måtte blø mer for drakta hvis det skulle bli poeng... Mange tunge løp og mere trøkk i duellene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


... og du som sier jeg ikke har noe positivt å si les hele innlegget før du utaler deg!

 

Arnold Juklerød, er det deg?

 

At du gidder. Jeg har enda tilgode å se en eneste debattant si seg enig i noe du skriver. Hvilket lag er det du egentlig heier på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen så virkelig ut til å gå den veien høna sparker, men takket være Mix behøvde vi ikke henge så mye med nebbet som det lå ann til. Bortsett fra Mix, som i 2 omg var over alt, og virkelig jobbet, når ingen andre gadd, så synes jeg ingen, bortset fra kansje Super-Jon, gjorde noe i nærheten av en brukbar innsats. Dette var for slapt og dårlig.

 

Mitt inntrykk er at vi ikke klarer å vinne kamper, etter at det har vært en litt lengre pause i sesongen, slik at våre motstandere har hatt tid til å studere oss, og finne våre svakheter, og hvordan de skal sette oss ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Poenget er vel at det er påfallende at vi ikke synger for Mix. Skal vi synge etter hva gutta bidro med i dag, så kunne vi stått med munnbind. Mix scoret i hvert fall mål, og hevet innsatsen merkbart i annen omgang. Første omgang var ikke verdt å nevne, men det gjaldt alle gutta.

 

 

Se under

Endret av rikky100
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix reddet restene. Skjelvik gjorde også sin del av jobben. Flaut å stå med Stabæk support som ikke kan synge for Mix, men gladelig synger for middels innsats av andre spillere. Har han gjort noe for å fortjene denne furtne taushet han har blitt til del denne sesongen. Fint med svar fra "ledende" kreftercool.gif

 

Alle gutta burde ha en sang men Mix bidrar ikke med mye i løpet av 92,5 min!

 

Poenget er vel at det er påfallende at vi ikke synger for Mix. Skal vi synge etter hva gutta bidro med i dag, så kunne vi stått med munnbind. Mix scoret i hvert fall mål, og hevet innsatsen merkbart i annen omgang. Første omgang var ikke verdt å nevne, men det gjaldt alle gutta.

 

Mix ble borte etter kampslutt, derfor sang vi ikke for han. Hadde han kommet bort til oss hadde vi naturligvis sunget en sang for han.

 

Vi sang ikke for ham etter at han hadde scoret heller. Ikke engang et stakkars Mikkel... klapp, klapp, klapp. Kanskje tilfeldig, men poenget er at uansett hva han gjør så synger vi ikke for ham. Hadde det vært Daniel eller noen annen, ville sannsynligheten for at en sang hadde gått vært klart til stede. For meg virker det som om vi har lidd av halsbrann når det gjelder Mix, hele sesongen. Hvorfor er det sånn?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...