Gå til innhold

Røa - SFK


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare?

 

Billettene er nok ikke lagt ut for salg enda.

Var nok på stabak.no du leste dette: http://www.stabak.no/kvinner/article9204.ece

 

Alle inntektene som kommer fra billettene solgt i Stabækbuttikken tilfaller SFK.

Røa hadde ikke penger til å betale ut Janne Stange så vi er med dette med på å bestemme overgangsummen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare?

 

Billettene er nok ikke lagt ut for salg enda.

Var nok på stabak.no du leste dette: http://www.stabak.no/kvinner/article9204.ece

 

Alle inntektene som kommer fra billettene solgt i Stabækbuttikken tilfaller SFK.

Røa hadde ikke penger til å betale ut Janne Stange så vi er med dette med på å bestemme overgangsummen.

 

 

Billettsalget begynner i dag på Onkel Blå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:)

Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare?

 

Billettene er nok ikke lagt ut for salg enda.

Var nok på stabak.no du leste dette: http://www.stabak.no/kvinner/article9204.ece

 

Alle inntektene som kommer fra billettene solgt i Stabækbuttikken tilfaller SFK.

Røa hadde ikke penger til å betale ut Janne Stange så vi er med dette med på å bestemme overgangsummen.

 

 

Billettsalget begynner i dag på Onkel Blå

Jeg kjøper den første, kommer 2 timer før SS arr starter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger folk virkelig buss til Røabanen? Den er da nærmere for de fleste SS enn Telenor Arena aka "Jønssons spøkelseshus"...

 

 

Det blir vel en anelse trafikkork i det veikrysset (med tilhørende p-plasser) hvis alle skal kjøre (drakta si dit) med egen bil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger folk virkelig buss til Røabanen? Den er da nærmere for de fleste SS enn Telenor Arena aka "Jønssons spøkelseshus"...

 

Trenger ikke buss men det er da bedre stemning å kjøre buss! Regner med at nærmere info kommer, takk!

Endret av kihl
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert.

 

Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Røa reiser vel til Minsk i morgen, og er vel neppe tilbake før torsadg kveld. Sånt sett ikke den beste oppladning, men nå er det ikke noen kjempelang flytur heller. Mulig vi i solidaritet med Røa ikke hadde fellestrening idag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert.

 

Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit.

Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert.

 

Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit.

Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? wink.gif

 

Riktignok var jeg der tidlig i fjor, men taggingen var der allerede. Går bussen kl 12 blir jeg muligens med den, men ellers kan man jo være der tidlig for å holde de som skal på sikkerhetsmøtet med selskap.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tifo som to-stangs, bannere og kasteruller er ønskelig.

Kasteruller er både lovlig, samt lager masse arbeid for ryddekorpset :rolleyes:

 

Husk å kjøp billettene i Stabækbutikken slik at pengene går til SFK og ikke Røa

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert.

 

Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit.

Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? wink.gif

 

Riktignok var jeg der tidlig i fjor, men taggingen var der allerede. Går bussen kl 12 blir jeg muligens med den, men ellers kan man jo være der tidlig for å holde de som skal på sikkerhetsmøtet med selskap.

Du er jo velkjent for å jobbe på natten......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert.

 

Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit.

Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? wink.gif

 

Riktignok var jeg der tidlig i fjor, men taggingen var der allerede. Går bussen kl 12 blir jeg muligens med den, men ellers kan man jo være der tidlig for å holde de som skal på sikkerhetsmøtet med selskap.

Du er jo velkjent for å jobbe på natten......

 

Jobbe: Ja

Tagge: Nei

 

Skal forøvrig ikke jobbe denne natten for å være frisk og opplagt til kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen skader?

hvem kommer til å starte?

 

Trine trente alternativt. Mario og Anette er jo ute. Et par stykker som ikke var med på alle aktiviteter, men det var faktisk 21! som trente igår (inkl Saba, Mia og en hospitant).

 

Usikker på hvordan startoppstillingen blir. Hverken Katrine eller Maiken startet sist, men det hadde jo med landskamp to dager før å gjøre. Rimelig sikker på at Maiken starter, og det føles nesten rart at jeg lurer på om det er plass til Katrine. Mener vi har 14 spillere som alle egentlige er klare valg i en startellever. Så hvis alle er skadefire har Roger et skikkelig luksusproblem. Fire av de fem bak er vel sikre. Trine er vel i såfall usikkerhetsmomentet, men en kamp mot Røa vil hun neppe gå glipp av, og det er to uker til neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Røa - SFK
×
×
  • Opprett ny...