Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Selv om gutta spiller Europa League på torsdag, er det ikke lenge til kampen mot Rosenborg.

Jeg har ennå ikke sett noen endelig bekreftelse på at den faktisk skal spilles til søndag. Er det noen som vet noe mer spesifikt om flytting/ikke flytting? Jeg har familie som kommer reisende ens ærend for å se kampen, men de vil nødig bestille fly/kjøpe kampbillett før det er avklart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om gutta spiller Europa League på torsdag, er det ikke lenge til kampen mot Rosenborg.

Jeg har ennå ikke sett noen endelig bekreftelse på at den faktisk skal spilles til søndag. Er det noen som vet noe mer spesifikt om flytting/ikke flytting? Jeg har familie som kommer reisende ens ærend for å se kampen, men de vil nødig bestille fly/kjøpe kampbillett før det er avklart.

Iflg VGlive spilles den som hovedkamp søndag kl 20

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom Rosenborg går videre til neste runde i ChLeague-kvalifiseringen, spiller de kamp enten 27. eller 28. juli. Hvis kampen blir satt opp den 27., blir kampen mot Stabæk utsatt. I forrige uke stod det informasjon på Billettservice.no om at det var en mulighet for at kampen kunne bli utsatt. Forhåpentligvis fikk RBK avklart dette på fredag i forbindelse med trekningen, men det er ingen websider som jeg har sett ennå som faktisk kan bekrefte at de spiller den 28.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom Rosenborg går videre til neste runde i ChLeague-kvalifiseringen, spiller de kamp enten 27. eller 28. juli. Hvis kampen blir satt opp den 27., blir kampen mot Stabæk utsatt. I forrige uke stod det informasjon på Billettservice.no om at det var en mulighet for at kampen kunne bli utsatt. Forhåpentligvis fikk RBK avklart dette på fredag i forbindelse med trekningen, men det er ingen websider som jeg har sett ennå som faktisk kan bekrefte at de spiller den 28.

 

I følge uefas sider: http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2011/round=2000116/index.html

skal Rosenborg spille 27. juli hvis de går videre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis kampen blir satt opp den 27., blir kampen mot Stabæk utsatt.

Det hadde i grunn vært gull for oss. Det betyr at PF og DN sannsynligvis er i matchform når kampen spilles, kanskje TG og MMS også. Med forsvarsspillet gutta leverer om dagen, er det forsåvidt greit å ikke møte RBK (selv om de har sløst i det siste, men vi vet jo alle at måltørker ofte ender mot Stabæk)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Broder'n sjekka med Stabæk-kontoret i dag, og da hadde de akkurat fått bekreftet at kampen går som planlagt på søndag (dvs. at RBK evt. spiller ChLeague på onsdagen etter). Da kan vi begynne å diskutere kampen i seg selv.

 

Det ser ut som om Rosenborg stiller med full stall. De rapporterer i hvert fall at alle er skadefrie til kampen mot Linfield. Det er kanskje for mye å håpe at vi skal få noen flere klare til kampstart, men kanskje Nannskog kan være klar som en superinbytter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


RBK var ikke akkurat kjempesterke mot Odd, så dette er ikke en umulig oppgave. Lustig gikk ut med skade. Var dette noe langvarig sak?

 

Det later dog til at Prica er tilbake til denne kampen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorledes får vi langveisfarere tak i billetter til SS feltet til denne kampen?

Går til billettluken, viser frem medlemskortet i SS og kjøper bilett.

Hva er sjansen for at det er utsolgt før jeg kommer frem til billettluken på søndag ? Kjedelig å bruke storesummer på reise dersom det er fullt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorledes får vi langveisfarere tak i billetter til SS feltet til denne kampen?

Går til billettluken, viser frem medlemskortet i SS og kjøper bilett.

Hva er sjansen for at det er utsolgt før jeg kommer frem til billettluken på søndag ? Kjedelig å bruke storesummer på reise dersom det er fullt..

 

Om du på vei til arenaen blir passert av et bevinget svin, bør du vurdere å ringe noen som kan kjøpe billett til deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nå over 200 som er invitert. For å sikre at STB ikke må leie inn et selskap for å rydde etter oss og fikse dassene trenger jeg 2-3 frivillige som kan rydde det lille som måtte være av søppel etter oss, og spraye over dassene. Dersom vi ikke får til 3-4 frivillige kan vi heller ikke ha toaletter åpne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nå over 200 som er invitert. For å sikre at STB ikke må leie inn et selskap for å rydde etter oss og fikse dassene trenger jeg 2-3 frivillige som kan rydde det lille som måtte være av søppel etter oss, og spraye over dassene. Dersom vi ikke får til 3-4 frivillige kan vi heller ikke ha toaletter åpne.

 

Man trenger da ikke å ha toaletter åpne? Folk får bare gjøre det de skal før de kommer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det fokus på denne kampen.

 

Det begynner på lørdag. Få med deg kompiser, foreldre, søsken, tanter og onkler på treningen til gutta. De er garantert langt nede nå, og da kan vi sørge for å gi dem en positiv opplevelse før innavlet kommer på besøk. Alle husker vel hvor gøy det var å være med på snuoperasjonen både i fjor og i 2005? Nå har vi igjen en mulighet til å vise at det er litt tak i oss.

 

 

 

Som supporter er det i prinsippet kun i én situasjon vi faktisk kan bidra til å påvirke spillerne. Det er nå. Når alt ruller og går smertefritt, har vårt bidrag mindre å si. Men i dagens situasjon kan vi virkelig bidra! Det er da enhver supporters drøm?

