Gå til innhold

Røa - SFK


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med Tifo

Jeg er mer enn gjerne med på å bruke fredagen.

Noen som har oversikt, Bjørn... :)

Diskusjoner om slikt skal vel egentlig gå i lukket forum.

 

Det er i dag avgjort (av bl.a. Gjermund) at vi får samme "tribune" som i 2009. Det er supert og gir oss en god eksponeringsmulighet i skrenten foran der vi skal stå.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blant annet på forsiden skrives det at "Toppserien kan bli avgjort" i denne kampen. Jeg vil strekke det så langt som at det vil bli avgjort på lørdag.

  1. Vinner røa, havner de ett poeng foran oss, og det forspranget tror jeg de i så fall vil klare å holde ut sesongen.
  2. Med uavgjort vil vi fortsatt lede med to poeng og overlegen målforskjell. Da har vi igjen to hjemmekamper, en nær bortekamp (LSK) og en fjern (Grimstad). At vi skal få enten et tap eller to uavgjorte blant disse, er så usannsynlig at det ikke er noen vits å regne på det engang.
  3. Vinner vi på Røa, er det bare for dem som liker sjampis å sprette den med engang. Det er selvfølgelig ikke offisielt, men det blir det nok i siste hjemmekamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er i dag avgjort (av bl.a. Gjermund) at vi får samme "tribune" som i 2009. Det er supert og gir oss en god eksponeringsmulighet i skrenten foran der vi skal stå.

Beklager Bendix, tror du misforsto min sms.

 

Vi får sittetribunen som våre sittende hadde ifjor. Ingen får bruke skrenten, Røa har lært siden ifjor og forstått at supportere bør ha skikkelige tribuner.

 

Dermed blir det inngang kun via grusbanen, egen inngang hvor man får kjøpt $$ billetter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter at Dneper Mogilev trakk det lengste strået i Hviterussland, etter at Rosenborg vant kampen om JJ, og etter at Bandy-NM glapp, ER DETTE BLITT STABÆKS DESIDERT VIKTIGSTE KAMP I 2010.

Takk til Asker. Takk til styret. Takk til jentene. Det er med spenningen vi lever. Håper flest mulig forstår det, og derfor igjen får oppleve det langt sterkere enn ellers på lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra fremmøte på trening til fredags morgen å være, og ganske interessant å følge den siste treningen før Røa-kampen, men detaljer skal jeg av naturlige grunner utelate, og skal heller ikke legge ut noen startoppstilling (har heller ikke fått den). Det kan vi ta på Blaa i morgen uten Røafolk.

 

Greie treningsforhold, lett regn og ikke for kaldt. Slapp å stå og fryse. Forøvrig var Hanne Ruud Reksten innom, og fortalte at hun faktisk ikke har lagt opp, men kun har en pause.

 

Budstikka dukket opp etterhvert også, men tviler på at de fikk med seg så me av det som skjedde, så ingen fare for at hemmeligheter blir røpet der :lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra fremmøte på trening til fredags morgen å være, og ganske interessant å følge den siste treningen før Røa-kampen, men detaljer skal jeg av naturlige grunner utelate, og skal heller ikke legge ut noen startoppstilling (har heller ikke fått den). Det kan vi ta på Blaa i morgen uten Røafolk.

 

Greie treningsforhold, lett regn og ikke for kaldt. Slapp å stå og fryse. Forøvrig var Hanne Ruud Reksten innom, og fortalte at hun faktisk ikke har lagt opp, men kun har en pause.

 

Budstikka dukket opp etterhvert også, men tviler på at de fikk med seg så mye av det som skjedde, så ingen fare for at hemmeligheter blir røpet der :lol:

 

Forøvrig en følelse av at vi supportere er mye mer nervøse enn spillerne.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Forøvrig en følelse av at vi supportere er mye mer nervøse enn spillerne.

Enig der. Trist at kampen starter så tidlig, rekker ikke mer enn max 2 øl, dvs hvis noen kan hjelpe meg på Nadderud kl 10:30 så rekker jeg 2 øl. Hvis ikke blir det kun 1 stk

 

Får vel varme opp med Stand Up i kveld

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Forøvrig en følelse av at vi supportere er mye mer nervøse enn spillerne.

Enig der. Trist at kampen starter så tidlig, rekker ikke mer enn max 2 øl, dvs hvis noen kan hjelpe meg på Nadderud kl 10:30 så rekker jeg 2 øl. Hvis ikke blir det kun 1 stk

 

Får vel varme opp med Stand Up i kveld

 

 

Tja, noen av oss drikker jo kun etter kamp, så sånt sett er det greit at den starter tidlig, men blir vel et par glass vin i kveld som sovemedisin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk irriterende å sitte noe som nesten er snakk om et tresifret antall meter unna denne kampen og likevel ikke kunne få den med meg. Hvis noen stikker hodet innom Meny Røa på hjemveien og roper ut resultatet kommer jeg til å være den lykkeligste ansatte på jobb. Så lenge vi vinner da. Men det gjør vi jo. Null stress.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk irriterende å sitte noe som nesten er snakk om et tresifret antall meter unna denne kampen og likevel ikke kunne få den med meg. Hvis noen stikker hodet innom Meny Røa på hjemveien og roper ut resultatet kommer jeg til å være den lykkeligste ansatte på jobb. Så lenge vi vinner da. Men det gjør vi jo. Null stress.

 

Er da vel ingen grunn til å ha åpent mellom 13 og 15 i morgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjedde med Hedda Strand Gardsjord igår? Trodde det var et taktisk bytte Røa tok mot slutten av kampen, men nå fryktes det at hun er ute for resten av sesongen. Ute for resten av sesongen kan Emilie Haavi være også da man frykter korsbandskade, men håper det bare er et slag. Skal visstnok til undersøkelse mandag. Her var det imidlertid lett å se hva som skjedde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjedde med Hedda Strand Gardsjord igår? Trodde det var et taktisk bytte Røa tok mot slutten av kampen, men nå fryktes det at hun er ute for resten av sesongen. Ute for resten av sesongen kan Emilie Haavi være også da man frykter korsbandskade, men håper det bare er et slag. Skal visstnok til undersøkelse mandag. Her var det imidlertid lett å se hva som skjedde.

Et slag er da langt mer alvorlig enn en korsbåndskade?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Røa - SFK
×
×
  • Opprett ny...