 

Sees på lørdag kl 11 i Telenor Arena!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det fokus på denne kampen.

 

Det begynner på lørdag. Få med deg kompiser, foreldre, søsken, tanter og onkler på treningen til gutta. De er garantert langt nede nå, og da kan vi sørge for å gi dem en positiv opplevelse før innavlet kommer på besøk. Alle husker vel hvor gøy det var å være med på snuoperasjonen både i fjor og i 2005? Nå har vi igjen en mulighet til å vise at det er litt tak i oss.

 

 

 

Som supporter er det i prinsippet kun i én situasjon vi faktisk kan bidra til å påvirke spillerne. Det er nå. Når alt ruller og går smertefritt, har vårt bidrag mindre å si. Men i dagens situasjon kan vi virkelig bidra! Det er da enhver supporters drøm?

 

Sees på lørdag kl 11 i Telenor Arena!

 

Jeg vet ikke hvordan du klarer det, ....men du har selvfølgelig rett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoi. Alle som tror dere hater Enga mer enn RBK: Kan dere, med hånda på hjertet (kjenn godt etter nå!), fortsatt si at et er slik?

 

 

Herregud som jeg hater denne drittklubben vi skal møte på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoi. Alle som tror dere hater Enga mer enn RBK: Kan dere, med hånda på hjertet (kjenn godt etter nå!), fortsatt si at et er slik?

 

 

Herregud som jeg hater denne drittklubben vi skal møte på søndag.

I 100 av 100 tilfeller er hatet til Enga større enn alt her i verden

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoi. Alle som tror dere hater Enga mer enn RBK: Kan dere, med hånda på hjertet (kjenn godt etter nå!), fortsatt si at et er slik?

 

 

Herregud som jeg hater denne drittklubben vi skal møte på søndag.

 

Burde ikke være mulig å hate Enga mer enn RBK. Det er bare å se hvordan RBK har ødelagt norsk fotball ved å kjøpe hva f... de vil de siste 25 årene. Enga er en relativt liten klubb full av medgangssupportere.

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoi. Alle som tror dere hater Enga mer enn RBK: Kan dere, med hånda på hjertet (kjenn godt etter nå!), fortsatt si at et er slik?

 

 

Herregud som jeg hater denne drittklubben vi skal møte på søndag.

 

Burde ikke være mulig å hate Enga mer enn RBK. Det er bare å se hvordan RBK har ødelagt norsk fotball ved å kjøpe hva f... de vil de siste 25 årene. Enga er en relativt liten klubb full av medgangssupportere.

 

 

 

Enig. Enga klarer jeg faktisk ikke å hate. Jeg har respekt for Klanen og har mange gode venner der. Men fy f... så deilig deilig det er å slå de!

 

RBK derimot vekker bare negative assosiasjoner. Og det er ikke bare fordi de har vært jævlig gode og det derfor er prestisje å slå de. Suksessen har gjort bartefolket fullstendig uspiselige og arrogante, både klubben og supporterne. Det er en holdning på at alt skal gå etter deres pipe og resten av fotball-norge skal styre etter.

 

Nei, ingenting er så deilig som å knuse trønderne. Og gjør vi det på søndag så kan jeg for en periode i hvert fall leve med at sesongen ellers har vært ganske så begredelig.

Endret av Isla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel... det er en liten krise når det gjelder ballhentere søndag! Vet dere om noen mellom 12 og 14 år som kan tenke seg å stille? To gratisbilletter per hode, tvsendt kamp, vifte med midtbanereklamen før kampstart og mat i pausen!

 

En klubb meldte avbud i siste liten, og i disse sommertider er det vanskelig å få folk til å stille. Jeg har skaffet én. Kjenner dere noen? Tips meg på pm her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel... det er en liten krise når det gjelder ballhentere søndag! Vet dere om noen mellom 12 og 14 år som kan tenke seg å stille? To gratisbilletter per hode, tvsendt kamp, vifte med midtbanereklamen før kampstart og mat i pausen!

 

En klubb meldte avbud i siste liten, og i disse sommertider er det vanskelig å få folk til å stille. Jeg har skaffet én. Kjenner dere noen? Tips meg på pm her!

 

På tide at du fikk det ut på forumet, Jonas! Jeg har virkelig ikke lyst, men føler jeg må stille opp på dette. Både fordi det var min egen klubb som meldte avbud, fordi jeg har stilt opp på ferre (borte)kamper enn vanlig i år, fordi jeg har takket nei 40 ganger før og dessuten fordi skylder jeg deg det litt. Siste grunnen må vel være at jeg er den eneste i riktig alder her på forumet. -.-

 

Liker ikke at jeg må ofre en kamp på tribunen, og synes det er noe nedverdigende i å hente baller for andre folk, men javel.. Jeg stiller opp "/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...synes det er noe nedverdigende i å hente baller for andre folk, men javel.. Jeg stiller opp "/

 

Du skal ha for dine formuleringer! :P Men satser på at 12 stk er på plass innen kampen. Vi har to nå, utenom deg! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...synes det er noe nedverdigende i å hente baller for andre folk, men javel.. Jeg stiller opp "/

 

Du skal ha for dine formuleringer! :P Men satser på at 12 stk er på plass innen kampen. Vi har to nå, utenom deg! :)

 

Fire! Fikk med en kar til. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...